kee dan, mooi om te horenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:18 schreef Socios het volgende:
[..]
Woei.![]()
[..]
Goed, ik chill ´m hard, thanks.
Vrouwen zijn gemeenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:20 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
De bewuste vriend zit bij een andere vrouw in die zone. En hij blijft stom en naief en hoopvol en zij is zooo gemeen.. valse vrouwen zijn niet leuk
Oh, dan had ik het fout.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:20 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
De bewuste vriend zit bij een andere vrouw in die zone. En hij blijft stom en naief en hoopvol en zij is zooo gemeen.. valse vrouwen zijn niet leuk
Die apen mogen aan je zitten. riiiiiiiiiiiiiilquote:Op donderdag 1 april 2010 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel lief dat je niet Apenheul zegt
Ik voel een vooruitgang in onze relatie.
Ik heb nog niet ontbeten, dus dat is idd misschien niet al te verstandigquote:
Huuuuuuuuuuuuuquote:Op donderdag 1 april 2010 10:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die apen mogen aan je zitten. riiiiiiiiiiiiiil
Ik wel. Wel leukquote:Op donderdag 1 april 2010 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HuuuuuuuuuuuuuScary!
Ik ben er nog nooit geweest eigenlijk
WAT?! En jij noemt jezelf HOMO?!quote:Op donderdag 1 april 2010 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HuuuuuuuuuuuuuScary!
Ik ben er nog nooit geweest eigenlijk
Zo noem ik mezelf ja. Andere noemen me wel eens flikker, nicht, faggot, varken, onmens en zondaarquote:
Nee, dat dan weer niet.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is het zoiets als: See Apenheul and die?
Het zou wel een hoop verklaren. Een beetje een pandabeer die al jaren op konijnen jaagt en er nu achter komt dat hij alleen planten eet.quote:
Het is een soort dark room. Maar dan zonder dark en met apenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo noem ik mezelf ja. Andere noemen me wel eens flikker, nicht, faggot, varken, onmens en zondaar
Maar slecht he.... ik heb me nooit laten betasten door apen in Apenheul
Is het zoiets als: See Apenheul and die?
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het zou wel een hoop verklaren. Een beetje een pandabeer die al jaren op konijnen jaagt en er nu achter komt dat hij alleen planten eet.
oh cool...ok dan ben ik weer op de hoogte, moet het wel blijven snappen natuurlijk hequote:
Ik ben alleen gemeen als mannen niet willen luisteren. Als ik al 100x gezegd heb dat er niks meer in zit, dan ga ik me op een manier gedragen dat iemand het wél begrijpt en dat is niet altijd even aardigquote:
Is niet gemeen, is duidelijk.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben alleen gemeen als mannen niet willen luisteren. Als ik al 100x gezegd heb dat er niks meer in zit, dan ga ik me op een manier gedragen dat iemand het wél begrijpt en dat is niet altijd even aardig
Oh, neuken?quote:Op donderdag 1 april 2010 10:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben alleen gemeen als mannen niet willen luisteren. Als ik al 100x gezegd heb dat er niks meer in zit, dan ga ik me op een manier gedragen dat iemand het wél begrijpt en dat is niet altijd even aardig
Andersom danquote:Op donderdag 1 april 2010 10:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het zou wel een hoop verklaren. Een beetje een pandabeer die al jaren op konijnen jaagt en er nu achter komt dat hij alleen planten eet.
Hij is ook zelf stom genoeg om er elke keer weer in te trappenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:30 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Is niet gemeen, is duidelijk.
De dame in kwestie smst hoe dol ze op hem is, en belt dan een kwartier van tevoren af terwijl hij heel de dag in de keuken heeft gestaan voor dr omdat ze "zich een tikje emotioneel voelt", en dat gebeurt dan 5 keer per maand. Zo ga je niet om met mensen, ophangen zo'n mormel!
Het is gewoon een labiele aandachtshoer dus.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:30 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
De dame in kwestie smst hoe dol ze op hem is, en belt dan een kwartier van tevoren af terwijl hij heel de dag in de keuken heeft gestaan voor dr omdat ze "zich een tikje emotioneel voelt", en dat gebeurt dan 5 keer per maand. Zo ga je niet om met mensen, ophangen zo'n mormel!
Laat mij er buiten wil jequote:Op donderdag 1 april 2010 10:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is gewoon een labiele aandachtshoer dus.
Ik voel me vandaag te emotioneel om te werken. Ik ga maar naar huis.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:30 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Lijkt erop alsof de dame in kwestie zelf niet zo goed weet wat ze wil.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:30 schreef Lily-Ella het volgende:
In een volgend leven misschienquote:
Ja. Ik ga hem ook maar dumpen als gewone vriendquote:Op donderdag 1 april 2010 10:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hij is ook zelf stom genoeg om er elke keer weer in te trappen
Dan is zij stom, en hij dom.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lijkt erop alsof de dame in kwestie zelf niet zo goed weet wat ze wil.En hij trapt er inderdaad iedere keer zelf weer in.
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:34 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ja. Ik ga hem ook maar dumpen als gewone vriend
Haha nee, ik heb idd wel eens in die situatie gezeten met hem maar ik was heel duidelijk, dus dat is nu wel over.quote:
Dat weet je zeker of dat denk je?quote:Op donderdag 1 april 2010 10:37 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Haha nee, ik heb idd wel eens in die situatie gezeten met hem maar ik was heel duidelijk, dus dat is nu wel over.
Zie je, geen afwijzing?quote:
Ik ben niet naïef.. als ik hem bespring schopt hij me niet zn bed uit. Maar dat staat de vriendschap verder niet in de weg.quote:
Dat zeg ik toch helemaal niet, maar het probleem ligt niet alleen bij die *evilI* vrouw maar bij beidequote:Op donderdag 1 april 2010 10:34 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ja. Ik ga hem ook maar dumpen als gewone vriend
Heej, niet van die smilies! Ik ben het met je eens namelijk, hij laat alles toe, eigen schuld. Maar ik sta aan de zijlijn lijdzaam toe te kijken hoe hij zich laat kwetsen, dat vind ik soms lastig.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet, maar het probleem ligt niet alleen bij die *evilI* vrouw maar bij beide
oogjes dichtquote:Op donderdag 1 april 2010 10:45 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Heej, niet van die smilies! Ik ben het met je eens namelijk, hij laat alles toe, eigen schuld. Maar ik sta aan de zijlijn lijdzaam toe te kijken hoe hij zich laat kwetsen, dat vind ik soms lastig.
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:49 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen!
Wow, ik heb last van mijn ogen
Ja, is dat de manier? Gewoon de andere kant op kijken..?quote:Op donderdag 1 april 2010 10:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oogjes dicht
hij doet het schijnbaar zelf, en dat zal ie ook wel weten ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |