Ik ga die discussie over flauwe grapjes van jou niet nog een keer startenquote:Op donderdag 1 april 2010 12:47 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, het is ook onwijs flauw bedoeld
Ja, verder werd er niet echt iets (boeiends) gezegd hier waar ik op in kan hakenquote:Op donderdag 1 april 2010 12:47 schreef STING het volgende:
[..]
Ook wel weer toevallig dat nu net jij wakker schiet
Goedzoquote:Op donderdag 1 april 2010 12:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga die discussie over flauwe grapjes van jou niet nog een keer starten
Ik snap dat dit inderdaad erg boeiend wasquote:Op donderdag 1 april 2010 12:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, verder werd er niet echt iets (boeiends) gezegd hier waar ik op in kan haken
De link wel, de zin nietquote:Op donderdag 1 april 2010 12:49 schreef STING het volgende:
[..]
Ik snap dat dit inderdaad erg boeiend was
Geen mening over permanentjes?quote:Op donderdag 1 april 2010 12:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, verder werd er niet echt iets (boeiends) gezegd hier waar ik op in kan haken
Pasen. Ik doe er niet aan dit jaar.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:49 schreef STING het volgende:
[..]
Ik snap dat dit inderdaad erg boeiend was
Dus jij hebt ook een permanentje gehad in die tijd?quote:Op donderdag 1 april 2010 12:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Permanentjes voor mannen zijn een beetje 1985.
Ik weet niet wat ik moet zeggen.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:53 schreef Tjaapo het volgende:
Stoppelbaardje Indewar-haar Kunnen spellen ----- Effe gequote uit het turn on topic (reactie van Lily- Ella) dus toch geen krullekeshaar mevrouw Ella???:P
Ah, stalking, altijd een goed ideequote:Op donderdag 1 april 2010 12:53 schreef Tjaapo het volgende:
Stoppelbaardje Indewar-haar Kunnen spellen ----- Effe gequote uit het turn on topic (reactie van Lily- Ella) dus toch geen krullekeshaar mevrouw Ella???:P
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dus jij hebt ook een permanentje gehad in die tijd?
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Permanentjes voor mannen zijn een beetje 1985.
Ja met heul veul curly-vet erin.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:54 schreef automatic_ het volgende:
Dus jij hebt ook een permanentje gehad in die tijd?
Ik zie het al helemaal voor mijquote:Op donderdag 1 april 2010 12:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja met heul veul curly-vet erin.![]()
[ afbeelding ]
Eh je weet toch??quote:Op donderdag 1 april 2010 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, stalking, altijd een goed idee.
Haha vlak deze niet uit danquote:Op donderdag 1 april 2010 12:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja met heul veul curly-vet erin.![]()
[ afbeelding ]
Is dat niet een contradictio in terminus?quote:Op donderdag 1 april 2010 13:02 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik lees in een ander topic dat de beste MILF de vrouw zonder kind is. Dit is gewoon niet mijn dag
Slaterquote:Op donderdag 1 april 2010 13:02 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Haha vlak deze niet uit dan
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |