Ohja, de bus is je leven, dat was ik even vergetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:50 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ohja, de bus is je leven, dat was ik even vergetenIK WEET NIETM EER WAT IK DAAROP MOET ZEGGEN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
IK WEET NIETM EER WAT IK DAAROP MOET ZEGGEN.![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:50 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ohja, de bus is je leven, dat was ik even vergetenHoe is het gekomen dat jij altijd zegt dat hij buschauffeur is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mrs. Google.quote:
Door dit topic:quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe is het gekomen dat jij altijd zegt dat hij buschauffeur is?
Is dat een uitdrukking die ik niet ken?quote:ook gezegd dat ik deze situatie poedersuiker vond.
Zoiets zei MiVer laatst ook al...quote:
Waar haal je dat vandaan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:58 schreef Bragi het volgende:
[..]
Is dat een uitdrukking die ik niet ken?
WTF, de lameheid.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan?
Poedersuiker is op bokt.nl een censuurwoord.
Geloof kut. Ik heb de censuur niet aanstaan.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:00 schreef Bragi het volgende:
[..]
WTF, de lameheid.Censuurwoord voor wat?
Klote?
En ik haal het uit dat boehoe, ik ben een sletje-topic van Liiszle.
Jij bent dan ookquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Geloof kut. Ik heb de censuur niet aanstaan.
Ik lees vooral mee en af en toe post ik, maar dat is meer in discussietopics.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:03 schreef Bragi het volgende:
Maai Chai, praat jij op dat forum met andere meisjes ook over je poedersuiker en zo?
Da's geprint, man.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |