zuup'n?quote:Op donderdag 1 april 2010 09:00 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik nog 2,5 dan naar huis om te lunchen, daarna nog 2,5 uurtjes en dan eindemaandsborrel
Nee, moet nog rijdenquote:
daar zit wat in ja.... colaatje dan maar?quote:Op donderdag 1 april 2010 09:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, moet nog rijden![]()
En in mijn auto kan ik dat beter nuchter doen
Dat zal het worden jaquote:Op donderdag 1 april 2010 09:03 schreef Flena het volgende:
[..]
daar zit wat in ja.... colaatje dan maar?
Gewoon, doen!quote:Op donderdag 1 april 2010 09:04 schreef Kreator het volgende:
Hoe kun je nu naar een borrel gaan zonder alcohol...
quote:Op donderdag 1 april 2010 08:58 schreef Flena het volgende:
[..]
glaasje roosvicee (of hoe je dat ook schrijft) geeft en zegt: Komt wel goed schatje
ja lekker, maar wel met een flinke scheut amaretto erin bij mijquote:Op donderdag 1 april 2010 09:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat zal het worden ja![]()
Jij ook een glaasje, voordat we gaan dansen?
Nou vooruit danquote:Op donderdag 1 april 2010 09:05 schreef Flena het volgende:
[..]
ja lekker, maar wel met een flinke scheut amaretto erin bij mij
quote:
Oei, dat is geen goed begin van aprilquote:Op donderdag 1 april 2010 09:08 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
één vrouw brengt me het hoofd op hol, de ander drijft me tot waanzin en nu het einde van m'n contract echt nadert, ga ik me echt zorgen maken over het feit dat ik nog geen nieuwe baan heb. Voor de rest gaat het prima!
quote:Op donderdag 1 april 2010 09:08 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
één vrouw brengt me het hoofd op hol, de ander drijft me tot waanzin en nu het einde van m'n contract echt nadert, ga ik me echt zorgen maken over het feit dat ik nog geen nieuwe baan heb. Voor de rest gaat het prima!
Doe ik ook wel eens, omdat de wijn niet te zuipen is, omdat ik nog moet rijden, enz..quote:Op donderdag 1 april 2010 09:04 schreef Kreator het volgende:
Hoe kun je nu naar een borrel gaan zonder alcohol...
In november reed ik naar huis vanaf de borrel, was er alcohol controle onderwegquote:Op donderdag 1 april 2010 09:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens, omdat de wijn niet te zuipen is, omdat ik nog moet rijden, enz..
Ja, nog 3,5 uurquote:
ik denk bijna? weet niet tot hoelaat je werken moet, maar het schiet vast al opquote:
sommige dingen wel, sommige dingen nietquote:
hele weekendquote:Op donderdag 1 april 2010 09:21 schreef djayzz het volgende:
Gaan jullie nog wat leuks doen in het weekend?
Paaseieren schilderen ofzo
Ik mot morgen ook nogquote:Op donderdag 1 april 2010 09:20 schreef Flena het volgende:
[..]
ik denk bijna? weet niet tot hoelaat je werken moet, maar het schiet vast al op
Fijn toch!quote:Op donderdag 1 april 2010 09:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik mot morgen ook nog. Maarrrrrrrrrrr.... onze almachtige directie gunt ons dat we al om 16:00 naar huis mogen!
.
Krenterig gedrag.
MIjn zweedse connectie lacht me uit, die gaat 4 dagen op dr zweedse reet zittenquote:
Ik lach jou ook uit, maar dat neemt niet weg dat het toch prettig is dat je niet tot 5 uur moetquote:Op donderdag 1 april 2010 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MIjn zweedse connectie lacht me uit, die gaat 4 dagen op dr zweedse reet zitten.
das knap balen jah...quote:Op donderdag 1 april 2010 09:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik mot morgen ook nog. Maarrrrrrrrrrr.... onze almachtige directie gunt ons dat we al om 16:00 naar huis mogen!
.
Krenterig gedrag.
uilachen is nie liefquote:Op donderdag 1 april 2010 09:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik lach jou ook uit, maar dat neemt niet weg dat het toch prettig is dat je niet tot 5 uur moet
Ja, goh, nou, echt dat maakt idd een veel zwaardere indruk zeg, nee, NU vind ik het pas echt vervelendquote:Op donderdag 1 april 2010 09:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik lach jou ook uit, maar dat neemt niet weg dat het toch prettig is dat je niet tot 5 uur moet
oooh maar dat is wel leuk!!quote:Op donderdag 1 april 2010 09:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
sommige dingen wel, sommige dingen niet
[..]
hele weekendlastigvallen
![]()
Ga ik ook doen, maar dan op mijn nederlandse reet. Neemt niet weg dat ik het lullig voor jou vindquote:Op donderdag 1 april 2010 09:28 schreef HeatWave het volgende:
MIjn zweedse connectie lacht me uit, die gaat 4 dagen op dr zweedse reet zitten.
Ach, zo erg is het niet, maar het is zo typisch "bedrijfsleven" nee, we doen geen dag vrij hoor, maar jullie mogen 1,5 uur eerder weg. NU BUIGEN LOONSLAAF!!!!!quote:Op donderdag 1 april 2010 09:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ga ik ook doen, maar dan op mijn nederlandse reet. Neemt niet weg dat ik het lullig voor jou vind
Dit is voor het eerst dat ik vrij ben, dus ik vind het een luxe. Heb het nooit al vervelend ervaren dat ik wel moest werken, voor mijn gevoel moest iedereen werkenquote:Op donderdag 1 april 2010 09:43 schreef HeatWave het volgende:
Ach, zo erg is het niet, maar het is zo typisch "bedrijfsleven" nee, we doen geen dag vrij hoor, maar jullie mogen 1,5 uur eerder weg. NU BUIGEN LOONSLAAF!!!!!
Als wraak hebben we al 3 kratten bier en een stuk of 5 flessen wijn koud gezet in de bedrijfskoelkast, wij gaan om 16:00 nergens heen.
Waarom zouden ze ook een dag vrij doen?quote:Op donderdag 1 april 2010 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, zo erg is het niet, maar het is zo typisch "bedrijfsleven" nee, we doen geen dag vrij hoor, maar jullie mogen 1,5 uur eerder weg. NU BUIGEN LOONSLAAF!!!!!
Als wraak hebben we al 3 kratten bier en een stuk of 5 flessen wijn koud gezet in de bedrijfskoelkast, wij gaan om 16:00 nergens heen.
Goede Vrijdag is geen officiële feestdag dus ik gok dat de mensen die vrij zijn , of een snipperdag hebben of onbetaald vrij zijn, dus waarschijnlijk valt het wel mee.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom zouden ze ook een dag vrij doen?Enig idee wat het kost als het personeel een hele dag vrij is?
Omdat we in dit land al zo verdomd weinig feestdagen hebben, dit jaar hebben we (voor het eerst in 5 jaar) weer eens vrij op onze bevrijdingsdag, in elk ander land is dat de feestdag van het jaar, maar nee, ons boeit het niet dat we niet onder de moffen leven nuquote:Op donderdag 1 april 2010 09:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom zouden ze ook een dag vrij doen?Enig idee wat het kost als het personeel een hele dag vrij is?
http://www.feestdagen-nederland.nl/feestdagen-2010.htmlquote:Op donderdag 1 april 2010 09:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Goede Vrijdag is geen officiële feestdag dus ik gok dat de mensen die vrij zijn , of een snipperdag hebben of onbetaald vrij zijn, dus waarschijnlijk valt het wel mee.
De laatste keer dat ik op Goede Vrijdag vrij was zonder een snipperdag op te nemen was in 1997.
Jij mag echt niet zeuren over je werk.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
.
Krenterig gedrag.
[quote:Op donderdag 1 april 2010 09:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://www.feestdagen-nederland.nl/feestdagen-2010.html
het is WEL een officiele feestdag.
Ja, maar ook dat wentquote:Op donderdag 1 april 2010 10:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij mag echt niet zeuren over je werk.Altijd leuke vrouwen om je heen.
Het is alleen geen verplichte vrije dagquote:Op donderdag 1 april 2010 09:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://www.feestdagen-nederland.nl/feestdagen-2010.html
Na Hemelvaart (13 mei) is de eerstvolgende feestdag die op een werkdag valt 1e paasdag 2011!quote:Op donderdag 1 april 2010 09:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat we in dit land al zo verdomd weinig feestdagen hebben
En erger nog: 1 januari valt ook op zaterdag.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat we in dit land al zo verdomd weinig feestdagen hebben, dit jaar hebben we (voor het eerst in 5 jaar) weer eens vrij op onze bevrijdingsdag, in elk ander land is dat de feestdag van het jaar, maar nee, ons boeit het niet dat we niet onder de moffen leven nu.
En kerst valt op zaterdag en zondag dit jaar, dus die ene fucking dag...
[quote:Op donderdag 1 april 2010 09:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat duurt nog ffquote:Op donderdag 1 april 2010 10:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Na Hemelvaart (13 mei) is de eerstvolgende feestdag die op een werkdag valt 1e paasdag 2011!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |