quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:11 schreef Klonk het volgende:
ze worden morgen leeggemaakt, heb ik uit betrouwbare bron, lees een sjagerijnige ambtenaar bij de gemeente Venlo, vernomen

Det neump men noow ein pleonasme, mien baeste Klonk.quote:

quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:59 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Det neump men noow ein pleonasme, mien baeste Klonk.

Backwerk!quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:22 schreef Ruder het volgende:
[..]
een Backwerk (nuttige broodjeszaak) i.p.v. nutteloze posterwinkel in Venlo.
Op het station is ook niks te doen trouwens.

Oh... Dan ben ik er meerdere keren voorbij gelopen zonder hem te hebben gezien denk ikquote:Op zaterdag 26 juni 2010 06:04 schreef Klonk het volgende:
die is er al, op de plek waar eerst de expo zat

Hmm ok, jammer dat ik er niet bij was toen de sfeer nog goed was... ik heb wel gehoord dat het echt overal kei druk was? Ik ben na de wedstrijd rond 3 nog de stad in gegaan maar alles was al helemaal dood...quote:Op maandag 12 juli 2010 11:05 schreef fratsman het volgende:
Inderdaad weinig te beleven hier.
Ik was in de stad gisteren. Heb op de Parade gekeken. Supersfeer die alleen heel snel omsloeg. Heb na de wedstrijd nog een biertje gedronken en ben toen naar huis gegaan.

Ik vond het wel gezellig, allen jammer dat de stad maar tot een uur of 3.00 open was. Had meer kunnen zijnquote:Op maandag 12 juli 2010 11:05 schreef fratsman het volgende:
Inderdaad weinig te beleven hier.
Ik was in de stad gisteren. Heb op de Parade gekeken. Supersfeer die alleen heel snel omsloeg. Heb na de wedstrijd nog een biertje gedronken en ben toen naar huis gegaan.

quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:45 schreef fratsman het volgende:
Is er iemand gisteren gebeld om "verleid" te worden door het ZPF?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:35 schreef ganzenherder het volgende:
Verfrissend tornado'tje net zeg, alle planten hoger dan 2 meter zijn gesneuveld. Zelden zulk bizar weer meegemaakt

Achteraf gezien jammer dat ik die gigantische wolkenmassa die met 500 km/u op me kwam afgestormd niet gefilmd heb. Je zag het noodweer echt op je afstormenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik niet.
[..]
Was kort maar heftig ja.
Foto's: Limburg #51 - Wachtend op noodweer!
En nog eentje: KNMI geeft weeralarm af

Kijk, dit vind ik nou interessant!quote:
'Romeins Venlo ouder dan Nijmegen'
donderdag 15 juli 2010, 20:13
Het Romeinse Venlo is ouder dan het Romeinse Nijmegen. Dat blijkt uit archeologisch onderzoek dat is gedaan bij de bouw van de Maasboulevard.
Bij opgravingen zijn Romeinse vondsten uit 19 voor Christus gedaan.
Morgen meer details over de Romeinse en Middeleeuwse geschiedenis van Venlo. Dan wordt namelijk een rapport met de resultaten van het archeologisch onderzoek gepresenteerd.

En Venlo wordt op zijn tijd weer gpwned door Blerick/Blariacumquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:09 schreef fratsman het volgende:
[..]
Kijk, dit vind ik nou interessant!Er word altijd geroepen dat Nijmegen de oudste stad van Nederland is, maar volgens mij komen wij een heel eind in de buurt. Ben benieuwd wat er uit dat onderzoek komt rollen.

Als ze bij de kazerne gaan graven haalt Blerick Venlo weer in.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:52 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
En Venlo wordt op zijn tijd weer gpwned door Blerick/Blariacum

Ik had al zo mijn vermoedens maar door de ava wist ik het nu praktisch zekerquote:Op zondag 25 juli 2010 12:21 schreef fratsman het volgende:
Haha! Ja, ik heb eindelijk weer eens een avatar erbij gezet.Moet wel zeggen dat het minder en minder wordt. Kloeken is niet meer wat het geweest is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |