Whehehe.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:22 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik had al zo mijn vermoedens maar door de ava wist ik het nu praktisch zeker
Ik lurk alleen op Kloeken, vraag me niet waarom maar ik heb niet echt de drang om er zelf te posten...quote:
Hallo! Je vergeet consumptieBonnie st. Claire!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:29 schreef Ruder het volgende:
Wat een slechte lineup heeft het Parkfeest dit jaar zeg.
Caro Emerald (die ik nu al helemaal beu ben), Das Pop (die eerder altijd voor een half gevuld Perron55 speelde), Black Föss (okee die zijn wel leuk) en Jaap van de X-Factor () zijn de 'hoogtepunten'
Kijk het blijft een leuk feest, maar de muzikale line up is wel erg karig. Hopelijk zijn de theatergroepen wel leuk.
Ja okee daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:56 schreef fratsman het volgende:
[..]
Hallo! Je vergeet consumptieBonnie st. Claire!En ach, ik zie de ZPF voornamelijk als 4 dagen met vrienden bier drinken met leuke muziek op de achtergrond. Je komt jan en alleman tegen, en iedereen heeft goeie zin. Het enige waar ik me ieder jaar aan erger zijn die kutpubers bij de fietsdoorgang, en Daan Doesborgh met z'n rijmelarij.
Maar het draait ook om het onbekende! Ik heb vorig jaar op zondag bijvoorbeeld ontzettend genoten van King Mo in de grote tent. Ik had er nog nooit van gehoord, maar heb echt anderhalf uur staan te genieten van een partij geniale blues. En zo heb ik ieder jaar wel een onbekend bandje wat er voor mij meer dan positief uitspringt. Je moet er alleen toevallig bij uitkomen, niet dat boekje uitpluizen en vervolgens zeggen dat het 4 dagen kut gaat worden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:03 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ja okee daar heb je gelijk in.
Maar vorig jaar hadden we met De Staat, Kyteman en Shantel toch een paar leuke bands er tussen zitten
Doe eens een foto? (Ben al minstens drie maanden niet meer in Venlo geweestquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:31 schreef Klonk het volgende:
Wat is de skyline verandert nu die toren z´n hoogste punt heeft bereikt
Ja dat is wel ruig maar voor de rest is er niks moois aan die hele Maasboulevard tot nu toe, echt saaie stenen hebben ze gebruikt voor dat winkelcentrum.quote:
Als we het samen bij elkaar leggen lukt het welquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:26 schreef fratsman het volgende:
Geen Horeca op de Maasboulevard?!?Snel, wie heeft een paar duizend euro voor me om een tent te beginnen!
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:53 schreef Klonk het volgende:
jullie mogen mij aanraken
ben als een van de eerste fietsers (mischien wel de eerste fietser) over het nieuwe fietsviaduct in Tegelen (over de A73 gefietst), mocht van de wegwerkers daar en ik zag op het nieuwe asfalt nog nergens sporen van andere fietsbanden
ja ik ook, maar mij is het gelukt 44 kilo af te vallen, als ik hem zo zie moet ie dat ook maar eens gaan doenquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:19 schreef fratsman het volgende:
Wethouder Testroote heeft een Xbox 360.![]()
Stoer hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:53 schreef Klonk het volgende:
jullie mogen mij aanraken
ben als een van de eerste fietsers (mischien wel de eerste fietser) over het nieuwe fietsviaduct in Tegelen (over de A73 gefietst), mocht van de wegwerkers daar en ik zag op het nieuwe asfalt nog nergens sporen van andere fietsbanden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |