Wat een baggerprinter heb jij.quote:
Zo vraag ik me ook af waarom je naar Miley Cyrus zou luisteren of een Getz zou rijden, maar hee..quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb toch een iPod, waarom zou ik een CD branden en hoesje printen.
Hou toch je bek man.quote:
Om hier tof te komen doen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb toch een iPod, waarom zou ik een CD branden en hoesje printen.
Omdat Frans deze zomer in mijn hometown komt optreden.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo vraag ik me ook af waarom je naar Miley Cyrus zou luisteren of een Getz zou rijden, maar hee..
Nou, gecondoleerd. Ik heb pas feest als Zanger Rinus hier komt optreden.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:15 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Omdat Frans deze zomer in mijn hometown komt optreden.
Die kan ook nog komen. Eén artiest is nog niet bekend. Daarnaast komt Peter Koelewijn.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, gecondoleerd. Ik heb pas feest als Zanger Rinus hier komt optreden.
Oh, ik dacht dat je het tegen mij had.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die bestaan.
[ afbeelding ]
Allemaal ziektes.
Nee, idioot. Ik had het gewoon over het ebola virus in knuffeluitvoering.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het tegen mij had.
Maar WTF?!
Ik gok op Monique Smit of Sugar Lee Hooper in comastand.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:16 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Die kan ook nog komen. Eén artiest is nog niet bekend. Daarnaast komt Peter Koelewijn.
Monique en Jan zijn al geweest, net zoals Henk Wijngaard, Tatjana, Nick & Simon.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik gok op Monique Smit of Sugar Lee Hooper in comastand.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, idioot. Ik had het gewoon over het ebola virus in knuffeluitvoering.
Dan zal het Patty Brard worden.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Monique en Jan zijn al geweest, net zoals Henk Wijngaard, Tatjana, Nick & Simon.
Dat is voor de zieke kinderen. Kan je ze een knuffel geven van de ziekte die ze hebben, zodat ze het toch gaan waarderen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]Ja, dat is nu duidelijk. Dan nog blijft mijn vraag open: WTF?!
Sick.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is voor de zieke kinderen. Kan je ze een knuffel geven van de ziekte die ze hebben, zodat ze het toch gaan waarderen.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is voor de zieke kinderen. Kan je ze een knuffel geven van de ziekte die ze hebben, zodat ze het toch gaan waarderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |