wel eens gehoord van google?quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:03 schreef Jason__ het volgende:
Beste mensen,
ze is een Turk en woont in duitsland..
Ik wil graag weten of er in voorvocht ook zaadcellen zitten?
Dat meisje woont best ver van hier en ze is nergens bereikbaar.. Ik weet echt niet wat ik moet doen, k wil haar de dood niet gunnen en mijzelf ook geen kind.
mvg
Hou je lul dan in je broekquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:03 schreef Jason__ het volgende:
Beste mensen,
Dat meisje woont best ver van hier en ze is nergens bereikbaar.. Ik weet echt niet wat ik moet doen, k wil haar de dood niet gunnen en mijzelf ook geen kind.
mvg
Ja, in voorvocht zitten zaadcellen, ja, ze moet een morningafterpil nemen. En ook dat biedt geen 100% garantie.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:03 schreef Jason__ het volgende:
Beste mensen,
mvg
Ga terug naar je biologieles.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:03 schreef Jason__ het volgende:
helaas dat nou weer net nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Tering, echt sommige mensen zijn nog te dom om te neuken.
Het probleem is juist dat ze daar dan nog net niet te dom voor zijnquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:05 schreef Swetsenegger het volgende:
wel knap van 'm dat ie er ook nog wat anders dan pissen mee kanquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:05 schreef Swetsenegger het volgende:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Helaas weerhoudt dat ze nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Vader die een boerka draagt, wat een rare vent man.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:07 schreef Jason__ het volgende:
Als ze haar kut reinigt, kan dat helpen of niet?
Aub mensen ik zit echt met diepe problemen want als haar ouders erachter komen gaat ze echt dood want haar moeder is zo een boerka-drager en die vader ook ofzo..
Haar vader draagt ook een boerka?quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:07 schreef Jason__ het volgende:
Aub mensen ik zit echt met diepe problemen want als haar ouders erachter komen gaat ze echt dood want haar moeder is zo een boerka-drager en die vader ook ofzo..
Idd.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:08 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Vader die een boerka draagt, wat een rare vent man.
Je voorvocht is er niet meer uit te wassen jongen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:07 schreef Jason__ het volgende:
Je kunt haar niet bereiken, dus wat wil je dan met de wetenschap of het helpt als ze zichzelf goed reinigt?quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:07 schreef Jason__ het volgende:
Een terrorist?quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:09 schreef Jason__ het volgende:
Komop mensen, aub serieus blijven...
Die vader draagt geen boerka maar ook zo een moslim ding ik weet even niet hoe dat voor mannen heet.
HELP !!
Nee dat helpt niet. MORNINGAFTERPIL HALEN EN DIE IN LATEN NEMEN!!!!quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:07 schreef Jason__ het volgende:
Die laatste zin.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee dat helpt niet. MORNINGAFTERPIL HALEN EN DIE IN LATEN NEMEN!!!!
aangezien dit al tig keer is gezegd, maar blijkbaar alleen schreeuwen helpt, nog maar eens een keer:
MORNINGAFTERPIL HALEN EN DIE IN LATEN NEMEN!!!!
want JA ZE KAN ZWANGER RAKEN VAN ALLEEN JOUW VOORVOCHT!!!!!!!
en NEE WASSEN HELPT 0,0
en last but not least: NOOIT JE LEUTER MEER ZOMAAR ERGENS IN HANGEN
Docentkwaliteiten +1!quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
aangezien dit al tig keer is gezegd, maar blijkbaar alleen schreeuwen helpt, nog maar eens een keer:
en NEE WASSEN HELPT 0,0
quote:
Och kinderen zijn best leuk.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nu draaf je door en geloof ik je niet meer.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:07 schreef Jason__ het volgende:
Nou dat lijkt me nou ook niet echt tof voor de huid van je leuterquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:13 schreef Sigmund666 het volgende:
Behalve een stofzuiger. Daar kun je je leuter onbeschermd in hangen (tenzij iedereen zijn leuter in de stofzuiger steekt en je straks een SOA hebt.
Dan moet de stofzuiger daarna wel een MAP opzuigen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:13 schreef Sigmund666 het volgende:
Behalve een stofzuiger. Daar kun je je leuter onbeschermd in hangen (tenzij iedereen zijn leuter in de stofzuiger steekt en je straks een SOA hebt.
Uhu, zeg tegen haar dat ze heel d'r kut volsmeert met tijgerbalsemquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:07 schreef Jason__ het volgende:
Wtf gastquote:
Maar stofzuigers worden tenminste niet zwanger.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me nou ook niet echt tof voor de huid van je leuter
quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:14 schreef TNA het volgende:
[..]
Dan moet de stofzuiger daarna wel een MAP opzuigen.
True thatquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar stofzuigers worden tenminste niet zwanger.
O ja. Uiteraard wel eerst een glijmiddel gebruikenquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me nou ook niet echt tof voor de huid van je leuter
Bekijk m'n fotoboek maar, foto's spreken boekdelen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:12 schreef porsche1 het volgende:
[..]Vertel maar aan TS hoe kut het is om voorvocht te zijn.
Ah! Hier spreekt een man met ervaring begrijp ikquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:15 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
O ja. Uiteraard wel eerst een glijmiddel gebruiken
Wel hoor, die zak groeit steeds groter door het vuil. En op een bepaald moment pleegt de huisvrouw abortus.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar stofzuigers worden tenminste niet zwanger.
Ironisch: abortus bij een stofzuiger door de zak te legen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:16 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wel hoor, die zak groeit steeds groter door het vuil. En op een bepaald moment pleegt de huisvrouw abortus.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:15 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Uhu, zeg tegen haar dat ze heel d'r kut volsmeert met tijgerbalsem
[..]
Wtf gast![]()
![]()
Dan heeft die MAP opzuigen ook geen zin.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:16 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wel hoor, die zak groeit steeds groter door het vuil. En op een bepaald moment pleegt de huisvrouw abortus.
Een man van logica.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ah! Hier spreekt een man met ervaring begrijp ik
Ik vind hem baas!quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:17 schreef TNA het volgende:
[..]
Ironisch: abortus bij een stofzuiger door de zak te legen.
Heeft ze contact info van je???quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:17 schreef Jason__ het volgende:
Luister mensen, waarom niet serieus blijven?
En ze neukt wel met me, ik ben niet blind oke. <MAAK HIER GEEN GRAPPEN OVER !!!
Hoe zouden jullie je voelen? (MAAK HIER OOK GEEN GRAP OVER)
Komop aub,
misschien wat meer info?
Ik heb het haar al verteld vlak erna, maar ze zei dat alleen bij het klaarkomen kinderen zouden komen...
Maar net vertelde ik het aan me vriend en hij zei dat ik diep in de problemen zat..
dat meisje was bij die andere vriendin thuis, en we hebben het daar gedaan..
komop aub
heb je haar daarna nog leeggelikt?quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:17 schreef Jason__ het volgende:
Komop aub,
misschien wat meer info?
Ik heb het haar al verteld vlak erna, maar ze zei dat alleen bij het klaarkomen kinderen zouden komen...
Maar net vertelde ik het aan me vriend en hij zei dat ik diep in de problemen zat..
komop aub
Ik ken nog eeen matige grap over een vrouw bij de rommelmarktquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:17 schreef Jason__ het volgende:
Komop aub,
misschien wat meer info?
komop aub
Mental images.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:17 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Een man van logica.
Zonder het glijmiddel zal je voorhuid er vast uitzien als een lap uitgekauwde taaie rosbief.
Geld sparing.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan heeft die MAP opzuigen ook geen zin.
I warped your fragile little mind, didn't I?quote:
Laat haar een MAP slikken en ga naar bed.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:17 schreef Jason__ het volgende:
Komop aub,
misschien wat meer info?
komop aub
quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:20 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
I warped your fragile little mind, didn't I?
zucht... op herhaling dan maar.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:17 schreef Jason__ het volgende:
Komop aub,
misschien wat meer info?
komop aub
Overigens snap ik nu hoe dit allemaal kan gebeuren. Of je bent dom, of je bent superdomquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
en NEE WASSEN HELPT 0,0
quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:17 schreef Captain_Ghost het volgende:
Mochte de pillen niet werken. al slikt je 100 in het kan dat niet werken.
dan zit de laatste optie gewoon bij de abortus kliniek.
Daar kan je geheel anoniem doen. Al gegevens komt niet op straat!.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:07 schreef Jason__ het volgende:
doe ik tochquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:24 schreef porsche1 het volgende:
MAAR JONGENS. HELP TS NOU EENS IPV ZO LULLIG TE ZIJN!
Dat TS stelselmatig over (oa) mijn posts heen leest kan ik niets aan doen. Komt vast omdat ik blauw ben. Hij gelooft me gewoon nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:24 schreef porsche1 het volgende:
MAAR JONGENS. HELP TS NOU EENS IPV ZO LULLIG TE ZIJN!
ZEKER OMDAT JE BLAUW BENT! TS IS EEN RACISTISCHE NAZI SSER!quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat TS stelselmatig over (oa) mijn posts heen leest kan ik niets aan doen. Komt vast omdat ik blauw ben. Hij gelooft me gewoon niet
quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:30 schreef Spooky4u het volgende:
Laat je vriend haar ook neuken, zijn sperma en jouw sperma zullen zich als haantjes gaan gedragen en elkaar uitmoorden ipv de eicel te willen bevruchten.
En de last seed swimming is dan al veel te moe om nog wat te doen
Mja, dan heeft de zaadcel er sowieso geen zin meer in.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maar als de eicel een burka draagt heb je misschien nog geluk.
Wil je nou express niet begrijpen dat TS een troll is of ben je gewoon echt zo achterlijk?quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat TS stelselmatig over (oa) mijn posts heen leest kan ik niets aan doen. Komt vast omdat ik blauw ben. Hij gelooft me gewoon niet
quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:34 schreef IkBenOzan het volgende:
Hoe goed kennen ze jou en je vriend? Woont je vriend in Duitsland? Zo ja, weten die sletten waar hij woont? Als jullie onbereikbaar zijn is er toch helemaal geen probleem? Ga lekker genieten dat je een Turkse slet hebt geneukt en hopen dat je een kind van haar gaat krijgen. Je ziet ze toch nooit meer terug, hoop ik voor je. Als ze haar niet afmaken omdat ze een kind van je gaat krijgen, wordt ze wel afgemaakt omdat ze geen maagd meer is. Dus geen zorgen, dood gaat ze toch.
Dan boft TS. In een burka zitten toch van die koffiefilter-achtige gaasjes die zelfs de kleinste kosmische space-kruimel nog tegen kunnen houden?quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maar als de eicel een burka draagt heb je misschien nog geluk.
Aha, je kent de inside regels zie ik... Ozan.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:34 schreef IkBenOzan het volgende:
Hoe goed kennen ze jou en je vriend? Woont je vriend in Duitsland? Zo ja, weten die sletten waar hij woont? Als jullie onbereikbaar zijn is er toch helemaal geen probleem? Ga lekker genieten dat je een Turkse slet hebt geneukt en hopen dat je een kind van haar gaat krijgen. Je ziet ze toch nooit meer terug, hoop ik voor je. Als ze haar niet afmaken omdat ze een kind van je gaat krijgen, wordt ze wel afgemaakt omdat ze geen maagd meer is. Dus geen zorgen, dood gaat ze toch.
Ik ben echt zo achterlijk, dat weet je toch?quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wil je nou express niet begrijpen dat TS een troll is of ben je gewoon echt zo achterlijk?
Wil jij nou expres niet begrijpen dat er daadwerkelijk debielen zoals TS op dit forum rondlopen?quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wil je nou express niet begrijpen dat TS een troll is of ben je gewoon echt zo achterlijk?
Kan niets doorheen! Dat is onrein.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:35 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dan boft TS. In een burka zitten toch van die koffiefilter-achtige gaasjes die zelfs de kleinste kosmische space-kruimel nog tegen kunnen houden?
En wat voor 1! Een neduturkquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:44 schreef Sigmund666 het volgende:
En dan nog TS, de lusten en de lasten he. Met onveilige seks kom je niet zomaar weg. Je zult zien dat je op zondag opstaat met een paarse piemel. Tegen dinsdag wordt ie zwart en pijnlijk, woensdag zitten er korsten op, donderdag kun je je eikel wegkrabben met een euromunt alsof het een kraslaagje is. Maar je hebt in elk geval nog op tijd nageslacht op de aarde gezet
Kans is minder dan 1% dude.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:44 schreef Sigmund666 het volgende:
En dan nog TS, de lusten en de lasten he. Met onveilige seks kom je niet zomaar weg. Je zult zien dat je op zondag opstaat met een paarse piemel. Tegen dinsdag wordt ie zwart en pijnlijk, woensdag zitten er korsten op, donderdag kun je je eikel wegkrabben met een euromunt alsof het een kraslaagje is. Maar je hebt in elk geval nog op tijd nageslacht op de aarde gezet
Het is en blijft een kans. En dan is er dus een klein, lief, snoezig, warm, braaf DNurkje geborenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |