kee dan, mooi om te horenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:18 schreef Socios het volgende:
[..]
Woei.![]()
[..]
Goed, ik chill ´m hard, thanks.
Vrouwen zijn gemeenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:20 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
De bewuste vriend zit bij een andere vrouw in die zone. En hij blijft stom en naief en hoopvol en zij is zooo gemeen.. valse vrouwen zijn niet leuk
Oh, dan had ik het fout.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:20 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
De bewuste vriend zit bij een andere vrouw in die zone. En hij blijft stom en naief en hoopvol en zij is zooo gemeen.. valse vrouwen zijn niet leuk
Die apen mogen aan je zitten. riiiiiiiiiiiiiilquote:Op donderdag 1 april 2010 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel lief dat je niet Apenheul zegt
Ik voel een vooruitgang in onze relatie.
Ik heb nog niet ontbeten, dus dat is idd misschien niet al te verstandigquote:
Huuuuuuuuuuuuuquote:Op donderdag 1 april 2010 10:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die apen mogen aan je zitten. riiiiiiiiiiiiiil
Ik wel. Wel leukquote:Op donderdag 1 april 2010 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HuuuuuuuuuuuuuScary!
Ik ben er nog nooit geweest eigenlijk
WAT?! En jij noemt jezelf HOMO?!quote:Op donderdag 1 april 2010 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HuuuuuuuuuuuuuScary!
Ik ben er nog nooit geweest eigenlijk
Zo noem ik mezelf ja. Andere noemen me wel eens flikker, nicht, faggot, varken, onmens en zondaarquote:
Nee, dat dan weer niet.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is het zoiets als: See Apenheul and die?
Het zou wel een hoop verklaren. Een beetje een pandabeer die al jaren op konijnen jaagt en er nu achter komt dat hij alleen planten eet.quote:
Het is een soort dark room. Maar dan zonder dark en met apenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo noem ik mezelf ja. Andere noemen me wel eens flikker, nicht, faggot, varken, onmens en zondaar
Maar slecht he.... ik heb me nooit laten betasten door apen in Apenheul
Is het zoiets als: See Apenheul and die?
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het zou wel een hoop verklaren. Een beetje een pandabeer die al jaren op konijnen jaagt en er nu achter komt dat hij alleen planten eet.
oh cool...ok dan ben ik weer op de hoogte, moet het wel blijven snappen natuurlijk hequote:
Ik ben alleen gemeen als mannen niet willen luisteren. Als ik al 100x gezegd heb dat er niks meer in zit, dan ga ik me op een manier gedragen dat iemand het wél begrijpt en dat is niet altijd even aardigquote:
Is niet gemeen, is duidelijk.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben alleen gemeen als mannen niet willen luisteren. Als ik al 100x gezegd heb dat er niks meer in zit, dan ga ik me op een manier gedragen dat iemand het wél begrijpt en dat is niet altijd even aardig
Oh, neuken?quote:Op donderdag 1 april 2010 10:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben alleen gemeen als mannen niet willen luisteren. Als ik al 100x gezegd heb dat er niks meer in zit, dan ga ik me op een manier gedragen dat iemand het wél begrijpt en dat is niet altijd even aardig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |