Ik heb er al 12 jaar geen vrij voor gehad dus vind ik het geen feestdag.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://www.feestdagen-nederland.nl/feestdagen-2010.html
het is WEL een officiele feestdag.
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Na Hemelvaart (13 mei) is de eerstvolgende feestdag die op een werkdag valt 1e paasdag 2011!
Vandaag maakt dat niet uit johquote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 09:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://www.feestdagen-nederland.nl/feestdagen-2010.html
het is WEL een officiele feestdag.
quote:Opmerking:
Goede Vrijdag is geen officiële vrije dag. Bevrijdingsdag is een officiële vrije dag om de 5 jaar. In 2010 is dit dus het geval!
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:06 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik wou gewoon wat te mekkeren hebben.
Oh ja! Ooooh! Dat scheelt weer 11 dagen.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]Je vergeet tweede Pinksterdag. (24 mei)
Ow, dat moet ik nog doen!quote:Op donderdag 1 april 2010 10:08 schreef Nouk84 het volgende:
2005 was 5 mei in het weekendNu eindelijk eens vrij (voor mij dan, ik werk nog geen 10 jaar
) en heb er maar gelijk een lang weekend van gemaakt
Hier is volgende huidige CAO 5 mei dit jaar geen vrije dag. In de nieuwe concept-CAO wel. Hopelijk hebben ze die voor 5 mei rond.quote:
Een kinderbrein is gauw gevuldquote:
Dat doe ik altijd met Hemelvaart. En vorig jaar met Koninginnedag omdat dat op donderdag viel.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:08 schreef Nouk84 het volgende:
2005 was 5 mei in het weekendNu eindelijk eens vrij (voor mij dan, ik werk nog geen 10 jaar
) en heb er maar gelijk een lang weekend van gemaakt
Ik heb het met Hemelvaart ook, ik krijg de dag na Hemelvaart vrij.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:10 schreef RealZeus het volgende:
Dat doe ik altijd met Hemelvaart. En vorig jaar met Koninginnedag omdat dat op donderdag viel.
Twee jaar geleden heb ik zelfs een week vrij genomen, omdat Koninginnedag en Hemelvaart achter elkaar aan kwamen.
Het zijn allemaal hele lieve mensenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:13 schreef Ang3l het volgende:
Wie zijn al die vreemde mensen hier ineens?
*bibbert in een hoekje*
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:13 schreef Ang3l het volgende:
Wie zijn al die vreemde mensen hier ineens?
*bibbert in een hoekje*
druk druk druk geweestquote:Op donderdag 1 april 2010 10:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja! Tijdje niet gezien. Af en toe op IRC.
*kijkt naar de grond en wrijft voetjes over elkaar*quote:Op donderdag 1 april 2010 10:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het zijn allemaal hele lieve mensen
*stelt Ang3l aan iedereen voor*
niet verlegen zijnquote:Op donderdag 1 april 2010 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*kijkt naar de grond en wrijft voetjes over elkaar*
Hooooi......
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*kijkt naar de grond en wrijft voetjes over elkaar*
Hooooi......
owjee, dat klinkt niet goed..quote:Op donderdag 1 april 2010 10:17 schreef Lily-Ella het volgende:
OMG. Vrienden en de friendszone...AARRGGH!
De friends-zone? Is dat een zone waar jennifer Aniston regeert? ZOiets als een twilight-zone?quote:Op donderdag 1 april 2010 10:17 schreef Lily-Ella het volgende:
Niet voederen.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:16 schreef Godtje het volgende:
Kijk jongens een homo!
Het is net Artis hier.
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb het met Hemelvaart ook, ik krijg de dag na Hemelvaart vrij.
En verder; whoohoo, you daredevil
Vrouwen komen toch nooit in de friendszonequote:Op donderdag 1 april 2010 10:17 schreef Lily-Ella het volgende:
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:16 schreef Godtje het volgende:
Kijk jongens een homo!
Het is net Artis hier.
De bewuste vriend zit bij een andere vrouw in die zone. En hij blijft stom en naief en hoopvol en zij is zooo gemeen.. valse vrouwen zijn niet leukquote:Op donderdag 1 april 2010 10:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Vrouwen komen toch nooit in de friendszonedie hebben er een
Misschien doelt ze daar ook op. Dat een vriend van haar een kleine bekentenis heeft afgelegd.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Vrouwen komen toch nooit in de friendszonedie hebben er een
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:16 schreef Godtje het volgende:
Kijk jongens een homo!
Het is net Artis hier.
kee dan, mooi om te horenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:18 schreef Socios het volgende:
[..]
Woei.![]()
[..]
Goed, ik chill ´m hard, thanks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |