Ik ga die discussie over flauwe grapjes van jou niet nog een keer startenquote:Op donderdag 1 april 2010 12:47 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, het is ook onwijs flauw bedoeld
Ja, verder werd er niet echt iets (boeiends) gezegd hier waar ik op in kan hakenquote:Op donderdag 1 april 2010 12:47 schreef STING het volgende:
[..]
Ook wel weer toevallig dat nu net jij wakker schiet
Goedzoquote:Op donderdag 1 april 2010 12:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga die discussie over flauwe grapjes van jou niet nog een keer starten
Ik snap dat dit inderdaad erg boeiend wasquote:Op donderdag 1 april 2010 12:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, verder werd er niet echt iets (boeiends) gezegd hier waar ik op in kan haken
De link wel, de zin nietquote:Op donderdag 1 april 2010 12:49 schreef STING het volgende:
[..]
Ik snap dat dit inderdaad erg boeiend was
Geen mening over permanentjes?quote:Op donderdag 1 april 2010 12:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, verder werd er niet echt iets (boeiends) gezegd hier waar ik op in kan haken
Pasen. Ik doe er niet aan dit jaar.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:49 schreef STING het volgende:
[..]
Ik snap dat dit inderdaad erg boeiend was
Dus jij hebt ook een permanentje gehad in die tijd?quote:Op donderdag 1 april 2010 12:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Permanentjes voor mannen zijn een beetje 1985.
Ik weet niet wat ik moet zeggen.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:53 schreef Tjaapo het volgende:
Stoppelbaardje Indewar-haar Kunnen spellen ----- Effe gequote uit het turn on topic (reactie van Lily- Ella) dus toch geen krullekeshaar mevrouw Ella???:P
Ah, stalking, altijd een goed ideequote:Op donderdag 1 april 2010 12:53 schreef Tjaapo het volgende:
Stoppelbaardje Indewar-haar Kunnen spellen ----- Effe gequote uit het turn on topic (reactie van Lily- Ella) dus toch geen krullekeshaar mevrouw Ella???:P
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dus jij hebt ook een permanentje gehad in die tijd?
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Permanentjes voor mannen zijn een beetje 1985.
Ja met heul veul curly-vet erin.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:54 schreef automatic_ het volgende:
Dus jij hebt ook een permanentje gehad in die tijd?
Ik zie het al helemaal voor mijquote:Op donderdag 1 april 2010 12:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja met heul veul curly-vet erin.![]()
[ afbeelding ]
Eh je weet toch??quote:Op donderdag 1 april 2010 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, stalking, altijd een goed idee.
Haha vlak deze niet uit danquote:Op donderdag 1 april 2010 12:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja met heul veul curly-vet erin.![]()
[ afbeelding ]
Is dat niet een contradictio in terminus?quote:Op donderdag 1 april 2010 13:02 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik lees in een ander topic dat de beste MILF de vrouw zonder kind is. Dit is gewoon niet mijn dag
Slaterquote:Op donderdag 1 april 2010 13:02 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Haha vlak deze niet uit dan
[ afbeelding ]
Dat kan nooit een goed topic zijn.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:02 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik lees in een ander topic dat de beste MILF de vrouw zonder kind is. Dit is gewoon niet mijn dag
Ik zei niet dat ik het begreepquote:Op donderdag 1 april 2010 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat niet een contradictio in terminus?
Dat is geen MILF, dat is een cougar. Of een poemaquote:Op donderdag 1 april 2010 13:02 schreef Lily-Ella het volgende:
Nou ja, een mama met een overleden kind is nog steeds een mamaquote:
En dat Cougartown schijnt best leuk te zijnquote:Op donderdag 1 april 2010 13:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is geen MILF, dat is een cougar. Of een poema
Dude. Why so serious?quote:Op donderdag 1 april 2010 13:05 schreef Tjaapo het volgende:
Maar goed was weer ffe gezellig en toch nog even iemand de mond kunnen snoeren in mijn pauze --> doelt op die permanentjes lover, maar die toch eingelijk van in de war haar / stoppelbaardjes houdt (kijkt even in de spiegel en voldoet aan het profiel)
Ga nu weer aan het werk laters allemaal
Dat hoorde ik ook ja, ben benieuwd. Ik ben niet zo'n fan van courtney cox thoughquote:Op donderdag 1 april 2010 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat Cougartown schijnt best leuk te zijn
De woorden kind en overleden niet in 1 zin zetten. Ik moet nu al huilen.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, een mama met een overleden kind is nog steeds een mama
Maar dat vind ik dan weer wat luguberig om die er specifiek uit te pikken
Ik ook niet, maar ik moest er best om lachen. Leuke bijrollen.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook ja, ben benieuwd. Ik ben niet zo'n fan van courtney cox though
Ik heb er nog niks van gezien. Wist niet dat zij er in zat.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook ja, ben benieuwd. Ik ben niet zo'n fan van courtney cox though
Helpt dat tegen de hoofdpijn?quote:
Varkensvlees.quote:
U verveelt zich?quote:
Woei! Cougartown is tofquote:Op donderdag 1 april 2010 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat Cougartown schijnt best leuk te zijn
Nooitquote:
Goed plan. Ik heb ook een stagiair en kloon 3quote:Op donderdag 1 april 2010 13:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nooit![]()
mijn stagiairs zijn goede slachtoffers
kloon 3 is knuffelmeisje alquote:Op donderdag 1 april 2010 13:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed plan. Ik heb ook een stagiair en kloon 3![]()
Goed feesten met hem en we denken over bijna alles hetzelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |