U zei? Blij dat ik de paraplu bij me had.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:21 schreef -CRASH- het volgende:
Tis een beetje marcaber......
Zingen ze "es gibt ein leben nach den tot" terwijl ik hier de sirenes van een ambulance hoor.
Ze worden zometeen zeikenat op het parkfeest![]()
Waar woon je dan?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:48 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Toch wel fijn als je maar ong. 100 m van het park afwoont.
Was toen naar de nachtopening van MW2 bij GM.... Dat hoeft voor mij niet meer.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:03 schreef fratsman het volgende:
U zei? Blij dat ik de paraplu bij me had.Heb de bluesband nog gekeken en ben nu net thuis. Het was een fijn ZPF maar het was na vanavond meer dan genoeg. Hopelijk is editie 2011 een zonnigere.
Nu nog een weekje vrij en dan begint het werkende leven weer. Voor de Venlose gamers; GameMania heeft een nachtopening voor Call of Duty; Black ops op 9 november.
Het grote podium staat iig mijn kant op gerichtquote:Waar woon je dan?
Dat kan ik bevestigenquote:
Ja ik had geen tijd om even te komen babbelenquote:
Beter dat ze er ergens nog een potje voor hebben weggestopt, ik heb nog geen jaar gemist sinds ik kon lopen. Maar wat een modderzooi gisteren zegquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:17 schreef fratsman het volgende:
Dikke strop voor ZPF volgens de krant.
Oh god... stelletje verslaafden bij elkaarquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:03 schreef fratsman het volgende:
[..]
U zei? Blij dat ik de paraplu bij me had.Heb de bluesband nog gekeken en ben nu net thuis. Het was een fijn ZPF maar het was na vanavond meer dan genoeg. Hopelijk is editie 2011 een zonnigere.
Nu nog een weekje vrij en dan begint het werkende leven weer. Voor de Venlose gamers; GameMania heeft een nachtopening voor Call of Duty; Black ops op 9 november.
[..]
Waar woon je dan?
Je doet net alsof je dat niet zag aankomenquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:17 schreef fratsman het volgende:
Dikke strop voor ZPF volgens de krant.
I know, vorig jaar had ik bij Modern Warfare 2 om 0.02 120 man binnen staan.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:07 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Oh god... stelletje verslaafden bij elkaar
Dat reservepotje schijnt behoorlijk klein te zijn. Het lijkt op het eerste oog idd op slecht beleid als je 1 tegenvallende editie niet kunt opvangen met 33 voorgaande edities.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:26 schreef MPG het volgende:
Ik ga er toch wel van uit dat er een reservepotje is. Als organisatie behoor je te weten dat je door weersomstandigheden een keer een slechte editie van je evenementkunt hebben en dat daar reserves voor nodig zijn.
Whehehquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:45 schreef fratsman het volgende:
[..]
I know, vorig jaar had ik bij Modern Warfare 2 om 0.02 120 man binnen staan.
En wat betreft die strop van het ZPF.... Ik vind het vreemd dat er geen buffers zijn, ieder jaar weer die gok om quitte te spelen.... Ik hoop in ieder geval niet dat dit gevolgen gaat hebben voor het voortbestaan.
quote:
Moeten we wel even meeten, wil ondertussen wel weten wie je bentquote:
Het kan mij niet snel genoeg zijnquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:54 schreef Mss het volgende:
Oktober al! Dat is snel!
Ik ga hier niet meer weg
En het geit auk lekker snelquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:33 schreef Klonk het volgende:
Wat is het toch een prachtig gezicht hoe ze dat spuuglelijke stadskantoor aan het slopen zijn en van de Blerickse kant zie je de nieuwe maasboulevard erg goed, ziet er mooi uit zo
Alles veur de pruse....quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:52 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
De Gouden Tijger anno 2010...![]()
![]()
Ik had het gezien ja. Jezus christus wat een verlepte kledingwinkel weer...quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:52 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
De Gouden Tijger anno 2010...![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |