quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was zeker heel donker daar binnen?
Dat zou een mooi bontkraagje zijn.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]![]()
Kenkers, heb ik niet de goede geupload. Nouja, als bonusfoto maar even mijn konijn.
[ afbeelding ]
Aw wat schattig. Is hij echt van jou of van je zusje?quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]![]()
Kenkers, heb ik niet de goede geupload. Nouja, als bonusfoto maar even mijn konijn.
[ afbeelding ]
Ik heb geen zusje.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Aw wat schattig. Is hij echt van jou of van je zusje?
Oh oke sorry dan. Maar meestal hebben jongens van jouw leeftijd geen konijn.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:33 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb geen zusje.! Nee, Loeki is van moi.
Hij liegt ook.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh oke sorry dan. Maar meestal hebben jongens van jouw leeftijd geen konijn.
Ik vind ze gaaf.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die zijn eng en ze stinken naar poep.
Chickmagnet. Dat is het. Als ik mee zou kunnen bouncen, was het mijn 1st wingman.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh oke sorry dan. Maar meestal hebben jongens van jouw leeftijd geen konijn.
Waarom regel jij eigenlijk geen chickie voor hem?quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:34 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Chickmagnet. Dat is het. Als ik mee zou kunnen bouncen, was het mijn 1st wingman.
Geen idee. Geen behoefte aan allemaal mini-Loeki's. Ik beloof je dat ik de goede foto na het zonnebanken/douchen geef. Daarom even deze, wat ik vandaag heb gespit.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom regel jij eigenlijk geen chickie voor hem?
Mijn paard was vanochtend bij de hengstenhouder en toen is ze met zaad ingespoten (KI).quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:36 schreef wolvendagen het volgende:
Mijn degoe zijn tandjes zijn net geknipt bij de dierenarts omdat ze scheef groeide.
Spannend.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Geen idee. Geen behoefte aan allemaal mini-Loeki's. Ik beloof je dat ik de goede foto na het zonnebanken/douchen geef. Daarom even deze, wat ik vandaag heb gespit.
[ afbeelding ]
Maanzaad?quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn paard was vanochtend bij de hengstenhouder en toen is ze met zaad ingespoten (KI).
Is 1x niet afdoende ofzo?quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Zij vindt van wel. 1x per maand wil ze het altijd heel graag hebben.
HAHA jouw paard ken niet zwanger worden.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Zij vindt van wel. 1x per maand wil ze het altijd heel graag hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |