quote:
Op zondag 6 juni 2010 19:29 schreef fratsman het volgende:[..]
Inderdaad.

Eerste editie was tof, het is nu zaak om bij volgende edities de oneffenheden weg te werken.
Zelf vond ik voornamelijk de toiletten erg matig. Veels te weinig capaciteit voor zoveel volk. Het is dan ook niet vreemd dat er flink gewildplast werdt. Vervolgens komt er zo'n KutBennie van de beveiliging die je op agressieve wijze duidelijk maakt dat dat niet de bedoeling is.

Ik zeg nog tegen die vent of ie nog andere opties wist aangezien er een rij van minstens 20 minuten stond, maar het enige wat er uit kwam was "devolgendekeergajeeruit!!![/Aso-accent]

"Wat jij wil jongen" en ik ben weggelopen.
Ik erger me sowieso bij evenementen in Venlo eraan dat het constant hetzelfde kutbedrijf is wat voor de beveiliging zorgt. Alzeleven die anabolenkneuzen met die groene polo's en allemaal het iq van een pedaalemmer en asociaal tot en met.
Ik heb het 1 keer bij Freefunk meegemaakt dat het een ander bedrijf was. Heel vriendelijk, ze heetten je welkom, vroegen of ze je even mochten fouilleren, en wensten je daarna een fijne dag.

Maar ja, "Het hoort erbij" zullen we maar zeggen.
Ik ben gisteren ook lastminute met een paar vrienden naar Deja Vu XL geweest, dus wel 2,50 meer gedokt maarachjah, dat is nou ook geen wereldbedrag.
Ik vond het een leuk feest, met name omdat er veel bekenden waren en er een relaxte sfeer hing.
De bands vond ik niet zo bijzonder, ik had ook graag iets als de Vengaboys gezien, om maar eens wat te noemen. T-Spoon was eentonig en Partyanimals dat zijn gewoon een paar malloten die op van die suffe happy hardcore hakken, daar is ook niks bijzonders aan

Laat dan Menthal Theo komen en wat fatsoenlijke (happy) Hardcore draaien.
FeetdjRuud

was lekker op dreef en ook het Motownpodium was gezellig, al hoewel ik niet snap wat aan al die classics nummers maar ook die nieuwe r&b meuk 90's was?!
Er waren inderdaad heel weinig toiletgelegenheden, terwiijl hij mij niet moeilijk lijkt om een aantal van die urinoirs en van die dixi-toiletten te plaatsen. Daarom maar 2x wildgeplast, moet ook kunnen he

De beveiliging vond ik wel meevallen eigenlijk, de politie die na afloop als een stelletje super macho's op het terrein rondliep vond ik irritanter, ga drugsdealers vangen ofzo. brrr wat heb ik toch een hekel aan de Venlose politiemacht af en toe.
Maar al met al was het feestje met een aantal verbeteringspuntjes dan toch de moeite waard