Zo'n vieze nonchalante hanglip en altijd je hoofd scheef op je lijf zodat je iemand altijd schuin aankijkt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, mijn gaydar gaat niet bij hem af. Hij is gewoon zo'n gladde playboy.Met z'n trillipje.
Hahaha.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zo'n vieze nonchalante hanglip en altijd je hoofd scheef op je lijf zodat je iemand altijd schuin aankijkt.![]()
Twingo... hallo! Iedere zelfrespecterende volblafslet rijdt niet in een Twingo.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:34 schreef Broekpaling het volgende:
Moh, ik had de zon in m'n ogen en naar wat leek stond er achter mij een Twingo gevuld met mooie dames.![]()
Dus ik blokkeer die zon en blijken het net niet trollen te zijn.![]()
Dat heb ik soms als ik een vrouw van achter zie. Dan denk ik: hmm, niiicee.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:34 schreef Broekpaling het volgende:
Moh, ik had de zon in m'n ogen en naar wat leek stond er achter mij een Twingo gevuld met mooie dames.![]()
Dus ik blokkeer die zon en blijken het net niet trollen te zijn.![]()
Of een plork.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat heb ik soms als ik een vrouw van achter zie. Dan denk ik: hmm, niiicee.. Zie ik de voorkant:
![]()
.
Dat meestal, ja.quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat heb ik soms als ik een vrouw van achter zie. Dan denk ik: hmm, niiicee.. Zie ik de voorkant:
![]()
.
Mehe.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat meestal, ja.
Vandaag zei iemand tegen me dat ze m'n haar zo leuk vond. Erg pittig.!
Pics van die foto.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:12 schreef Breathtaking het volgende:
Wauw, gisteren op de foto gezet in de kroeg en ik zie er zowaar eens leuk uit!
Was zeker heel donker daar binnen?quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:12 schreef Breathtaking het volgende:
Wauw, gisteren op de foto gezet in de kroeg en ik zie er zowaar eens leuk uit!
Pics van jou aan het werk.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:26 schreef WillFerrell het volgende:
Bohohohoooo. Heb ik mezelf even aflopen builen.
HA-HA! Ik zit vol in de flitser hoorquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was zeker heel donker daar binnen?
Mag ik 'm misschien zien?quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HA-HA! Ik zit vol in de flitser hoor!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Zit je zeker zo met je bus in de groentetuin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |