abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85855106
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 18:21 schreef -CRASH- het volgende:
Tis een beetje marcaber......
Zingen ze "es gibt ein leben nach den tot" terwijl ik hier de sirenes van een ambulance hoor.

Ze worden zometeen zeikenat op het parkfeest :o
U zei? Blij dat ik de paraplu bij me had. :') Heb de bluesband nog gekeken en ben nu net thuis. Het was een fijn ZPF maar het was na vanavond meer dan genoeg. Hopelijk is editie 2011 een zonnigere. :)

Nu nog een weekje vrij en dan begint het werkende leven weer. Voor de Venlose gamers; GameMania heeft een nachtopening voor Call of Duty; Black ops op 9 november. :P

quote:
Op zondag 29 augustus 2010 16:48 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Toch wel fijn als je maar ong. 100 m van het park afwoont.
Waar woon je dan? :D
pi_85856126
Ik was er alleen donderdag :P
Aids.
pi_85857698
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 23:03 schreef fratsman het volgende:

U zei? Blij dat ik de paraplu bij me had. :') Heb de bluesband nog gekeken en ben nu net thuis. Het was een fijn ZPF maar het was na vanavond meer dan genoeg. Hopelijk is editie 2011 een zonnigere. :)

Nu nog een weekje vrij en dan begint het werkende leven weer. Voor de Venlose gamers; GameMania heeft een nachtopening voor Call of Duty; Black ops op 9 november. :P
Was toen naar de nachtopening van MW2 bij GM.... Dat hoeft voor mij niet meer.

quote:
Het grote podium staat iig mijn kant op gericht :')
kwoon net voorbij de stoplichten.....
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  maandag 30 augustus 2010 @ 00:45:24 #254
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_85858688
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 23:23 schreef Mss het volgende:
Ik was er alleen donderdag :P
Dat kan ik bevestigen :+
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
  maandag 30 augustus 2010 @ 00:47:48 #255
112339 MPG
pi_85858757
Net thuis van vier dagen park.
Ondanks de regen weer een geslaagd feestje.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_85859268
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 00:45 schreef MPG het volgende:

[..]

Dat kan ik bevestigen :+
Ja ik had geen tijd om even te komen babbelen :P. Je ziet er trouwens na al die jaren nog altijd hetzelfde uit :')
Aids.
pi_85865348
Dikke strop voor ZPF volgens de krant. :X
pi_85867658
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 11:17 schreef fratsman het volgende:
Beter dat ze er ergens nog een potje voor hebben weggestopt, ik heb nog geen jaar gemist sinds ik kon lopen. Maar wat een modderzooi gisteren zeg :o
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  maandag 30 augustus 2010 @ 12:26:41 #259
112339 MPG
pi_85867762
Ik ga er toch wel van uit dat er een reservepotje is. Als organisatie behoor je te weten dat je door weersomstandigheden een keer een slechte editie van je evenementkunt hebben en dat daar reserves voor nodig zijn.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_85880221
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 23:03 schreef fratsman het volgende:

[..]

[..]

Oh god... stelletje verslaafden bij elkaar :P
pi_85880532
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 11:17 schreef fratsman het volgende:
Je doet net alsof je dat niet zag aankomen ;)

Maar ik maakte me dus ook al ernstig zorgen ja. Al helemaal toen ik de bordjes zag met de aanmoediging om bonnen te doneren om zo volgend jaar de parkfeesten in leven te houden
Patat Friet
pi_85883519
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 18:07 schreef LiFePo4 het volgende:

[..]

Oh god... stelletje verslaafden bij elkaar :P
I know, vorig jaar had ik bij Modern Warfare 2 om 0.02 120 man binnen staan. :')

En wat betreft die strop van het ZPF.... Ik vind het vreemd dat er geen buffers zijn, ieder jaar weer die gok om quitte te spelen.... Ik hoop in ieder geval niet dat dit gevolgen gaat hebben voor het voortbestaan. :{
pi_85894334
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 12:26 schreef MPG het volgende:
Ik ga er toch wel van uit dat er een reservepotje is. Als organisatie behoor je te weten dat je door weersomstandigheden een keer een slechte editie van je evenementkunt hebben en dat daar reserves voor nodig zijn.
Dat reservepotje schijnt behoorlijk klein te zijn. Het lijkt op het eerste oog idd op slecht beleid als je 1 tegenvallende editie niet kunt opvangen met 33 voorgaande edities.
Maar de vraag is natuurlijk ook hoe succesvol deze voorgaande edities waren. Het lijkt me niet dat ze elke editie met winst hebben afgesloten en meestal zal het ook wel een beperkte winst zijn geweest. Door de vele overheidsregels en flink stijgende kosten lijkt het me sowieso niet gemakkelijk om een reservepotje op te bouwen uit een gratis toegankelijk 4 daags feest. Ze moeten het voornamelijk van de sponsors hebben en die willen natuurlijk ook dat er een aantrekkelijk programma komt en niet dat het ZPF hun geld opzij zet voor mindere jaren. Hun belangrijkste inkomsten zijn hierdoor de drankomzet en van die winst moet natuurlijk ook nog een heleboel worden afgedragen om de algemene kosten te kunnen bepalen. Daarnaast zijn er genoeg bedrijven die betaalde evenementen organiseren en weleens in zwaar weer verkeren en sommige gaan gewoon over de kop.
Ik denk dat het wat te gemakkelijk gezegd is als je over wanbeleid praat, maar als buitenstaanders weten wij natuurlijk nooit precies wat er gaande is...
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_85981970
Zo het één na grootste evenement van Venlo. Ik moet eerlijk zijn dat ik dit jaar niet megaveel van het programma heb meegekregen omdat ik vaak tot 21.30 moest werken en vanwege het gezelschap :P ;)

Maarre wat ik gezien heb van het programma vond ik op een act na best tegenvallen. Die Omar Souleyman was de eerste 5 minuten leuk maar daarna werdt het harstikke eentonig en saai. Die dj met die Gameboys in de Spiegeltent (op vrijdag volgens mij) had ik ook meer van verwacht, ik verwachte leuke sounds met blije bliepjes maar het was meer eentonige saaie dancemuziek en een of andere nerd die met een Gameboy aan het spelen was en heel nerdy aan het dansen was.

Ook viel het publiek me in de spiegeltent zowel op zaterdag als zondag tegen, de leuke sferen van vorig jaar en de jaren ervoor miste ik dit jaar in de spiegeltent.

De progammering op het Vriendenpodium vond ik dit jaar een tikkeltje te soft, het was wel leuk om ff daar rondtelopen maar te veel oudere mensen en een te tamme sfeer daar, dit was vorig jaar ook beter.

En tsjah ook de magische Grote Tent (of witte reus ;) :P ) viel dit jaar enigzins tegen. Donderdag waren we er pas om 1.00 uur maar vielen we haast in slaap van de muffe jazzmuziek daar. die dj-act van vrijdag was gewoon barslecht en de zaterdag vond ik het wel leuk, ondanks het matige geluid zijn toch nog ff los gegaan want de act zelf (de Grote Donnie, Vinnie en Sjakie show) was best leuk :)

Zondag was ik in Lille dus niet op het parkfeest geweest. en ohjah daar was het wel bijna de hele dag droog :P
pi_86045259
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 19:45 schreef fratsman het volgende:

[..]

I know, vorig jaar had ik bij Modern Warfare 2 om 0.02 120 man binnen staan. :')

En wat betreft die strop van het ZPF.... Ik vind het vreemd dat er geen buffers zijn, ieder jaar weer die gok om quitte te spelen.... Ik hoop in ieder geval niet dat dit gevolgen gaat hebben voor het voortbestaan. :{
Wheheh :D Krijgen Fokkers korting? :@ Ik ken er namelijk wel een paar die nu al zeker weten dat ze 's nachts daar klaar staan. (Net als vorige keer :') )
pi_86045345
In Oktober woon ik weer in Venlo O+
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  vrijdag 3 september 2010 @ 23:40:20 #267
112339 MPG
pi_86046156
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 23:21 schreef Joysa het volgende:
In Oktober woon ik weer in Venlo O+
O+
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_86046491
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 23:40 schreef MPG het volgende:

[..]

O+
Moeten we wel even meeten, wil ondertussen wel weten wie je bent :')
pi_86046738
Oktober al! Dat is snel!

Ik ga hier niet meer weg :9
Aids.
pi_86046763
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 23:54 schreef Mss het volgende:
Oktober al! Dat is snel!

Ik ga hier niet meer weg :9
Het kan mij niet snel genoeg zijn :')
pi_86050479
Net terug van de Night before in Tegelen! Was tof, maar heb het niet al te laat gemaakt, want tja, het blijft Tegelen. :P
  dinsdag 7 september 2010 @ 21:33:05 #272
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_86181852
Wat is het toch een prachtig gezicht hoe ze dat spuuglelijke stadskantoor aan het slopen zijn en van de Blerickse kant zie je de nieuwe maasboulevard erg goed, ziet er mooi uit zo
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_86182869

De Gouden Tijger anno 2010... ;( ;( ;(

[ Bericht 15% gewijzigd door fratsman op 07-09-2010 22:18:42 ]
pi_86183392
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:33 schreef Klonk het volgende:
Wat is het toch een prachtig gezicht hoe ze dat spuuglelijke stadskantoor aan het slopen zijn en van de Blerickse kant zie je de nieuwe maasboulevard erg goed, ziet er mooi uit zo
En het geit auk lekker snel

quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:52 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
Alles veur de pruse....
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_86202092
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:52 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had het gezien ja. Jezus christus wat een verlepte kledingwinkel weer...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')