Dat is niet erg, ga gewoon terug staanquote:Op donderdag 1 april 2010 08:58 schreef Flena het volgende:
[..]
tof!![]()
sorry als ik op je tenen ga staan
Net als de serengeti, die is ook stom!quote:
hehe dan komt dat helemaal goedquote:Op donderdag 1 april 2010 08:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat is niet erg, ga gewoon terug staan
eens!quote:Op donderdag 1 april 2010 08:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
Net als de serengeti, die is ook stom!
Ik nog 2,5 dan naar huis om te lunchen, daarna nog 2,5 uurtjes en dan eindemaandsborrelquote:
zuup'n?quote:Op donderdag 1 april 2010 09:00 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik nog 2,5 dan naar huis om te lunchen, daarna nog 2,5 uurtjes en dan eindemaandsborrel
Nee, moet nog rijdenquote:
daar zit wat in ja.... colaatje dan maar?quote:Op donderdag 1 april 2010 09:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, moet nog rijden![]()
En in mijn auto kan ik dat beter nuchter doen
Dat zal het worden jaquote:Op donderdag 1 april 2010 09:03 schreef Flena het volgende:
[..]
daar zit wat in ja.... colaatje dan maar?
Gewoon, doen!quote:Op donderdag 1 april 2010 09:04 schreef Kreator het volgende:
Hoe kun je nu naar een borrel gaan zonder alcohol...
quote:Op donderdag 1 april 2010 08:58 schreef Flena het volgende:
[..]
glaasje roosvicee (of hoe je dat ook schrijft) geeft en zegt: Komt wel goed schatje
ja lekker, maar wel met een flinke scheut amaretto erin bij mijquote:Op donderdag 1 april 2010 09:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat zal het worden ja![]()
Jij ook een glaasje, voordat we gaan dansen?
Nou vooruit danquote:Op donderdag 1 april 2010 09:05 schreef Flena het volgende:
[..]
ja lekker, maar wel met een flinke scheut amaretto erin bij mij
quote:
Oei, dat is geen goed begin van aprilquote:Op donderdag 1 april 2010 09:08 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
één vrouw brengt me het hoofd op hol, de ander drijft me tot waanzin en nu het einde van m'n contract echt nadert, ga ik me echt zorgen maken over het feit dat ik nog geen nieuwe baan heb. Voor de rest gaat het prima!
quote:Op donderdag 1 april 2010 09:08 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
één vrouw brengt me het hoofd op hol, de ander drijft me tot waanzin en nu het einde van m'n contract echt nadert, ga ik me echt zorgen maken over het feit dat ik nog geen nieuwe baan heb. Voor de rest gaat het prima!
Doe ik ook wel eens, omdat de wijn niet te zuipen is, omdat ik nog moet rijden, enz..quote:Op donderdag 1 april 2010 09:04 schreef Kreator het volgende:
Hoe kun je nu naar een borrel gaan zonder alcohol...
In november reed ik naar huis vanaf de borrel, was er alcohol controle onderwegquote:Op donderdag 1 april 2010 09:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens, omdat de wijn niet te zuipen is, omdat ik nog moet rijden, enz..
Ja, nog 3,5 uurquote:
ik denk bijna? weet niet tot hoelaat je werken moet, maar het schiet vast al opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |