Ook nachtdienst?quote:
dagdienst meldt zich. Sorry dat ik te laat ben voor de overdracht.quote:
De regen spoelt de verf van de eierenquote:Op zondag 4 april 2010 08:58 schreef Diaan73 het volgende:
Nee, hier nog niet. Maar ivm het slechte weer gaat hij binnen de eieren verstoppenen niet buiten.
Als je ondervraging gelukt is, mag ik dan de haas hebben?quote:Op zondag 4 april 2010 09:00 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben van plan om vandaag die haas te vangen, zodat die me kan vertellen waar de eieren liggen, scheelt een hoop gezoek.
Goedemorgen
je mag best komen eten hoorquote:Op zondag 4 april 2010 09:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je ondervraging gelukt is, mag ik dan de haas hebben?
Was gewoon bij ToysXL... daar verwacht je toch een nieuwe.. en helemaal voor bijna ¤ 150,=quote:Op zondag 4 april 2010 09:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Da's mooi balen.Misschien voorstellen aan de verkoper om er de volgende keer zo goed als nieuw bij te vermelden?
De DSi is beveiligd tegen oudere versies van de R4, je hebt er een speciale kaart voor nodig.quote:Op zondag 4 april 2010 09:10 schreef Diaan73 het volgende:
het is nog wel droog maar het is niet bepaald lekker weer.
Wat "ons" /Twan gisteren is overkomen:
Twan heeft een nieuwe DSi van zn verjaardagsgeld gekocht... komen we thuis en wil ik hem gaan instellen... staat er al gewoon al een naam in en foto's van 1 en 2 april Hij is dus waarschijnlijk gewoon terug gebracht... het was ook al vreemd, de vrouw achter de servicebalie pakte het pakketje van de balie en niet uit magazijn. We wilden proberen of de R4 kaart het wel deed erin, maar die deed het ook niet. Waarschijnlijk dus niet goed. Morgen is het daar "koopzondag" dus maar weer terug, vond het wel sneu voor Twan.
Ik heb het inderdaad gelezen op i-net... we moeten dus nu nog een R4 kaart kopen voor de DSi. Hadden we niet bij nagedacht...quote:Op zondag 4 april 2010 12:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De DSi is beveiligd tegen oudere versies van de R4, je hebt er een speciale kaart voor nodig.
Als je geduld hebt is een optie als DealExtreme.com waarschijnlijk het goedkoopste. Daar heb je zo'n kaartje al voor een paar euro. Binnen Nederland bestellen kan ook en is sneller, maar wel duurderquote:Op zondag 4 april 2010 12:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb het inderdaad gelezen op i-net... we moeten dus nu nog een R4 kaart kopen voor de DSi. Hadden we niet bij nagedacht...
quote:
Ja, hoop gekleurde eieren op tafel net en ook deze:quote:
Als er een verkooppunt in A. is dan wil ik ze wel voor je halen.quote:Op zondag 4 april 2010 13:21 schreef MadMaster het volgende:
Kom er net achter dat volgende week zaterdag de kaarten voor een concert waar met name mw. MM naar toe wil in de voorverkoop gaan. Maar dan landen we net in Newcastle (waar het dan 9.00 uur is)...![]()
Eens kijken of we iemand kunnen charteren daarvoor...
Het verkooppunt heet www.ticketmaster.nl en ik verwacht dat het heel snel uitverkocht zal zijn...quote:Op zondag 4 april 2010 13:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als er een verkooppunt in A. is dan wil ik ze wel voor je halen.
Dealextreme koop ik niet meer wat... we hebben daar een ds en kaarten voor Twan besteld vorig jaar. De DS is al 2x gerepareerd en inmiddels overleden.. de flashkaart van daar is ook al overleden.quote:Op zondag 4 april 2010 13:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je geduld hebt is een optie als DealExtreme.com waarschijnlijk het goedkoopste. Daar heb je zo'n kaartje al voor een paar euro. Binnen Nederland bestellen kan ook en is sneller, maar wel duurder
Wij hebben R4SI kaarten en die doen het prima.quote:Op zondag 4 april 2010 13:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dealextreme koop ik niet meer wat... we hebben daar een ds en kaarten voor Twan besteld vorig jaar. De DS is al 2x gerepareerd en inmiddels overleden.. de flashkaart van daar is ook al overleden.
Ik ben een beetje aan het rondneuzen en vraag me af wat het verschil is tussen de verschillende soorten kaarten.
Die broodjes zien er lekker uit MM.
Is dat verplicht dan op de zaterdagavondquote:
Nee,quote:Op zondag 4 april 2010 13:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Etcetera: Maak jij nou ook gebruik van nieuwsgroepen en zo ja, via welke dienst?
Ah, okayquote:Op zondag 4 april 2010 13:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Is dat verplicht dan op de zaterdagavond
[..]
Nee,had een abonnement bij Yabse maar is daar eerst ook mee gestopt omdat hij het niet zoveel gebruikte
Torrents FTW
Ze liggen onder je kussen!!!!quote:Op zondag 4 april 2010 14:09 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga even een paar uurtjes paaseieren verstoppen of zo...
Ik trek met een Torrent - mits goed geshared - zonder problemen 1 tot 2 mb per secondequote:Op zondag 4 april 2010 13:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah, okayHet is dus niet zo'n must-have als de mensen op Tweakers.net vaak beweren
Dat is ook zo, goed gesharede torrents gaan nog steeds snel. En ik kan nieuwsgroepen natuurlijk altijd eerst uitproberen voor ik er een abonnement op neem. Dan neem ik dat niet mee in het kijken naar een providerquote:Op zondag 4 april 2010 14:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik trek met een Torrent - mits goed geshared - zonder problemen 1 tot 2 mb per secondeEen goede internetverbinding is wel handig wat dat betreft
Ik heb Telfort ADSL die er af en toe een minuutje mee op houdt. Daarna gaat het automatisch weer werken. Het is lichtelijk storend maar niet erg genoeg en het gebeurt te random om echt de helpdesk in te gaan schakelen. Afgezien daarvan heb ik er ook geen problemen meequote:
quote:04-04-10 18:06:30 Ambulance Friesland JAAAA JULLIE MOGEN WEER TERUG
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |