wel eens gehoord van google?quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:03 schreef Jason__ het volgende:
Beste mensen,
ze is een Turk en woont in duitsland..
Ik wil graag weten of er in voorvocht ook zaadcellen zitten?
Dat meisje woont best ver van hier en ze is nergens bereikbaar.. Ik weet echt niet wat ik moet doen, k wil haar de dood niet gunnen en mijzelf ook geen kind.
mvg
Hou je lul dan in je broekquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:03 schreef Jason__ het volgende:
Beste mensen,
Dat meisje woont best ver van hier en ze is nergens bereikbaar.. Ik weet echt niet wat ik moet doen, k wil haar de dood niet gunnen en mijzelf ook geen kind.
mvg
Ja, in voorvocht zitten zaadcellen, ja, ze moet een morningafterpil nemen. En ook dat biedt geen 100% garantie.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:03 schreef Jason__ het volgende:
Beste mensen,
mvg
Ga terug naar je biologieles.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:03 schreef Jason__ het volgende:
helaas dat nou weer net nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Tering, echt sommige mensen zijn nog te dom om te neuken.
Het probleem is juist dat ze daar dan nog net niet te dom voor zijnquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:05 schreef Swetsenegger het volgende:
wel knap van 'm dat ie er ook nog wat anders dan pissen mee kanquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:05 schreef Swetsenegger het volgende:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Helaas weerhoudt dat ze nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Vader die een boerka draagt, wat een rare vent man.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:07 schreef Jason__ het volgende:
Als ze haar kut reinigt, kan dat helpen of niet?
Aub mensen ik zit echt met diepe problemen want als haar ouders erachter komen gaat ze echt dood want haar moeder is zo een boerka-drager en die vader ook ofzo..
Haar vader draagt ook een boerka?quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:07 schreef Jason__ het volgende:
Aub mensen ik zit echt met diepe problemen want als haar ouders erachter komen gaat ze echt dood want haar moeder is zo een boerka-drager en die vader ook ofzo..
Idd.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:08 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Vader die een boerka draagt, wat een rare vent man.
Je voorvocht is er niet meer uit te wassen jongen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:07 schreef Jason__ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |