Was je vanmorgen weer om 6 uur op het land aan het spitten?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
nee ik loop atm met een luchtbuks door het land. Nee grapje. Ik ben de moestuin aan het omspitten. Al redelijk laat is het eigenlijk, de aardappelen hadden er volgens mij al in moeten zitten.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:39 schreef L0t.. het volgende:
[..]Ik had ook eens van die handboeien met van dat pluche erom gekregen van vriendinnen. Daar heb ik nog wel een leuk verhaal over
Wat bp zegt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:39 schreef L0t.. het volgende:
[..]Ik had ook eens van die handboeien met van dat pluche erom gekregen van vriendinnen. Daar heb ik nog wel een leuk verhaal over
Nou, komt 'iequote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:46 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nou, komt 'ie
Afgelopen zomer gingen we op vakantie naar Tunesië. Schoonzusje zou 2 weken bij ons in huis komen om een beetje op de katten te letten enzo. Dus ik dacht ik neem die handboeien mee want zij is nogal nieuwsgierig dus ik kan maar beter alles verstoppen of meenemenNog niet eens met de intentie om te gebruiken ofzo want die dingen zijn echt waardeloos
![]()
Maargoed. Wij in Tunesië op het vliegveld. En m'n koffer kwam maar niet, komt er zo'n beveiligingsbeambte naar ons toe of ik even mee wilde komen want ze hadden iets gevonden in m'n koffer... Ik helemaal verbaasd, haalt ze zo die handboeien tevoorschijn uit m'n koffer wtf![]()
Dat mocht dus niet mee het land in, kreeg nog een afhaalbewijs mee dat ik het bij de terugvlucht weer op kon halen, maar dat heb ik maar niet gedaan
.
Volgende keer gewoon maar laten vinden door je schoonzusje.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:48 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja het is best wel lame en op dat moment echt voor lulMaarja
Ik snap niet waarom ik ze niet gewoon weggegooid hadquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon maar laten vinden door je schoonzusje.
Whehehe!quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:46 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nou, komt 'ie
Afgelopen zomer gingen we op vakantie naar Tunesië. Schoonzusje zou 2 weken bij ons in huis komen om een beetje op de katten te letten enzo. Dus ik dacht ik neem die handboeien mee want zij is nogal nieuwsgierig dus ik kan maar beter alles verstoppen of meenemenNog niet eens met de intentie om te gebruiken ofzo want die dingen zijn echt waardeloos
![]()
Maargoed. Wij in Tunesië op het vliegveld. En m'n koffer kwam maar niet, komt er zo'n beveiligingsbeambte naar ons toe of ik even mee wilde komen want ze hadden iets gevonden in m'n koffer... Ik helemaal verbaasd, haalt ze zo die handboeien tevoorschijn uit m'n koffer wtf![]()
Dat mocht dus niet mee het land in, kreeg nog een afhaalbewijs mee dat ik het bij de terugvlucht weer op kon halen, maar dat heb ik maar niet gedaan
.
Ik denk omdat je dat instinctief niet doet met cadeautjes. Die verberg je gewoon als je ze niet leuk vindt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:50 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ik ze niet gewoon weggegooid had
Dat ook jaquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whehehe!
Ik heb ook de neiging om al mijn ondergoed mee te nemen op vakantie als mijn schoonmoeder voor het aquarium en de planten zorgt
Niet dat ze zo nieuwsgierig is, maar tochquote:
Je weet maar nooit en sommige dingen hoeft ze gewoon niet te wetenquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet dat ze zo nieuwsgierig is, maar toch![]()
Ik ga hetzelfde doenquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:55 schreef L0t.. het volgende:
Maar ik ga maar eens naar de stad, als ik me er eindelijk toe kan zetten
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:46 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nou, komt 'ie
![]()
.
Werd je rood?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:46 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nou, komt 'ie
![]()
.
Hey Beypey.quote:
Welnee, die smeert Anna Kournikova al een aantal jaren goed door.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:28 schreef Broekpaling het volgende:
Zal Enrique nu ook uit de kast komen gezien Ricky het ook is?
Hmm, mijn gaydar gaat niet bij hem af. Hij is gewoon zo'n gladde playboy.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:28 schreef Broekpaling het volgende:
Zal Enrique nu ook uit de kast komen gezien Ricky het ook is?
Zo'n vieze nonchalante hanglip en altijd je hoofd scheef op je lijf zodat je iemand altijd schuin aankijkt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, mijn gaydar gaat niet bij hem af. Hij is gewoon zo'n gladde playboy.Met z'n trillipje.
Hahaha.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zo'n vieze nonchalante hanglip en altijd je hoofd scheef op je lijf zodat je iemand altijd schuin aankijkt.![]()
Twingo... hallo! Iedere zelfrespecterende volblafslet rijdt niet in een Twingo.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:34 schreef Broekpaling het volgende:
Moh, ik had de zon in m'n ogen en naar wat leek stond er achter mij een Twingo gevuld met mooie dames.![]()
Dus ik blokkeer die zon en blijken het net niet trollen te zijn.![]()
Dat heb ik soms als ik een vrouw van achter zie. Dan denk ik: hmm, niiicee.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:34 schreef Broekpaling het volgende:
Moh, ik had de zon in m'n ogen en naar wat leek stond er achter mij een Twingo gevuld met mooie dames.![]()
Dus ik blokkeer die zon en blijken het net niet trollen te zijn.![]()
Of een plork.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat heb ik soms als ik een vrouw van achter zie. Dan denk ik: hmm, niiicee.. Zie ik de voorkant:
![]()
.
Dat meestal, ja.quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat heb ik soms als ik een vrouw van achter zie. Dan denk ik: hmm, niiicee.. Zie ik de voorkant:
![]()
.
Mehe.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat meestal, ja.
Vandaag zei iemand tegen me dat ze m'n haar zo leuk vond. Erg pittig.!
Pics van die foto.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:12 schreef Breathtaking het volgende:
Wauw, gisteren op de foto gezet in de kroeg en ik zie er zowaar eens leuk uit!
Was zeker heel donker daar binnen?quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:12 schreef Breathtaking het volgende:
Wauw, gisteren op de foto gezet in de kroeg en ik zie er zowaar eens leuk uit!
Pics van jou aan het werk.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:26 schreef WillFerrell het volgende:
Bohohohoooo. Heb ik mezelf even aflopen builen.
HA-HA! Ik zit vol in de flitser hoorquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was zeker heel donker daar binnen?
Mag ik 'm misschien zien?quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HA-HA! Ik zit vol in de flitser hoor!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Zit je zeker zo met je bus in de groentetuin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |