Sinds ik het album Neverkind heb, issie niet meer uit mijn cd-speler te branden.quote:Niet geheel zonder risico pakt Kinderen Tegen Kinderen de gitaar, de laptop, de piano, de drum- en strijkstok, de blokfluit en de microfoon op om zo het repertoire te coveren van onbetwist het gevaarlijkste dat ooit uit de krochten van de kinderwereld is onsproten: Kinderen VOOR Kinderen. Kinderen Tegen Kinderen doet dit in een geheel eigentijdse stijl vanuit alle mogelijke muzikale invalshoeken. Werkelijk geen instrument of genre wordt geschuwd om deze oorlog tegen de kinderen te winnen. De hierbij ontstane mengkroes van muziekstijlen is door machthebbers in de muziekindustrie inmiddels bestempeld als: KinderCore.
Ja, je moet bij Giel Beelen altijd een liedje uit de Top 50 doen. Dit is volgens mij de eerste niet Kinderen Voor Kinderen cover.quote:
Want?quote:Op woensdag 7 april 2010 00:44 schreef picodealion het volgende:
Wat triest zeg.
Ik vind het heel kinderachtig en absoluut niet grappig, om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:05 schreef belsen het volgende:
[..]
Want?
Heb je het geluisterd? Er zitten heel grappige originele elementen in qua bewerkingen en mashups. Origineel is anders, maar dat hoeft hier ook niet het uitgangspunt te zijn.
Dat zegt ook iets over jouw normen, natuurlijk.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:31 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik vind het heel kinderachtig en absoluut niet grappig, om eerlijk te zijn.
Natuurlijk zegt dat wat over mijn normen, het is toch mijn smaak?quote:Op woensdag 7 april 2010 10:52 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat zegt ook iets over jouw normen, natuurlijk.
Nee, je kunt je eigen jeugd nog niet relativeren, zie ook je post in Het Zakmesquote:Op woensdag 7 april 2010 10:54 schreef picodealion het volgende:
[..]
Natuurlijk zegt dat wat over mijn normen, het is toch mijn smaak?Ik hou van wat minder kinderachtig in elk geval.
Wtf kom jij opeens met psychoanalyses aanzettenquote:Op woensdag 7 april 2010 10:59 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, je kunt je eigen jeugd nog niet relativeren, zie ook je post in Het Zakmes
Tuurlijk, alleen discussieer ik graag en praat ik niet graag in vaststaande oneliners.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:01 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wtf kom jij opeens met psychoanalyses aanzetten
Omdat ik een andere smaak heb dan jij kan ik mijn eigen jeugd niet relativeren?
Ik vond het zakmes vroeger een stomme film. Ik vind Kinderen Tegen Kinderen een vrij kinderachtig gedoe. Mag dat?
Ik geef gewoon mijn mening man, zit niet zo moeilijk te doenquote:Op woensdag 7 april 2010 11:02 schreef belsen het volgende:
[..]
Tuurlijk, alleen discussieer ik graag en praat ik niet graag in vaststaande oneliners.
Ja, je mening in een vaststaande oneliner.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik geef gewoon mijn mening man, zit niet zo moeilijk te doen
Ach flikker een eind op.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:35 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja, je mening in een vaststaande oneliner.
En weer iemand overtuigd!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |