Volgens mij niet snel...quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:46 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Is er trouwens überhaupt kans op het ooit wederkeren van FreeFunk?
One of the best places on earth?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:37 schreef Ruder het volgende:
Wat is Venlo toch een bout stad als je net terug bent van one of the best places on Earth
Budapestquote:
Szigetquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:32 schreef Ruder het volgende:
[..]
Budapest
Wat je daar in een middag aan mooie dames ziet daar doe je in Venlo minstens een jaar over
Niksquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:00 schreef fratsman het volgende:
He! Ik ben weer terug van vakantie. Wat heb ik gemist?!?
Noordwijk aan Zee.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:25 schreef Ruder het volgende:
[..]
Niks
Waar ben je geweest in Lloret del Mar, Chersonisos of Mamaris?![]()
Jezus wat voor kant gaan ze dit jaar opquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:00 schreef fratsman het volgende:
[..]
Noordwijk aan Zee.Was wel lekker!
![]()
tevens:![]()
![]()
Eens.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:15 schreef fratsman het volgende:
Caro Emerald heeft een dikke kont!![]()
Optreden ging wel, vond de band beter.
Eens.quote:Die Syrier met zijn Arabische jengelmuziek gister was niet mijn ding dus daar zijn we gisteren weggegaan.
Eens.quote:Naald & Kraak bij het vriendenpodium was werelds!![]()
Ik ga vanavond pas weer richting park. Zit vanmiddag in Utrecht.quote:Nu even ontbijten en koffiedrinken en dan klaarmaken voor de picknick met ConsumptieBonnie st. Claire!
Om 20.15 op het HP komt die band met die kreupele negers (Ik heb het programmaboekje niet bij de hand.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Eens.
[..]
Eens.
[..]
Eens.
[..]
Ik ga vanavond pas weer richting park. Zit vanmiddag in Utrecht.
Bläck Fööss!!!! Dat wordt weer genieten met het balkondeur open......quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:33 schreef fratsman het volgende:
Ik zit hier met de vingers gekruist te hopen dat het enigzins droog blijft. Wil toch wel heel graag Black Foos zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |