Zeg, hoe gaat het nu met die date van jou?quote:
Uit de tijd dat er 's nachts nog geen radio was...quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:02 schreef Cobra4 het volgende:
Wie kent dit nog.![]()
http://www.intervalsignal(...)versum3_rvd_1974.m3u
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zeg, hoe gaat het nu met die date van jou?
quote:
Slaap lekker en doe PS de groeten van me.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:53 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga nog even een filmpje kijken en dan voorslapen.
Ik ga de komende nachten o.a. PS gezelschap houden op Fok.
relatie is een groot woord, maar het zou er zomaar van kunnen komenquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is er al sprake van een relatie dan?
maar dat zal vast niet tellen op Goede Vrijdagquote:Op werkdagen voor 17.00 uur besteld morgen in huis
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:14 schreef MadMaster het volgende:
Hebben jullie al kennis gemaakt met de Duitse inzending voor het Eurovisie songfestival?
May I have your votes please?
Dan heb je vanavond nog wat te doen...quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:21 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm ik kan hier geen filmpjes spelen/horen.
Haar accent is afgrijslijkquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind haar Engels echt verschrikkelijk, maar aan de andere kant wel fascinerend...
Ik vraag me dan altijd af waar je op gezocht hebtquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:23 schreef MadMaster het volgende:
Je vindt de vreemdste dingen als je via Google afbeeldingen zoekt:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan heb je vanavond nog wat te doen...
F5 button animationquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af waar je op gezocht hebt
Is dat die Chinook van gisteren?quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:34 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, er gebeurt hier gewoon eens wat
http://www.nu.nl/binnenla(...)tterdam-airport.html
Ja...ik weet niet wat ik van 'm moet denkenquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:39 schreef MadMaster het volgende:
Lees nu het bericht pas.
Der Herman zat er in...
Nee, op zich niet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als je met dit of dat zijn nou je centen kan verdienen maakt het dan wat uit dan?
Ik vind het altijd wel leuk kijken maar ik vind 'm soms behoorlijk arrogant....en dat terwijl hij wel gewoon geduld op lijkt te kunnen brengen voor leken.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, op zich niet.
Maar de ene serie met hem is nog niet afgelopen of de volgende start al weer.
Overdaad schaadt...
Maar het zal wel scoren bij RTL...
Complete armoede bij de commerciële televisie.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:57 schreef MadMaster het volgende:
Die laatste serie op Curacao was wel aardig, omdat ik dat ken.
Maar nu krijg je weer 'Herrie bij je thuis'....
* Ofyles2 doesn't give a thing (point)...quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:14 schreef MadMaster het volgende:
Hebben jullie al kennis gemaakt met de Duitse inzending voor het Eurovisie songfestival?
May I have your votes please?
Gisterenavond was er een nieuw programma op... Eeuwige Roem. Wij vonden het een leuk programmaquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Complete armoede bij de commerciële televisie.
Ik begin het gerechtvaardigd te vinden om door de primetimeprogrammering te slapen.
Dat programma ken ik, aangezien het door een Belgisch productiehuis is georganiseerd.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gisterenavond was er een nieuw programma op... Eeuwige Roem. Wij vonden het een leuk programma
Dat is de Duitse inzending, ja.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 doesn't give a thing (point)...
Was dat de inzending? Ik heb niets gehoord...
Ook gezien, vond het ook wel aardig.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gisterenavond was er een nieuw programma op... Eeuwige Roem. Wij vonden het een leuk programma
Met o.a. Jody Bernal, da's dan weer jammer...quote:16 april begint Ranking the Stars weer![]()
met golden oldies
Lena wordt 19 (23 mei 1991, red.).quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is de Duitse inzending, ja.
Ook een 17 jarige puber (hoewel die Sieneke () inmiddels 18 is)...
Ben jij familie van Peace??quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook gezien, vond het ook wel aardig.
De AVRO is goed bezig met die adventure-programma's (De Mol, 71 Graden Noord en Eeuwige Roem)...
[..]
Dat is jammer ja.quote:Met o.a. Jody Bernal, da's dan weer jammer...
Het is gewoon zwaar kut, mag je rustig zeggen...quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Lena wordt 19 (23 mei 1991, red.).
Ik vind Lena overigens behoorlijk middelmatig, na de eerste keer te hebben geluisterd.
Okay, dann sag' ich 's mal: ich fand 's völlig Scheiße.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is gewoon zwaar kut, mag je rustig zeggen...
ja...quote:
Ik voel voor geen van beidenquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:14 schreef Nembrionic het volgende:
De 2 opties die je hebt zijn afleiding zoeken of zwelgen in zelfmedelijden met een berg goede muziek
En dan bedoel ik niet Lena Meyer-Landrut. Want haar zangkwaliteiten zijn behoorlijk bankroet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:14 schreef Nembrionic het volgende:
De 2 opties die je hebt zijn afleiding zoeken of zwelgen in zelfmedelijden met een berg goede muziek
Wat dan? Samenballen in bed?quote:
geen idee. Praat nu met mijn nederlandse crush...quote:
He wat?quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
geen idee. Praat nu met mijn nederlandse crush...
neuh gewoon de jongen die ik in nederland leuk vond hahaquote:
* Ofyles2 zich ineens herinnert dat het WK voetbal over 70 dagen van start gaat.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nog 63 dagen. Negen weken. Precies.
En dan ben je weer in Nederland?quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nog 63 dagen. Negen weken. Precies.
Lasagnequote:Op vrijdag 2 april 2010 18:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Wat zal ik morgen eens gaan eten?
Ik kook al een paar weken op zaterdag, maar heb nu geen inspiratie
quote:
waarschijnlijk maandje of tweeëneenhalf, als je mij bedoeldequote:
N'en avondquote:
Ja, ik bedoelde jouquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
waarschijnlijk maandje of tweeëneenhalf, als je mij bedoelde
Nope, tegen die tijd zit ik hopelijk weer hier, danwel bij Amerikaanse vrienden ergensquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
N'en avond
[..]
Ja, ik bedoelde jou
Dit jaar geen Lowlands begrijp ik?
Laat me raden: Logitech Harmony?quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het is gelukt mijn universele afstandsbediening zo te programmeren dat hij ook mijn veelkleuren led lamp kan schakelen
Ja!quote:
jij mag niet meer radenquote:
Ben jij gek, heb nog steeds koppijn dus dat wordt echt geen latertjequote:Op vrijdag 2 april 2010 21:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dus we zien je niet terug voor een uurtje of 3 vannacht?
Welkomquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:23 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Ja!
Ik heb vandaag ff wat in die lepeltopics van jullie gepost, dus ik dacht, dan ga ik ook ff in de SC langs!
Dus Hoi!
Toeval, ik ben net alles weer aan het downloaden.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:18 schreef Etcetera het volgende:
Doe je goed
Ik ga voor het eerst sinds weken WoW weer eens opstarten denk ik
Je bent technischer dan ik dacht.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het is gelukt mijn universele afstandsbediening zo te programmeren dat hij ook mijn veelkleuren led lamp kan schakelen
quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Toeval, ik ben net alles weer aan het downloaden.![]()
Transfer is gedaan en hij is nu bezig met een of andere patch.
Zul je net zien dat als alles klaar is met downloaden ik geen zin meer heb om het te spelen.quote:
Dat zou wel zonde zijnquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zul je net zien dat als alles klaar is met downloaden ik geen zin meer heb om het te spelen.
Ja, kan ik ook echt niet maken. Zonde van het geld.quote:
Ik heb zo weinig verstand van computerdingen dat ik niet weet wat er grappig is aan die opmerking.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:02 schreef Nembrionic het volgende:
Op een video uit 2001 o.i.d. doe ik een uitspraak: "weet je wat wij moeten doen? Een fileserver kopen. Gewoon 1 machine met ehm...iets van 100 Gig erin ofzo. Gewoon veel"
*checkt intern geheugen van nokia*quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:02 schreef Nembrionic het volgende:
Op een video uit 2001 o.i.d. doe ik een uitspraak: "weet je wat wij moeten doen? Een fileserver kopen. Gewoon 1 machine met ehm...iets van 100 Gig erin ofzo. Gewoon veel"
Die boodschap staat nog op video, dus dan mag hetquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:02 schreef Nembrionic het volgende:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uit de tijd dat er 's nachts nog geen radio was...
Ik heb net mogen patchen naar 3.3.3quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Toeval, ik ben net alles weer aan het downloaden.![]()
Transfer is gedaan en hij is nu bezig met een of andere patch.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:02 schreef Nembrionic het volgende:
Nog 2,5 uur en dan is het weer tijd voor Giel en Gerard.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goed dat je me eraan herinnert, Stenders en Siebelink op de radio
Ze blijven goed![]()
100 gig is ongeveer 12 film-DVD's. Ik heb in mijn gewone computer nu 1500 gig zittenquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb zo weinig verstand van computerdingen dat ik niet weet wat er grappig is aan die opmerking.![]()
Even Sven laten lezen.
Juist. Destijds moest je 10 harde schijven in een machine stoppen om aan de 100 gig te komen ofzoquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
100 gig is ongeveer 12 film-DVD's. Ik heb in mijn gewone computer nu 1500 gig zitten
quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist. Destijds moest je 10 harde schijven in een machine stoppen om aan de 100 gig te komen ofzo
Done.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:57 schreef Ofyles2 het volgende:
@Cobra4: Ik heb een 21e vraag aan mijn dilemma van deze week toegevoegd, gaarne beantwoorden.
De dilemma's waren weer eens provocerend hè?
tong80 verzorgt de dilemma's met een traan en een lach, ik probeer olie op het vuur te gooien.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Done.
Ben jij nu de nieuwe tong80 van de dilemma's?
Vertel.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:03 schreef Etcetera het volgende:
Heeft iemand hier ooit Freaks & Geeks gekeken?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:03 schreef Etcetera het volgende:
Heeft iemand hier ooit Freaks & Geeks gekeken?
Blues Brothersquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:07 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zoek trouwens nog een goede film
Eentje die ik nog niet 100x gezien hebquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:00 schreef Jason__ het volgende:
Beste fokkers,
Ik heb een vraag..
Ik ben sinds gisteren in Duitsland bij een kennis, en ik ging vandaag een paar uur geleden met een vriend van me weg naar 2 meisjes..
Daar heb ik geslachtsgemeenschap gehad met een meisje, ZONDER CONDOOM. ik ben een paar keer in haar geweest maar niet klaargekomen. Ik weet niet of voor-vocht vrij is gekomen, maar ik ga er wel van uit.
Mijn vraag is nu:
Kan ze zwanger zijn ??
PLEASE! alleen serieuze antwoorden, ik ben echt heel erg bang omdat zij een autochtone meisje is en als haar ouders erachter komen vermoorden ze haar.
Dus aub alleen serieuze antwoorden!
MVG
We Were Soldiersquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eentje die ik nog niet 100x gezien heb
quote:
Toevallig al gezien.quote:
Is er iemand op deze aarbol die die film *niet* 100x gezien heeft?quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:10 schreef Cobra4 het volgende:
Anders Full Metal Jacket
Maar hij blijft goed.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
Is er iemand op deze aarbol die die film *niet* 100x gezien heeft?
Ik, toevallig. 1 of 2x gezienquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
Daar ga ik even naar zoeken.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar hij blijft goed.
Eat, Drink, Man, Woman dan?
De originele Italian Job?quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eentje die ik nog niet 100x gezien heb
Nee misschien zoek ik iets meer arthouse ofzo.quote:
Die ga ik ook even zoeken alhoewel ik er bijna zeker van ben dat ik die al eens gezien heb. Maar ik weet het niet echt zeker meerquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ladybird ladybird
Nee, dat kost geld.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
C4,
Tip voor defensie?
http://www.dumpert.nl/med(...)ste_prank_ooit_.html
die vond ik niks aanquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:39 schreef Nembrionic het volgende:
Kan ik trouwens mensen "500 days of Summer" aanraden?
Ik, woensdag voor het eerst pas helemaal gezienquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En wat vond je ervan?quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik, woensdag voor het eerst pas helemaal gezien
Dan moet je niet bij mij zijnquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee misschien zoek ik iets meer arthouse ofzo.
Er zit een tikfout in je barcodequote:
yuriquote:Op zaterdag 3 april 2010 02:04 schreef Yurithemaster het volgende:
ik ben er ook nog
quote:Op zaterdag 3 april 2010 02:02 schreef lubje25 het volgende:
aan t werk?
Nu weten we dus meteen wie er zeker in het AKQ SC Bowling Team gaat deelnemen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 02:18 schreef lubje25 het volgende:
ik ook, geluncht met een paar vrienden, erna wezen bowlen(nieuw record belachelijk 208), daarna terrasje gepakt en vanavond naar Frank Boeijen geweest. Toen moesten ze(we) naar de kroeg en nu net thuis
toevalstrefferquote:Op zaterdag 3 april 2010 02:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu weten we dus meteen wie er zeker in het AKQ SC Bowling Team gaat deelnemen.
Ja, ja.quote:Op zaterdag 3 april 2010 02:26 schreef lubje25 het volgende:
[..]
toevalstrefferen ik ga noooooiiiiiiiiiiiiitttttttttttttttttttt meer bowlen
Ik denk dat je wel vrij krijgt van je baas als er een bowling bal over de toog rolt.quote:Op zaterdag 3 april 2010 02:35 schreef lubje25 het volgende:
Hello ik werk in de horeca dus ik kan altijd roepen dat de plicht roept en ik niet kan deelnemen aan dergelijke belangrijke randzaken
Voor volk en vaderland gooit ie zelf ook wel een aardig balletje meequote:Op zaterdag 3 april 2010 02:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel vrij krijgt van je baas als er een bowling bal over de toog rolt.
Zo hoort het.quote:Op zaterdag 3 april 2010 02:49 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Voor volk en vaderland gooit ie zelf ook wel een aardig balletje mee
quote:Op zaterdag 3 april 2010 08:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De vraag is eigenlijk waarom Bowlen zo veel meer volk trekt dan kegelen?
Goedemorgen op Stille Zaterdag.
![]()
![]()
![]()
Als ik kies voor het retourtje Noorwegen dan in september. Naar de kanariepiet eilanden zal in november zijn.quote:Op zaterdag 3 april 2010 08:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lol
Goedemorgen Cobra.
Wanneer was je zeilreis precies?
Ja. Maar nog geen bevestiging. Kan dus ook mijn "tweede keus" worden. Beiden niet slecht natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 april 2010 08:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je had toch al gekozen?
De planning is naar Trondheim. Aardig wat mijlen dus.quote:Op zaterdag 3 april 2010 08:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik zie voor beide wel voordelen
Ben zelf ook al een keer beide routes gevaren. Allebei leuk. Wat is de bestemming in Noorwegen of wordt die weersafhankelijk?
En ik weet ook waarom men voor Trondheim heeft gekozen. Een oud kapitein van een Noors opleidingsschip, welk ooit de Urania op sleeptouw heeft genomen na wat averij, woont daar. Men gaat hem de toen beloofde fles jenever brengen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 08:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mooi stukkie
Het is ook grofweg even veel mijlen (ongeveer 1800) voor beide reizen
Bert Meerstadt (leuke spoornaam overigens) is hiermee in achting gedaald.quote:Op zaterdag 3 april 2010 08:53 schreef Cobra4 het volgende:
De NS zit weer op een verkeerd spoor: http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Hij heeft geen tijd. Hij denkt na over de vraag in de AKQ.quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 08:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En ik weet ook waarom men voor Trondheim heeft gekozen. Een oud kapitein van een Noors opleidingsschip, welk ooit de Urania op sleeptouw heeft genomen na wat averij, woont daar. Men gaat hem de toen beloofde fles jenever brengen.
Tijd om de NS weer een overheids bedrijf te maken. Dan kan men de plannen wat beter op elkaar afstemmen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 08:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bert Meerstadt (leuke spoornaam overigens) is hiermee in achting gedaald.
Je salaris hypocriet besteden aan Haïti, schoonmakers uitbuiten en nu wil hij onder dwang van projectgroepen de forens aanpakken.
Bezuinigingen zijn onvermijdelijk, maar de politiek en het bedrijfsleven in Nederland laat zich direct bedienen van paniekvoetbal.
Ach, die kosten zouden er toch wel zijn. Het schip vaart toch al om de adelborsten ervaring op te laten doen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
![]()
duur flesje.
Denk niet dat er een fles Whisky te krijgen is die meer kost dan die fles jenever
Dat zou een optie zijn, maar we hebben dubbeldekkers te over.quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tijd om de NS weer een overheids bedrijf te maken. Dan kan men de plannen wat beter op elkaar afstemmen.
Zou het trouwens niet een beetje helpen als men alle bakken dubbeldeks maakt ipv dat gekloot met sprinters etc. ?
quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat zou een optie zijn, maar we hebben dubbeldekkers te over.
Er worden eisen gesteld maar de NS krijgt dan steeds uit en/of afstel. Geen wonder dat het nooit goed komt.quote:Verder vind ik dat de Staat de NS de hand boven het hoofd houdt, omdat de NS geen drastische kwaliteitsimpulsen meekrijgt.
Daar zijn de Polen toch voor naar NL gekomen?quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ga klussen
Zal wel spierpijn worden morgen. Laminaat leggen....
quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat is het risico van het hebben van vrienden
Je wordt gezien als een goedkoop alternatief voor Polen
ipv een tientje per uur doe jij het voor een paar biertjes na afloop?quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat is het risico van het hebben van vrienden
Je wordt gezien als een goedkoop alternatief voor Polen
Darksorrow. Sirda (vriend van Sven) was daarheen gegaan, dus zijn we hem gevolgd.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb net mogen patchen naar 3.3.3Welke server gaan jullie spelen
En ik speel véél te weinig eigenlijk, als ik thuis ben heb ik helemaal geen zin meer
Dat zijn Engelse taferelen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 08:53 schreef Cobra4 het volgende:
De NS zit weer op een verkeerd spoor: http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Ik was moequote:
Netjesquote:Op zaterdag 3 april 2010 09:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Darksorrow. Sirda (vriend van Sven) was daarheen gegaan, dus zijn we hem gevolgd.![]()
Straks even kijken of ik de knoppen nog weet. Ben nu level 77 en rested tot en met 79.
En dat terwijl andere OV-bedrijven boetes krijgen als ze één of meerdere criteria verwaarlozen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus de NS is zelf de oorzaak van overvolle (één deks) treinen tijdens de spits?
[..]
Er worden eisen gesteld maar de NS krijgt dan steeds uit en/of afstel. Geen wonder dat het nooit goed komt.
quote:"Meet 35-year-old Kenny whose body ends at his waist and who walks on his hands. Kenny's deepest desire is to father his own child and takes a DNA test to confirm his suspicions that he is the biological father to one of his fiances two children."
ik wil ook een afwasmachinequote:Op zaterdag 3 april 2010 15:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind dat er een nieuwe test moet komen bij Diaan, want nieuwe afwasmachine
Iets met een hamer en een theedoek?quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:06 schreef lubje25 het volgende:![]()
Heb net van de website "oma weet raad" een tip opgevolgt om aanslag in theekopjes te verwijderen.![]()
Het werkte
goede computer vs. goede internet verbindingquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:10 schreef Etcetera het volgende:
Mijn stagebegeleider en ik waren het erover eens dat we liever een goede internetverbinding hebben dan een afwasmachine
Hmm... Da's best een lastige. Want bij een goede pc erger je je aan een slechte internetverbinding. Doe me dan ook maar een goede internet verbinding, zoveel game ik toch niet meerquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
goede computer vs. goede internet verbinding
nee geen hamerquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Iets met een hamer en een theedoek?
Vind ik ook, de vorige ging al na 1 vies theekopje stukquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind dat er een nieuwe test moet komen bij Diaan, want nieuwe afwasmachine
Diie gast was laatst op TV met die documentaire.quote:
Ja het ziet eruit als of iemand hem met de computer bewerkt heeftquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Diie gast was laatst op TV met die documentaire.
Vreemd gezicht om hem op z'n handen te zien lopen...
Ik...quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
Nederlands topproduct, wie kent het nog?
http://www.youtube.com/watch#!v=_o8pbh_Lx4U
De Casa Rosso is ook achterlijk duur. 35 euro geloof ik voor een waardeloze machinale zooiquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:55 schreef MadMaster het volgende:
Lange, drukke avond en nacht achter de rug gehad in hartje Amsterdam, waar je over de hoofden van de toeristen kon lopen. Erg veel bezopen Engelsen gezien, incl. 3 niet onaantrekkelijke geblondeerde jongedames die kennelijk vonden dat de Casa Rosso te duur was voor menig omstander en dus zelf maar spontaan én giechelend een show begonnen in de kroeg.
Kroeg heeft een goede omzet gehad...
Zo meteen weer op pad voor een paasdiner, geen idee waar, want dat is nog een verassing.
Ben benieuwd...
Ik ben er werkelijk nog nooit binnengeweest, dus ik zou het niet eens weten...quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De Casa Rosso is ook achterlijk duur. 35 euro geloof ik voor een waardeloze machinale zooi
Wij hebben er ooit een stukje opgenomen voor een Canadese televisie-serie dus we hebben niet hoeven betalen en dat is maar goed ook. Wat een pauperbende
Die meiden mochten daar op een gegeven moment niet meer in die kort topjes lopen, anders zou de tent gesloten worden. Dat is uitsluitend toch wel gebeurd, om andere redenen.quote:Toen wij vroeger nog in de Teasers kwamen () hebben we ook een keer meegemaakt dat er eentje het te warm kreeg en spontaan een stripshow gaf. Maar dat is bij jullie beter gelopen
Ja, ook.quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ook.
Hou maar op met die zoetsappige bagger, ik ga weer op pad...
Je mist er dus totaal niets aan.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:05 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben er werkelijk nog nooit binnengeweest, dus ik zou het niet eens weten...
Ik kan me nog herinneren dat we 35 moesten betalen voor 3 pullen bierquote:Die meiden mochten daar op een gegeven moment niet meer in die kort topjes lopen, anders zou de tent gesloten worden. Dat is uitsluitend toch wel gebeurd, om andere redenen.
Daarnaast was Teasers achterlijk duur qua drankjes, dus van mij mocht 'ie sowieso wel dicht.
Whehe ja een domme uitbater die dat gaat verbiedenquote:Die 3 Engelse dames waren compleet over hun theewater, zaten aan het bier met Jagermeister er bij.
Ik vraag me af of ze nu nog weten wat ze gisteren gedaan hebben.
Kroegbaas wilde er eerst een stokje voor steken, maar zag kennelijk het voordeel er van in en liet ze gaan. Drankomzet was enorm daarna...
Bijna, om de reden dat het voorlopig niet mogelijk is.quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:30 schreef Nembrionic het volgende:
C4! Je ideale partner!
Fotoboek van GimmeGore
*zich ook meldtquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja het ziet eruit als of iemand hem met de computer bewerkt heeft
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bijna, om de reden dat het voorlopig niet mogelijk is.
Soms moet je vechten en dat is C4's beroepquote:
ikquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja het ziet eruit als of iemand hem met de computer bewerkt heeft
er komen nieuwe afleveringenquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:da's lang geleden
Dat was in de tijd dat André van Duin nog grappig was
GimmeGore was een KLu collega.quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:30 schreef Nembrionic het volgende:
C4! Je ideale partner!
Fotoboek van GimmeGore
Mogguh Etciequote:
Niet eens naar de kroeg geweest!?quote:Op zondag 4 april 2010 02:08 schreef Etcetera het volgende:
Nog wakker en nog thuis, avondje WoW gedaan
Laat de belastingdienst dit maar niet lezen dan.quote:Op zondag 4 april 2010 02:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Poker gespeeld met wat vrienden en voor de verandering eens gewonnen. Nice! Van 5 euro naar 14, best een aardig rendement lijkt me
. Heb een paar keer met stevig bluffen nog weten te winnen ook
Ook nachtdienst?quote:
dagdienst meldt zich. Sorry dat ik te laat ben voor de overdracht.quote:
De regen spoelt de verf van de eierenquote:Op zondag 4 april 2010 08:58 schreef Diaan73 het volgende:
Nee, hier nog niet. Maar ivm het slechte weer gaat hij binnen de eieren verstoppenen niet buiten.
Als je ondervraging gelukt is, mag ik dan de haas hebben?quote:Op zondag 4 april 2010 09:00 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben van plan om vandaag die haas te vangen, zodat die me kan vertellen waar de eieren liggen, scheelt een hoop gezoek.
Goedemorgen
je mag best komen eten hoorquote:Op zondag 4 april 2010 09:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je ondervraging gelukt is, mag ik dan de haas hebben?
Was gewoon bij ToysXL... daar verwacht je toch een nieuwe.. en helemaal voor bijna ¤ 150,=quote:Op zondag 4 april 2010 09:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Da's mooi balen.Misschien voorstellen aan de verkoper om er de volgende keer zo goed als nieuw bij te vermelden?
De DSi is beveiligd tegen oudere versies van de R4, je hebt er een speciale kaart voor nodig.quote:Op zondag 4 april 2010 09:10 schreef Diaan73 het volgende:
het is nog wel droog maar het is niet bepaald lekker weer.
Wat "ons" /Twan gisteren is overkomen:
Twan heeft een nieuwe DSi van zn verjaardagsgeld gekocht... komen we thuis en wil ik hem gaan instellen... staat er al gewoon al een naam in en foto's van 1 en 2 april Hij is dus waarschijnlijk gewoon terug gebracht... het was ook al vreemd, de vrouw achter de servicebalie pakte het pakketje van de balie en niet uit magazijn. We wilden proberen of de R4 kaart het wel deed erin, maar die deed het ook niet. Waarschijnlijk dus niet goed. Morgen is het daar "koopzondag" dus maar weer terug, vond het wel sneu voor Twan.
Ik heb het inderdaad gelezen op i-net... we moeten dus nu nog een R4 kaart kopen voor de DSi. Hadden we niet bij nagedacht...quote:Op zondag 4 april 2010 12:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De DSi is beveiligd tegen oudere versies van de R4, je hebt er een speciale kaart voor nodig.
Als je geduld hebt is een optie als DealExtreme.com waarschijnlijk het goedkoopste. Daar heb je zo'n kaartje al voor een paar euro. Binnen Nederland bestellen kan ook en is sneller, maar wel duurderquote:Op zondag 4 april 2010 12:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb het inderdaad gelezen op i-net... we moeten dus nu nog een R4 kaart kopen voor de DSi. Hadden we niet bij nagedacht...
quote:
Ja, hoop gekleurde eieren op tafel net en ook deze:quote:
Als er een verkooppunt in A. is dan wil ik ze wel voor je halen.quote:Op zondag 4 april 2010 13:21 schreef MadMaster het volgende:
Kom er net achter dat volgende week zaterdag de kaarten voor een concert waar met name mw. MM naar toe wil in de voorverkoop gaan. Maar dan landen we net in Newcastle (waar het dan 9.00 uur is)...![]()
Eens kijken of we iemand kunnen charteren daarvoor...
Het verkooppunt heet www.ticketmaster.nl en ik verwacht dat het heel snel uitverkocht zal zijn...quote:Op zondag 4 april 2010 13:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als er een verkooppunt in A. is dan wil ik ze wel voor je halen.
Dealextreme koop ik niet meer wat... we hebben daar een ds en kaarten voor Twan besteld vorig jaar. De DS is al 2x gerepareerd en inmiddels overleden.. de flashkaart van daar is ook al overleden.quote:Op zondag 4 april 2010 13:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je geduld hebt is een optie als DealExtreme.com waarschijnlijk het goedkoopste. Daar heb je zo'n kaartje al voor een paar euro. Binnen Nederland bestellen kan ook en is sneller, maar wel duurder
Wij hebben R4SI kaarten en die doen het prima.quote:Op zondag 4 april 2010 13:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dealextreme koop ik niet meer wat... we hebben daar een ds en kaarten voor Twan besteld vorig jaar. De DS is al 2x gerepareerd en inmiddels overleden.. de flashkaart van daar is ook al overleden.
Ik ben een beetje aan het rondneuzen en vraag me af wat het verschil is tussen de verschillende soorten kaarten.
Die broodjes zien er lekker uit MM.
Is dat verplicht dan op de zaterdagavondquote:
Nee,quote:Op zondag 4 april 2010 13:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Etcetera: Maak jij nou ook gebruik van nieuwsgroepen en zo ja, via welke dienst?
Ah, okayquote:Op zondag 4 april 2010 13:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Is dat verplicht dan op de zaterdagavond
[..]
Nee,had een abonnement bij Yabse maar is daar eerst ook mee gestopt omdat hij het niet zoveel gebruikte
Torrents FTW
Ze liggen onder je kussen!!!!quote:Op zondag 4 april 2010 14:09 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga even een paar uurtjes paaseieren verstoppen of zo...
Ik trek met een Torrent - mits goed geshared - zonder problemen 1 tot 2 mb per secondequote:Op zondag 4 april 2010 13:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah, okayHet is dus niet zo'n must-have als de mensen op Tweakers.net vaak beweren
Dat is ook zo, goed gesharede torrents gaan nog steeds snel. En ik kan nieuwsgroepen natuurlijk altijd eerst uitproberen voor ik er een abonnement op neem. Dan neem ik dat niet mee in het kijken naar een providerquote:Op zondag 4 april 2010 14:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik trek met een Torrent - mits goed geshared - zonder problemen 1 tot 2 mb per secondeEen goede internetverbinding is wel handig wat dat betreft
Ik heb Telfort ADSL die er af en toe een minuutje mee op houdt. Daarna gaat het automatisch weer werken. Het is lichtelijk storend maar niet erg genoeg en het gebeurt te random om echt de helpdesk in te gaan schakelen. Afgezien daarvan heb ik er ook geen problemen meequote:
quote:04-04-10 18:06:30 Ambulance Friesland JAAAA JULLIE MOGEN WEER TERUG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |