Ja, precies... de humor, het was maar een grapje wat ik zei... ook een feit, maar ook een grapje : )quote:Op woensdag 7 april 2010 15:33 schreef fratsman het volgende:
[..]
Zie er de humor van in aansteller. Wij komen ook niet in jullie topic bashen.
Flikker toch op, zeikstraal.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:41 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
Een stapje voor op Roermond? Ha... elke peiling wijst anders uit... Ik denk dat Venlo erg jaloers is op ''booming'' Roermond van de afgelopen tien jaar.
quote:Op woensdag 7 april 2010 16:14 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Flikker toch op, zeikstraal.
Is een grapje zo moeilijk te hebben?
Keyword: Lezen...quote:Op woensdag 7 april 2010 15:51 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
[..]
Ja, precies... de humor, het was maar een grapje wat ik zei... ook een feit, maar ook een grapje : )
Het is nu al op zaterdag geen doen op de Goltziusstraat en dan meent de een of andere ambtenaar dat dit met rotondes verholpen gaat worden?!?quote:Drie rotondes op Goltziusstraat
donderdag 8 april 2010, 10:14
De doorstroming van verkeer op de Goltziusstraat moet worden verbeterd door de aanleg van drie rotondes. Dat staat in de gemeentelijke verkeersplannen.
De rotondes moeten worden aangelegd op de kruisingen met de Deken van Oppensingel, Parkstraat en Maaskade. Het is de bedoeling dat bezoekers van de binnenstad die parkeren in de garage onder het Nolensplein in de toekomst de weg helemaal afrijden en op de rotonde bij de Maaskade draaien, zodat ze daarna rechtsaf de parkeergarage in kunnen slaan.
Een aantal bewoners van de Goltziusstraat maakt zich zorgen over de komst van de rotondes. Volgens de bewoners komt verkeer op de Deken van Oppensingel en de Maaskade er nooit meer tussen op momenten dat de Goltziusstraat volstaat, omdat automobilisten op rotondes altijd voorrang hebben.
Het is sowieso al bijna 2 weken teringdruk met Duitsers, Iedere dag staat het hele Nolensplein vol met witte nummerplaten. En dan is het 2 weken rustig en dan is het weer 1 mei.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:29 schreef Klonk het volgende:
de files worden alleen maar langer zo, goed idee, echt
2 weken paasvakantie. 2 weken werken, weer een dag vrij (tag der Arbeit) Dan in Augustus nog iets (Maria ten hemelopneming), Tag der Einheit, Allerheiligen.... Als Duitser zijnde heb je het maar goed. Hier is 5 mei weer eens een nationale feestdag en voor 3/4 van alle mensen is het een gewone (extra betaalde) werkdag...quote:Op donderdag 8 april 2010 21:36 schreef Klonk het volgende:
ah, tuinstoeltje bij de rotonde, zeker nu ze daar aan het graven zijn, gratis straattheater
denk trouwens dat het komt doordat ze aan de andere kant van de paal paasvakantie hebben
Hm, meeste mensen die ik gesproken heb (Niet alleen detailhandel, ook administratief, en logistiek) moeten gewoon werken.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:40 schreef Klonk het volgende:
volgens mij dit jaar niet, in de meeste cao's staat om de 5 jaar vrij en laat dit een van die eens in de 5 jaren zijn
Ik zat net een topic te lezen en ik zag deze reactie:quote:Op donderdag 8 april 2010 21:43 schreef fratsman het volgende:
[..]
Hm, meeste mensen die ik gesproken heb (Niet alleen detailhandel, ook administratief, en logistiek) moeten gewoon werken.
Ach ja, MAAR!toch een antiklacht!
Vanaf dinsdag is GameMania Venlo geen donkere grot meer! Ik krijg eindelijk andere betere verlichting!
Ik dacht dat ik toch maar eens na moest vragen van welk bedrijf. Gamemania dusquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:12 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik ben bedrijfsleider en vind het juist een sport om de (onbewust) negatieve houding waarmee de klant binnenkomt om te buigen in tevredenheid.
Mensen in de detailhandel moeten er wat meer aan denken dat een negatieve ervaring 5 keer vaker word doorgepraat dan een positieve.
Gisteren nietquote:Op maandag 12 april 2010 06:36 schreef Klonk het volgende:
Ik heb geen verstand van voetballen maar 7:0
Wist VVV uberhaupt dat ze gisteren moesten voetballen ?
ach geeft ook nog aan dat VVV nog veel moet lerenquote:Op maandag 12 april 2010 18:30 schreef fratsman het volgende:
Lekker met de jongens in de kroeg voetballen kijken. Gezellig! not. Wat een oorwassing kreeg VVV daar gisteren. Niet normaal zeg...Ik had net zo goed anderhalf uur bij Total in de rij kunnen gaan staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |