Ze moet niet komen in het wilde westen weetje.quote:
Jahoor, wel klappen uitdelen, maar als ze incasseren gaan janken.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze moet niet komen in het wilde westen weetje.
Trouwens het mooiste is nog, dat toen ik haar die klap gaf, ze semi begon te janken, kankerkind.
hoe ziet ze eruitquote:
Ik ging door op het thema, eigenlijk is WD geweldadigquote:
Daarom. Altijd jonge, dan kan ze naar m'n vader: "Ze sloeg me.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jahoor, wel klappen uitdelen, maar als ze incasseren gaan janken.
Ow ja, van haar verbaast het me nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ging door op het thema, eigenlijk is WD geweldadig
Ik heb ooit een keer mijn zusje een bloedneus geslagen, maar dat was per ongeluk.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daarom. Altijd jonge, dan kan ze naar m'n vader: "Ze sloeg me."
Mooi niet, kankerjonggggg.
Zomgquote:
Gast, m'n zusje gaf me een vuist in m'n gezicht, als ik daar niet op antwoord met een klap of 2 denkt ze dat ze over me heen ken lopen.quote:
nou dag dan he.quote:
Ze heeft me gebetenquote:
Ik heb een keer kauwgom in haar haar gespuugd en het to the bone afgeknipt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer mijn zusje een bloedneus geslagen, maar dat was per ongeluk.
niet zo moeilijk tochquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gast, m'n zusje gaf me een vuist in m'n gezicht, als ik daar niet op antwoord met een klap of 2 denkt ze dat ze over me heen ken lopen.
quote:
hoe heet ze danquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze heeft me gebeten![]()
En van een andere cavia heeft ze het oor verminkt.![]()
Mijn zusje zat me altijd achterna met de vleesvork als ze haar zin niet kreeg met tv kijken.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb een keer kauwgom in haar haar gespuugd en het to the bone afgeknipt.
Wtf.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn zusje zat me altijd achterna met de vleesvork als ze haar zin niet kreeg met tv kijken.
Ik sloot me dan op in de wc.
Zijn hier beelden van?quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze moet niet komen in het wilde westen weetje.
Trouwens het mooiste is nog, dat toen ik haar die klap gaf, ze semi begon te janken, kankerkind.
quote:
quote:
Ik heb haar van de opvang en daar heette ze Carmitaquote:
Haar tweede naamquote:
Heel goed.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gast, m'n zusje gaf me een vuist in m'n gezicht, als ik daar niet op antwoord met een klap of 2 denkt ze dat ze over me heen ken lopen.
Jaquote:
je veegt de vloer met dat beest?quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn zusje zat me altijd achterna met de vleesvork als ze haar zin niet kreeg met tv kijken.
Ik sloot me dan op in de wc.
Ja, stok erin en Swifferen maar!quote:
Zij is echt gestoord.quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, stok erin en Swifferen maar!
Wat een rare naam.quote:
Oh noemen ze het zo tegenwoordig.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
BobbyB is normaal?quote:
Ja, daar en dan moet je de hele hal door en die eindeloze trappen weer op.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Welk spoor?![]()
Je bedoelt die waar je met die ijzeren trap naar toe moet?
quote:
Hoe lang duurt dat dan meestal bij jullie?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Walgelijk!
Ik heb afgelopen dinsdag een tentamen gehad en ik heb nog steeds de uitslagen niet terug.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deventer is toch ook geen station om over te stappen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, daar en dan moet je de hele hal door en die eindeloze trappen weer op.
Tegen de tijd dat de volgende tentamens beginnen staan bij ons de goede resultaten er een keer op.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Walgelijk!
Ik heb afgelopen dinsdag een tentamen gehad en ik heb nog steeds de uitslagen niet terug.
Tuurlijk wel. Van intercity naar stoptrein.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Deventer is toch ook geen station om over te stappen.
Oh lol.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Van intercity naar stoptrein.
Het lollige is dat de docenten meestal de cijfers al wel hebben, maar dat de cijferadministratie zo belachelijk traag is.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:09 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat dan meestal bij jullie?
Het is allemaal de schuld van de cijferadministratie.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat de volgende tentamens beginnen staan bij ons de goede resultaten er een keer op.
Dat jij die uit je hoofd weet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan krijgen ze bijv. zo'n code 9398398cdkiei 938393 a1iee8933a en tja... dan gaat er weleens wat mis.
Wow das snel!quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het lollige is dat de docenten meestal de cijfers al wel hebben, maar dat de cijferadministratie zo belachelijk traag is.
Het is trouwens heel wisselend, de ene docent heeft de uitslagen al online als je net thuiskomt en de andere overschrijdt de maximum aantal werkdagen van 15 dagen.
Meestal na twee weken?
Is het een beetje vlot bij jullie, dan?
2 april?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:11 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
Zie ik nou een rood stipje of wat?
Is dit een grapje of wat?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:11 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
Zie ik nou een rood stipje of wat?
WAT?! Een project een maand?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wow das snel!Een project duurt soms wel een maand. Een tentamen meestal een weekje.
kom maar jongequote:Op vrijdag 2 april 2010 15:15 schreef Paul het volgende:
Ik wil een vuist in mn gezicht
Ik weet wel een ex-fok!stel wat dingen deed met handboeien.quote:
Enlighten mequote:Op vrijdag 2 april 2010 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet wel een ex-fok!stel wat dingen deed met handboeien.![]()
Bedankt voor het herinneren.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar we het net over hebben gehad.quote:
ik blijf uit KELquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zijn er wel meer. KEL zit er vol mee
Doe jij weleens iets met handboeien?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zijn er wel meer. KEL zit er vol mee
Welke? Volgens mij waren er daar wel meerdere van.. Sws in het keldertje.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
neequote:Op vrijdag 2 april 2010 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar we het net over hebben gehad.
Heb je dat meegekregen?
Nee, ik gebruik tie-wrapsquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe jij weleens iets met handboeien?
Zh naturlich...quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Welke? Volgens mij waren er daar wel meerdere van.. Sws in het keldertje.
Goedkoop, snel en handigquote:
Ahaa.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zh naturlich...
En toen het uit was, ging hij zijn handboeien in V&A zetten.![]()
![]()
Dat had ik nou niet willen weten.quote:
Hahahahah no wayyyquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zh naturlich...
En toen het uit was, ging hij zijn handboeien in V&A zetten.![]()
![]()
Afgeknepen dop.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat had ik nou niet willen weten.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet altijd hè. Ik bedoel als ze fistable zijn.
nee ik loop atm met een luchtbuks door het land. Nee grapje. Ik ben de moestuin aan het omspitten. Al redelijk laat is het eigenlijk, de aardappelen hadden er volgens mij al in moeten zitten.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat dan? Je gaat quad rijden in het bos?
Ik heb daar geen verstand van. Terwijl ik van de zomer weer in een groentetuin werk.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
nee ik loop atm met een luchtbuks door het land. Nee grapje. Ik ben de moestuin aan het omspitten. Al redelijk laat is het eigenlijk, de aardappelen hadden er volgens mij al in moeten zitten.
bohoho straks pics van mij aan het werk. Als ik om half 6 thuis ben.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb daar geen verstand van. Terwijl ik van de zomer weer in een groentetuin werk.
quote:
quote:
Was je vanmorgen weer om 6 uur op het land aan het spitten?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
nee ik loop atm met een luchtbuks door het land. Nee grapje. Ik ben de moestuin aan het omspitten. Al redelijk laat is het eigenlijk, de aardappelen hadden er volgens mij al in moeten zitten.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:39 schreef L0t.. het volgende:
[..]Ik had ook eens van die handboeien met van dat pluche erom gekregen van vriendinnen. Daar heb ik nog wel een leuk verhaal over
Wat bp zegt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:39 schreef L0t.. het volgende:
[..]Ik had ook eens van die handboeien met van dat pluche erom gekregen van vriendinnen. Daar heb ik nog wel een leuk verhaal over
Nou, komt 'iequote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:46 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nou, komt 'ie
Afgelopen zomer gingen we op vakantie naar Tunesië. Schoonzusje zou 2 weken bij ons in huis komen om een beetje op de katten te letten enzo. Dus ik dacht ik neem die handboeien mee want zij is nogal nieuwsgierig dus ik kan maar beter alles verstoppen of meenemenNog niet eens met de intentie om te gebruiken ofzo want die dingen zijn echt waardeloos
![]()
Maargoed. Wij in Tunesië op het vliegveld. En m'n koffer kwam maar niet, komt er zo'n beveiligingsbeambte naar ons toe of ik even mee wilde komen want ze hadden iets gevonden in m'n koffer... Ik helemaal verbaasd, haalt ze zo die handboeien tevoorschijn uit m'n koffer wtf![]()
Dat mocht dus niet mee het land in, kreeg nog een afhaalbewijs mee dat ik het bij de terugvlucht weer op kon halen, maar dat heb ik maar niet gedaan
.
Volgende keer gewoon maar laten vinden door je schoonzusje.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:48 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja het is best wel lame en op dat moment echt voor lulMaarja
Ik snap niet waarom ik ze niet gewoon weggegooid hadquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon maar laten vinden door je schoonzusje.
Whehehe!quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:46 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nou, komt 'ie
Afgelopen zomer gingen we op vakantie naar Tunesië. Schoonzusje zou 2 weken bij ons in huis komen om een beetje op de katten te letten enzo. Dus ik dacht ik neem die handboeien mee want zij is nogal nieuwsgierig dus ik kan maar beter alles verstoppen of meenemenNog niet eens met de intentie om te gebruiken ofzo want die dingen zijn echt waardeloos
![]()
Maargoed. Wij in Tunesië op het vliegveld. En m'n koffer kwam maar niet, komt er zo'n beveiligingsbeambte naar ons toe of ik even mee wilde komen want ze hadden iets gevonden in m'n koffer... Ik helemaal verbaasd, haalt ze zo die handboeien tevoorschijn uit m'n koffer wtf![]()
Dat mocht dus niet mee het land in, kreeg nog een afhaalbewijs mee dat ik het bij de terugvlucht weer op kon halen, maar dat heb ik maar niet gedaan
.
Ik denk omdat je dat instinctief niet doet met cadeautjes. Die verberg je gewoon als je ze niet leuk vindt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:50 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ik ze niet gewoon weggegooid had
Dat ook jaquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whehehe!
Ik heb ook de neiging om al mijn ondergoed mee te nemen op vakantie als mijn schoonmoeder voor het aquarium en de planten zorgt
Niet dat ze zo nieuwsgierig is, maar tochquote:
Je weet maar nooit en sommige dingen hoeft ze gewoon niet te wetenquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet dat ze zo nieuwsgierig is, maar toch![]()
Ik ga hetzelfde doenquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:55 schreef L0t.. het volgende:
Maar ik ga maar eens naar de stad, als ik me er eindelijk toe kan zetten
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:46 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nou, komt 'ie
![]()
.
Werd je rood?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:46 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nou, komt 'ie
![]()
.
Hey Beypey.quote:
Welnee, die smeert Anna Kournikova al een aantal jaren goed door.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:28 schreef Broekpaling het volgende:
Zal Enrique nu ook uit de kast komen gezien Ricky het ook is?
Hmm, mijn gaydar gaat niet bij hem af. Hij is gewoon zo'n gladde playboy.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:28 schreef Broekpaling het volgende:
Zal Enrique nu ook uit de kast komen gezien Ricky het ook is?
Zo'n vieze nonchalante hanglip en altijd je hoofd scheef op je lijf zodat je iemand altijd schuin aankijkt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, mijn gaydar gaat niet bij hem af. Hij is gewoon zo'n gladde playboy.Met z'n trillipje.
Hahaha.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zo'n vieze nonchalante hanglip en altijd je hoofd scheef op je lijf zodat je iemand altijd schuin aankijkt.![]()
Twingo... hallo! Iedere zelfrespecterende volblafslet rijdt niet in een Twingo.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:34 schreef Broekpaling het volgende:
Moh, ik had de zon in m'n ogen en naar wat leek stond er achter mij een Twingo gevuld met mooie dames.![]()
Dus ik blokkeer die zon en blijken het net niet trollen te zijn.![]()
Dat heb ik soms als ik een vrouw van achter zie. Dan denk ik: hmm, niiicee.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:34 schreef Broekpaling het volgende:
Moh, ik had de zon in m'n ogen en naar wat leek stond er achter mij een Twingo gevuld met mooie dames.![]()
Dus ik blokkeer die zon en blijken het net niet trollen te zijn.![]()
Of een plork.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat heb ik soms als ik een vrouw van achter zie. Dan denk ik: hmm, niiicee.. Zie ik de voorkant:
![]()
.
Dat meestal, ja.quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat heb ik soms als ik een vrouw van achter zie. Dan denk ik: hmm, niiicee.. Zie ik de voorkant:
![]()
.
Mehe.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat meestal, ja.
Vandaag zei iemand tegen me dat ze m'n haar zo leuk vond. Erg pittig.!
Pics van die foto.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:12 schreef Breathtaking het volgende:
Wauw, gisteren op de foto gezet in de kroeg en ik zie er zowaar eens leuk uit!
Was zeker heel donker daar binnen?quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:12 schreef Breathtaking het volgende:
Wauw, gisteren op de foto gezet in de kroeg en ik zie er zowaar eens leuk uit!
Pics van jou aan het werk.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:26 schreef WillFerrell het volgende:
Bohohohoooo. Heb ik mezelf even aflopen builen.
HA-HA! Ik zit vol in de flitser hoorquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was zeker heel donker daar binnen?
Mag ik 'm misschien zien?quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HA-HA! Ik zit vol in de flitser hoor!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Zit je zeker zo met je bus in de groentetuin.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was zeker heel donker daar binnen?
Dat zou een mooi bontkraagje zijn.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]![]()
Kenkers, heb ik niet de goede geupload. Nouja, als bonusfoto maar even mijn konijn.
[ afbeelding ]
Aw wat schattig. Is hij echt van jou of van je zusje?quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]![]()
Kenkers, heb ik niet de goede geupload. Nouja, als bonusfoto maar even mijn konijn.
[ afbeelding ]
Ik heb geen zusje.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Aw wat schattig. Is hij echt van jou of van je zusje?
Oh oke sorry dan. Maar meestal hebben jongens van jouw leeftijd geen konijn.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:33 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb geen zusje.! Nee, Loeki is van moi.
Hij liegt ook.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh oke sorry dan. Maar meestal hebben jongens van jouw leeftijd geen konijn.
Ik vind ze gaaf.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die zijn eng en ze stinken naar poep.
Chickmagnet. Dat is het. Als ik mee zou kunnen bouncen, was het mijn 1st wingman.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh oke sorry dan. Maar meestal hebben jongens van jouw leeftijd geen konijn.
Waarom regel jij eigenlijk geen chickie voor hem?quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:34 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Chickmagnet. Dat is het. Als ik mee zou kunnen bouncen, was het mijn 1st wingman.
Geen idee. Geen behoefte aan allemaal mini-Loeki's. Ik beloof je dat ik de goede foto na het zonnebanken/douchen geef. Daarom even deze, wat ik vandaag heb gespit.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom regel jij eigenlijk geen chickie voor hem?
Mijn paard was vanochtend bij de hengstenhouder en toen is ze met zaad ingespoten (KI).quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:36 schreef wolvendagen het volgende:
Mijn degoe zijn tandjes zijn net geknipt bij de dierenarts omdat ze scheef groeide.
Spannend.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Geen idee. Geen behoefte aan allemaal mini-Loeki's. Ik beloof je dat ik de goede foto na het zonnebanken/douchen geef. Daarom even deze, wat ik vandaag heb gespit.
[ afbeelding ]
Maanzaad?quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn paard was vanochtend bij de hengstenhouder en toen is ze met zaad ingespoten (KI).
Is 1x niet afdoende ofzo?quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Zij vindt van wel. 1x per maand wil ze het altijd heel graag hebben.
HAHA jouw paard ken niet zwanger worden.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Zij vindt van wel. 1x per maand wil ze het altijd heel graag hebben.
Ahhhw!quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Jawel dierenarts had gekeken op de echo en er lag ook een eitje enzo.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:41 schreef wolvendagen het volgende:
Het paard van Chai heeft geen baarmoedert.
HAHA CHAI'S HENGSTEN ZIJN HEUMEU.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel dierenarts had gekeken op de echo en er lag ook een eitje enzo.
Alleen de hengsten bij ons thuis hebben geen ballen.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HAHA jouw paard ken niet zwanger worden.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:42 schreef wolvendagen het volgende:
Het paard van Chai is eigenlijk zelf een hengst.
Ja eigenlijk wel een beetje.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HAHA CHAI'S HENGSTEN ZIJN HEUMEU.
Komt er dan een waterval uit haar paardenkut zetten?quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel een beetje.Als zij dan fuckin geil is willen zij alleen maar kroelen.
Nee maar ze gaat dan wel klaar staan.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Komt er dan een waterval uit haar paardenkut zetten?
Je wilt me wijs maken... dat een paard... haar benen... spreid? SRSLY.quote:
Wtf, ik zou willen dat ik een geile merrie was in een stal vol hengsten (met ballenquote:
IK HEP OOK DIE SCHEP!quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:52 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
JA DAT ZIJN MIJN VOETEN EN MIJN SPADE.
Ja en kutje open. Maar benen spreiden is niet nodig. Wel staart opzij.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je wilt me wijs maken... dat een paard... haar benen... spreid? SRSLY.![]()
[ afbeelding ]
Sexy.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:52 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
JA DAT ZIJN MIJN VOETEN EN MIJN SPADE.
Kutje? Volgens mij is het meer een flamoes van heb ik jou daar!quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en kutje open. Maar benen spreiden is niet nodig. Wel staart opzij.
Hij is nog niet opgerekt. Ze is nog maagd, want onbevlekt ontvangen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kutje? Volgens mij is het meer een flamoes van heb ik jou daar!
Ik ben dus terug van de stad en ik haat het openbaar vervoer.quote:
Autoautoautoauto!quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben dus terug van de stad en ik haat het openbaar vervoer.
![]()
![]()
![]()
!!!
Panty uit en naaien dan maar!quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:18 schreef Breathtaking het volgende:
Godverdommegat in m'n panty bij m'n grote teen
en ik had open schoenen aan.
quote:
Komt er nog een echte pic of was dat die met alleen je voeten?quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:39 schreef WillFerrell het volgende:
Volgens mij.... heb ik de SC voor mij alleen. [ afbeelding ]
JIJ KRIJGT PATSEN. IK HEB JE GEWAARSCHUWD.quote:
Wat dacht je, dat ik mijzelf ook echt liet fotograferen terwijl ik wat land omver spit?quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Komt er nog een echte pic of was dat die met alleen je voeten?
Jij bent echt de SC tokkie met je muziek.quote:
Dat gaat me te ver sorry.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat dacht je, dat ik mijzelf ook echt liet fotograferen terwijl ik wat land omver spit?Nee, maar je mag wel mijn Hyves komen bekijken als je het lief vraagt per PM.
Nee dat is WF al, hij sloopt om de week het Polmanquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent echt de SC tokkie met je muziek.
God god, ik heb ooit eens een stoeltje kapot getrapt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:45 schreef TheKC het volgende:
[..]
Nee dat is WF al, hij sloopt om de week het Polman
En de McDonalds danquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:45 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
God god, ik heb ooit eens een stoeltje kapot getrapt.
WF gaat naar de MacDonalds met zijn pitbull.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Daar wordt ik alleen pissed als mijn Euroknallers niet snel genoeg komen.
Tussen z'n dagelijkse ritten houd ik nog wel eens een BK break met hem, dan vertelt ie over de chimi's in z'n bus.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:47 schreef Chai het volgende:
[..]
WF gaat naar de MacDonalds met zijn pitbull. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:48 schreef TheKC het volgende:
[..]
Tussen z'n dagelijkse ritten houd ik nog wel eens een BK break met hem, dan vertelt ie over de chimi's in z'n busleven .
Ohja, de bus is je leven, dat was ik even vergetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:50 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ohja, de bus is je leven, dat was ik even vergetenIK WEET NIETM EER WAT IK DAAROP MOET ZEGGEN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
IK WEET NIETM EER WAT IK DAAROP MOET ZEGGEN.![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:50 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ohja, de bus is je leven, dat was ik even vergetenHoe is het gekomen dat jij altijd zegt dat hij buschauffeur is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mrs. Google.quote:
Door dit topic:quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe is het gekomen dat jij altijd zegt dat hij buschauffeur is?
Is dat een uitdrukking die ik niet ken?quote:ook gezegd dat ik deze situatie poedersuiker vond.
Zoiets zei MiVer laatst ook al...quote:
Waar haal je dat vandaan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:58 schreef Bragi het volgende:
[..]
Is dat een uitdrukking die ik niet ken?
WTF, de lameheid.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan?
Poedersuiker is op bokt.nl een censuurwoord.
Geloof kut. Ik heb de censuur niet aanstaan.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:00 schreef Bragi het volgende:
[..]
WTF, de lameheid.Censuurwoord voor wat?
Klote?
En ik haal het uit dat boehoe, ik ben een sletje-topic van Liiszle.
Jij bent dan ookquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Geloof kut. Ik heb de censuur niet aanstaan.
Ik lees vooral mee en af en toe post ik, maar dat is meer in discussietopics.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:03 schreef Bragi het volgende:
Maai Chai, praat jij op dat forum met andere meisjes ook over je poedersuiker en zo?
Da's geprint, man.quote:
Wat een baggerprinter heb jij.quote:
Zo vraag ik me ook af waarom je naar Miley Cyrus zou luisteren of een Getz zou rijden, maar hee..quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb toch een iPod, waarom zou ik een CD branden en hoesje printen.
Hou toch je bek man.quote:
Om hier tof te komen doen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb toch een iPod, waarom zou ik een CD branden en hoesje printen.
Omdat Frans deze zomer in mijn hometown komt optreden.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo vraag ik me ook af waarom je naar Miley Cyrus zou luisteren of een Getz zou rijden, maar hee..
Nou, gecondoleerd. Ik heb pas feest als Zanger Rinus hier komt optreden.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:15 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Omdat Frans deze zomer in mijn hometown komt optreden.
Die kan ook nog komen. Eén artiest is nog niet bekend. Daarnaast komt Peter Koelewijn.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, gecondoleerd. Ik heb pas feest als Zanger Rinus hier komt optreden.
Oh, ik dacht dat je het tegen mij had.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die bestaan.
[ afbeelding ]
Allemaal ziektes.
Nee, idioot. Ik had het gewoon over het ebola virus in knuffeluitvoering.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het tegen mij had.
Maar WTF?!
Ik gok op Monique Smit of Sugar Lee Hooper in comastand.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:16 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Die kan ook nog komen. Eén artiest is nog niet bekend. Daarnaast komt Peter Koelewijn.
Monique en Jan zijn al geweest, net zoals Henk Wijngaard, Tatjana, Nick & Simon.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik gok op Monique Smit of Sugar Lee Hooper in comastand.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, idioot. Ik had het gewoon over het ebola virus in knuffeluitvoering.
Dan zal het Patty Brard worden.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Monique en Jan zijn al geweest, net zoals Henk Wijngaard, Tatjana, Nick & Simon.
Dat is voor de zieke kinderen. Kan je ze een knuffel geven van de ziekte die ze hebben, zodat ze het toch gaan waarderen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]Ja, dat is nu duidelijk. Dan nog blijft mijn vraag open: WTF?!
Sick.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is voor de zieke kinderen. Kan je ze een knuffel geven van de ziekte die ze hebben, zodat ze het toch gaan waarderen.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is voor de zieke kinderen. Kan je ze een knuffel geven van de ziekte die ze hebben, zodat ze het toch gaan waarderen.
In dat geval is het geen krachtterm, toch?quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:23 schreef wolvendagen het volgende:
""
- "Is het weer niet goed, kankerkind?"
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In dat geval is het geen krachtterm, toch?
Dank je wel.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1 door mij gephotoshopte Jezus meets Xzibit voor je scherpe reactie.
Linkquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:00 schreef Bragi het volgende:
En ik haal het uit dat boehoe, ik ben een sletje-topic van Liiszle.
Ja.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:31 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Link
Laat maar, je bedoelt zeker dat ene topic op bokt?
Goedenavond MiVer.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:35 schreef MiVer het volgende:
toch vind ik dit de prettigste plek binnen het grote Fok!
hoi allemaal
hee halloquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je moet wat als je wilt concurreren met Google.
REGEN?quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:37 schreef MiVer het volgende:
[..]
hee hallo
pfff, is het nogsteeds 2 april
was vannacht ook al
...
goed verder alles goed, regen hier, en de supermarkt sloot vroeger dan op internet staat vermeld
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je moet wat als je wilt concurreren met Google.
quote:
vanuit zuidwest regen, en men heeft gelijk gehadquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:38 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
REGEN?Ik hoop toch echt dat ik droog naar het café kan.
En dat kan als ik om ongeveer kwart voor 10 vertrek.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:38 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
REGEN?Ik hoop toch echt dat ik droog naar het café kan.
Het is iets meer dan twee minuten fietsen, daar ga ik geen taxi voor bestellen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:39 schreef MiVer het volgende:
[..]
vanuit zuidwest regen, en men heeft gelijk gehad
dus als je elders woont maak je kans
en anders geld en taxi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |