quote:"Meet 35-year-old Kenny whose body ends at his waist and who walks on his hands. Kenny's deepest desire is to father his own child and takes a DNA test to confirm his suspicions that he is the biological father to one of his fiances two children."
ik wil ook een afwasmachinequote:Op zaterdag 3 april 2010 15:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind dat er een nieuwe test moet komen bij Diaan, want nieuwe afwasmachine
Iets met een hamer en een theedoek?quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:06 schreef lubje25 het volgende:![]()
Heb net van de website "oma weet raad" een tip opgevolgt om aanslag in theekopjes te verwijderen.![]()
Het werkte
goede computer vs. goede internet verbindingquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:10 schreef Etcetera het volgende:
Mijn stagebegeleider en ik waren het erover eens dat we liever een goede internetverbinding hebben dan een afwasmachine
Hmm... Da's best een lastige. Want bij een goede pc erger je je aan een slechte internetverbinding. Doe me dan ook maar een goede internet verbinding, zoveel game ik toch niet meerquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
goede computer vs. goede internet verbinding
nee geen hamerquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Iets met een hamer en een theedoek?
Vind ik ook, de vorige ging al na 1 vies theekopje stukquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind dat er een nieuwe test moet komen bij Diaan, want nieuwe afwasmachine
Diie gast was laatst op TV met die documentaire.quote:
Ja het ziet eruit als of iemand hem met de computer bewerkt heeftquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Diie gast was laatst op TV met die documentaire.
Vreemd gezicht om hem op z'n handen te zien lopen...
Ik...quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
Nederlands topproduct, wie kent het nog?
http://www.youtube.com/watch#!v=_o8pbh_Lx4U
De Casa Rosso is ook achterlijk duur. 35 euro geloof ik voor een waardeloze machinale zooiquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:55 schreef MadMaster het volgende:
Lange, drukke avond en nacht achter de rug gehad in hartje Amsterdam, waar je over de hoofden van de toeristen kon lopen. Erg veel bezopen Engelsen gezien, incl. 3 niet onaantrekkelijke geblondeerde jongedames die kennelijk vonden dat de Casa Rosso te duur was voor menig omstander en dus zelf maar spontaan én giechelend een show begonnen in de kroeg.
Kroeg heeft een goede omzet gehad...
Zo meteen weer op pad voor een paasdiner, geen idee waar, want dat is nog een verassing.
Ben benieuwd...
Ik ben er werkelijk nog nooit binnengeweest, dus ik zou het niet eens weten...quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De Casa Rosso is ook achterlijk duur. 35 euro geloof ik voor een waardeloze machinale zooi
Wij hebben er ooit een stukje opgenomen voor een Canadese televisie-serie dus we hebben niet hoeven betalen en dat is maar goed ook. Wat een pauperbende
Die meiden mochten daar op een gegeven moment niet meer in die kort topjes lopen, anders zou de tent gesloten worden. Dat is uitsluitend toch wel gebeurd, om andere redenen.quote:Toen wij vroeger nog in de Teasers kwamen () hebben we ook een keer meegemaakt dat er eentje het te warm kreeg en spontaan een stripshow gaf. Maar dat is bij jullie beter gelopen
Ja, ook.quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ook.
Hou maar op met die zoetsappige bagger, ik ga weer op pad...
Je mist er dus totaal niets aan.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:05 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben er werkelijk nog nooit binnengeweest, dus ik zou het niet eens weten...
Ik kan me nog herinneren dat we 35 moesten betalen voor 3 pullen bierquote:Die meiden mochten daar op een gegeven moment niet meer in die kort topjes lopen, anders zou de tent gesloten worden. Dat is uitsluitend toch wel gebeurd, om andere redenen.
Daarnaast was Teasers achterlijk duur qua drankjes, dus van mij mocht 'ie sowieso wel dicht.
Whehe ja een domme uitbater die dat gaat verbiedenquote:Die 3 Engelse dames waren compleet over hun theewater, zaten aan het bier met Jagermeister er bij.
Ik vraag me af of ze nu nog weten wat ze gisteren gedaan hebben.
Kroegbaas wilde er eerst een stokje voor steken, maar zag kennelijk het voordeel er van in en liet ze gaan. Drankomzet was enorm daarna...
Bijna, om de reden dat het voorlopig niet mogelijk is.quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:30 schreef Nembrionic het volgende:
C4! Je ideale partner!
Fotoboek van GimmeGore
*zich ook meldtquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja het ziet eruit als of iemand hem met de computer bewerkt heeft
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bijna, om de reden dat het voorlopig niet mogelijk is.
Soms moet je vechten en dat is C4's beroepquote:
ikquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja het ziet eruit als of iemand hem met de computer bewerkt heeft
er komen nieuwe afleveringenquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:da's lang geleden
Dat was in de tijd dat André van Duin nog grappig was
GimmeGore was een KLu collega.quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:30 schreef Nembrionic het volgende:
C4! Je ideale partner!
Fotoboek van GimmeGore
Mogguh Etciequote:
Niet eens naar de kroeg geweest!?quote:Op zondag 4 april 2010 02:08 schreef Etcetera het volgende:
Nog wakker en nog thuis, avondje WoW gedaan
Laat de belastingdienst dit maar niet lezen dan.quote:Op zondag 4 april 2010 02:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Poker gespeeld met wat vrienden en voor de verandering eens gewonnen. Nice! Van 5 euro naar 14, best een aardig rendement lijkt me
. Heb een paar keer met stevig bluffen nog weten te winnen ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |