blijkbaar nietquote:Op woensdag 8 september 2010 14:10 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ben vorige week ook weer eens in Venlo geweest, en dan voornamelijk in de stad. Maar het viel me idd op dat er steeds meer van die rommel en winkels met van die verschrikkelijke tijgerprintjes-kleding zijn. Hebben we niet genoeg aan 1 Tabacco en 1 rommel-schoenen-winkel???
Weer een sjabbenkledingzaakquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:52 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
De Gouden Tijger anno 2010...![]()
![]()
Tijger was meer dan oke halverwege de jaren 90!quote:Op woensdag 8 september 2010 23:42 schreef Linnie20v het volgende:
OMG, m'n ogen wat doe je???![]()
Heb er nog gewerkt en vroegah was het wel oke met uitgaan , dus vind het jammer dat ze er zo'n pauperzaak van hebben gemaakt.
En ik geloof dat Tobakko al een winkel of 4 heeft hier...zelfde eigenaar iig
Joysa, terug ja? Waarom?
Vanmiddag nogff een paar kiekjes gemaaktquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:33 schreef Klonk het volgende:
Wat is het toch een prachtig gezicht hoe ze dat spuuglelijke stadskantoor aan het slopen zijn en van de Blerickse kant zie je de nieuwe maasboulevard erg goed, ziet er mooi uit zo
Ziet er idd ui als een actiefoto....quote:Op donderdag 9 september 2010 07:10 schreef Klonk het volgende:
Goeie actiefoto die bovenste, een waterval van lelijk beton
Ik zal vast wel ergens in de stad te vinden zijn. Nog geen idee waarquote:Op donderdag 16 september 2010 00:31 schreef fratsman het volgende:
Wie gaat er allemaal zaterdag naar de Nach van ut Limburgs Leed?
Idem. Overal en nergens. Bij de Tapperie komt Big Benny, dus dat kan ik wel vergeten, of ik moet om 21.00 al gaan zitten.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zal vast wel ergens in de stad te vinden zijn. Nog geen idee waar.
Ze sporen echt niet, mongolen in de gemeente, miljoenen in een kansloos project als de floriade maar een klein zwembad openhouden dat is dan weer onmogelijk. Ik ga echt niet van Belfeld naar Blerick fietsen om mijn weekelijkse baantjes te trekken, ik ga de grens over en ga in Kaldenkirchen zwemmen.quote:Zwembad Nieuw Steyl gesloten
donderdag 23 september 2010, 15:57
Zwembad Nieuw Steyl gaat per 1 januari 2011 dicht. Dat heeft wethouder Ramon Testroote bevestigd tegenover Omroep Venlo.
Het zwembad voldoet op dit moment niet aan de wettelijke eisen. Om dat wel voor elkaar te krijgen zijn forse ingrepen nodig, die ongeveer vijf miljoen euro kosten. Dat geld is er niet. Vandaar dat ervoor is gekozen om het zwembad te sluiten.
Het besluit zorgt voor een besparing. Jaarlijks is de gemeente op dit moment ongeveer 350.000 euro kwijt aan het zwembad, met name vanwege onderhoud.
De SP is het niet eens met de sluiting. De partij is een handtekeningenactie gestart voor het behoud van het zwembad in Steyl.
quote:Op donderdag 23 september 2010 18:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ze sporen echt niet, mongolen in de gemeente, miljoenen in een kansloos project als de floriade maar een klein zwembad openhouden dat is dan weer onmogelijk. Ik ga echt niet van Belfeld naar Blerick fietsen om mijn weekelijkse baantjes te trekken, ik ga de grens over en ga in Kaldenkirchen zwemmen.
Ik heb het voordeel dat ik dat kan doen, al de ouwetjes die er komen lukt dat niet zo makkelijk, en het enige bad wat we dan overhouden in Venlo is het geweldige zwembad in Blerick![]()
Maar goed, door de Floriade staan we straks natuurlijk wel op de kaart
Heb een vriend uit Venloquote:
ik zit toevallig in de star bugs nuquote:
Vriendjequote:
Kom gerust eens langs, gezelligquote:Op maandag 27 september 2010 00:57 schreef Boterhamzakje het volgende:
Hoin, ik ben nog nooit in Venlo geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |