mogguhquote:Op donderdag 1 april 2010 10:49 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen!
Wow, ik heb last van mijn ogen
Hoe komt het?quote:Op donderdag 1 april 2010 10:49 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen!
Goedemorgen! Doe je lenzen uit als je gaat slapen danquote:Op donderdag 1 april 2010 10:49 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen!
Nou, dat is het nietquote:Op donderdag 1 april 2010 10:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
![]()
*geeft hooikoortspilletje aan?
Die heb ik nietquote:Op donderdag 1 april 2010 10:51 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Goedemorgen! Doe je lenzen uit als je gaat slapen dan
Geen idee. Ik ben al even wakker, maar ik zie onscherpquote:
Dat zei je niet, dat kan gewoon echt nietquote:
En of dat zomaar kan.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:51 schreef Lily-Ella het volgende:
Dat zei je niet, dat kan gewoon echt niet
Nja, als je het hem al duidelijk hebt proberen te maken telt alleen nog:quote:Op donderdag 1 april 2010 10:50 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ja, is dat de manier? Gewoon de andere kant op kijken..?
quote:Wie niet horen wil, moet maar voelen
waarom ben je er dan nog niet?quote:
Das tijgeren anno 2010!quote:Op donderdag 1 april 2010 10:53 schreef Kreator het volgende:
...zo. Vergadering 1 overleefd. Voorbereiden nr. 2..
Sterkte ermee.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:53 schreef Kreator het volgende:
saai dag dan voor je vandaagquote:Op donderdag 1 april 2010 10:53 schreef Kreator het volgende:
Gelukkig ligt er geen écht werk te wachten verder...quote:
smoesjesquote:Op donderdag 1 april 2010 10:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, soms zit werk in de weg. Zoals nu.
Nee hè? Het blijft niet liggen of wel?quote:
hier is het ook al koud...quote:Op donderdag 1 april 2010 11:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hier niet, hier komt de regen met bakken uit de lucht. En de temperatuur is maar 4 graden.
geen idee, ik ben te lui om van de bank af te komen en te gaan kijkenquote:Op donderdag 1 april 2010 11:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee hè? Het blijft niet liggen of wel?
Oh, hahaquote:Op donderdag 1 april 2010 11:05 schreef Flena het volgende:
[..]
geen idee, ik ben te lui om van de bank af te komen en te gaan kijken
moet ik helemaal naar de andere kant van de kamer lopen, word ik moe van enzoquote:
Ja, stel je voor dat je moe wordt...quote:Op donderdag 1 april 2010 11:06 schreef Flena het volgende:
[..]
moet ik helemaal naar de andere kant van de kamer lopen, word ik moe van enzo
Ik moet morgen weer en zit nog te twijfelen of ik eens totaal iets anders ga doen of niet.quote:
uhu...quote:Op donderdag 1 april 2010 11:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Idem dito hier. We belanden van de winter in de herfst.
jah brrr...de gedachte alleen alquote:Op donderdag 1 april 2010 11:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je moe wordt...
Doe eens een permanentjequote:Op donderdag 1 april 2010 11:07 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Ik moet morgen weer en zit nog te twijfelen of ik eens totaal iets anders ga doen of niet.
Daar kan je ook moe van worden hoor!quote:
het was ook niet de bedoeling dat ik mee zou dansenquote:Op donderdag 1 april 2010 11:10 schreef djayzz het volgende:
[..]
Daar kan je ook moe van worden hoor!
Luie donder!quote:Op donderdag 1 april 2010 11:11 schreef Flena het volgende:
[..]
het was ook niet de bedoeling dat ik mee zou dansen
jeuj...quote:Op donderdag 1 april 2010 11:12 schreef RealZeus het volgende:Na even naar buiten gekeken te hebben kan ik concluderen dat het hier regent, hagelt en sneeuwt tegelijk.
quote:
hier nog redelijk zonnig, maar ik vrees het ergstequote:Op donderdag 1 april 2010 11:12 schreef RealZeus het volgende:
Na even naar buiten gekeken te hebben kan ik concluderen dat het hier regent, hagelt en sneeuwt tegelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |