Dat moet ik nog zienquote:Op donderdag 1 april 2010 11:12 schreef Flena het volgende:
[..]
dat ook
maar ik kan ook heel nie dansen
Nee, dan ga ik meedansen, dat was toch de bedoelingquote:
nee het was de bedoeling dat een ander ging dansen en ik ging toekijken en aanmoedigenquote:Op donderdag 1 april 2010 11:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, dan ga ik meedansen, dat was toch de bedoeling
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:18 schreef Flena het volgende:
[..]
nee het was de bedoeling dat een ander ging dansen en ik ging toekijken en aanmoedigen uitlachen
Wat is daar zo raar aan eigenlijk?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:20 schreef Lily-Ella het volgende:
Er zijn ook datingsites voor mensen met een maatje meer![]()
Wat is internet toch leuk
graag gedaanquote:Op donderdag 1 april 2010 11:20 schreef JoeBravo het volgende:
bedankt Fleen, nu hoef ik me totaal niet meer schuldig te voelen dat ik wat lui aangelegd ben. Valt reuze mee met mij zo te horen.
Hoogtepuntquote:Op donderdag 1 april 2010 11:21 schreef Flena het volgende:
[..]
graag gedaan![]()
jeeej ik heb mijn goede daad voor vandaag weer gedaan
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:21 schreef Flena het volgende:
[..]
graag gedaan![]()
jeeej ik heb mijn goede daad voor vandaag weer gedaan
owquote:Op donderdag 1 april 2010 11:18 schreef Flena het volgende:
[..]
nee het was de bedoeling dat een ander ging dansen en ik ging toekijken en aanmoedigen
niets, eigenlijk moet er voor elke "groep" gewoon een aparte site komenquote:
Dat is helemaal niet raar! Ik vind dat dus oprecht leuk, dat kwam niet over zeker?quote:
Oh, word jij daar ook al op gewezen door de google-ads?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:20 schreef Lily-Ella het volgende:
Er zijn ook datingsites voor mensen met een maatje meer![]()
Wat is internet toch leuk
Nou ja, dat ook weer niet. Lijkt me dat het ook handig is als er wat algemenere sites zijn voor mensen die een iets bredere smaak hebbenquote:Op donderdag 1 april 2010 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niets, eigenlijk moet er voor elke "groep" gewoon een aparte site komen.
ja die jaquote:Op donderdag 1 april 2010 11:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat is je hoogetepunt en dieptepunt vandaag..........
In welke groep val jij dan, HW?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niets, eigenlijk moet er voor elke "groep" gewoon een aparte site komen.
Nee, de smilies suggereerden wat andersquote:Op donderdag 1 april 2010 11:23 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet raar! Ik vind dat dus oprecht leuk, dat kwam niet over zeker?
Dat komt omdat je de sarcasme smiley (quote:Op donderdag 1 april 2010 11:23 schreef Lily-Ella het volgende:
Dat is helemaal niet raar! Ik vind dat dus oprecht leuk, dat kwam niet over zeker?
Nee, de niet jaloersenquote:Op donderdag 1 april 2010 11:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In welke groep val jij dan, HW?
De sletjes?
Ik moet echt eens stoppen met te pas en te onpas dezequote:Op donderdag 1 april 2010 11:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, de smilies suggereerden wat anders
Lilly gebruikt die smiley overal bijquote:Op donderdag 1 april 2010 11:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat komt omdat je de sarcasme smiley () niet in de juiste context gebruikt.
Jaquote:Op donderdag 1 april 2010 11:25 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik moet echt eens stoppen met te pas en te onpas dezeneer te gooien he?
Precies. Ik ben gewoon fan, ik zal me gaan gedragen vanaf nu en smilie-bewust gaan posten, ok?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lilly gebruikt die smiley overal bij
Dat zal een hoop schelen in onduidelijkhedenquote:Op donderdag 1 april 2010 11:27 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Precies. Ik ben gewoon fan, ik zal me gaan gedragen vanaf nu en smilie-bewust gaan posten, ok?
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:27 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Precies. Ik ben gewoon fan, ik zal me gaan gedragen vanaf nu en smilie-bewust gaan posten, ok?
Het is dan ook met stip één van de tofste.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:27 schreef Lily-Ella het volgende:
Een mede-fan! Als dat geen echte liefde is.quote:
Wij zitten op 1 lijn vandaag, prettig is datquote:Op donderdag 1 april 2010 11:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Het is dan ook met stip één van de tofste.
Wil je erover praten?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:33 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik durf niets meer te zeggen. Het voelt allemaal zo leeg
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:33 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik durf niets meer te zeggen. Het voelt allemaal zo leeg
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:34 schreef Lily-Ella het volgende:
Wij zitten op 1 lijn vandaag, prettig is dat
begin een praatgroep met Barbusse, die heeft hetzelfde probleem.quote:
Ik weet het. Hij en ik moeten ook echt even afstand nemen, we trekken elkaar alleen maar naar beneden.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
begin een praatgroep met Barbusse, die heeft hetzelfde probleem.![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:40 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik weet het. Hij en ik moeten ook echt even afstand nemen, we trekken elkaar alleen maar naar beneden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |