Het lollige is dat de docenten meestal de cijfers al wel hebben, maar dat de cijferadministratie zo belachelijk traag is.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:09 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat dan meestal bij jullie?
Het is allemaal de schuld van de cijferadministratie.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat de volgende tentamens beginnen staan bij ons de goede resultaten er een keer op.
Dat jij die uit je hoofd weet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan krijgen ze bijv. zo'n code 9398398cdkiei 938393 a1iee8933a en tja... dan gaat er weleens wat mis.
Wow das snel!quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het lollige is dat de docenten meestal de cijfers al wel hebben, maar dat de cijferadministratie zo belachelijk traag is.
Het is trouwens heel wisselend, de ene docent heeft de uitslagen al online als je net thuiskomt en de andere overschrijdt de maximum aantal werkdagen van 15 dagen.
Meestal na twee weken?
Is het een beetje vlot bij jullie, dan?
2 april?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:11 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
Zie ik nou een rood stipje of wat?
Is dit een grapje of wat?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:11 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
Zie ik nou een rood stipje of wat?
WAT?! Een project een maand?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wow das snel!Een project duurt soms wel een maand. Een tentamen meestal een weekje.
kom maar jongequote:Op vrijdag 2 april 2010 15:15 schreef Paul het volgende:
Ik wil een vuist in mn gezicht
Ik weet wel een ex-fok!stel wat dingen deed met handboeien.quote:
Enlighten mequote:Op vrijdag 2 april 2010 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet wel een ex-fok!stel wat dingen deed met handboeien.![]()
Bedankt voor het herinneren.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet wel een ex-fok!stel wat dingen deed met handboeien.![]()
Bedankt voor het herinneren.
Waar we het net over hebben gehad.quote:
ik blijf uit KELquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zijn er wel meer. KEL zit er vol mee
Doe jij weleens iets met handboeien?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zijn er wel meer. KEL zit er vol mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |