abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84463313
quote:
Op zondag 25 juli 2010 12:22 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Ik had al zo mijn vermoedens maar door de ava wist ik het nu praktisch zeker :P
Whehehe. :P Jij ook? of alleen lurken? :)
  zondag 25 juli 2010 @ 12:44:54 #202
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_84463913
quote:
Op zondag 25 juli 2010 12:24 schreef fratsman het volgende:

[..]

Whehehe. :P Jij ook? of alleen lurken? :)
Ik lurk alleen op Kloeken, vraag me niet waarom maar ik heb niet echt de drang om er zelf te posten...
Patat Friet
pi_84563918
Wat een slechte lineup heeft het Parkfeest dit jaar zeg.

Caro Emerald (die ik nu al helemaal beu ben), Das Pop (die eerder altijd voor een half gevuld Perron55 speelde), Black Föss (okee die zijn wel leuk) en Jaap van de X-Factor ( :X ) zijn de 'hoogtepunten'

Kijk het blijft een leuk feest, maar de muzikale line up is wel erg karig. Hopelijk zijn de theatergroepen wel leuk.
pi_84564979
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 20:29 schreef Ruder het volgende:
Wat een slechte lineup heeft het Parkfeest dit jaar zeg.

Caro Emerald (die ik nu al helemaal beu ben), Das Pop (die eerder altijd voor een half gevuld Perron55 speelde), Black Föss (okee die zijn wel leuk) en Jaap van de X-Factor ( :X ) zijn de 'hoogtepunten'

Kijk het blijft een leuk feest, maar de muzikale line up is wel erg karig. Hopelijk zijn de theatergroepen wel leuk.
Hallo! Je vergeet consumptieBonnie st. Claire! :D En ach, ik zie de ZPF voornamelijk als 4 dagen met vrienden bier drinken met leuke muziek op de achtergrond. Je komt jan en alleman tegen, en iedereen heeft goeie zin. Het enige waar ik me ieder jaar aan erger zijn die kutpubers bij de fietsdoorgang, en Daan Doesborgh met z'n rijmelarij. :P
pi_84565342
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 20:56 schreef fratsman het volgende:

[..]

Hallo! Je vergeet consumptieBonnie st. Claire! :D En ach, ik zie de ZPF voornamelijk als 4 dagen met vrienden bier drinken met leuke muziek op de achtergrond. Je komt jan en alleman tegen, en iedereen heeft goeie zin. Het enige waar ik me ieder jaar aan erger zijn die kutpubers bij de fietsdoorgang, en Daan Doesborgh met z'n rijmelarij. :P
Ja okee daar heb je gelijk in.

Maar vorig jaar hadden we met De Staat, Kyteman en Shantel toch een paar leuke bands er tussen zitten :)
pi_84565825
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 21:03 schreef Ruder het volgende:

[..]

Ja okee daar heb je gelijk in.

Maar vorig jaar hadden we met De Staat, Kyteman en Shantel toch een paar leuke bands er tussen zitten :)
Maar het draait ook om het onbekende! Ik heb vorig jaar op zondag bijvoorbeeld ontzettend genoten van King Mo in de grote tent. Ik had er nog nooit van gehoord, maar heb echt anderhalf uur staan te genieten van een partij geniale blues. En zo heb ik ieder jaar wel een onbekend bandje wat er voor mij meer dan positief uitspringt. Je moet er alleen toevallig bij uitkomen, niet dat boekje uitpluizen en vervolgens zeggen dat het 4 dagen kut gaat worden. :{
  woensdag 28 juli 2010 @ 16:31:09 #207
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_84593459
Wat is de skyline verandert nu die toren z´n hoogste punt heeft bereikt :D
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_84593519
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 16:31 schreef Klonk het volgende:
Wat is de skyline verandert nu die toren z´n hoogste punt heeft bereikt :D
Doe eens een foto? (Ben al minstens drie maanden niet meer in Venlo geweest :@ )
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 28 juli 2010 @ 16:41:21 #209
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_84593860
Nou zoiets maar dan van Venlo :+

Maar is lastig uit te leggen, naast het UWV gebouw gewoon een toren van 16 verdiepingen (toch ?) bedenken en dan heb je het wel
  woensdag 28 juli 2010 @ 16:46:46 #210
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_84594076
op http://www.maasboulevard.nl/ staat een leuk filmpje met het uitzicht vanaf die toren :Y
pi_84594194
Als je nu inderdaad van Blerick naar Venlo rijdt over de Eindhovenseweg is dat inderdaad het eerste wat je opvalt! :D
  woensdag 28 juli 2010 @ 16:51:43 #212
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_84594263
vanuit het zuiden ook, als je van langs de Maas van Tegelen naar Venlo fietst zie je dat ding ook al :D
  woensdag 28 juli 2010 @ 17:28:29 #213
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_84595608
Volgens mij zie je 'm van bijna overal. Is ook niet moeilijk, dat ding schijnt 65 meter hoog te zijn.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_84596138
Venlo's eigen Wollekekratser! *O* :+
pi_84603457
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 17:46 schreef fratsman het volgende:
Venlo's eigen Wollekekratser! *O* :+
Ja dat is wel ruig maar voor de rest is er niks moois aan die hele Maasboulevard tot nu toe, echt saaie stenen hebben ze gebruikt voor dat winkelcentrum.

Klopt het trouwens dat er geen eet/drinkgelegenheden (horeca) in de Maasboulevard komen.

@ Frats: natuurlijk is het programma van het ZPF niet het belangrijkste, maar een paar leuke enigzins bekende acts zijn altijd leuk. Ik mis trouwens dj's van formaat (Ik bedoel zo duur is een Don Diablo of Erick E toch niet om de zaterdagavond in de grote tent ff op te leuken?! )
pi_84604230
Geen Horeca op de Maasboulevard?!? :o Snel, wie heeft een paar duizend euro voor me om een tent te beginnen! :+

Nee, maar inderdaad, ik wacht het nog wel eens af. Ook de appartementen schijnen belabberd te verkopen. Ik zou voor dat geld echt niet op die paar m2 gaan zitten. -O-

En nog even over het ZPF... Hebben we die ooit gehad op de parkfeesten? Zulke DJ's moet je boeken op Stereo Sunday, Prinsheerlijk, of Chop Chop. Hoe ze het nu doen als afsluiters in de tent werkt super. Zet er een stel gasten neer die lekkere dansmuziek draaien (lichte dance, maar ook 70s 80s en 90s) en de hele tent gaat uit z'n plaat. :) Vorig jaar ging op vrijdag al het dak eraf. Oude soulclassics, veel Motown, en op het hoogtepunt Michael Jackson (die toen net anderhalve maand dood was) erin knallen. De hele tent werd gek! *O*

Ik heb er wel vertrouwen in dat dit ook weer een supereditie gaat worden. :)
pi_84613919
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:26 schreef fratsman het volgende:
Geen Horeca op de Maasboulevard?!? :o Snel, wie heeft een paar duizend euro voor me om een tent te beginnen! :+

Als we het samen bij elkaar leggen lukt het wel :P

Kan eindelijk een wens van me een vervulling laten gaan een Belgische frietkraam met broodjes erbij of een hippe tent waar je voor een paar cent lekkere pasta en pizza kunt eten beginnen :)

Beide mis ik in Venlo en zullen hier zeker kans van slagen hebben :P ;)*

en als dat niet lukt kunnen we altijd nog franchisenemer van Starbucks worden, want dat kan nu ook in Nederland :P

Als het goed loopt, dan zetten we er na een paar jaar een stelletje Polen of Chinezen in en dan gaan wij met onze jachten over Maas varen hehe :P ;) hehe
  donderdag 29 juli 2010 @ 15:53:52 #218
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_84630516
jullie mogen mij aanraken :Y

ben als een van de eerste fietsers (mischien wel de eerste fietser) over het nieuwe fietsviaduct in Tegelen (over de A73 gefietst), mocht van de wegwerkers daar en ik zag op het nieuwe asfalt nog nergens sporen van andere fietsbanden :7
pi_84630911
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:53 schreef Klonk het volgende:

ben als een van de eerste fietsers (mischien wel de eerste fietser) over het nieuwe fietsviaduct in Tegelen (over de A73 gefietst), mocht van de wegwerkers daar en ik zag op het nieuwe asfalt nog nergens sporen van andere fietsbanden :7

*O*
  donderdag 29 juli 2010 @ 17:43:56 #220
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_84634675
hebben jullie dat Venlo Beweegt krantje al gehad ?

een ding valt gelijk op, de wethouder is een vetzak die zelf niet veel aan beweging doet als je die foto´s van hem ziet :')
pi_84635819
Wethouder Testroote heeft een Xbox 360. :+ :@
  donderdag 29 juli 2010 @ 18:29:10 #222
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_84636120
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 18:19 schreef fratsman het volgende:
Wethouder Testroote heeft een Xbox 360. :+ :@
ja ik ook, maar mij is het gelukt 44 kilo af te vallen, als ik hem zo zie moet ie dat ook maar eens gaan doen :P
  donderdag 29 juli 2010 @ 20:44:31 #223
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_84641106
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 15:53 schreef Klonk het volgende:

Stoer hoor :D !
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_84642133
Het was lang geleden, maar ik heb daarstraks Ruder weer eens gespot in de stad! :W

edit: Hij spotte mij eerst. :P
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:24:34 #225
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_84642895
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 20:44 schreef MPG het volgende:

[..]

Stoer hoor :D !
ja, dat zijn van die momenten die ik aan mijn kleinkinderen zou kunnen vertellen, helaas (of gelukkig) zijn Klonkette en ik kinderloos *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')