Ik heb er al 12 jaar geen vrij voor gehad dus vind ik het geen feestdag.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://www.feestdagen-nederland.nl/feestdagen-2010.html
het is WEL een officiele feestdag.
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Na Hemelvaart (13 mei) is de eerstvolgende feestdag die op een werkdag valt 1e paasdag 2011!
Vandaag maakt dat niet uit johquote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 09:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://www.feestdagen-nederland.nl/feestdagen-2010.html
het is WEL een officiele feestdag.
quote:Opmerking:
Goede Vrijdag is geen officiële vrije dag. Bevrijdingsdag is een officiële vrije dag om de 5 jaar. In 2010 is dit dus het geval!
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:06 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik wou gewoon wat te mekkeren hebben.
Oh ja! Ooooh! Dat scheelt weer 11 dagen.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]Je vergeet tweede Pinksterdag. (24 mei)
Ow, dat moet ik nog doen!quote:Op donderdag 1 april 2010 10:08 schreef Nouk84 het volgende:
2005 was 5 mei in het weekendNu eindelijk eens vrij (voor mij dan, ik werk nog geen 10 jaar
) en heb er maar gelijk een lang weekend van gemaakt
Hier is volgende huidige CAO 5 mei dit jaar geen vrije dag. In de nieuwe concept-CAO wel. Hopelijk hebben ze die voor 5 mei rond.quote:
Een kinderbrein is gauw gevuldquote:
Dat doe ik altijd met Hemelvaart. En vorig jaar met Koninginnedag omdat dat op donderdag viel.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:08 schreef Nouk84 het volgende:
2005 was 5 mei in het weekendNu eindelijk eens vrij (voor mij dan, ik werk nog geen 10 jaar
) en heb er maar gelijk een lang weekend van gemaakt
Ik heb het met Hemelvaart ook, ik krijg de dag na Hemelvaart vrij.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:10 schreef RealZeus het volgende:
Dat doe ik altijd met Hemelvaart. En vorig jaar met Koninginnedag omdat dat op donderdag viel.
Twee jaar geleden heb ik zelfs een week vrij genomen, omdat Koninginnedag en Hemelvaart achter elkaar aan kwamen.
Het zijn allemaal hele lieve mensenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:13 schreef Ang3l het volgende:
Wie zijn al die vreemde mensen hier ineens?
*bibbert in een hoekje*
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:13 schreef Ang3l het volgende:
Wie zijn al die vreemde mensen hier ineens?
*bibbert in een hoekje*
druk druk druk geweestquote:Op donderdag 1 april 2010 10:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja! Tijdje niet gezien. Af en toe op IRC.
*kijkt naar de grond en wrijft voetjes over elkaar*quote:Op donderdag 1 april 2010 10:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het zijn allemaal hele lieve mensen
*stelt Ang3l aan iedereen voor*
niet verlegen zijnquote:Op donderdag 1 april 2010 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*kijkt naar de grond en wrijft voetjes over elkaar*
Hooooi......
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*kijkt naar de grond en wrijft voetjes over elkaar*
Hooooi......
owjee, dat klinkt niet goed..quote:Op donderdag 1 april 2010 10:17 schreef Lily-Ella het volgende:
OMG. Vrienden en de friendszone...AARRGGH!
De friends-zone? Is dat een zone waar jennifer Aniston regeert? ZOiets als een twilight-zone?quote:Op donderdag 1 april 2010 10:17 schreef Lily-Ella het volgende:
Niet voederen.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:16 schreef Godtje het volgende:
Kijk jongens een homo!
Het is net Artis hier.
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb het met Hemelvaart ook, ik krijg de dag na Hemelvaart vrij.
En verder; whoohoo, you daredevil
Vrouwen komen toch nooit in de friendszonequote:Op donderdag 1 april 2010 10:17 schreef Lily-Ella het volgende:
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:16 schreef Godtje het volgende:
Kijk jongens een homo!
Het is net Artis hier.
De bewuste vriend zit bij een andere vrouw in die zone. En hij blijft stom en naief en hoopvol en zij is zooo gemeen.. valse vrouwen zijn niet leukquote:Op donderdag 1 april 2010 10:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Vrouwen komen toch nooit in de friendszonedie hebben er een
Misschien doelt ze daar ook op. Dat een vriend van haar een kleine bekentenis heeft afgelegd.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Vrouwen komen toch nooit in de friendszonedie hebben er een
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:16 schreef Godtje het volgende:
Kijk jongens een homo!
Het is net Artis hier.
kee dan, mooi om te horenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:18 schreef Socios het volgende:
[..]
Woei.![]()
[..]
Goed, ik chill ´m hard, thanks.
Vrouwen zijn gemeenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:20 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
De bewuste vriend zit bij een andere vrouw in die zone. En hij blijft stom en naief en hoopvol en zij is zooo gemeen.. valse vrouwen zijn niet leuk
Oh, dan had ik het fout.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:20 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
De bewuste vriend zit bij een andere vrouw in die zone. En hij blijft stom en naief en hoopvol en zij is zooo gemeen.. valse vrouwen zijn niet leuk
Die apen mogen aan je zitten. riiiiiiiiiiiiiilquote:Op donderdag 1 april 2010 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel lief dat je niet Apenheul zegt
Ik voel een vooruitgang in onze relatie.
Ik heb nog niet ontbeten, dus dat is idd misschien niet al te verstandigquote:
Huuuuuuuuuuuuuquote:Op donderdag 1 april 2010 10:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die apen mogen aan je zitten. riiiiiiiiiiiiiil
Ik wel. Wel leukquote:Op donderdag 1 april 2010 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HuuuuuuuuuuuuuScary!
Ik ben er nog nooit geweest eigenlijk
WAT?! En jij noemt jezelf HOMO?!quote:Op donderdag 1 april 2010 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HuuuuuuuuuuuuuScary!
Ik ben er nog nooit geweest eigenlijk
Zo noem ik mezelf ja. Andere noemen me wel eens flikker, nicht, faggot, varken, onmens en zondaarquote:
Nee, dat dan weer niet.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is het zoiets als: See Apenheul and die?
Het zou wel een hoop verklaren. Een beetje een pandabeer die al jaren op konijnen jaagt en er nu achter komt dat hij alleen planten eet.quote:
Het is een soort dark room. Maar dan zonder dark en met apenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo noem ik mezelf ja. Andere noemen me wel eens flikker, nicht, faggot, varken, onmens en zondaar
Maar slecht he.... ik heb me nooit laten betasten door apen in Apenheul
Is het zoiets als: See Apenheul and die?
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het zou wel een hoop verklaren. Een beetje een pandabeer die al jaren op konijnen jaagt en er nu achter komt dat hij alleen planten eet.
oh cool...ok dan ben ik weer op de hoogte, moet het wel blijven snappen natuurlijk hequote:
Ik ben alleen gemeen als mannen niet willen luisteren. Als ik al 100x gezegd heb dat er niks meer in zit, dan ga ik me op een manier gedragen dat iemand het wél begrijpt en dat is niet altijd even aardigquote:
Is niet gemeen, is duidelijk.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben alleen gemeen als mannen niet willen luisteren. Als ik al 100x gezegd heb dat er niks meer in zit, dan ga ik me op een manier gedragen dat iemand het wél begrijpt en dat is niet altijd even aardig
Oh, neuken?quote:Op donderdag 1 april 2010 10:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben alleen gemeen als mannen niet willen luisteren. Als ik al 100x gezegd heb dat er niks meer in zit, dan ga ik me op een manier gedragen dat iemand het wél begrijpt en dat is niet altijd even aardig
Andersom danquote:Op donderdag 1 april 2010 10:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het zou wel een hoop verklaren. Een beetje een pandabeer die al jaren op konijnen jaagt en er nu achter komt dat hij alleen planten eet.
Hij is ook zelf stom genoeg om er elke keer weer in te trappenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:30 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Is niet gemeen, is duidelijk.
De dame in kwestie smst hoe dol ze op hem is, en belt dan een kwartier van tevoren af terwijl hij heel de dag in de keuken heeft gestaan voor dr omdat ze "zich een tikje emotioneel voelt", en dat gebeurt dan 5 keer per maand. Zo ga je niet om met mensen, ophangen zo'n mormel!
Het is gewoon een labiele aandachtshoer dus.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:30 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
De dame in kwestie smst hoe dol ze op hem is, en belt dan een kwartier van tevoren af terwijl hij heel de dag in de keuken heeft gestaan voor dr omdat ze "zich een tikje emotioneel voelt", en dat gebeurt dan 5 keer per maand. Zo ga je niet om met mensen, ophangen zo'n mormel!
Laat mij er buiten wil jequote:Op donderdag 1 april 2010 10:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is gewoon een labiele aandachtshoer dus.
Ik voel me vandaag te emotioneel om te werken. Ik ga maar naar huis.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:30 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Lijkt erop alsof de dame in kwestie zelf niet zo goed weet wat ze wil.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:30 schreef Lily-Ella het volgende:
In een volgend leven misschienquote:
Ja. Ik ga hem ook maar dumpen als gewone vriendquote:Op donderdag 1 april 2010 10:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hij is ook zelf stom genoeg om er elke keer weer in te trappen
Dan is zij stom, en hij dom.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lijkt erop alsof de dame in kwestie zelf niet zo goed weet wat ze wil.En hij trapt er inderdaad iedere keer zelf weer in.
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:34 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ja. Ik ga hem ook maar dumpen als gewone vriend
Haha nee, ik heb idd wel eens in die situatie gezeten met hem maar ik was heel duidelijk, dus dat is nu wel over.quote:
Dat weet je zeker of dat denk je?quote:Op donderdag 1 april 2010 10:37 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Haha nee, ik heb idd wel eens in die situatie gezeten met hem maar ik was heel duidelijk, dus dat is nu wel over.
Zie je, geen afwijzing?quote:
Ik ben niet naïef.. als ik hem bespring schopt hij me niet zn bed uit. Maar dat staat de vriendschap verder niet in de weg.quote:
Dat zeg ik toch helemaal niet, maar het probleem ligt niet alleen bij die *evilI* vrouw maar bij beidequote:Op donderdag 1 april 2010 10:34 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ja. Ik ga hem ook maar dumpen als gewone vriend
Heej, niet van die smilies! Ik ben het met je eens namelijk, hij laat alles toe, eigen schuld. Maar ik sta aan de zijlijn lijdzaam toe te kijken hoe hij zich laat kwetsen, dat vind ik soms lastig.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet, maar het probleem ligt niet alleen bij die *evilI* vrouw maar bij beide
oogjes dichtquote:Op donderdag 1 april 2010 10:45 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Heej, niet van die smilies! Ik ben het met je eens namelijk, hij laat alles toe, eigen schuld. Maar ik sta aan de zijlijn lijdzaam toe te kijken hoe hij zich laat kwetsen, dat vind ik soms lastig.
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:49 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen!
Wow, ik heb last van mijn ogen
Ja, is dat de manier? Gewoon de andere kant op kijken..?quote:Op donderdag 1 april 2010 10:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oogjes dicht
hij doet het schijnbaar zelf, en dat zal ie ook wel weten ook
mogguhquote:Op donderdag 1 april 2010 10:49 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen!
Hoe komt het?quote:Op donderdag 1 april 2010 10:49 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen!
Goedemorgen! Doe je lenzen uit als je gaat slapen danquote:Op donderdag 1 april 2010 10:49 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen!
Nou, dat is het nietquote:Op donderdag 1 april 2010 10:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
![]()
*geeft hooikoortspilletje aan?
Die heb ik nietquote:Op donderdag 1 april 2010 10:51 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Goedemorgen! Doe je lenzen uit als je gaat slapen dan
Geen idee. Ik ben al even wakker, maar ik zie onscherpquote:
Dat zei je niet, dat kan gewoon echt nietquote:
En of dat zomaar kan.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:51 schreef Lily-Ella het volgende:
Dat zei je niet, dat kan gewoon echt niet
Nja, als je het hem al duidelijk hebt proberen te maken telt alleen nog:quote:Op donderdag 1 april 2010 10:50 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ja, is dat de manier? Gewoon de andere kant op kijken..?
quote:Wie niet horen wil, moet maar voelen
waarom ben je er dan nog niet?quote:
Das tijgeren anno 2010!quote:Op donderdag 1 april 2010 10:53 schreef Kreator het volgende:
...zo. Vergadering 1 overleefd. Voorbereiden nr. 2..
Sterkte ermee.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:53 schreef Kreator het volgende:
saai dag dan voor je vandaagquote:Op donderdag 1 april 2010 10:53 schreef Kreator het volgende:
Gelukkig ligt er geen écht werk te wachten verder...quote:
smoesjesquote:Op donderdag 1 april 2010 10:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, soms zit werk in de weg. Zoals nu.
Nee hè? Het blijft niet liggen of wel?quote:
hier is het ook al koud...quote:Op donderdag 1 april 2010 11:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hier niet, hier komt de regen met bakken uit de lucht. En de temperatuur is maar 4 graden.
geen idee, ik ben te lui om van de bank af te komen en te gaan kijkenquote:Op donderdag 1 april 2010 11:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee hè? Het blijft niet liggen of wel?
Oh, hahaquote:Op donderdag 1 april 2010 11:05 schreef Flena het volgende:
[..]
geen idee, ik ben te lui om van de bank af te komen en te gaan kijken
moet ik helemaal naar de andere kant van de kamer lopen, word ik moe van enzoquote:
Ja, stel je voor dat je moe wordt...quote:Op donderdag 1 april 2010 11:06 schreef Flena het volgende:
[..]
moet ik helemaal naar de andere kant van de kamer lopen, word ik moe van enzo
Ik moet morgen weer en zit nog te twijfelen of ik eens totaal iets anders ga doen of niet.quote:
uhu...quote:Op donderdag 1 april 2010 11:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Idem dito hier. We belanden van de winter in de herfst.
jah brrr...de gedachte alleen alquote:Op donderdag 1 april 2010 11:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je moe wordt...
Doe eens een permanentjequote:Op donderdag 1 april 2010 11:07 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Ik moet morgen weer en zit nog te twijfelen of ik eens totaal iets anders ga doen of niet.
Daar kan je ook moe van worden hoor!quote:
het was ook niet de bedoeling dat ik mee zou dansenquote:Op donderdag 1 april 2010 11:10 schreef djayzz het volgende:
[..]
Daar kan je ook moe van worden hoor!
Luie donder!quote:Op donderdag 1 april 2010 11:11 schreef Flena het volgende:
[..]
het was ook niet de bedoeling dat ik mee zou dansen
jeuj...quote:Op donderdag 1 april 2010 11:12 schreef RealZeus het volgende:Na even naar buiten gekeken te hebben kan ik concluderen dat het hier regent, hagelt en sneeuwt tegelijk.
quote:
hier nog redelijk zonnig, maar ik vrees het ergstequote:Op donderdag 1 april 2010 11:12 schreef RealZeus het volgende:
Na even naar buiten gekeken te hebben kan ik concluderen dat het hier regent, hagelt en sneeuwt tegelijk.
Dat moet ik nog zienquote:Op donderdag 1 april 2010 11:12 schreef Flena het volgende:
[..]
dat ook
maar ik kan ook heel nie dansen
Nee, dan ga ik meedansen, dat was toch de bedoelingquote:
nee het was de bedoeling dat een ander ging dansen en ik ging toekijken en aanmoedigenquote:Op donderdag 1 april 2010 11:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, dan ga ik meedansen, dat was toch de bedoeling
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:18 schreef Flena het volgende:
[..]
nee het was de bedoeling dat een ander ging dansen en ik ging toekijken en aanmoedigen uitlachen
Wat is daar zo raar aan eigenlijk?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:20 schreef Lily-Ella het volgende:
Er zijn ook datingsites voor mensen met een maatje meer![]()
Wat is internet toch leuk
graag gedaanquote:Op donderdag 1 april 2010 11:20 schreef JoeBravo het volgende:
bedankt Fleen, nu hoef ik me totaal niet meer schuldig te voelen dat ik wat lui aangelegd ben. Valt reuze mee met mij zo te horen.
Hoogtepuntquote:Op donderdag 1 april 2010 11:21 schreef Flena het volgende:
[..]
graag gedaan![]()
jeeej ik heb mijn goede daad voor vandaag weer gedaan
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:21 schreef Flena het volgende:
[..]
graag gedaan![]()
jeeej ik heb mijn goede daad voor vandaag weer gedaan
owquote:Op donderdag 1 april 2010 11:18 schreef Flena het volgende:
[..]
nee het was de bedoeling dat een ander ging dansen en ik ging toekijken en aanmoedigen
niets, eigenlijk moet er voor elke "groep" gewoon een aparte site komenquote:
Dat is helemaal niet raar! Ik vind dat dus oprecht leuk, dat kwam niet over zeker?quote:
Oh, word jij daar ook al op gewezen door de google-ads?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:20 schreef Lily-Ella het volgende:
Er zijn ook datingsites voor mensen met een maatje meer![]()
Wat is internet toch leuk
Nou ja, dat ook weer niet. Lijkt me dat het ook handig is als er wat algemenere sites zijn voor mensen die een iets bredere smaak hebbenquote:Op donderdag 1 april 2010 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niets, eigenlijk moet er voor elke "groep" gewoon een aparte site komen.
ja die jaquote:Op donderdag 1 april 2010 11:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat is je hoogetepunt en dieptepunt vandaag..........
In welke groep val jij dan, HW?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niets, eigenlijk moet er voor elke "groep" gewoon een aparte site komen.
Nee, de smilies suggereerden wat andersquote:Op donderdag 1 april 2010 11:23 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet raar! Ik vind dat dus oprecht leuk, dat kwam niet over zeker?
Dat komt omdat je de sarcasme smiley (quote:Op donderdag 1 april 2010 11:23 schreef Lily-Ella het volgende:
Dat is helemaal niet raar! Ik vind dat dus oprecht leuk, dat kwam niet over zeker?
Nee, de niet jaloersenquote:Op donderdag 1 april 2010 11:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In welke groep val jij dan, HW?
De sletjes?
Ik moet echt eens stoppen met te pas en te onpas dezequote:Op donderdag 1 april 2010 11:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, de smilies suggereerden wat anders
Lilly gebruikt die smiley overal bijquote:Op donderdag 1 april 2010 11:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat komt omdat je de sarcasme smiley () niet in de juiste context gebruikt.
Jaquote:Op donderdag 1 april 2010 11:25 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik moet echt eens stoppen met te pas en te onpas dezeneer te gooien he?
Precies. Ik ben gewoon fan, ik zal me gaan gedragen vanaf nu en smilie-bewust gaan posten, ok?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lilly gebruikt die smiley overal bij
Dat zal een hoop schelen in onduidelijkhedenquote:Op donderdag 1 april 2010 11:27 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Precies. Ik ben gewoon fan, ik zal me gaan gedragen vanaf nu en smilie-bewust gaan posten, ok?
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:27 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Precies. Ik ben gewoon fan, ik zal me gaan gedragen vanaf nu en smilie-bewust gaan posten, ok?
Het is dan ook met stip één van de tofste.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:27 schreef Lily-Ella het volgende:
Een mede-fan! Als dat geen echte liefde is.quote:
Wij zitten op 1 lijn vandaag, prettig is datquote:Op donderdag 1 april 2010 11:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Het is dan ook met stip één van de tofste.
Wil je erover praten?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:33 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik durf niets meer te zeggen. Het voelt allemaal zo leeg
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:33 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik durf niets meer te zeggen. Het voelt allemaal zo leeg
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:34 schreef Lily-Ella het volgende:
Wij zitten op 1 lijn vandaag, prettig is dat
begin een praatgroep met Barbusse, die heeft hetzelfde probleem.quote:
Ik weet het. Hij en ik moeten ook echt even afstand nemen, we trekken elkaar alleen maar naar beneden.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
begin een praatgroep met Barbusse, die heeft hetzelfde probleem.![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:40 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik weet het. Hij en ik moeten ook echt even afstand nemen, we trekken elkaar alleen maar naar beneden.
quote:NIEUW OP FOK!
De cursus: Bewuster smilies posten.
Een cursus waarin getracht wordt u bewuster met smilies te laten omgaan. Zaken als welke smilie wanneer en waar bijvoorbeeld, maar ook de achterliggende gedachten: waarom post u een smilie: is er misschien een onverwerkt trauma waardoor u smilies post.
Deze cursus wordt geleid door dhr D. Roodbol en mevr. Y. Heslinga. Voor meer info kunt u mailen naar:
bewusteromgaanmetsmilies@fok.nl
Ik schrijf me gelijk in!quote:
dat kunnen we ook best samen doen?quote:Op donderdag 1 april 2010 10:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoe moet ik anders dat tweede huis in Australië bij elkaar sparen?
quote:
koeiquote:
Varkentje!quote:
heujquote:
je mag ook best even in de modder wroeten hoorquote:Op donderdag 1 april 2010 11:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heuj![]()
o,wacht, dat zijn best slimme dieren![]()
Was ik al.quote:
ben dan liever zo'n varken:quote:Op donderdag 1 april 2010 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je mag ook best even in de modder wroeten hoor.
Er zit wat in de meeste "heiligen" blijken ook varkens te zijnquote:Op donderdag 1 april 2010 11:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ben dan liever zo'n varken:
[ afbeelding ]
u?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Was ik al.![]()
Beetje werken, zo voor het weekend. Hoest met u?
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zit wat in de meeste "heiligen" blijken ook varkens te zijn.
Ja, toen jij vanochtend binnenkwam hier. Kort nagtje, maar ok.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:54 schreef Flena het volgende:
[..]
u?![]()
Gaat goed hier hoor, heb al weekend
nou heb helemaal nog geen plannen zelfs... saai hequote:Op donderdag 1 april 2010 11:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, toen jij vanochtend binnenkwam hier. Kort nagtje, maar ok.
Top, nog goeie plannen?
Die!quote:Op donderdag 1 april 2010 12:04 schreef zwaaibaai het volgende:
Weekend plannen of weekendplannen?
goedemiddag trouwens op deze pokke dag.
Morgen iig de stad in met Luc.quote:
Excuus, niet iedereen heeft een pokke dag natuurlijk. Wat zijn jouw plannen?quote:
quote:
We vertrekken morgen om 12.15 naar Barcelonaquote:Op donderdag 1 april 2010 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..], daar ga ik wel vanuit
.
verder nog niet veel geplanned, zie wel. Et toi?
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:12 schreef zwaaibaai het volgende:
Excuus, niet iedereen heeft een pokke dag natuurlijk. Wat zijn jouw plannen?
Lekker hoor, misschien sleur ik dr wel onverwachts mee die kant opquote:Op donderdag 1 april 2010 12:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
We vertrekken morgen om 12.15 naar Barcelona![]()
Goede vrijdag, dus dan zijn er allemaal interessante processies en zo
Maar zit je haar nog goed?quote:Op donderdag 1 april 2010 12:27 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik ging puzzelen en met klei spelen met peuter. En nu ligt hij in bed. En ik zit met hoofdpijn op de bank, net ibu ingenomen. En ik mis mijn smiley. Ik ga me opgeven voor die cursus
Dat is het enige dat telt.quote:
hmm das wel balen, maar nog even over dat permanentje (zie je mij daar al mee lopen?)quote:Op donderdag 1 april 2010 12:31 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dat is het enige dat telt.
Nee![]()
Dit blijkt een kutdag te worden.
Ontwenningsverschijnselen?quote:Op donderdag 1 april 2010 12:27 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik ging puzzelen en met klei spelen met peuter. En nu ligt hij in bed. En ik zit met hoofdpijn op de bank, net ibu ingenomen. En ik mis mijn smiley. Ik ga me opgeven voor die cursus
Elke man moet een permanentje. Kom op, de chickies luf it!quote:Op donderdag 1 april 2010 12:33 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
hmm das wel balen, maar nog even over dat permanentje (zie je mij daar al mee lopen?)
Pfff das dan mooi balen wanneer wordt er trouwens een nieuwe topic aangemaakt om de 10 pagina's ofzo? Start er dan zo maar eentje met als titel [Singles] waar de chickies op permanentjes vallenquote:Op donderdag 1 april 2010 12:34 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Elke man moet een permanentje. Kom op, de chickies luf it!
Het hagelde hier net. Ellende.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:38 schreef mrbox het volgende:
Het is niet alleen nat maar ook koud buiten.. Wat een vies weer
...quote:Op donderdag 1 april 2010 12:43 schreef STING het volgende:
Goed nieuws voor de dames
Natte paasdagen voorspeld
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:43 schreef STING het volgende:
Goed nieuws voor de dames
Natte paasdagen voorspeld
Gelukkig, er is nog iemand die het onwijs flauw vindtquote:Op donderdag 1 april 2010 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..].
--->PUB, of misschien wel KLEU.
Hehe, het is ook onwijs flauw bedoeldquote:Op donderdag 1 april 2010 12:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gelukkig, er is nog iemand die het onwijs flauw vindt
Ik ga die discussie over flauwe grapjes van jou niet nog een keer startenquote:Op donderdag 1 april 2010 12:47 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, het is ook onwijs flauw bedoeld
Ja, verder werd er niet echt iets (boeiends) gezegd hier waar ik op in kan hakenquote:Op donderdag 1 april 2010 12:47 schreef STING het volgende:
[..]
Ook wel weer toevallig dat nu net jij wakker schiet
Goedzoquote:Op donderdag 1 april 2010 12:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga die discussie over flauwe grapjes van jou niet nog een keer starten
Ik snap dat dit inderdaad erg boeiend wasquote:Op donderdag 1 april 2010 12:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, verder werd er niet echt iets (boeiends) gezegd hier waar ik op in kan haken
De link wel, de zin nietquote:Op donderdag 1 april 2010 12:49 schreef STING het volgende:
[..]
Ik snap dat dit inderdaad erg boeiend was
Geen mening over permanentjes?quote:Op donderdag 1 april 2010 12:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, verder werd er niet echt iets (boeiends) gezegd hier waar ik op in kan haken
Pasen. Ik doe er niet aan dit jaar.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:49 schreef STING het volgende:
[..]
Ik snap dat dit inderdaad erg boeiend was
Dus jij hebt ook een permanentje gehad in die tijd?quote:Op donderdag 1 april 2010 12:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Permanentjes voor mannen zijn een beetje 1985.
Ik weet niet wat ik moet zeggen.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:53 schreef Tjaapo het volgende:
Stoppelbaardje Indewar-haar Kunnen spellen ----- Effe gequote uit het turn on topic (reactie van Lily- Ella) dus toch geen krullekeshaar mevrouw Ella???:P
Ah, stalking, altijd een goed ideequote:Op donderdag 1 april 2010 12:53 schreef Tjaapo het volgende:
Stoppelbaardje Indewar-haar Kunnen spellen ----- Effe gequote uit het turn on topic (reactie van Lily- Ella) dus toch geen krullekeshaar mevrouw Ella???:P
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dus jij hebt ook een permanentje gehad in die tijd?
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Permanentjes voor mannen zijn een beetje 1985.
Ja met heul veul curly-vet erin.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:54 schreef automatic_ het volgende:
Dus jij hebt ook een permanentje gehad in die tijd?
Ik zie het al helemaal voor mijquote:Op donderdag 1 april 2010 12:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja met heul veul curly-vet erin.![]()
[ afbeelding ]
Eh je weet toch??quote:Op donderdag 1 april 2010 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, stalking, altijd een goed idee.
Haha vlak deze niet uit danquote:Op donderdag 1 april 2010 12:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja met heul veul curly-vet erin.![]()
[ afbeelding ]
Is dat niet een contradictio in terminus?quote:Op donderdag 1 april 2010 13:02 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik lees in een ander topic dat de beste MILF de vrouw zonder kind is. Dit is gewoon niet mijn dag
Slaterquote:Op donderdag 1 april 2010 13:02 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Haha vlak deze niet uit dan
[ afbeelding ]
Dat kan nooit een goed topic zijn.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:02 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik lees in een ander topic dat de beste MILF de vrouw zonder kind is. Dit is gewoon niet mijn dag
Ik zei niet dat ik het begreepquote:Op donderdag 1 april 2010 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat niet een contradictio in terminus?
Dat is geen MILF, dat is een cougar. Of een poemaquote:Op donderdag 1 april 2010 13:02 schreef Lily-Ella het volgende:
Nou ja, een mama met een overleden kind is nog steeds een mamaquote:
En dat Cougartown schijnt best leuk te zijnquote:Op donderdag 1 april 2010 13:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is geen MILF, dat is een cougar. Of een poema
Dude. Why so serious?quote:Op donderdag 1 april 2010 13:05 schreef Tjaapo het volgende:
Maar goed was weer ffe gezellig en toch nog even iemand de mond kunnen snoeren in mijn pauze --> doelt op die permanentjes lover, maar die toch eingelijk van in de war haar / stoppelbaardjes houdt (kijkt even in de spiegel en voldoet aan het profiel)
Ga nu weer aan het werk laters allemaal
Dat hoorde ik ook ja, ben benieuwd. Ik ben niet zo'n fan van courtney cox thoughquote:Op donderdag 1 april 2010 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat Cougartown schijnt best leuk te zijn
De woorden kind en overleden niet in 1 zin zetten. Ik moet nu al huilen.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, een mama met een overleden kind is nog steeds een mama
Maar dat vind ik dan weer wat luguberig om die er specifiek uit te pikken
Ik ook niet, maar ik moest er best om lachen. Leuke bijrollen.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook ja, ben benieuwd. Ik ben niet zo'n fan van courtney cox though
Ik heb er nog niks van gezien. Wist niet dat zij er in zat.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook ja, ben benieuwd. Ik ben niet zo'n fan van courtney cox though
Helpt dat tegen de hoofdpijn?quote:
Varkensvlees.quote:
U verveelt zich?quote:
Woei! Cougartown is tofquote:Op donderdag 1 april 2010 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat Cougartown schijnt best leuk te zijn
Nooitquote:
Goed plan. Ik heb ook een stagiair en kloon 3quote:Op donderdag 1 april 2010 13:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nooit![]()
mijn stagiairs zijn goede slachtoffers
kloon 3 is knuffelmeisje alquote:Op donderdag 1 april 2010 13:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed plan. Ik heb ook een stagiair en kloon 3![]()
Goed feesten met hem en we denken over bijna alles hetzelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |