Nee, de niet jaloersenquote:Op donderdag 1 april 2010 11:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In welke groep val jij dan, HW?
De sletjes?
Ik moet echt eens stoppen met te pas en te onpas dezequote:Op donderdag 1 april 2010 11:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, de smilies suggereerden wat anders
Lilly gebruikt die smiley overal bijquote:Op donderdag 1 april 2010 11:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat komt omdat je de sarcasme smiley () niet in de juiste context gebruikt.
Jaquote:Op donderdag 1 april 2010 11:25 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik moet echt eens stoppen met te pas en te onpas dezeneer te gooien he?
Precies. Ik ben gewoon fan, ik zal me gaan gedragen vanaf nu en smilie-bewust gaan posten, ok?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lilly gebruikt die smiley overal bij
Dat zal een hoop schelen in onduidelijkhedenquote:Op donderdag 1 april 2010 11:27 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Precies. Ik ben gewoon fan, ik zal me gaan gedragen vanaf nu en smilie-bewust gaan posten, ok?
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:27 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Precies. Ik ben gewoon fan, ik zal me gaan gedragen vanaf nu en smilie-bewust gaan posten, ok?
Het is dan ook met stip één van de tofste.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:27 schreef Lily-Ella het volgende:
Een mede-fan! Als dat geen echte liefde is.quote:
Wij zitten op 1 lijn vandaag, prettig is datquote:Op donderdag 1 april 2010 11:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Het is dan ook met stip één van de tofste.
Wil je erover praten?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:33 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik durf niets meer te zeggen. Het voelt allemaal zo leeg
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:33 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik durf niets meer te zeggen. Het voelt allemaal zo leeg
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:34 schreef Lily-Ella het volgende:
Wij zitten op 1 lijn vandaag, prettig is dat
begin een praatgroep met Barbusse, die heeft hetzelfde probleem.quote:
Ik weet het. Hij en ik moeten ook echt even afstand nemen, we trekken elkaar alleen maar naar beneden.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
begin een praatgroep met Barbusse, die heeft hetzelfde probleem.![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:40 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik weet het. Hij en ik moeten ook echt even afstand nemen, we trekken elkaar alleen maar naar beneden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |