Binnenkort een intervieuw met mijn vader, over de kwestie 'Q4' in Dagblad de Limburgerquote:Op donderdag 22 april 2010 20:15 schreef fratsman het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik had al bijna een kamertje bij Doortocht voor je gereserveerd.![]()
Nee geintje, maar ik ben benieuwd of de gemeente door deze plannen dat stuk binnenstad er meer bij kan trekken. Ik heb het altijd een achterafstuk gevonden. Misschien als dadelijk de Boulevard af is en het stadskantoor verdwenen... We zullen zien.
http://www.limburger.nl/a(...)nhouderij_in_Belfeldquote:Grote brand in geitenhouderij in Belfeld
BELFELD (ANP) - In een geitenhoudersbedrijf in Belfeld (gemeente Venlo) is in de nacht van dinsdag op woensdag een zeer grote brand uitgebroken. Het adres van het bedrijf is Aan de Loerdijk 4. Dat deelde de brandweer mee.
Brandweerkorpsen uit de regio bestrijden het vuur met groot materieel. De brandweer heeft groot alarm geslagen. Nadere bijzonderheden ontbreken nog.
http://www.limburger.nl/a(...)nhouderij_in_Belfeldquote:Grote brand in geitenhouderij in Belfeld
BELFELD (ANP) - In een geitenhoudersbedrijf aan de Loerdijk in Belfeld (gemeente Venlo) heeft in de nacht van dinsdag op woensdag een zeer grote brand gewoed. Dat deelde de brandweer mee.
Brandweerkorpsen uit de regio bestreden het vuur met groot materieel. Bij de brand, die vlak na 01.00 uur woensdagochtend uitbrak, is asbest vrijgekomen. Rond 02.30 uur had de brandweer het vuur onder controle.
De meeste geiten van het bedrijf waren enkele weken geleden in verband met de Q-koorts geruimd. In het bedrijf waren ten tijde van de brand nog tussen de vijf- en zeshonderd geiten. De woordvoerder van de brandweer kon nog niet zeggen hoeveel geiten daarvan gered konden worden.
Gepubliceerd op: 28.04.10 03:10
"ladiedadieda *ietsmetverzekeringenzo* dadiedada..."quote:Op woensdag 28 april 2010 06:50 schreef Klonk het volgende:
Ja, alles van meegekregen, sirenes, paar flinke klappen (gasflessen o.i.d), wel tragisch, eerst Q-koorts en dan dit er overheen.
Ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar de reacties in het dorp, voor zover ik weet zijn de eigenaars, even heel goed nadenken, hoe ik zeg zonder smaad aan mijn broek te krijgenNogal teruggetrokken mensen die zich helemaal kapot geprocedeerd hebben om tegen aanleg van de A73 en om daarna verplaatst te worden (de Loerdijk ligt pal aan de afrit Belfeld), hebben zich daarna met hand en tand verzet tegen het asfalteren van het zandpad waar hun bedrijf aan ligt.
Gelukkig leven we in een maatschappij waarin iemand onschuldig is tot het bewezen is maar ik denk dat veel ietwat niet zo ruimdenkende dorpsgenoten iets zullen hebben van aan die brand zit een luchtje...
dat ja, ben er net even langsgereden, niet de ramptoerist uitgehangen maar het zijn de stallen die het dichtst bij het woonhuis staan dus als je dat aansteekt dan heb je echt het iq van een pot pindakaas, ben erg nieuwsgierig naar en of er ooit wat van bekend gaat worden..quote:Op woensdag 28 april 2010 09:35 schreef fratsman het volgende:
[..]
"ladiedadieda *ietsmetverzekeringenzo* dadiedada..."
Aangezien de overheid bij die Q-koorts nog geen blokje geitenkaas vergoed, zou ik er echt niet gek van staan te kijken.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat ja, ben er net even langsgereden, niet de ramptoerist uitgehangen maar het zijn de stallen die het dichtst bij het woonhuis staan dus als je dat aansteekt dan heb je echt het iq van een pot pindakaas, ben erg nieuwsgierig naar en of er ooit wat van bekend gaat worden..
Ja, maar ik moet nog steeds kaarten halen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:36 schreef FallingSky het volgende:
Venlo, de grootste offline community.
Iemand hier naar Deja vu XL 5 juni ?
Neem de Heutzstraat of de Burgemeester van Rijnsingelquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:40 schreef Klonk het volgende:
godverdomme, zijn ze helemaal fucking gestoord bij die tunnel moet je overheen tegenwoordig alleen hebben ze daar nu een brug gebouwd, de tering wat een steil kreng en gootjes om een fiets naar boven te duwen zitten er ook niet.
waarschijnlijk zit er ergens makkelijk bereikbaar een fietsoversteekplaats maar die staat dan niet aangegeven...
quote:Bierfestival op Markt
woensdag 19 mei 2010, 12:42
Kasteleins aan de Markt en de Steenstraat organiseren volgend weekend een tweedaags bierfestival. Bezoekers kunnen meer dan veertig speciaalbieren beoordelen.
Het bierfestival is op zaterdag 29 en zondag 30 mei. Tien brouwerijen uit Nederland en België presenteren er hun bieren. Bezoekers kunnen voor ¤ 1,50 een proefglas laten vullen met speciaalbier.
Het bierfestival wordt georganiseerd door cafés Central, Old Dutch, In den Dorstigen Haen en De Roeëje Lieuw.
Ik kom niet uit Roermond of Venlo dus ik kan niet helemaal objectief zijn over alle voor- en nadelen, maar ik vind Roermond wel een mooiere stad als ik eerlijk moet zijn.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:30 schreef Ruder het volgende:Je kunt er best gezellig shoppen en je hebt een of andere semi-hippe club maar voor de rest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |