Mijn zusje zat me altijd achterna met de vleesvork als ze haar zin niet kreeg met tv kijken.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb een keer kauwgom in haar haar gespuugd en het to the bone afgeknipt.
Wtf.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn zusje zat me altijd achterna met de vleesvork als ze haar zin niet kreeg met tv kijken.
Ik sloot me dan op in de wc.
Zijn hier beelden van?quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze moet niet komen in het wilde westen weetje.
Trouwens het mooiste is nog, dat toen ik haar die klap gaf, ze semi begon te janken, kankerkind.
quote:
quote:
Ik heb haar van de opvang en daar heette ze Carmitaquote:
Haar tweede naamquote:
Heel goed.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gast, m'n zusje gaf me een vuist in m'n gezicht, als ik daar niet op antwoord met een klap of 2 denkt ze dat ze over me heen ken lopen.
Jaquote:
je veegt de vloer met dat beest?quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn zusje zat me altijd achterna met de vleesvork als ze haar zin niet kreeg met tv kijken.
Ik sloot me dan op in de wc.
Ja, stok erin en Swifferen maar!quote:
Zij is echt gestoord.quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, stok erin en Swifferen maar!
Wat een rare naam.quote:
Oh noemen ze het zo tegenwoordig.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
BobbyB is normaal?quote:
Ja, daar en dan moet je de hele hal door en die eindeloze trappen weer op.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Welk spoor?![]()
Je bedoelt die waar je met die ijzeren trap naar toe moet?
quote:
Hoe lang duurt dat dan meestal bij jullie?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Walgelijk!
Ik heb afgelopen dinsdag een tentamen gehad en ik heb nog steeds de uitslagen niet terug.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deventer is toch ook geen station om over te stappen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, daar en dan moet je de hele hal door en die eindeloze trappen weer op.
Tegen de tijd dat de volgende tentamens beginnen staan bij ons de goede resultaten er een keer op.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Walgelijk!
Ik heb afgelopen dinsdag een tentamen gehad en ik heb nog steeds de uitslagen niet terug.
Tuurlijk wel. Van intercity naar stoptrein.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Deventer is toch ook geen station om over te stappen.
Oh lol.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Van intercity naar stoptrein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |