Ah tof. Heb je nog tips waar ik wel (en omdat het ook wel eens tof is om in een of ander kuttent te zitten) en niet heen moet? Het moet namelijk wel de moeite zijn om er 3 uur voor te moeten rijdenquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Groningen is top! Vannacht nog een hele leuke nacht gehad.
DRIE UUR RIJDEN?quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ah tof. Heb je nog tips waar ik wel (en omdat het ook wel eens tof is om in een of ander kuttent te zitten) en niet heen moet? Het moet namelijk wel de moeite zijn om er 3 uur voor te moeten rijden
Vanuit Leiden, met twee tussenstops (2 mensen ophalen die niet in de buurt wonen).quote:
Station Deventer. Wat een sadness met dat extra spoor waardoor ik altijd te laat kom voor de aansluitende trein.quote:
Welk spoor?quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:53 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Station Deventer. Wat een sadness met dat extra spoor waardoor ik altijd te laat kom voor de aansluitende trein.
worden je passagiers dan boos¿quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:53 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
waardoor ik altijd te laat kom voor de aansluitende trein.
Ik moest ooit eens naar Woldendorp (Oost-Groningen), vanuit Den Haag was dat zeker wel 3,5 uur rijdenquote:
Ik ging een keer naar Groningen toen het heel mistig was daar. Hoe noorderlijker we gingen hoe mistiger het werd.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest ooit eens naar Woldendorp (Oost-Groningen), vanuit Den Haag was dat zeker wel 3,5 uur rijden
zusjesquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:55 schreef wolvendagen het volgende:
M'n kankerzusje zit kankerherrie te luisteren dus ik haal die boxen weg van haar kamer, geeft ze me godverdomme een vuist op mn gezicht. Dat heeft ze geweten.
Je hebt haar in haar kut getrapt?quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:55 schreef wolvendagen het volgende:
M'n kankerzusje zit kankerherrie te luisteren dus ik haal die boxen weg van haar kamer, geeft ze me godverdomme een vuist op mn gezicht. Dat heeft ze geweten.
ik ga nooit naar Groningenquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ging een keer naar Groningen toen het heel mistig was daar. Hoe noorderlijker we gingen hoe mistiger het werd.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:55 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wel. Maar goed, ik ben dan ook een oude burgerlijke lul.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:50 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Van vrijdag op zaterdag gaan slapen.
van 13.quote:
Yessir! En ik sloeg haar met een platte hand kneiterhard op d'r wang, dus nu staat mn hand in haar gezicht.quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:55 schreef wolvendagen het volgende:
kankerquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:55 schreef wolvendagen het volgende:
En toen reden jullie zo de Waddenzee in?quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ging een keer naar Groningen toen het heel mistig was daar. Hoe noorderlijker we gingen hoe mistiger het werd.
Ja, ze tripte helemaal omdat ik die boxen weghaalde. Geeft ze me een vuist in m'n gezicht.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een vuist in je gezicht, wtf??
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
van 13.
[..]
Yessir! En ik sloeg haar met een platte hand kneiterhard op d'r wang, dus nu staat mn hand in haar gezicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |