quote:NIEUW OP FOK!
De cursus: Bewuster smilies posten.
Een cursus waarin getracht wordt u bewuster met smilies te laten omgaan. Zaken als welke smilie wanneer en waar bijvoorbeeld, maar ook de achterliggende gedachten: waarom post u een smilie: is er misschien een onverwerkt trauma waardoor u smilies post.
Deze cursus wordt geleid door dhr D. Roodbol en mevr. Y. Heslinga. Voor meer info kunt u mailen naar:
bewusteromgaanmetsmilies@fok.nl
Ik schrijf me gelijk in!quote:
dat kunnen we ook best samen doen?quote:Op donderdag 1 april 2010 10:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoe moet ik anders dat tweede huis in Australië bij elkaar sparen?
quote:
koeiquote:
Varkentje!quote:
heujquote:
je mag ook best even in de modder wroeten hoorquote:Op donderdag 1 april 2010 11:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heuj![]()
o,wacht, dat zijn best slimme dieren![]()
Was ik al.quote:
ben dan liever zo'n varken:quote:Op donderdag 1 april 2010 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je mag ook best even in de modder wroeten hoor.
Er zit wat in de meeste "heiligen" blijken ook varkens te zijnquote:Op donderdag 1 april 2010 11:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ben dan liever zo'n varken:
[ afbeelding ]
u?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Was ik al.![]()
Beetje werken, zo voor het weekend. Hoest met u?
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zit wat in de meeste "heiligen" blijken ook varkens te zijn.
Ja, toen jij vanochtend binnenkwam hier. Kort nagtje, maar ok.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:54 schreef Flena het volgende:
[..]
u?![]()
Gaat goed hier hoor, heb al weekend
nou heb helemaal nog geen plannen zelfs... saai hequote:Op donderdag 1 april 2010 11:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, toen jij vanochtend binnenkwam hier. Kort nagtje, maar ok.
Top, nog goeie plannen?
Die!quote:Op donderdag 1 april 2010 12:04 schreef zwaaibaai het volgende:
Weekend plannen of weekendplannen?
goedemiddag trouwens op deze pokke dag.
Morgen iig de stad in met Luc.quote:
Excuus, niet iedereen heeft een pokke dag natuurlijk. Wat zijn jouw plannen?quote:
quote:
We vertrekken morgen om 12.15 naar Barcelonaquote:Op donderdag 1 april 2010 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..], daar ga ik wel vanuit
.
verder nog niet veel geplanned, zie wel. Et toi?
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:12 schreef zwaaibaai het volgende:
Excuus, niet iedereen heeft een pokke dag natuurlijk. Wat zijn jouw plannen?
Lekker hoor, misschien sleur ik dr wel onverwachts mee die kant opquote:Op donderdag 1 april 2010 12:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
We vertrekken morgen om 12.15 naar Barcelona![]()
Goede vrijdag, dus dan zijn er allemaal interessante processies en zo
Maar zit je haar nog goed?quote:Op donderdag 1 april 2010 12:27 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik ging puzzelen en met klei spelen met peuter. En nu ligt hij in bed. En ik zit met hoofdpijn op de bank, net ibu ingenomen. En ik mis mijn smiley. Ik ga me opgeven voor die cursus
Dat is het enige dat telt.quote:
hmm das wel balen, maar nog even over dat permanentje (zie je mij daar al mee lopen?)quote:Op donderdag 1 april 2010 12:31 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dat is het enige dat telt.
Nee![]()
Dit blijkt een kutdag te worden.
Ontwenningsverschijnselen?quote:Op donderdag 1 april 2010 12:27 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik ging puzzelen en met klei spelen met peuter. En nu ligt hij in bed. En ik zit met hoofdpijn op de bank, net ibu ingenomen. En ik mis mijn smiley. Ik ga me opgeven voor die cursus
Elke man moet een permanentje. Kom op, de chickies luf it!quote:Op donderdag 1 april 2010 12:33 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
hmm das wel balen, maar nog even over dat permanentje (zie je mij daar al mee lopen?)
Pfff das dan mooi balen wanneer wordt er trouwens een nieuwe topic aangemaakt om de 10 pagina's ofzo? Start er dan zo maar eentje met als titel [Singles] waar de chickies op permanentjes vallenquote:Op donderdag 1 april 2010 12:34 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Elke man moet een permanentje. Kom op, de chickies luf it!
Het hagelde hier net. Ellende.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:38 schreef mrbox het volgende:
Het is niet alleen nat maar ook koud buiten.. Wat een vies weer
...quote:Op donderdag 1 april 2010 12:43 schreef STING het volgende:
Goed nieuws voor de dames
Natte paasdagen voorspeld
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:43 schreef STING het volgende:
Goed nieuws voor de dames
Natte paasdagen voorspeld
Gelukkig, er is nog iemand die het onwijs flauw vindtquote:Op donderdag 1 april 2010 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..].
--->PUB, of misschien wel KLEU.
Hehe, het is ook onwijs flauw bedoeldquote:Op donderdag 1 april 2010 12:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gelukkig, er is nog iemand die het onwijs flauw vindt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |