Zeg, hoe gaat het nu met die date van jou?quote:
Uit de tijd dat er 's nachts nog geen radio was...quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:02 schreef Cobra4 het volgende:
Wie kent dit nog.![]()
http://www.intervalsignal(...)versum3_rvd_1974.m3u
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zeg, hoe gaat het nu met die date van jou?
quote:
Slaap lekker en doe PS de groeten van me.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:53 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga nog even een filmpje kijken en dan voorslapen.
Ik ga de komende nachten o.a. PS gezelschap houden op Fok.
relatie is een groot woord, maar het zou er zomaar van kunnen komenquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is er al sprake van een relatie dan?
maar dat zal vast niet tellen op Goede Vrijdagquote:Op werkdagen voor 17.00 uur besteld morgen in huis
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:14 schreef MadMaster het volgende:
Hebben jullie al kennis gemaakt met de Duitse inzending voor het Eurovisie songfestival?
May I have your votes please?
Dan heb je vanavond nog wat te doen...quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:21 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm ik kan hier geen filmpjes spelen/horen.
Haar accent is afgrijslijkquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind haar Engels echt verschrikkelijk, maar aan de andere kant wel fascinerend...
Ik vraag me dan altijd af waar je op gezocht hebtquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:23 schreef MadMaster het volgende:
Je vindt de vreemdste dingen als je via Google afbeeldingen zoekt:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan heb je vanavond nog wat te doen...
F5 button animationquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af waar je op gezocht hebt
Is dat die Chinook van gisteren?quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:34 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, er gebeurt hier gewoon eens wat
http://www.nu.nl/binnenla(...)tterdam-airport.html
Ja...ik weet niet wat ik van 'm moet denkenquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:39 schreef MadMaster het volgende:
Lees nu het bericht pas.
Der Herman zat er in...
Nee, op zich niet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als je met dit of dat zijn nou je centen kan verdienen maakt het dan wat uit dan?
Ik vind het altijd wel leuk kijken maar ik vind 'm soms behoorlijk arrogant....en dat terwijl hij wel gewoon geduld op lijkt te kunnen brengen voor leken.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, op zich niet.
Maar de ene serie met hem is nog niet afgelopen of de volgende start al weer.
Overdaad schaadt...
Maar het zal wel scoren bij RTL...
Complete armoede bij de commerciële televisie.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:57 schreef MadMaster het volgende:
Die laatste serie op Curacao was wel aardig, omdat ik dat ken.
Maar nu krijg je weer 'Herrie bij je thuis'....
* Ofyles2 doesn't give a thing (point)...quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:14 schreef MadMaster het volgende:
Hebben jullie al kennis gemaakt met de Duitse inzending voor het Eurovisie songfestival?
May I have your votes please?
Gisterenavond was er een nieuw programma op... Eeuwige Roem. Wij vonden het een leuk programmaquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Complete armoede bij de commerciële televisie.
Ik begin het gerechtvaardigd te vinden om door de primetimeprogrammering te slapen.
Dat programma ken ik, aangezien het door een Belgisch productiehuis is georganiseerd.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gisterenavond was er een nieuw programma op... Eeuwige Roem. Wij vonden het een leuk programma
Dat is de Duitse inzending, ja.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 doesn't give a thing (point)...
Was dat de inzending? Ik heb niets gehoord...
Ook gezien, vond het ook wel aardig.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gisterenavond was er een nieuw programma op... Eeuwige Roem. Wij vonden het een leuk programma
Met o.a. Jody Bernal, da's dan weer jammer...quote:16 april begint Ranking the Stars weer![]()
met golden oldies
Lena wordt 19 (23 mei 1991, red.).quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is de Duitse inzending, ja.
Ook een 17 jarige puber (hoewel die Sieneke () inmiddels 18 is)...
Ben jij familie van Peace??quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook gezien, vond het ook wel aardig.
De AVRO is goed bezig met die adventure-programma's (De Mol, 71 Graden Noord en Eeuwige Roem)...
[..]
Dat is jammer ja.quote:Met o.a. Jody Bernal, da's dan weer jammer...
Het is gewoon zwaar kut, mag je rustig zeggen...quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Lena wordt 19 (23 mei 1991, red.).
Ik vind Lena overigens behoorlijk middelmatig, na de eerste keer te hebben geluisterd.
Okay, dann sag' ich 's mal: ich fand 's völlig Scheiße.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is gewoon zwaar kut, mag je rustig zeggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |