Ze moet niet komen in het wilde westen weetje.quote:
Jahoor, wel klappen uitdelen, maar als ze incasseren gaan janken.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze moet niet komen in het wilde westen weetje.
Trouwens het mooiste is nog, dat toen ik haar die klap gaf, ze semi begon te janken, kankerkind.
hoe ziet ze eruitquote:
Ik ging door op het thema, eigenlijk is WD geweldadigquote:
Daarom. Altijd jonge, dan kan ze naar m'n vader: "Ze sloeg me.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jahoor, wel klappen uitdelen, maar als ze incasseren gaan janken.
Ow ja, van haar verbaast het me nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ging door op het thema, eigenlijk is WD geweldadig
Ik heb ooit een keer mijn zusje een bloedneus geslagen, maar dat was per ongeluk.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daarom. Altijd jonge, dan kan ze naar m'n vader: "Ze sloeg me."
Mooi niet, kankerjonggggg.
Zomgquote:
Gast, m'n zusje gaf me een vuist in m'n gezicht, als ik daar niet op antwoord met een klap of 2 denkt ze dat ze over me heen ken lopen.quote:
nou dag dan he.quote:
Ze heeft me gebetenquote:
Ik heb een keer kauwgom in haar haar gespuugd en het to the bone afgeknipt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer mijn zusje een bloedneus geslagen, maar dat was per ongeluk.
niet zo moeilijk tochquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gast, m'n zusje gaf me een vuist in m'n gezicht, als ik daar niet op antwoord met een klap of 2 denkt ze dat ze over me heen ken lopen.
quote:
hoe heet ze danquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze heeft me gebeten![]()
En van een andere cavia heeft ze het oor verminkt.![]()
Mijn zusje zat me altijd achterna met de vleesvork als ze haar zin niet kreeg met tv kijken.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb een keer kauwgom in haar haar gespuugd en het to the bone afgeknipt.
Wtf.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn zusje zat me altijd achterna met de vleesvork als ze haar zin niet kreeg met tv kijken.
Ik sloot me dan op in de wc.
Zijn hier beelden van?quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze moet niet komen in het wilde westen weetje.
Trouwens het mooiste is nog, dat toen ik haar die klap gaf, ze semi begon te janken, kankerkind.
quote:
quote:
Ik heb haar van de opvang en daar heette ze Carmitaquote:
Haar tweede naamquote:
Heel goed.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gast, m'n zusje gaf me een vuist in m'n gezicht, als ik daar niet op antwoord met een klap of 2 denkt ze dat ze over me heen ken lopen.
Jaquote:
je veegt de vloer met dat beest?quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn zusje zat me altijd achterna met de vleesvork als ze haar zin niet kreeg met tv kijken.
Ik sloot me dan op in de wc.
Ja, stok erin en Swifferen maar!quote:
Zij is echt gestoord.quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, stok erin en Swifferen maar!
Wat een rare naam.quote:
Oh noemen ze het zo tegenwoordig.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
BobbyB is normaal?quote:
Ja, daar en dan moet je de hele hal door en die eindeloze trappen weer op.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Welk spoor?![]()
Je bedoelt die waar je met die ijzeren trap naar toe moet?
quote:
Hoe lang duurt dat dan meestal bij jullie?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Walgelijk!
Ik heb afgelopen dinsdag een tentamen gehad en ik heb nog steeds de uitslagen niet terug.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deventer is toch ook geen station om over te stappen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, daar en dan moet je de hele hal door en die eindeloze trappen weer op.
Tegen de tijd dat de volgende tentamens beginnen staan bij ons de goede resultaten er een keer op.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Walgelijk!
Ik heb afgelopen dinsdag een tentamen gehad en ik heb nog steeds de uitslagen niet terug.
Tuurlijk wel. Van intercity naar stoptrein.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Deventer is toch ook geen station om over te stappen.
Oh lol.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Van intercity naar stoptrein.
Het lollige is dat de docenten meestal de cijfers al wel hebben, maar dat de cijferadministratie zo belachelijk traag is.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:09 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat dan meestal bij jullie?
Het is allemaal de schuld van de cijferadministratie.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat de volgende tentamens beginnen staan bij ons de goede resultaten er een keer op.
Dat jij die uit je hoofd weet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan krijgen ze bijv. zo'n code 9398398cdkiei 938393 a1iee8933a en tja... dan gaat er weleens wat mis.
Wow das snel!quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het lollige is dat de docenten meestal de cijfers al wel hebben, maar dat de cijferadministratie zo belachelijk traag is.
Het is trouwens heel wisselend, de ene docent heeft de uitslagen al online als je net thuiskomt en de andere overschrijdt de maximum aantal werkdagen van 15 dagen.
Meestal na twee weken?
Is het een beetje vlot bij jullie, dan?
2 april?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:11 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
Zie ik nou een rood stipje of wat?
Is dit een grapje of wat?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:11 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
Zie ik nou een rood stipje of wat?
WAT?! Een project een maand?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wow das snel!Een project duurt soms wel een maand. Een tentamen meestal een weekje.
kom maar jongequote:Op vrijdag 2 april 2010 15:15 schreef Paul het volgende:
Ik wil een vuist in mn gezicht
Ik weet wel een ex-fok!stel wat dingen deed met handboeien.quote:
Enlighten mequote:Op vrijdag 2 april 2010 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet wel een ex-fok!stel wat dingen deed met handboeien.![]()
Bedankt voor het herinneren.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar we het net over hebben gehad.quote:
ik blijf uit KELquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zijn er wel meer. KEL zit er vol mee
Doe jij weleens iets met handboeien?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zijn er wel meer. KEL zit er vol mee
Welke? Volgens mij waren er daar wel meerdere van.. Sws in het keldertje.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
neequote:Op vrijdag 2 april 2010 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar we het net over hebben gehad.
Heb je dat meegekregen?
Nee, ik gebruik tie-wrapsquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe jij weleens iets met handboeien?
Zh naturlich...quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Welke? Volgens mij waren er daar wel meerdere van.. Sws in het keldertje.
Goedkoop, snel en handigquote:
Ahaa.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zh naturlich...
En toen het uit was, ging hij zijn handboeien in V&A zetten.![]()
![]()
Dat had ik nou niet willen weten.quote:
Hahahahah no wayyyquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zh naturlich...
En toen het uit was, ging hij zijn handboeien in V&A zetten.![]()
![]()
Afgeknepen dop.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat had ik nou niet willen weten.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet altijd hè. Ik bedoel als ze fistable zijn.
nee ik loop atm met een luchtbuks door het land. Nee grapje. Ik ben de moestuin aan het omspitten. Al redelijk laat is het eigenlijk, de aardappelen hadden er volgens mij al in moeten zitten.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat dan? Je gaat quad rijden in het bos?
Ik heb daar geen verstand van. Terwijl ik van de zomer weer in een groentetuin werk.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
nee ik loop atm met een luchtbuks door het land. Nee grapje. Ik ben de moestuin aan het omspitten. Al redelijk laat is het eigenlijk, de aardappelen hadden er volgens mij al in moeten zitten.
bohoho straks pics van mij aan het werk. Als ik om half 6 thuis ben.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb daar geen verstand van. Terwijl ik van de zomer weer in een groentetuin werk.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |