abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80663194
quote:
Op donderdag 22 april 2010 20:15 schreef fratsman het volgende:

[..]

Gelukkig. Ik had al bijna een kamertje bij Doortocht voor je gereserveerd.

Nee geintje, maar ik ben benieuwd of de gemeente door deze plannen dat stuk binnenstad er meer bij kan trekken. Ik heb het altijd een achterafstuk gevonden. Misschien als dadelijk de Boulevard af is en het stadskantoor verdwenen... We zullen zien.
Binnenkort een intervieuw met mijn vader, over de kwestie 'Q4' in Dagblad de Limburger

Ik ben donderdag trouwens uit ergenis, voor al die kleuters (van het Valuas volgens mij) maar in Eindhoven een paar pilsjes gaan drinken hehe
pi_80665426
Het is weer linnenbroekenteenslippersontzettendgrotezonnebrillen-weer! Faalduitsers.
  woensdag 28 april 2010 @ 02:55:16 #78
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_80792683
quote:
Grote brand in geitenhouderij in Belfeld

BELFELD (ANP) - In een geitenhoudersbedrijf in Belfeld (gemeente Venlo) is in de nacht van dinsdag op woensdag een zeer grote brand uitgebroken. Het adres van het bedrijf is Aan de Loerdijk 4. Dat deelde de brandweer mee.
Brandweerkorpsen uit de regio bestrijden het vuur met groot materieel. De brandweer heeft groot alarm geslagen. Nadere bijzonderheden ontbreken nog.
http://www.limburger.nl/a(...)nhouderij_in_Belfeld

En de edit:
quote:
Grote brand in geitenhouderij in Belfeld

BELFELD (ANP) - In een geitenhoudersbedrijf aan de Loerdijk in Belfeld (gemeente Venlo) heeft in de nacht van dinsdag op woensdag een zeer grote brand gewoed. Dat deelde de brandweer mee.
Brandweerkorpsen uit de regio bestreden het vuur met groot materieel. Bij de brand, die vlak na 01.00 uur woensdagochtend uitbrak, is asbest vrijgekomen. Rond 02.30 uur had de brandweer het vuur onder controle.
De meeste geiten van het bedrijf waren enkele weken geleden in verband met de Q-koorts geruimd. In het bedrijf waren ten tijde van de brand nog tussen de vijf- en zeshonderd geiten. De woordvoerder van de brandweer kon nog niet zeggen hoeveel geiten daarvan gered konden worden.

Gepubliceerd op: 28.04.10 03:10
http://www.limburger.nl/a(...)nhouderij_in_Belfeld

[ Bericht 43% gewijzigd door nattermann op 28-04-2010 03:19:32 ]
Tics van je petten.
  woensdag 28 april 2010 @ 06:50:49 #79
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_80793036
Ja, alles van meegekregen, sirenes, paar flinke klappen (gasflessen o.i.d), wel tragisch, eerst Q-koorts en dan dit er overheen.

Ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar de reacties in het dorp, voor zover ik weet zijn de eigenaars, even heel goed nadenken, hoe ik zeg zonder smaad aan mijn broek te krijgen Nogal teruggetrokken mensen die zich helemaal kapot geprocedeerd hebben om tegen aanleg van de A73 en om daarna verplaatst te worden (de Loerdijk ligt pal aan de afrit Belfeld), hebben zich daarna met hand en tand verzet tegen het asfalteren van het zandpad waar hun bedrijf aan ligt.

Gelukkig leven we in een maatschappij waarin iemand onschuldig is tot het bewezen is maar ik denk dat veel ietwat niet zo ruimdenkende dorpsgenoten iets zullen hebben van aan die brand zit een luchtje...
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_80794980
Belfeld is Hot News tegenwoordig

Ik zag trouwens gisteren dat we weer een America Today terugkrijgen in Venlo

Tenminste eindelijk weer eens een winkel waar je voor een bescheiden bedrag een leuke jas kan scoren in Venlo
pi_80795082
quote:
Op woensdag 28 april 2010 06:50 schreef Klonk het volgende:
Ja, alles van meegekregen, sirenes, paar flinke klappen (gasflessen o.i.d), wel tragisch, eerst Q-koorts en dan dit er overheen.

Ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar de reacties in het dorp, voor zover ik weet zijn de eigenaars, even heel goed nadenken, hoe ik zeg zonder smaad aan mijn broek te krijgen Nogal teruggetrokken mensen die zich helemaal kapot geprocedeerd hebben om tegen aanleg van de A73 en om daarna verplaatst te worden (de Loerdijk ligt pal aan de afrit Belfeld), hebben zich daarna met hand en tand verzet tegen het asfalteren van het zandpad waar hun bedrijf aan ligt.

Gelukkig leven we in een maatschappij waarin iemand onschuldig is tot het bewezen is maar ik denk dat veel ietwat niet zo ruimdenkende dorpsgenoten iets zullen hebben van aan die brand zit een luchtje...
"ladiedadieda *ietsmetverzekeringenzo* dadiedada..."

woensdag 28 april 2010 @ 10:53:35 #82
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_80797284
quote:
Op woensdag 28 april 2010 09:35 schreef fratsman het volgende:

[..]

"ladiedadieda *ietsmetverzekeringenzo* dadiedada..."

dat ja, ben er net even langsgereden, niet de ramptoerist uitgehangen maar het zijn de stallen die het dichtst bij het woonhuis staan dus als je dat aansteekt dan heb je echt het iq van een pot pindakaas, ben erg nieuwsgierig naar en of er ooit wat van bekend gaat worden..
pi_80797867
quote:
Op woensdag 28 april 2010 10:53 schreef Klonk het volgende:

[..]

dat ja, ben er net even langsgereden, niet de ramptoerist uitgehangen maar het zijn de stallen die het dichtst bij het woonhuis staan dus als je dat aansteekt dan heb je echt het iq van een pot pindakaas, ben erg nieuwsgierig naar en of er ooit wat van bekend gaat worden..
Aangezien de overheid bij die Q-koorts nog geen blokje geitenkaas vergoed, zou ik er echt niet gek van staan te kijken.
pi_80970328
*schop*

Het is weer mauw hier. VVV handhaaft wel op een nette 12e plaats!

[ Bericht 0% gewijzigd door fratsman op 03-05-2010 15:24:46 ]
  maandag 3 mei 2010 @ 23:41:51 #85
130186 FallingSky
Damn i'm good.
pi_80991274
Het aantal venlonaren is een beetje schaars hiero.

Om ook maar even te klagen : Floriade.
pi_80991528
Venlonaren zitten volgens mij steeds minder op internet. Zelfs Kloeken is doods de laatste tijd.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 15:36:12 #87
130186 FallingSky
Damn i'm good.
pi_81136446
Venlo, de grootste offline community.

Iemand hier naar Deja vu XL 5 juni ?
pi_81137482
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 15:36 schreef FallingSky het volgende:
Venlo, de grootste offline community.

Iemand hier naar Deja vu XL 5 juni ?
Ja, maar ik moet nog steeds kaarten halen.
pi_81284858
Weer terug in Venlo

pi_81287407
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 09:06 schreef Ruder het volgende:
Weer terug in Venlo

Waar heb jij uitgehangen?
pi_81298564
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 10:55 schreef fratsman het volgende:

[..]

Waar heb jij uitgehangen?
Eindhoven Konniginnendag en daarna tot gisterenavond in Berlijn
pi_81598986
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:49 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
flauw
Doen jullie goed. Nou nog die probleemwijken aanpakken.
pi_81616655
De gemeente Roermond is wel sneller in besluiten nemen dan Venlo, dus daar zal het wel o.a. aan liggen

Maar om het nou een geweldige stad te noemen nou nee

Je kunt er best gezellig shoppen en je hebt een of andere semi-hippe club maar voor de rest
  woensdag 19 mei 2010 @ 11:40:41 #95
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_81617074
godverdomme, zijn ze helemaal fucking gestoord bij die tunnel moet je overheen tegenwoordig alleen hebben ze daar nu een brug gebouwd, de tering wat een steil kreng en gootjes om een fiets naar boven te duwen zitten er ook niet.

waarschijnlijk zit er ergens makkelijk bereikbaar een fietsoversteekplaats maar die staat dan niet aangegeven...
pi_81617351
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:40 schreef Klonk het volgende:
godverdomme, zijn ze helemaal fucking gestoord bij die tunnel moet je overheen tegenwoordig alleen hebben ze daar nu een brug gebouwd, de tering wat een steil kreng en gootjes om een fiets naar boven te duwen zitten er ook niet.

waarschijnlijk zit er ergens makkelijk bereikbaar een fietsoversteekplaats maar die staat dan niet aangegeven...
Neem de Heutzstraat of de Burgemeester van Rijnsingel

Dat met die brug is nogal achterlijk ja, niet echt burgervriendelijk
  woensdag 19 mei 2010 @ 11:49:49 #97
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_81617536
ik kan me ook niet voorstellen dat ouwe bokken en geiten die brug leuk vinden, steil kutding met smalle treden....
pi_81619239
Hé! Jullie zijn er weer!
  woensdag 19 mei 2010 @ 13:58:07 #99
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_81623418
quote:
Bierfestival op Markt
woensdag 19 mei 2010, 12:42

Kasteleins aan de Markt en de Steenstraat organiseren volgend weekend een tweedaags bierfestival. Bezoekers kunnen meer dan veertig speciaalbieren beoordelen.

Het bierfestival is op zaterdag 29 en zondag 30 mei. Tien brouwerijen uit Nederland en België presenteren er hun bieren. Bezoekers kunnen voor ¤ 1,50 een proefglas laten vullen met speciaalbier.

Het bierfestival wordt georganiseerd door cafés Central, Old Dutch, In den Dorstigen Haen en De Roeëje Lieuw.
pi_81628282
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:30 schreef Ruder het volgende:Je kunt er best gezellig shoppen en je hebt een of andere semi-hippe club maar voor de rest
Ik kom niet uit Roermond of Venlo dus ik kan niet helemaal objectief zijn over alle voor- en nadelen, maar ik vind Roermond wel een mooiere stad als ik eerlijk moet zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')