Welke? Volgens mij waren er daar wel meerdere van.. Sws in het keldertje.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet wel een ex-fok!stel wat dingen deed met handboeien.![]()
Bedankt voor het herinneren.
neequote:Op vrijdag 2 april 2010 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar we het net over hebben gehad.
Heb je dat meegekregen?
Nee, ik gebruik tie-wrapsquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe jij weleens iets met handboeien?
Zh naturlich...quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Welke? Volgens mij waren er daar wel meerdere van.. Sws in het keldertje.
Goedkoop, snel en handigquote:
Ahaa.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zh naturlich...
En toen het uit was, ging hij zijn handboeien in V&A zetten.![]()
![]()
Dat had ik nou niet willen weten.quote:
Hahahahah no wayyyquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zh naturlich...
En toen het uit was, ging hij zijn handboeien in V&A zetten.![]()
![]()
Afgeknepen dop.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat had ik nou niet willen weten.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet altijd hè. Ik bedoel als ze fistable zijn.
nee ik loop atm met een luchtbuks door het land. Nee grapje. Ik ben de moestuin aan het omspitten. Al redelijk laat is het eigenlijk, de aardappelen hadden er volgens mij al in moeten zitten.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat dan? Je gaat quad rijden in het bos?
Ik heb daar geen verstand van. Terwijl ik van de zomer weer in een groentetuin werk.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
nee ik loop atm met een luchtbuks door het land. Nee grapje. Ik ben de moestuin aan het omspitten. Al redelijk laat is het eigenlijk, de aardappelen hadden er volgens mij al in moeten zitten.
bohoho straks pics van mij aan het werk. Als ik om half 6 thuis ben.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb daar geen verstand van. Terwijl ik van de zomer weer in een groentetuin werk.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |