Nope, tegen die tijd zit ik hopelijk weer hier, danwel bij Amerikaanse vrienden ergensquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
N'en avond
[..]
Ja, ik bedoelde jou
Dit jaar geen Lowlands begrijp ik?
Laat me raden: Logitech Harmony?quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het is gelukt mijn universele afstandsbediening zo te programmeren dat hij ook mijn veelkleuren led lamp kan schakelen
Ja!quote:
jij mag niet meer radenquote:
Ben jij gek, heb nog steeds koppijn dus dat wordt echt geen latertjequote:Op vrijdag 2 april 2010 21:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dus we zien je niet terug voor een uurtje of 3 vannacht?
Welkomquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:23 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Ja!
Ik heb vandaag ff wat in die lepeltopics van jullie gepost, dus ik dacht, dan ga ik ook ff in de SC langs!
Dus Hoi!
Toeval, ik ben net alles weer aan het downloaden.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:18 schreef Etcetera het volgende:
Doe je goed
Ik ga voor het eerst sinds weken WoW weer eens opstarten denk ik
Je bent technischer dan ik dacht.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het is gelukt mijn universele afstandsbediening zo te programmeren dat hij ook mijn veelkleuren led lamp kan schakelen
quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Toeval, ik ben net alles weer aan het downloaden.![]()
Transfer is gedaan en hij is nu bezig met een of andere patch.
Zul je net zien dat als alles klaar is met downloaden ik geen zin meer heb om het te spelen.quote:
Dat zou wel zonde zijnquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zul je net zien dat als alles klaar is met downloaden ik geen zin meer heb om het te spelen.
Ja, kan ik ook echt niet maken. Zonde van het geld.quote:
Ik heb zo weinig verstand van computerdingen dat ik niet weet wat er grappig is aan die opmerking.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:02 schreef Nembrionic het volgende:
Op een video uit 2001 o.i.d. doe ik een uitspraak: "weet je wat wij moeten doen? Een fileserver kopen. Gewoon 1 machine met ehm...iets van 100 Gig erin ofzo. Gewoon veel"
*checkt intern geheugen van nokia*quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:02 schreef Nembrionic het volgende:
Op een video uit 2001 o.i.d. doe ik een uitspraak: "weet je wat wij moeten doen? Een fileserver kopen. Gewoon 1 machine met ehm...iets van 100 Gig erin ofzo. Gewoon veel"
Die boodschap staat nog op video, dus dan mag hetquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:02 schreef Nembrionic het volgende:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uit de tijd dat er 's nachts nog geen radio was...
Ik heb net mogen patchen naar 3.3.3quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Toeval, ik ben net alles weer aan het downloaden.![]()
Transfer is gedaan en hij is nu bezig met een of andere patch.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:02 schreef Nembrionic het volgende:
Nog 2,5 uur en dan is het weer tijd voor Giel en Gerard.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goed dat je me eraan herinnert, Stenders en Siebelink op de radio
Ze blijven goed![]()
100 gig is ongeveer 12 film-DVD's. Ik heb in mijn gewone computer nu 1500 gig zittenquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb zo weinig verstand van computerdingen dat ik niet weet wat er grappig is aan die opmerking.![]()
Even Sven laten lezen.
Juist. Destijds moest je 10 harde schijven in een machine stoppen om aan de 100 gig te komen ofzoquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
100 gig is ongeveer 12 film-DVD's. Ik heb in mijn gewone computer nu 1500 gig zitten
quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist. Destijds moest je 10 harde schijven in een machine stoppen om aan de 100 gig te komen ofzo
Done.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:57 schreef Ofyles2 het volgende:
@Cobra4: Ik heb een 21e vraag aan mijn dilemma van deze week toegevoegd, gaarne beantwoorden.
De dilemma's waren weer eens provocerend hè?
tong80 verzorgt de dilemma's met een traan en een lach, ik probeer olie op het vuur te gooien.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Done.
Ben jij nu de nieuwe tong80 van de dilemma's?
Vertel.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:03 schreef Etcetera het volgende:
Heeft iemand hier ooit Freaks & Geeks gekeken?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:03 schreef Etcetera het volgende:
Heeft iemand hier ooit Freaks & Geeks gekeken?
Blues Brothersquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:07 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zoek trouwens nog een goede film
Eentje die ik nog niet 100x gezien hebquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:00 schreef Jason__ het volgende:
Beste fokkers,
Ik heb een vraag..
Ik ben sinds gisteren in Duitsland bij een kennis, en ik ging vandaag een paar uur geleden met een vriend van me weg naar 2 meisjes..
Daar heb ik geslachtsgemeenschap gehad met een meisje, ZONDER CONDOOM. ik ben een paar keer in haar geweest maar niet klaargekomen. Ik weet niet of voor-vocht vrij is gekomen, maar ik ga er wel van uit.
Mijn vraag is nu:
Kan ze zwanger zijn ??
PLEASE! alleen serieuze antwoorden, ik ben echt heel erg bang omdat zij een autochtone meisje is en als haar ouders erachter komen vermoorden ze haar.
Dus aub alleen serieuze antwoorden!
MVG
We Were Soldiersquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eentje die ik nog niet 100x gezien heb
quote:
Toevallig al gezien.quote:
Is er iemand op deze aarbol die die film *niet* 100x gezien heeft?quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:10 schreef Cobra4 het volgende:
Anders Full Metal Jacket
Maar hij blijft goed.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
Is er iemand op deze aarbol die die film *niet* 100x gezien heeft?
Ik, toevallig. 1 of 2x gezienquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
Daar ga ik even naar zoeken.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar hij blijft goed.
Eat, Drink, Man, Woman dan?
De originele Italian Job?quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eentje die ik nog niet 100x gezien heb
Nee misschien zoek ik iets meer arthouse ofzo.quote:
Die ga ik ook even zoeken alhoewel ik er bijna zeker van ben dat ik die al eens gezien heb. Maar ik weet het niet echt zeker meerquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ladybird ladybird
Nee, dat kost geld.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
C4,
Tip voor defensie?
http://www.dumpert.nl/med(...)ste_prank_ooit_.html
die vond ik niks aanquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:39 schreef Nembrionic het volgende:
Kan ik trouwens mensen "500 days of Summer" aanraden?
Ik, woensdag voor het eerst pas helemaal gezienquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En wat vond je ervan?quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik, woensdag voor het eerst pas helemaal gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |