Ahhhw!quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]![]()
Kenkers, heb ik niet de goede geupload. Nouja, als bonusfoto maar even mijn konijn.
[ afbeelding ]
Jawel dierenarts had gekeken op de echo en er lag ook een eitje enzo.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:41 schreef wolvendagen het volgende:
Het paard van Chai heeft geen baarmoedert.
HAHA CHAI'S HENGSTEN ZIJN HEUMEU.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel dierenarts had gekeken op de echo en er lag ook een eitje enzo.
Alleen de hengsten bij ons thuis hebben geen ballen.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HAHA jouw paard ken niet zwanger worden.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:42 schreef wolvendagen het volgende:
Het paard van Chai is eigenlijk zelf een hengst.
Ja eigenlijk wel een beetje.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HAHA CHAI'S HENGSTEN ZIJN HEUMEU.
Komt er dan een waterval uit haar paardenkut zetten?quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel een beetje.Als zij dan fuckin geil is willen zij alleen maar kroelen.
Nee maar ze gaat dan wel klaar staan.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Komt er dan een waterval uit haar paardenkut zetten?
Je wilt me wijs maken... dat een paard... haar benen... spreid? SRSLY.quote:
Wtf, ik zou willen dat ik een geile merrie was in een stal vol hengsten (met ballenquote:
IK HEP OOK DIE SCHEP!quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:52 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
JA DAT ZIJN MIJN VOETEN EN MIJN SPADE.
Ja en kutje open. Maar benen spreiden is niet nodig. Wel staart opzij.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je wilt me wijs maken... dat een paard... haar benen... spreid? SRSLY.![]()
[ afbeelding ]
Sexy.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:52 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
JA DAT ZIJN MIJN VOETEN EN MIJN SPADE.
Kutje? Volgens mij is het meer een flamoes van heb ik jou daar!quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en kutje open. Maar benen spreiden is niet nodig. Wel staart opzij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |