En zaterdag was je drijfnat?quote:Op maandag 21 juni 2010 20:15 schreef ganzenherder het volgende:
Was erg gezellig vorige week maandag op de Mert![]()
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:13 schreef Joysa het volgende:
Is er een bom gevallen op Venlo ofzo?
Minsekinder wat rustig heej!
Toen zat ik in Nijmegen. En om nou te zeggen dat het zoveel heeft geregend?quote:Op maandag 21 juni 2010 20:23 schreef fratsman het volgende:
[..]
En zaterdag was je drijfnat?
En inderdaad, iedereen al op vakantie ofzo?![]()
Ja dat denk ik..quote:Op maandag 21 juni 2010 20:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Je zou het bijna denken he?
Blijkbaar hebben de Venlonaren iets beters te doen dan op FOK! rondhangen ofzo...
Nou, het viel er een paar keer behoorlijk hard uit. Ik stond binnen op de Parade, maar ik denk dat 3000 man op de Markt niet echt snel een veilig heenkomen hebben kunnen zoeken.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:32 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Toen zat ik in Nijmegen. En om nou te zeggen dat het zoveel heeft geregend?
Ja gek he, de van Gansewinkelwagen die normaal door Belfeld gaat, moest nu uitrukken voor een hennepplantage.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:48 schreef Klonk het volgende:
BREAKING NEWS FROM BELFELD
20:48 en de biobak staat nog altijd vol aan de straat
Ik zei al tegen mijn (Belfeldse) collega; "Alweer?? Het is de laatste tijd wel kassa bij jullie daar!"quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:54 schreef Klonk het volgende:
of ze zitten daar nu gewoon knetter stoned te wezen
maar het is wat in Belfeld, alleen dit jaar al 3 hennepplantages gevonden
quote:
Het was in de hele stad mauw.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:06 schreef Klonk het volgende:
ik was vanmiddag in de FRS en ik snap niet dat die winkel nog geld verdient man, het was er doodstil
een Backwerk (nuttige broodjeszaak) i.p.v. nutteloze posterwinkel in Venlo.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:05 schreef fratsman het volgende:
Expo schijnt gefuseerd te zijn met FRS. Wat daar van terecht gaat komen; geen idee.
Vals alarm gisteren?quote:Op donderdag 24 juni 2010 07:07 schreef Klonk het volgende:
en mijn biobak staat nog steeds vol aan de straat
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |