Dan moet je niet bij mij zijnquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee misschien zoek ik iets meer arthouse ofzo.
Er zit een tikfout in je barcodequote:
yuriquote:Op zaterdag 3 april 2010 02:04 schreef Yurithemaster het volgende:
ik ben er ook nog
quote:Op zaterdag 3 april 2010 02:02 schreef lubje25 het volgende:
aan t werk?
Nu weten we dus meteen wie er zeker in het AKQ SC Bowling Team gaat deelnemen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 02:18 schreef lubje25 het volgende:
ik ook, geluncht met een paar vrienden, erna wezen bowlen(nieuw record belachelijk 208), daarna terrasje gepakt en vanavond naar Frank Boeijen geweest. Toen moesten ze(we) naar de kroeg en nu net thuis
toevalstrefferquote:Op zaterdag 3 april 2010 02:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu weten we dus meteen wie er zeker in het AKQ SC Bowling Team gaat deelnemen.
Ja, ja.quote:Op zaterdag 3 april 2010 02:26 schreef lubje25 het volgende:
[..]
toevalstrefferen ik ga noooooiiiiiiiiiiiiitttttttttttttttttttt meer bowlen
Ik denk dat je wel vrij krijgt van je baas als er een bowling bal over de toog rolt.quote:Op zaterdag 3 april 2010 02:35 schreef lubje25 het volgende:
Hello ik werk in de horeca dus ik kan altijd roepen dat de plicht roept en ik niet kan deelnemen aan dergelijke belangrijke randzaken
Voor volk en vaderland gooit ie zelf ook wel een aardig balletje meequote:Op zaterdag 3 april 2010 02:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel vrij krijgt van je baas als er een bowling bal over de toog rolt.
Zo hoort het.quote:Op zaterdag 3 april 2010 02:49 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Voor volk en vaderland gooit ie zelf ook wel een aardig balletje mee
quote:Op zaterdag 3 april 2010 08:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De vraag is eigenlijk waarom Bowlen zo veel meer volk trekt dan kegelen?
Goedemorgen op Stille Zaterdag.
![]()
![]()
![]()
Als ik kies voor het retourtje Noorwegen dan in september. Naar de kanariepiet eilanden zal in november zijn.quote:Op zaterdag 3 april 2010 08:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lol
Goedemorgen Cobra.
Wanneer was je zeilreis precies?
Ja. Maar nog geen bevestiging. Kan dus ook mijn "tweede keus" worden. Beiden niet slecht natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 april 2010 08:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je had toch al gekozen?
De planning is naar Trondheim. Aardig wat mijlen dus.quote:Op zaterdag 3 april 2010 08:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik zie voor beide wel voordelen
Ben zelf ook al een keer beide routes gevaren. Allebei leuk. Wat is de bestemming in Noorwegen of wordt die weersafhankelijk?
En ik weet ook waarom men voor Trondheim heeft gekozen. Een oud kapitein van een Noors opleidingsschip, welk ooit de Urania op sleeptouw heeft genomen na wat averij, woont daar. Men gaat hem de toen beloofde fles jenever brengen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 08:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mooi stukkie
Het is ook grofweg even veel mijlen (ongeveer 1800) voor beide reizen
Bert Meerstadt (leuke spoornaam overigens) is hiermee in achting gedaald.quote:Op zaterdag 3 april 2010 08:53 schreef Cobra4 het volgende:
De NS zit weer op een verkeerd spoor: http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Hij heeft geen tijd. Hij denkt na over de vraag in de AKQ.quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 08:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En ik weet ook waarom men voor Trondheim heeft gekozen. Een oud kapitein van een Noors opleidingsschip, welk ooit de Urania op sleeptouw heeft genomen na wat averij, woont daar. Men gaat hem de toen beloofde fles jenever brengen.
Tijd om de NS weer een overheids bedrijf te maken. Dan kan men de plannen wat beter op elkaar afstemmen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 08:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bert Meerstadt (leuke spoornaam overigens) is hiermee in achting gedaald.
Je salaris hypocriet besteden aan Haļti, schoonmakers uitbuiten en nu wil hij onder dwang van projectgroepen de forens aanpakken.
Bezuinigingen zijn onvermijdelijk, maar de politiek en het bedrijfsleven in Nederland laat zich direct bedienen van paniekvoetbal.
Ach, die kosten zouden er toch wel zijn. Het schip vaart toch al om de adelborsten ervaring op te laten doen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
![]()
duur flesje.
Denk niet dat er een fles Whisky te krijgen is die meer kost dan die fles jenever
Dat zou een optie zijn, maar we hebben dubbeldekkers te over.quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tijd om de NS weer een overheids bedrijf te maken. Dan kan men de plannen wat beter op elkaar afstemmen.
Zou het trouwens niet een beetje helpen als men alle bakken dubbeldeks maakt ipv dat gekloot met sprinters etc. ?
quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat zou een optie zijn, maar we hebben dubbeldekkers te over.
Er worden eisen gesteld maar de NS krijgt dan steeds uit en/of afstel. Geen wonder dat het nooit goed komt.quote:Verder vind ik dat de Staat de NS de hand boven het hoofd houdt, omdat de NS geen drastische kwaliteitsimpulsen meekrijgt.
Daar zijn de Polen toch voor naar NL gekomen?quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ga klussen
Zal wel spierpijn worden morgen. Laminaat leggen....
quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat is het risico van het hebben van vrienden
Je wordt gezien als een goedkoop alternatief voor Polen
ipv een tientje per uur doe jij het voor een paar biertjes na afloop?quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat is het risico van het hebben van vrienden
Je wordt gezien als een goedkoop alternatief voor Polen
Darksorrow. Sirda (vriend van Sven) was daarheen gegaan, dus zijn we hem gevolgd.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb net mogen patchen naar 3.3.3Welke server gaan jullie spelen
En ik speel véél te weinig eigenlijk, als ik thuis ben heb ik helemaal geen zin meer
Dat zijn Engelse taferelen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 08:53 schreef Cobra4 het volgende:
De NS zit weer op een verkeerd spoor: http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Ik was moequote:
Netjesquote:Op zaterdag 3 april 2010 09:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Darksorrow. Sirda (vriend van Sven) was daarheen gegaan, dus zijn we hem gevolgd.![]()
Straks even kijken of ik de knoppen nog weet. Ben nu level 77 en rested tot en met 79.
En dat terwijl andere OV-bedrijven boetes krijgen als ze één of meerdere criteria verwaarlozen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus de NS is zelf de oorzaak van overvolle (één deks) treinen tijdens de spits?
[..]
Er worden eisen gesteld maar de NS krijgt dan steeds uit en/of afstel. Geen wonder dat het nooit goed komt.
quote:"Meet 35-year-old Kenny whose body ends at his waist and who walks on his hands. Kenny's deepest desire is to father his own child and takes a DNA test to confirm his suspicions that he is the biological father to one of his fiances two children."
ik wil ook een afwasmachinequote:Op zaterdag 3 april 2010 15:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind dat er een nieuwe test moet komen bij Diaan, want nieuwe afwasmachine
Iets met een hamer en een theedoek?quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:06 schreef lubje25 het volgende:![]()
Heb net van de website "oma weet raad" een tip opgevolgt om aanslag in theekopjes te verwijderen.![]()
Het werkte
goede computer vs. goede internet verbindingquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:10 schreef Etcetera het volgende:
Mijn stagebegeleider en ik waren het erover eens dat we liever een goede internetverbinding hebben dan een afwasmachine
Hmm... Da's best een lastige. Want bij een goede pc erger je je aan een slechte internetverbinding. Doe me dan ook maar een goede internet verbinding, zoveel game ik toch niet meerquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
goede computer vs. goede internet verbinding
nee geen hamerquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Iets met een hamer en een theedoek?
Vind ik ook, de vorige ging al na 1 vies theekopje stukquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind dat er een nieuwe test moet komen bij Diaan, want nieuwe afwasmachine
Diie gast was laatst op TV met die documentaire.quote:
Ja het ziet eruit als of iemand hem met de computer bewerkt heeftquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Diie gast was laatst op TV met die documentaire.
Vreemd gezicht om hem op z'n handen te zien lopen...
Ik...quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
Nederlands topproduct, wie kent het nog?
http://www.youtube.com/watch#!v=_o8pbh_Lx4U
De Casa Rosso is ook achterlijk duur. 35 euro geloof ik voor een waardeloze machinale zooiquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:55 schreef MadMaster het volgende:
Lange, drukke avond en nacht achter de rug gehad in hartje Amsterdam, waar je over de hoofden van de toeristen kon lopen. Erg veel bezopen Engelsen gezien, incl. 3 niet onaantrekkelijke geblondeerde jongedames die kennelijk vonden dat de Casa Rosso te duur was voor menig omstander en dus zelf maar spontaan én giechelend een show begonnen in de kroeg.
Kroeg heeft een goede omzet gehad...
Zo meteen weer op pad voor een paasdiner, geen idee waar, want dat is nog een verassing.
Ben benieuwd...
Ik ben er werkelijk nog nooit binnengeweest, dus ik zou het niet eens weten...quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De Casa Rosso is ook achterlijk duur. 35 euro geloof ik voor een waardeloze machinale zooi
Wij hebben er ooit een stukje opgenomen voor een Canadese televisie-serie dus we hebben niet hoeven betalen en dat is maar goed ook. Wat een pauperbende
Die meiden mochten daar op een gegeven moment niet meer in die kort topjes lopen, anders zou de tent gesloten worden. Dat is uitsluitend toch wel gebeurd, om andere redenen.quote:Toen wij vroeger nog in de Teasers kwamen () hebben we ook een keer meegemaakt dat er eentje het te warm kreeg en spontaan een stripshow gaf. Maar dat is bij jullie beter gelopen
Ja, ook.quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ook.
Hou maar op met die zoetsappige bagger, ik ga weer op pad...
Je mist er dus totaal niets aan.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:05 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben er werkelijk nog nooit binnengeweest, dus ik zou het niet eens weten...
Ik kan me nog herinneren dat we 35 moesten betalen voor 3 pullen bierquote:Die meiden mochten daar op een gegeven moment niet meer in die kort topjes lopen, anders zou de tent gesloten worden. Dat is uitsluitend toch wel gebeurd, om andere redenen.
Daarnaast was Teasers achterlijk duur qua drankjes, dus van mij mocht 'ie sowieso wel dicht.
Whehe ja een domme uitbater die dat gaat verbiedenquote:Die 3 Engelse dames waren compleet over hun theewater, zaten aan het bier met Jagermeister er bij.
Ik vraag me af of ze nu nog weten wat ze gisteren gedaan hebben.
Kroegbaas wilde er eerst een stokje voor steken, maar zag kennelijk het voordeel er van in en liet ze gaan. Drankomzet was enorm daarna...
Bijna, om de reden dat het voorlopig niet mogelijk is.quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:30 schreef Nembrionic het volgende:
C4! Je ideale partner!
Fotoboek van GimmeGore
*zich ook meldtquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja het ziet eruit als of iemand hem met de computer bewerkt heeft
Nederlands topproduct, wie kent het nog?
http://www.youtube.com/watch#!v=_o8pbh_Lx4U
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |