abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 31 maart 2010 @ 23:51:54 #1
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_79813429




"Lost" is een serie die zes jaar geleden is begonnen in de Verenigde Staten en na een paar episodes op de Nederlandse tv is gekomen. Deze serie heeft onder andere de Emmy gewonnen voor "beste drama serie".

Het gaat over een 40-tal mensen die een vliegtuigramp/crash hebben overleefd en op een (zo lijkt het) onbewoond eiland terechtkomen. Dit klinkt misschien wat cliché maar dat is het totaal niet. Het verhaal is doorweven met verfijnde character-builds, plots, mysteries en meer vreemde dingen. Niets is wat het lijkt, en alles kan met elkaar te maken hebben.




Veelgebruikte namen en afkortingen:
MiB/MIB = Man in Black, oftewel de nog naamloze man die tijdens S05E16 'The Incident' een gesprek heeft met Jacob op het strand, vlak voordat een schip het eiland bereikt.
Smokey = Het Smoke Monster. In S06E01 'LA X' werd bekend dat Smokey en MIB een en dezelfde zijn.
Flocke/Fake Locke/Not Locke/UnLocke = MIB in de gedaante van Locke, die sinds seizoen 5 te zien is.
ALT = Alternate reality/alternatieve tijdslijn.


Seizoen 6

VS
6x01 | 02 feb - LA X
6x03 | 09 feb - What Kate Does
6x04 | 16 feb - The Substitute
6x05 | 23 feb - Lighthouse
6x06 | 02 mar - Sundown
6x07 | 09 mar - Dr. Linus
6x08 | 16 mar - Recon
6x09 | 23 mar - Ab Aeterno
6x10 | 30 mar
6x11 | 06 apr
6x12 | 13 apr
6x13 | 20 apr
6x14 | 27 apr
6x15 | 04 mei
6x16 | 11 mei
6x17 | 23 mei

NL
Steeds 3 dagen later (elke vrijdag rond 22u20 op Net5)



Officiële sites van ABC:
Lost op ABC
The Fuselage

Informatieve sites:
Lost op IMDb
Lost op TV.com

Overige sites:
http://www.lostpedia.com
http://darkufo.blogspot.com/
http://www.4815162342.com/forum/
http://www.lostvideo.net
http://www.lost-media.com
http://www.livejournal.com/community/lost_tv/
http://lostfic.com/
http://lost.pagina.nl

Nieuwste promo na iedere ep
Latest Lost Trailers
YouTube

Vorige Topics
Seizoen 1||01|02|03|04|05|06|07|
Seizoen 2||08|09|10|11|12|13|14|15|16|17|18|19|20|21|22|23|24|25|26|27|28|29|30|31|32|33|34|
Seizoen 3||35|36|37|38|39|40|41|42|43|44|45|46|47|48|49|50|51|52|53|54|55|56|57|58|59|60|61|62|63|64|65|66|
Seizoen 4||67|68|69|70|71|72|73|74|75|76|77|78|79|80|81|82|83|84|85|86|87|
Seizoen 5||88|89|90|91|92|93|94|95|96|97|97|98|99|100|101|102|103|104|105|106|107|108|109|110|111|112|
Seizoen 6||113|114|115|116|117|118|119|120|121|122|123|124|125|126|127|128|129|


***Deze openingspost is hier te vinden!***

Met dank aan InTre, Miguel, Symer
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  woensdag 31 maart 2010 @ 23:52:04 #2
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_79813432
Weer een 'Things I Noticed' van Vozzek69. http://darkufo.blogspot.c(...)age-by-vozzek69.html
quote:
The Package threw a bunch of HUGE answers at us all at once, in both the ALT and regular storylines. I'll even point them out throughout my recap, to help all the struggling "We didn't get any real answers!" people still out there.
Sommigen hier mogen zich aangesproken voelen.
quote:
With each passing episode, the dark man continues to lose control. He's unused to people not doing what he wants. In the past he's killed whenever he needed to, but things are now different. Here, he's forced to try and finesse certain people into doing what he wants without being able to bash them against the nearest tree when they refuse. This is taxing on him - it's wearing him down, and his frustration is growing.
Dit snap ik niet. Waarom is dat (nu) zo?
quote:
BIG Answer #3: The ALT Timeline is Actually Bleeding Through To the Island's Current Events

We're seeing LAX_Sun's non-English speaking skills carrying over to island_Sun, and at this point there shouldn't be much of a debate about that. The more important question to ask is this: how long has stuff like this been going on? Is Sun losing English the same thing as season one Claire losing her memories? As post-Swan Locke losing his ability to speak? As Desmond losing his clothes? Is this what's been happening to characters we've seen reset or rebooted, and if so, when did it start?

So many questions get potential answers here, it's actually kind of frightening. Were Desmond's "flashes" really just him experiencing the ALT timeline, but we were thrown off by this because he was visiting a past version of it? And while we're at it, exactly how many different timelines exist? Just because our LAX characters seem to have blasted themselves into the "Jughead" universe, it would be ignorant to assume there's only one. Was the Oceanic Six season nothing more than another alternate timeline, one in which Flight 815 really did hit the Indian ocean? Did Ben/Jacob really cure Juliet's sister's cancer, or was Mikhail pointing the Flame's monitor at a different timeline, in a different universe, on a different playground where that cancer didn't exist?

If Sun's memories starts crossing over from the ALT universe, where will they stop? Will all of our on-island characters begin 'remembering' their LAX lives? If so, it makes sense that everyone on the island would end up enlightened by their own off-island experiences. This might be what drives them to make the right decisions - ultimately breaking the seemingly endless cycle of repeating their own mistakes, and thus being the cause of their own suffering.

And if the two timelines merge, will it go both ways? Will the LAX characters gain sudden knowledge of their on-island experiences, and use them to move on with their lives? Is this where everyone's consciousness ends up when they die? Is this how on-island Juliet and on-island Sawyer can eventually go out for off-island coffee?

These are all tremendous questions. The floodgates have been opened here, starting with Sun smashing her head into that tree branch. The possibilities are endless. The stories can wind in any virtually direction. The merging of character consciousness allows for both timelines to remain relevant, and for both timelines to mean something. It seems to be the answer as to where everything is going, and yet at the same time it also seems to be something that's always been there.
Interessant.
quote:
Let's go to the walk-in fridge, where Omar bangs Jin's head on the way in. "C'mon Omar, you gotta be more careful than that..." For a guy about to 'pop' someone, didn't Keamy seem overly concerned about what happened here? Was he just looking to keep things neat and tidy, or was Keamy concerned that Jin might go unconscious on them? Remember, unconsciousness = enlightenment. As far as I'm concerned, Keamy seems to somehow know this. He puts a wet cloth to Jin's head too, not out of caring or kindness but to wake him up. Before even talking to Jin, Keamy prefaces his speech by making sure he can't comprehend him, asking: "You don't understand what I'm sayin' to you right now? Nothing?"
Ook interessant.

[ Bericht 12% gewijzigd door Bragi op 01-04-2010 00:02:24 ]
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  woensdag 31 maart 2010 @ 23:55:31 #3
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_79813564
Hurley was weer een baas deze aflevering. Een hele freak-out van Sun in het koreaans, schelden, schreeuwen, ze loopt beledigd weg. Hurley vanuit een hoekje: I think she doesn't want to come...
Laffe huichelaar
pi_79813722
Jaaaaa Lost Iemand zei tegen mij dat Lost seizoen 6 lui geschreven is.

Ik wees naar die persoon en lachte die persoon uit. Ja, dat zijn toch wel leuke momenten
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_79813785
TVP voor over 6 dagen.
  donderdag 1 april 2010 @ 00:02:53 #6
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_79813870
Ik vind die unconsciousness/enlightenment-gedachte van Vozzek69 wel wat hebben...
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  donderdag 1 april 2010 @ 00:09:39 #7
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_79814188
quote:
BIG Answer #6: Christian Shephard Couldn't Have Always Appeared As The Man In Black

The Christian we saw in the cabin? Yes. The Christian we saw on the freighter, talking to Michael? No way. Because of the dark man's aversion to water, this particular incarnation of Jack's father had to have been someone (or something) else.

But wait, there's more. Think about the Christian Shephard we saw in the Oceanic Six timeline, where Jack saw him at the hospital. This is when the smoke detector went off, prompting everyone (me included) to think we were looking at the smoke monster. Could this have been the man in black taking Christian's form? Not if we believe what the MIB tells us this episode. This leaves us with three possible scenarios:

a) The dark man takes a boat to Los Angeles, fucks with Jack's head, then takes a boat back to the island.
b) Jack Shephard never left the island at all, and the Oceanic timeline is pure bullshit.
c) Despite the smoke detector clue, Christian wasn't the smoke monster here.

You guys make the call, I think you already know my thoughts on this one.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_79814647
quote:
Op donderdag 1 april 2010 00:02 schreef Bragi het volgende:
Ik vind die unconsciousness/enlightenment-gedachte van Vozzek69 wel wat hebben...
Die snap ik niet geloof ik. Dus elke keer als iemand on-island gaat slapen of KO gaat ziet hun de geest de andere tijdlijn?

Wat is het punt van verlicht zijn als je onbewust bent, maar dat weer vergeet zodra je wakker wordt?

Ik denk dat gaan slapen in de ene scène en wakker worden in de volgende scène in een flashback wel gewoon een leuk overgangetje is, net zoals Ben in Dr Linus ergens rechts het beeld uit rende en vervolgens in de Alt van links weer het beeld in kwam lopen. Gewoon een leuk gebbetje van de regisseur.

En dat Keamy Jin's wond verzorgde ondanks dat hij hem later ging neerschieten had mijns inziens niks te maken met Keamy die bang was dat Jin zijn bewustzijn zou gaan verliezen, Jin zag er niet echt slaperig uit op dat moment. Keamy is gewoon zo'n kille klootzak die vriendelijk naar je lacht en je op je gemak stelt om je een minuut later een kogel tussen je ogen te stoppen.
  donderdag 1 april 2010 @ 00:20:58 #9
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_79814656
Nu begin ik dus ook te twijfelen. Zegt Keamy nou:
quote:
I'm gonna strap you in here. Just in case you figure out what's about to happen to you. I can't have you freaking out.
Of toch:
quote:
I'm gonna strap you in here. Just in case you figure out what's about to happen to the island. I can't have you freaking out.
Heb het een paar keer teruggeluisterd en het klinkt sowieso niet als 'to you'...
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_79814698
op naar volgende week! :p
  donderdag 1 april 2010 @ 00:22:08 #11
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_79814699
quote:
Op donderdag 1 april 2010 00:20 schreef Symer het volgende:

[..]

Die snap ik niet geloof ik. Dus elke keer als iemand on-island gaat slapen of KO gaat ziet hun de geest de andere tijdlijn?

Wat is het punt van verlicht zijn als je onbewust bent, maar dat weer vergeet zodra je wakker wordt?

Ik denk dat gaan slapen in de ene scène en wakker worden in de volgende scène in een flashback wel gewoon een leuk overgangetje is, net zoals Ben in Dr Linus ergens rechts het beeld uit rende en vervolgens in de Alt van links weer het beeld in kwam lopen. Gewoon een leuk gebbetje van de regisseur.

En dat Keamy Jin's wond verzorgde ondanks dat hij hem later ging neerschieten had mijns inziens niks te maken met Keamy die bang was dat Jin zijn bewustzijn zou gaan verliezen, Jin zag er niet echt slaperig uit op dat moment. Keamy is gewoon zo'n kille klootzak die vriendelijk naar je lacht en je op je gemak stelt om je een minuut later een kogel tussen je ogen te stoppen.
En ik denk dat er meer achter zit. Ik zie de Lost-schrijvers er wel voor aan... Ik vind het allemaal te veel 'toeval'.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_79814731
quote:
Op donderdag 1 april 2010 00:02 schreef Bragi het volgende:
Ik vind die unconsciousness/enlightenment-gedachte van Vozzek69 wel wat hebben...
ik vind het juist onzin, want het is niet zo dat sun minder engels BEGRIJPT dan eerst. Ze kan het alleen niet meer spreken... ik zie ook niet direct in wat dat te maken heeft met de ALT, al lijkt ze daar geen engels te spreken en het ook niet te verstaan. Vind ik een wezenlijk verschil.

edit - ff quote toegevoegd voor de duidelijkheidvan mijn reactie
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_79814862
Yeah, Des is terug.
full stops and exclamation marks
pi_79814878
quote:
Op donderdag 1 april 2010 00:20 schreef Bragi het volgende:
Nu begin ik dus ook te twijfelen. Zegt Keamy nou:
[..]

Of toch:
[..]

Heb het een paar keer teruggeluisterd en het klinkt sowieso niet als 'to you'...
Paar keer geluisterd, volgens mij zegt hij "what's about to happen to ya, uhh.. Can't have you freaking out"

Keamy slikt wel vaker woorden half in waardoor de pareidolie makkelijk toeslaat.
pi_79814890
quote:
Op donderdag 1 april 2010 00:20 schreef Bragi het volgende:
Nu begin ik dus ook te twijfelen. Zegt Keamy nou:
[..]

Of toch:
[..]

Heb het een paar keer teruggeluisterd en het klinkt sowieso niet als 'to you'...
ik hoor er ook het laatste in terug, maar hij kan net zo goed iets anders zeggen. het is een beetje onverstaanbaar
  donderdag 1 april 2010 @ 00:29:05 #16
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_79814922
quote:
Op donderdag 1 april 2010 00:27 schreef Symer het volgende:

[..]

Paar keer geluisterd, volgens mij zegt hij "what's about to happen to ya, uhh.. Can't have you freaking out"

Keamy slikt wel vaker woorden half in waardoor de pareidolie makkelijk toeslaat.
Daar wilde ik sowieso voor uitkijken (pareidolie) , maar hoorde toch écht écht niet enkel 'to you'. Maar als jij zegt dat hij 'ya, uhh' zegt, geloof ik je.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_79814952
het is wel een hele rare 'uhhh..' dan
pi_79815023
quote:
Op donderdag 1 april 2010 00:22 schreef Bragi het volgende:

[..]

En ik denk dat er meer achter zit. Ik zie de Lost-schrijvers er wel voor aan... Ik vind het allemaal te veel 'toeval'.
Achter die spiegels zie ik ook wel wat meer zitten, tot nu toe heeft in vrijwel elke aflevering wel iemand voor een spiegel gestaan (behalve Locke geloof ik). Maar ik heb geen idee wat.

Het heeft volgens mij iets met de ogen te maken aangezien iedereen verwonderd naar zijn of haar eigen ogen zit te staren. Maar wat?
  donderdag 1 april 2010 @ 00:35:13 #19
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_79815104
Dan toch het op de een of andere manier zien (al dan niet letterlijk) van de ALT-timeline... Dat de on island-losties zich heeeeel langzaam maar zeker bewuster worden van het feit dat die alternatieve tijdlijn bestaat. En misschien triggert hen dat om on island de juiste keuzes te maken (zoals Vozzek69 het ook zei).

[ Bericht 0% gewijzigd door Bragi op 01-04-2010 01:01:33 ]
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_79815165
quote:
Op donderdag 1 april 2010 00:30 schreef Bluurgh het volgende:
het is wel een hele rare 'uhhh..' dan
Op 22:06 maakt ie ook van die rare keelgeluiden als ie Sun en Jin niet begrijpt.
pi_79815266
quote:
Op donderdag 1 april 2010 00:29 schreef Bragi het volgende:

[..]

Daar wilde ik sowieso voor uitkijken (pareidolie) , maar hoorde toch écht écht niet enkel 'to you'. Maar als jij zegt dat hij 'ya, uhh' zegt, geloof ik je.
Let op die mond, dat lijkt erg veel op island.
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 23:51 schreef Bragi het volgende:
Weer een 'Things I Noticed' van Vozzek69. http://darkufo.blogspot.c(...)age-by-vozzek69.html
[..]

Sommigen hier mogen zich aangesproken voelen.
[..]

Dit snap ik niet. Waarom is dat (nu) zo?
Dit lijkt me duidelijk, het spel is veranderd sinds Jacob dood is, daarom dat hij volgens mij Sawyer niet kon doden, en dat hij bij Sun wegliep. Hij kon Jacob dan ook zelf niet doden, candidates zullen hetzelfde voordeel hebben.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_79815513
quote:
Op donderdag 1 april 2010 00:35 schreef Bragi het volgende:
Dan toch het op de een of andere manier zien (al dan niet letterlijk) van de ALT-timeline... Dat de on island-losties zich heeeeel langzaam maar zeker bewuster worden van het feit dat die alternatieve tijdlijn bestaat. En misschien triggert hen dat om on island de juiste keuzes te maken (zoals Vizzek69 het ook zei).
Ik ben dan erg benieuwd wie, na lang voor de spiegel in z'n eigen ogen te hebben gestaard, zich ineens gaat realiseren dat er een alternatieve tijdslijn moet zijn

Bij Jack zal wel een lichtje gaan branden door z'n onverklaarbare wonden en zulks, maar ik kan die spiegel nergens plaatsen in dat bewustwordingsproces. Zien ze palmbomen in hun pupillen ofzo?
  donderdag 1 april 2010 @ 00:48:46 #23
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_79815566
quote:
Op donderdag 1 april 2010 00:46 schreef Symer het volgende:

[..]

Ik ben dan erg benieuwd wie, na lang voor de spiegel in z'n eigen ogen te hebben gestaard, zich ineens gaat realiseren dat er een alternatieve tijdslijn moet zijn

Bij Jack zal wel een lichtje gaan branden door z'n onverklaarbare wonden en zulks, maar ik kan die spiegel nergens plaatsen in dat bewustwordingsproces. Zien ze palmbomen in hun pupillen ofzo?
Misschien moet je het zien niet zo letterlijk nemen en krijgen ze, door in de spiegel te kijken (of door on island hun bewustzijn kwijt te raken), flashsideways (als in: flashbacks, maar dan horizontaal ).
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_79815741
Ik vraag me ook af of ze dan altijd al zo raar voor de spiegel hebben gestaan of pas sinds 815. De tijdslijn is immers al ver voor 2004 veranderd.
quote:
Op donderdag 1 april 2010 00:39 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Let op die mond, dat lijkt erg veel op island.
Ligt het eiland niet op de bodem van de oceaan trouwens?

En waarom is Keamy bang dat Jin zich ineens realiseert wat er op het eiland gaat gebeuren nu hij opgesloten zit in een koelcel? En waarom zou die realisatie Keamy nopen om Jin vast te tapen?
  donderdag 1 april 2010 @ 01:01:24 #25
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_79815905
quote:
Op donderdag 1 april 2010 00:54 schreef Symer het volgende:
Ik vraag me ook af of ze dan altijd al zo raar voor de spiegel hebben gestaan of pas sinds 815. De tijdslijn is immers al ver voor 2004 veranderd.
Vozzek69 gaf wel wat (slappe) voorbeelden. Niet over in de spiegel kijkende Losties, maar wel over onbewust geraakte Losties (en die dan dus vlagen van de ALT-timeline "zien").
quote:
Ligt het eiland niet op de bodem van de oceaan trouwens?

En waarom is Keamy bang dat Jin zich ineens realiseert wat er op het eiland gaat gebeuren nu hij opgesloten zit in een koelcel? En waarom zou die realisatie Keamy nopen om Jin vast te tapen?
Ik denk dat hij het heeft over het ALT-eiland. Althans, dat versterkt wel het niet mogen flauwvallen van Jin (wat Vozzek69 suggereert).
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_79816140
quote:
Op donderdag 1 april 2010 00:54 schreef Symer het volgende:
Ik vraag me ook af of ze dan altijd al zo raar voor de spiegel hebben gestaan of pas sinds 815. De tijdslijn is immers al ver voor 2004 veranderd.
[..]

Ligt het eiland niet op de bodem van de oceaan trouwens?

En waarom is Keamy bang dat Jin zich ineens realiseert wat er op het eiland gaat gebeuren nu hij opgesloten zit in een koelcel? En waarom zou die realisatie Keamy nopen om Jin vast te tapen?
Dat vroeg ik mijzelf dus ook af, daarom zal het afwachten blijven totdat de link van het eiland met de alt-tijdlijn duidelijk word, of zoals Bragi zegt, dat er een alt-eiland bestaat,
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  donderdag 1 april 2010 @ 01:14:59 #27
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_79816206
Ik doelde met ALT-eiland dus op wat ALT is voor de mensen uit de ALT-tijdlijn. Got it?

Eigenlijk doelde ik dus op het 'normale eiland'. En dus niet op het eiland in de ALT-tijdlijn, want die ligt inderdaad onder water...
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_79816301
quote:
Op donderdag 1 april 2010 01:14 schreef Bragi het volgende:
Ik doelde met ALT-eiland dus op wat ALT is voor de mensen uit de ALT-tijdlijn. Got it?

Eigenlijk doelde ik dus op het 'normale eiland'. En dus niet op het eiland in de ALT-tijdlijn, want die ligt inderdaad onder water...
Inderdaad, je moet wel denken vanuit alt-Keamy zijn positie uiteraard, al is die fout snel gemaakt.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_79816331
Hoe denken jullie eigenlijk over lostisagame.com? Vind die theorieën erg goed, ben ook benieuwd in hoeverre zij het bij het juiste eind gaan hebben. Dat verhaal van die dagen en levels met doelen etc lijkt mij vrij duidelijk, in dit seizoen gaan de dagen ook vrij langzaam als je goed oplet.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  donderdag 1 april 2010 @ 01:22:53 #30
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_79816356
Niet meer aan gedacht lately, dus weet ook niet zo goed of die theorie nog plausibel is met wat we nu weten van Jacob en MIB en seizoen 6...
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_79816380
quote:
Op donderdag 1 april 2010 01:22 schreef Bragi het volgende:
Niet meer aan gedacht lately, dus weet ook niet zo goed of die theorie nog plausibel is met wat we nu weten van Jacob en MIB en seizoen 6...
Of het word juist duidelijker, dat jongetje dat MiB aangaf dat hij Sawyer niet mocht doden is hiervoor nog de grootste aanwijzing denk ik. Het lijkt er dan ook op dat de mensen in team Jacob speciale krachten hebben, net als die in team MiB, maar in dat team zitten daar andere gevolgen aan verbonden zoals geheugen en gevoelsverlies enzo.

Sayid zei dat nog.

En dan mogen we uiteraard het reset verhaal niet vergeten, net zoals de flashes.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_79816545
Bragi, die link met promo foto's en dan vooral die laatste 4. Die zijm idd raar, lijkt net alsof Desmond 'veranderd'
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  donderdag 1 april 2010 @ 01:41:27 #33
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_79816696
Goede TT. Ik moest meteen denken aan de user die vorige week zei dat Lapidus' enige taak bestaat uit het maken van droge opmerkingen. Het lijkt me wel lachen om die acteur te zijn en je script te moeten lezen. Iedereen krijgt leuke teksten over destiny, Locke, Widmore en het maken van coole plannetjes, en Lapidus... "Hey, don't talk about bacon!" Klaar.

Anyway, wel een redelijke aflevering. Wel cool dat Desmond weer terug is. Ik heb de theorieën nog niet gelezen, maar ik vind het wel vreemd dat Sun Locke ineens niet meer vertrouwt en Sayid in de alternatieve tijdslijn ook ineens evil lijkt te zijn.

Overigens weer een knap staaltje typische Lost-comunicatie:
Jin: "Why did you bring me here?"
Ms. Glasses: "Relax, you're safe!"

Goed antwoord op de vraag.

Ik snap best dat Lost geen Lost is zonder mystiek en vragen, maar dit soort vage dialogen die er met opzet in gezet zijn vind ik altijd erg irritant.

[ Bericht 16% gewijzigd door TC03 op 01-04-2010 02:08:31 ]
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 1 april 2010 @ 01:52:49 #34
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_79816818
quote:
Op donderdag 1 april 2010 00:27 schreef Symer het volgende:

[..]

Paar keer geluisterd, volgens mij zegt hij "what's about to happen to ya, uhh.. Can't have you freaking out"

Keamy slikt wel vaker woorden half in waardoor de pareidolie makkelijk toeslaat.
Volgens mij zegt hij: "...what's about to happen, see I, uh can't have you freaking out".
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_79817574
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 23:51 schreef Bragi het volgende:
Weer een 'Things I Noticed' van Vozzek69. http://darkufo.blogspot.c(...)age-by-vozzek69.html
[..]

Sommigen hier mogen zich aangesproken voelen.
[..]

Dit snap ik niet. Waarom is dat (nu) zo?
Flocke kan alleen het eiland af als alle candidates ook mee zijn. Dat is wel duidelijk. De rest heeft hij nodig voor de "oorlog".
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 23:03 schreef Nebo het volgende:

[..]

Wie? Wie zag je? Ik zie niemand!
In de promo van aflevering 11.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 1 april 2010 @ 05:34:35 #36
206731 Mortaxx
Doomer
pi_79817591
quote:
Op donderdag 1 april 2010 05:19 schreef Pheno het volgende:
In de promo van aflevering 11.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_79817605
quote:
Op donderdag 1 april 2010 05:34 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_79817794
Nog maar 6 afleveringen!

Klinkt zo weinig eigenlijk
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_79817899
quote:
Op donderdag 1 april 2010 07:03 schreef DaFrenk het volgende:
Nog maar 6 afleveringen!

Klinkt zo weinig eigenlijk
12 mei is het slot? Is dat een dubbelaflevering of een 'normale'?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 1 april 2010 @ 07:26:24 #40
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_79817900
Nog maar 6?
opgezegd@fok.nl
  donderdag 1 april 2010 @ 07:51:53 #41
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_79818065
Ik verstond ook dat Keamy "the island" zei. Maar ik zou het niet kunnen plaatsen waarom hij dat zou zeggen en waarom hij meer zou weten over het eiland. Of toch wel, want hij is in dienst van Widmore. Of niet in de ALT? Nou ja, ik vind de theorieën van Vozzek in ieder geval interessant
pi_79818166
quote:
Op donderdag 1 april 2010 07:03 schreef DaFrenk het volgende:
Nog maar 6 afleveringen!

Klinkt zo weinig eigenlijk
8 afleveringen. Of 7 als je 17/18 als 1 aflevering bekijkt.
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 1 april 2010 @ 08:42:22 #43
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_79818756
quote:
Op donderdag 1 april 2010 08:01 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

8 afleveringen. Of 7 als je 17/18 als 1 aflevering bekijkt.
Nog steeds voor mijn gevoel te weinig om echt alles uit te leggen Maar ben benieuwd, heb echt zin in de ontknoping
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  donderdag 1 april 2010 @ 08:52:45 #44
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_79818933
quote:
Op donderdag 1 april 2010 05:19 schreef Pheno het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 1 april 2010 @ 09:12:08 #45
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_79819320
Verder begin ik zelf steeds meer te geloven dat de ALT-timelijn inderdaad de tijdslijn is waar MiB is ontsnapt. Whitmore vertelde Jin dat als MiB vrij zou komen dat hun kinderen “Simply would cease to excist” en wat gebeurt er in de ALT-timeline? Sun wordt in haar buik geschoten terwijl ze zwanger is, door Jin zelf notabene.

Kate is op de vlucht, Sawyer heeft de echte sawyer (Locke’s pa) nooit gevonden en zal dus altijd met hem in zijn hoofd lopen. Hij zal dat gedeelte van zijn leven dus nooit af kunnen sluiten. Locke zit nog altijd in een rolstoel, Jack is zijn vader nog steeds kwijt. Sayid kan Nadia nooit krijgen.

Alleen Claire heeft op dit moment niets negatiefs, ze krijgt Aaron. Maar ongetwijfeld zal er nog meer in de ALT-tijdslijn gaan gebeuren.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_79819533
Ben nou wel benieuwd welke rol Desmond nou gaat spelen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_79819622
Ik vind je verbanden wat vergezocht. Sawyer heeft Anthony Cooper nooit gevonden nee, maar hij is ook niet zo geobsedeerd door die man. Jack zijn vader is dood, maar hij heeft een zoon, waar hij weer een goede relatie mee krijgt. Dogen woont ook samen met zijn zoon. Locke heeft ook vrede gevonden met zijn handicap. Voor veel mensen is de alt-tijdlijn duidelijk een beter scenario. Als de alt-tijdlijn die is waarin de MIB ontsnapt is, zou ik eerder de conclusie trekken dat niets wat ons over de MIB verteld is waar is.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 1 april 2010 @ 09:27:36 #48
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_79819673
Even kijken zo
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_79819784
Wat doet die nieuwe, little shorty daar?
  donderdag 1 april 2010 @ 09:48:42 #50
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79820220
Moet t vorige topic nog lezen
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_79820536
Ik raak er een beetje mee aan.. het is allemaal niet meer te volgen.

Desmond komt nu opeens uit die submarine.. ik weet niet eens wanneer ik hem het laatste heb gezien, waar het toen over ging en waarom het nu zo spannend is dat ie terug is
pi_79821179
Wat was ook alweer de laatste keer dat we desmond in actie hebben gezien? Iets met widmore volgens mij.. of dat Ben bij die boot van desmond en penny was??
  donderdag 1 april 2010 @ 10:20:56 #53
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_79821212
quote:
Op donderdag 1 april 2010 10:20 schreef jan1988 het volgende:
Wat was ook alweer de laatste keer dat we desmond in actie hebben gezien? Iets met widmore volgens mij.. of dat Ben bij die boot van desmond en penny was??
Volgens mij dat ja, dat ie met Penny op de boot was en toen ontstond er toch ook iets van een gevecht ofzo? Zoiets staat me tenminste bij.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_79821524
Damn, als dit seizoen afgelopen is maar even de dvdbox halen
pi_79821584
quote:
Op donderdag 1 april 2010 10:20 schreef jan1988 het volgende:
Wat was ook alweer de laatste keer dat we desmond in actie hebben gezien? Iets met widmore volgens mij.. of dat Ben bij die boot van desmond en penny was??
Dat of was hij nog bij Eloise om te zeggen dat hij no way mee ging terug naar het eiland? Hij is in ieder geval met geweld meegenomen, want hij wilde niet meer terug.

Wat zijn rol gaat zijn? Geen idee. Na het vliegtuig in ALT hebben we hem niet meer gezien in de ALT tijd. Dat was overigens wel op het moment dat ze over het gezonken eiland vlogen, dus misschien deed hij een Jacobje.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 1 april 2010 @ 10:36:43 #56
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_79821817
quote:
Op donderdag 1 april 2010 10:20 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Volgens mij dat ja, dat ie met Penny op de boot was en toen ontstond er toch ook iets van een gevecht ofzo? Zoiets staat me tenminste bij.
Ben wilde toen wraak nemen op Widmore door zijn dochter (Penny) te vermoorden, maar Desmond sloeg Ben in elkaar.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  donderdag 1 april 2010 @ 10:40:58 #57
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_79821964
quote:
Op donderdag 1 april 2010 10:36 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Ben wilde toen wraak nemen op Widmore door zijn dochter (Penny) te vermoorden, maar Desmond sloeg Ben in elkaar.
Thanks!
Imho duurt die serie nu al veel te lang De helft van het verhaal ben ik allang vergeten...
Ik vroeg me trouwens ook nog af wat er met die ijsbeer gebeurd is, die in een van de eerste seizoenen voorkwam op het eiland. Iemand die dat weet?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_79822181
Die lopen allemaal nog vrij rond geloof ik (behalve die ene die Sawyer doodschoot in de pilot).
  donderdag 1 april 2010 @ 10:54:18 #59
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_79822371


Ben benieuwd wat iedereen toch in die spiegels ziet. Zoals eerder genoemd zal het iets zijn wat een verbinding is tussen on-island-time en de ALT-timeline.
pi_79822455
quote:
Op donderdag 1 april 2010 10:36 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Ben wilde toen wraak nemen op Widmore door zijn dochter (Penny) te vermoorden, maar Desmond sloeg Ben in elkaar.
De laatste keer dat we Desmond zagen was de scène daarna, waar Desmond in het ziekenhuis ligt en aan Penny belooft dat hij haar nooit meer zal verlaten.

Desmond zal nu wel goed pissig zijn.
pi_79822571
Toffe aflevering, Jin & Sun was helemaal niet saai zoals ik had verwacht. Zin in woensdag. .
  donderdag 1 april 2010 @ 11:10:26 #62
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_79822818
De tijdlijnen lopen soms in elkaar over, dat is na deze ep wel duidelijk lijkt me. Vb: het taalprobleem in beide verhaallijnen (Sun die geen Engels kan in beide).
pi_79822925
quote:
Op donderdag 1 april 2010 01:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
Bragi, die link met promo foto's en dan vooral die laatste 4. Die SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER.
pi_79822989
quote:
Op donderdag 1 april 2010 11:13 schreef Symer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
dacht ik idd ook ja...
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  donderdag 1 april 2010 @ 11:19:33 #65
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_79823150
quote:
Op donderdag 1 april 2010 11:01 schreef CySt het volgende:
Toffe aflevering, Jin & Sun was helemaal niet saai zoals ik had verwacht. Zin in woensdag. .
Inderdaad! Ik denk dat dit de minst vervelende Jin/Sun-centric ep is van de hele serie Maar het kan ook zijn dat ik er nu even eentje vergeet. Die "mind-fuck" aflevering met Sun-flashforward en Jin-flashback was ook wel okee nu ik eraan denk.

Ik voorspel volgende week heel veel BROTHA's Even ter voorbereiding:

pi_79823303
quote:
Op donderdag 1 april 2010 10:57 schreef Symer het volgende:

[..]

De laatste keer dat we Desmond zagen was de scène daarna, waar Desmond in het ziekenhuis ligt en aan Penny belooft dat hij haar nooit meer zal verlaten.

Desmond zal nu wel goed pissig zijn.
Volgens mij zagen we Desmond als laatste in de eerste aflevering van dit seizoen hoor Ok het was kort, maartoch
pi_79823388
Dat was Alt-Desmond.
pi_79824301
quote:
Op donderdag 1 april 2010 11:19 schreef Xurk het volgende:

[..]

Inderdaad! Ik denk dat dit de minst vervelende Jin/Sun-centric ep is van de hele serie Maar het kan ook zijn dat ik er nu even eentje vergeet. Die "mind-fuck" aflevering met Sun-flashforward en Jin-flashback was ook wel okee nu ik eraan denk.

Ik voorspel volgende week heel veel BROTHA's Even ter voorbereiding:

oh ja, dat jin die grote beer ging kopen en sun ging bevallen .. dat was idd ook wel tof
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_79824372
compleet topic gemist, maar heb ik weer iets om bij te lezen
  donderdag 1 april 2010 @ 12:20:48 #70
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_79825431
Ben nu wel benieuwd wat er bij die spiegel gebeurde met Sun .... Waarom keek ze opeens zo vreemd
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_79825700
Ook weer even bijgelezen.. blij dat desmond er weer is. Hij gaat nog erg belangrijk worden in het verhaal!
pi_79825727
quote:
Op donderdag 1 april 2010 00:32 schreef Symer het volgende:

[..]

Achter die spiegels zie ik ook wel wat meer zitten, tot nu toe heeft in vrijwel elke aflevering wel iemand voor een spiegel gestaan (behalve Locke geloof ik). Maar ik heb geen idee wat.

Het heeft volgens mij iets met de ogen te maken aangezien iedereen verwonderd naar zijn of haar eigen ogen zit te staren. Maar wat?
Daar zit ook weer een kleine aanwijzing in verborgen: waarom geen spiegel bij Locke? Misschien is hij in de flashsideways ook wel MiB. Ik vond dat hij Ben bijvoorbeeld in diens flashsideway wel erg "triggerde" om het slechte pad te betreden.

Ik kan me goed vinden in Vozzek's recap, maar hij slaat wel een beetje door over die transitions. Dat lijkt me gewoon montage. En ik meende in Keamy's woorden ook "island" te herkennen. Misschien dat Damon en Carlton dat in de podcast even kunnen ontkrachten .
Amen.
  donderdag 1 april 2010 @ 13:01:36 #73
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_79827001
quote:
Op donderdag 1 april 2010 11:19 schreef Xurk het volgende:

[..]

Inderdaad! Ik denk dat dit de minst vervelende Jin/Sun-centric ep is van de hele serie Maar het kan ook zijn dat ik er nu even eentje vergeet. Die "mind-fuck" aflevering met Sun-flashforward en Jin-flashback was ook wel okee nu ik eraan denk.

Ik voorspel volgende week heel veel BROTHA's Even ter voorbereiding:

Droog, ineens "forgive me, brother" er tussendoor.
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 1 april 2010 @ 13:22:44 #74
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_79827899
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  donderdag 1 april 2010 @ 13:38:50 #75
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_79828547
quote:
"See I, uhh". 100%. Ook logisch gezien de zin die daarop volgt.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_79828779
quote:
Op donderdag 1 april 2010 13:38 schreef TC03 het volgende:

[..]

"See I, uhh". 100%. Ook logisch gezien de zin die daarop volgt.
Ik hoor hem geen 'See' zeggen (die S-klank is van Jin die scherp inademt), maar hij zegt iig geen 'island' idd.
  donderdag 1 april 2010 @ 14:29:18 #77
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_79830585
Gheheh, heb het voorgedragen aan de Lost-noobs van mijn vaste SC-kliek. Ik vroeg wat zij hoorden in het filmpje (heb er verder niks over verteld of gezegd wat ik hoorde) en een fraaie jonge deerne beweerde eerst dit te horen:
quote:
Just in case you forgot what's about to happen biatch, can't have you freaking out.
Toen legde ik uit:

Thanks.

Volgens de ondertiteling zegt hij:
quote:
(I'm gonna strap you in here.) Just in case you figure out what's about to happen to you, I can't have you freaking out.
Maarrrr...

Sommigen horen:
quote:
(I'm gonna strap you in here.) Just in case you figure out what's about to happen to the island, I can't have you freaking out.
En de vraag is of dat tweede nou echt te horen is of niet? Ik wil waken voor pareidolie, dus vroeg het eerst aan jullie, omdat jullie geen voorkennis hebben.


Waarna zij weer zei:
quote:
Op donderdag 1 april 2010 14:25 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ja hij zegt wel the island hoor. Sowieso geen you, want ik verstond er biatch in en dat lijkt een stuk meer op the island dan op you ik hoor nu in ieder geval toch echt die island ! Die figure out daarentegen vind ik nogal onverstaanbaar.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_79830947
quote:
Op donderdag 1 april 2010 14:29 schreef Bragi het volgende:
Gheheh, heb het voorgedragen aan de Lost-noobs van mijn vaste SC-kliek. Ik vroeg wat zij hoorden in het filmpje (heb er verder niks over verteld of gezegd wat ik hoorde) en een fraaie jonge deerne beweerde eerst dit te horen:
[..]

Toen legde ik uit:

Thanks.

Volgens de ondertiteling zegt hij:
[..]

Maarrrr...

Sommigen horen:
[..]

En de vraag is of dat tweede nou echt te horen is of niet? Ik wil waken voor pareidolie, dus vroeg het eerst aan jullie, omdat jullie geen voorkennis hebben.


Waarna zij weer zei:
[..]

Heb Damon en Carlton net een mailtje gestuurd met die vraag . You never know .
Amen.
  donderdag 1 april 2010 @ 14:41:35 #79
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_79831078
quote:
Op donderdag 1 april 2010 13:38 schreef TC03 het volgende:

[..]

"See I, uhh". 100%. Ook logisch gezien de zin die daarop volgt.
Ik hoor een L-klank.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  donderdag 1 april 2010 @ 14:42:07 #80
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_79831101
En het mooie is: ik durf te wedden dat Keamy's onduidelijke gebrabbel niet eens opzettelijk is.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_79831116
quote:
De eerste keer hoorde ik ook "The Island" en nu nog steeds. Ook als je de articulatie met zijn mond bekijkt, dan lijkt het echt op een D. Alleen zegt hij het heel erg binnensmonds (expres?).
  donderdag 1 april 2010 @ 14:45:37 #82
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_79831229
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_79831306
Het klinkt inderdaad wel een beetje als the island, maar ik kan me niet voorstellen waarom Keamy dat zou zeggen. Gewoon onduidelijk gearticuleerd dus.
pi_79831399
Ik vraag me nog steeds af wanneer Miles een grotere rol gaat spelen. Widmore wilde speciale mensen daar hebben. Maar waarom moest Miles dan mee? Echt heel nuttig om met de doden te praten is het nog niet geweest. Of gaat hij nog met Adam en Eve aan de gang?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_79831430
Bragi gaat op de wetenschappelijke tour, kudo's. Als ze meteen Island had gehoord was het van waarde geweest, maar aangezien ze dat er pas in hoorde nadat de suggestie gemaakt was dat het Island zou kunnen zijn zegt mij genoeg.
quote:
Op donderdag 1 april 2010 14:26 schreef Bragi het volgende:

[..]

Ja, de acteur slikt soms wat letters in. Dat is juist het kutte aan deze scène, want als hij het tweede zou zeggen, zou dat heel wat kunnen beteken voor het snappen van de serie.
Ja, enige hoop de serie nog te snappen zou de deur uitvliegen als randfiguren als Keamy zulke rare uitspraken doen in totaal ongerelateerde scènes

Die slowmo is ook van weinig waarde. Omdat de spraak verstoord en onnatuurlijk klinkt gaan je hersenen dat corrigeren door zelf dingen in te vullen, waardoor de kans dat je denkt Island te horen alleen maar groter wordt.
pi_79831456
Ik hoor island
  donderdag 1 april 2010 @ 14:52:32 #87
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_79831499
quote:
Op donderdag 1 april 2010 11:19 schreef Xurk het volgende:

[..]

Inderdaad! Ik denk dat dit de minst vervelende Jin/Sun-centric ep is van de hele serie Maar het kan ook zijn dat ik er nu even eentje vergeet. Die "mind-fuck" aflevering met Sun-flashforward en Jin-flashback was ook wel okee nu ik eraan denk.

Ik voorspel volgende week heel veel BROTHA's Even ter voorbereiding:


Ik lag dubbel
opgezegd@fok.nl
  donderdag 1 april 2010 @ 14:56:39 #88
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_79831653
quote:
Op donderdag 1 april 2010 14:50 schreef Symer het volgende:
Bragi gaat op de wetenschappelijke tour, kudo's. Als ze meteen Island had gehoord was het van waarde geweest, maar aangezien ze dat er pas in hoorde nadat de suggestie gemaakt was dat het Island zou kunnen zijn zegt mij genoeg.
[..]

Ja, enige hoop de serie nog te snappen zou de deur uitvliegen als randfiguren als Keamy zulke rare uitspraken doen in totaal ongerelateerde scènes

Die slowmo is ook van weinig waarde. Omdat de spraak verstoord en onnatuurlijk klinkt gaan je hersenen dat corrigeren door zelf dingen in te vullen, waardoor de kans dat je denkt Island te horen alleen maar groter wordt.
Ik ben het alleen echt met haar eens dat Keamy niet simpelweg "you" zegt. En die andere twee suggesties, uit dit topic, lijken mij vooralsnog makkelijker te debunken dan "the island", want ik hoor gewoon echt meerdere lettergrepen (waardoor "you" dus afvalt) én een L-klank...
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_79831673
quote:
Op donderdag 1 april 2010 14:50 schreef Pheno het volgende:
Ik vraag me nog steeds af wanneer Miles een grotere rol gaat spelen. Widmore wilde speciale mensen daar hebben. Maar waarom moest Miles dan mee? Echt heel nuttig om met de doden te praten is het nog niet geweest. Of gaat hij nog met Adam en Eve aan de gang?
volgens mij om dezelfde rede dat faraday er was: omdat ze uit het verleden wisten dat die er ging zijn. Al moet er idd nog iets meer achter zitten, maar dat was met Charlotte ook zo en dat weten we ook niet echt.

Overigens, ik hoorde ook bij het kijken iets met 'the island' maar heb het niet teruggespoeld
pi_79832178
De Desmond die we zagen is dus ALT-Desmond?
pi_79832258
quote:
Op donderdag 1 april 2010 15:11 schreef sanakthe het volgende:
De Desmond die we zagen is dus ALT-Desmond?
Waarom denk je dat?
pi_79832758
quote:
Op donderdag 1 april 2010 15:11 schreef sanakthe het volgende:
De Desmond die we zagen is dus ALT-Desmond?
Eeeeeehm, nee.
Amen.
pi_79832961
quote:
Ik moest ook een paar keer luisteren maar ik denk dat hij zegt:

...what's about to happen to ya-and I can't have you freaking out.
  donderdag 1 april 2010 @ 15:40:46 #94
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_79833247
quote:
Op donderdag 1 april 2010 13:43 schreef Symer het volgende:

[..]

Ik hoor hem geen 'See' zeggen (die S-klank is van Jin die scherp inademt), maar hij zegt iig geen 'island' idd.
Ik wel. In de herhaling hoor je het helemaal goed. Er wordt steeds "See I" herhaald. Ik snap niet niemand het mij eens is, ik vind het echt overduidelijk.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_79833436
quote:
Op donderdag 1 april 2010 15:40 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ik wel. In de herhaling hoor je het helemaal goed. Er wordt steeds "See I" herhaald. Ik snap niet niemand het mij eens is, ik vind het echt overduidelijk.
Ik hoor heel erg terug dat hij "the island is gonna be destroyed and there's nothing you can do you fucking son of a bitch" zegt.
Amen.
  donderdag 1 april 2010 @ 15:49:42 #96
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_79833529
Poll: Zegt Keamy 'the island'?
  • Ja!
  • Nee!
  • WAAAAAAAAAALLLTTT!!!
    Tussenstand:
  • Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
    pi_79833573
    Walt, ofc.
    Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
    PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
    pi_79833608
    Ik hoor ook Walt.
    Amen.
    pi_79833656
    Walt gaat gewoon keihard alle ijsberen de macarena laten dansen op het eiland waardoor het zinkt.
    Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
    PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
      donderdag 1 april 2010 @ 16:02:30 #100
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_79834033
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
      donderdag 1 april 2010 @ 16:05:30 #101
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_79834159
    Ik ga voor "see I, uh". Hij zegt sowieso geen "island", want de "nd"-klank ontbreekt compleet. Dan zou het eerder "isla" ofzo zou zijn.
    2000 light years from home
    pi_79838371
    Ik zag ergens deze uitleg: vond ik wel aannemelijk...?! (geen idee hoor, snap ook niet veel meer van lost maar vind het wel een goede oplossing!...) Bron = dutch lost forum gepost door Anoniem

    :::

    Ik zat hiernaar te kijken :

    En toen kwam iets Simpels in mij op. LOST betekent letterlijk VERDWAALD.
    Misschien gaat deze Serie gewoon over het LEVEN en de DOOD, en alles wat daar TUSSEN zit ( waar wij als Levenden nog niks over weten ).

    VerhaalLijn :
    Na het neerstorten v/h vliegtuig zijn al die levende Lost-personages ( nu Dwalers / Verdwaalde Zielen )
    blijkbaar Overleden, en in een soort Tussenwereld beland als geesten/zielen ( in die Jungle / op dat Eilandje ).

    Ze hebben het misschien niet meteen door dat ze al DOOD zijn, en komen andere Dwalers daar tegen ( The Others ).
    Doet me denken aan die gelijknamige film met Nicole Kidman - The Others, zo'n soort situatie dus.

    In die Tussenwereld ( op dat Eilandje ergens op de Wereld ) proberen ze dus als dode Zielen terug te gaan naar hun oude Leventje,
    en dat kan daar blijkbaar met die Tijdreis, waardoor ze kunnen teruggaan in de tijd, om alles weer ongedaan te maken.
    Aflevering: met die BOM, etc.

    Jacob is blijkbaar een soort ENGEL die die verdwaalde dode zielen moet meenemen naar de HEMEL ( voor zich winnen ).
    En die ROOK / nu BAD-John Locke is dan de handlanger v/d DUIVEL, die dus ook hun Zielen probeert te winnen, maar dan voor de HEL.

    Dus misschien als het zo kan gaan in een TUSSEN-WERELD ( op de wereld na de dood, en voor de Hemel/Hel ),
    dan kunnen dode verdwaalde zielen een poging doen ( kans krijgen ) om dmv de terug in tijdreis, hun DOOD ongedaan te maken.

    En blijkbaar gaat het in seizoen 6 daarover, dat ze voor hun oude Leven vechten, sommige willen terug, anderen niet,
    een soort PROEF/TEST, en dat het dan sommigen niet lukt, die blijven daar dood en gaan dan uiteindelijk met de ENGEL of de DUIVEL mee.

    Een beetje zoals het in de Bijbel staat, dat we na onze dood nog op de proef worden gesteld door GOD.
    En dan wordt bepaald wie er werkelijk in de HEMEL of in de HEL terecht komt.
    Misschien ook een soort Tussen-wereld om over je Zonden en Dierbaren en Leventje na te denken, en die TEST te ondergaan.


    http://www.televizier.nl/(...)n/list_messages/136# <---- ook wat theorietjes!

    [ Bericht 3% gewijzigd door MelR op 01-04-2010 18:06:47 ]
    pi_79838758
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 17:55 schreef MelR het volgende:
    Ik zag ergens deze uitleg: vond ik wel aannemelijk...?! (geen idee hoor, snap ook niet veel meer van lost maar vind het wel een goede oplossing!...) Bron = dutch lost forum gepost door Anoniem

    :::

    Ik zat hiernaar te kijken :

    En toen kwam iets Simpels in mij op. LOST betekent letterlijk VERDWAALD.
    Misschien gaat deze Serie gewoon over het LEVEN en de DOOD, en alles wat daar TUSSEN zit ( waar wij als Levenden nog niks over weten ).

    VerhaalLijn :
    Na het neerstorten v/h vliegtuig zijn al die levende Lost-personages ( nu Dwalers / Verdwaalde Zielen )
    blijkbaar Overleden, en in een soort Tussenwereld beland als geesten/zielen ( in die Jungle / op dat Eilandje ).

    Ze hebben het misschien niet meteen door dat ze al DOOD zijn, en komen andere Dwalers daar tegen ( The Others ).
    Doet me denken aan die gelijknamige film met Nicole Kidman - The Others, zo'n soort situatie dus.

    In die Tussenwereld ( op dat Eilandje ergens op de Wereld ) proberen ze dus als dode Zielen terug te gaan naar hun oude Leventje,
    en dat kan daar blijkbaar met die Tijdreis, waardoor ze kunnen teruggaan in de tijd, om alles weer ongedaan te maken.
    Aflevering: met die BOM, etc.

    Jacob is blijkbaar een soort ENGEL die die verdwaalde dode zielen moet meenemen naar de HEMEL ( voor zich winnen ).
    En die ROOK / nu BAD-John Locke is dan de handlanger v/d DUIVEL, die dus ook hun Zielen probeert te winnen, maar dan voor de HEL.

    Dus misschien als het zo kan gaan in een TUSSEN-WERELD ( op de wereld na de dood, en voor de Hemel/Hel ),
    dan kunnen dode verdwaalde zielen een poging doen ( kans krijgen ) om dmv de terug in tijdreis, hun DOOD ongedaan te maken.

    En blijkbaar gaat het in seizoen 6 daarover, dat ze voor hun oude Leven vechten, sommige willen terug, anderen niet,
    een soort PROEF/TEST, en dat het dan sommigen niet lukt, die blijven daar dood en gaan dan uiteindelijk met de ENGEL of de DUIVEL mee.

    Een beetje zoals het in de Bijbel staat, dat we na onze dood nog op de proef worden gesteld door GOD.
    En dan wordt bepaald wie er werkelijk in de HEMEL of in de HEL terecht komt.
    Misschien ook een soort Tussen-wereld om over je Zonden en Dierbaren en Leventje na te denken, en die TEST te ondergaan.
    Samen met lostisagame.com vind ik dit toch wel de meest aannemelijke theoriën. Al gaat lostisagame heel wat dieper op de situatie en bepaalde eigenaardigheden in, zoals de resets, flashes en bijvoorbeeld de hurley bird, die blijkbaar elk seizoen oftewel elk level naar voren komt.

    [ Bericht 2% gewijzigd door mediaconsument op 01-04-2010 18:28:17 ]
    As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
    pi_79838831
    Purgatory
      Knapste mannelijke user 2022 donderdag 1 april 2010 @ 18:12:11 #105
    206731 Mortaxx
    Doomer
    pi_79838951
    Die nieuwste major spoiler op darkufo Snapte het pas na 5x klikken
    Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
    Jij bent het zonnetje!!!
    pi_79839171
    Wat zou ik het een afknapper vinden als het die Game theorie is zeg.
    Amen.
    pi_79839264
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 18:12 schreef Mortaxx het volgende:
    Die nieuwste major spoiler op darkufo Snapte het pas na 5x klikken
    ???
      donderdag 1 april 2010 @ 18:22:43 #108
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_79839368
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 18:19 schreef MelR het volgende:

    [..]

    ???
    Ja, euh. Je kan het toch gewoon opzoeken op darkufo.
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
      donderdag 1 april 2010 @ 18:24:44 #109
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_79839458
    De purgatory theorie is toch al lang afgeschoten door Damon en Carlton?

    En dat lost is a game is echt zooooo vergezocht en onmogelijk om begrijpelijk uit te leggen richting het publiek dat ik dat ook absoluut niet geloof.
    Please sir. When moon? When Mustang?
      donderdag 1 april 2010 @ 18:26:03 #110
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_79839514
    Ik ben inmiddels ook afgestapt van The Loop Theory. Klonk tot en met de seizoen 5-finale wel plausibel.
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
    pi_79839592
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 18:22 schreef Bragi het volgende:

    [..]

    Ja, euh. Je kan het toch gewoon opzoeken op darkufo.
    ja maar snap niet waar het staat en wat het is blond he!
    pi_79839673
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 18:17 schreef Jivis het volgende:
    Wat zou ik het een afknapper vinden als het die Game theorie is zeg.
    Hoezo? Vind het wel een leuk idee eigenlijk.
    As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
    pi_79839839
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 01:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
    Bragi, die link met promo foto's en dan vooral die laatste 4. Die zijn idd raar, lijkt net alsof Desmond 'veranderd'
    Niemand die ook zoiets denkt?
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
      donderdag 1 april 2010 @ 18:35:45 #114
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_79839877
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 18:28 schreef MelR het volgende:

    [..]

    ja maar snap niet waar het staat en wat het is blond he!
    Ik denk dat deze wordt bedoeld:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 18:12 schreef Mortaxx het volgende:
    Die nieuwste major spoiler op darkufo Snapte het pas na 5x klikken
    Je moet wel doorklikken, hè.
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
      donderdag 1 april 2010 @ 18:37:01 #115
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_79839923
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 18:34 schreef Nick-GizMo het volgende:

    [..]

    Niemand die ook zoiets denkt?
    Spoilers, dude. Spoilers.
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
    pi_79840064
    aha.....
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_79841479
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 18:34 schreef Nick-GizMo het volgende:

    [..]

    Niemand die ook zoiets denkt?
    Gvd, opbokken nu aub. Ik kijk geen promo's en lees geen spoilers en ik wil blanco de afleveringen ingaan.

    Reminder:

    Amen.
      donderdag 1 april 2010 @ 19:27:08 #118
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_79841724
    Heb 'm ook al ge-PM'd. Voor mij maakte het niks uit, maar we moeten het wel leuk houden voor iedereen.
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
      donderdag 1 april 2010 @ 19:33:37 #119
    53267 TC03
    Catch you on the flipside
    pi_79842002






    Ten percent faster with a sturdier frame
      donderdag 1 april 2010 @ 19:34:11 #120
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_79842031
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      donderdag 1 april 2010 @ 19:36:41 #121
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_79842137



    Dit voortaan maar bovenaan de OP zetten?
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
    pi_79843383
    pi_79844159
    Het is toch weer genieten Juliet te zien in V. Blijf dat een goede actrice vinden.
    As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
      donderdag 1 april 2010 @ 20:33:57 #124
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_79844411
    OMFG! Ik mag hopen dat het geen 1 aprilgrap is, want Ik MOET deze hebben.


    http://www.thinkgeek.com/stuff/41/dharma-alarm-clock.shtml

    Edit:
    Fuckzooi. Ik klikte voor de grap op bestellen...



    [ Bericht 8% gewijzigd door Bragi op 01-04-2010 20:39:03 ]
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
      donderdag 1 april 2010 @ 20:39:26 #125
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_79844666
    Maar hij bestaat toch?! Ik wil er ook zo een.

    Edit:
    http://www.thinkgeek.com/brain/email_bis.cgi?id=dcad
    Toch maar even m'n e-mailadres achtergelaten...
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
    pi_79844978
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 17:55 schreef MelR het volgende:
    Ik zag ergens deze uitleg: vond ik wel aannemelijk...?! (geen idee hoor, snap ook niet veel meer van lost maar vind het wel een goede oplossing!...) Bron = dutch lost forum gepost door Anoniem

    :::

    Ik zat hiernaar te kijken :

    En toen kwam iets Simpels in mij op. LOST betekent letterlijk VERDWAALD.
    Misschien gaat deze Serie gewoon over het LEVEN en de DOOD, en alles wat daar TUSSEN zit ( waar wij als Levenden nog niks over weten ).

    VerhaalLijn :
    Na het neerstorten v/h vliegtuig zijn al die levende Lost-personages ( nu Dwalers / Verdwaalde Zielen )
    blijkbaar Overleden, en in een soort Tussenwereld beland als geesten/zielen ( in die Jungle / op dat Eilandje ).

    Ze hebben het misschien niet meteen door dat ze al DOOD zijn, en komen andere Dwalers daar tegen ( The Others ).
    Doet me denken aan die gelijknamige film met Nicole Kidman - The Others, zo'n soort situatie dus.

    In die Tussenwereld ( op dat Eilandje ergens op de Wereld ) proberen ze dus als dode Zielen terug te gaan naar hun oude Leventje, etc etc etc etc
    Dit vind ik een zeer nuchtere en logische gedachtegang van jou! Hier zou ik zeer tevreden mee zijn mocht dit deels of helemaal zo zijn
    pi_79845103
    Niet omdat ik het ongezellig vind, maar het risico op spoilers in deze reeks is zodanig groot, dat ik tot het eind van dit seizoen hier echt weg blijf nu.

    Tot eind mei lieve mede Lost fans
    lekker faxen heel de dag echt genot
      donderdag 1 april 2010 @ 20:51:08 #128
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_79845201
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 20:48 schreef wolfrolf het volgende:
    Niet omdat ik het ongezellig vind, maar het risico op spoilers in deze reeks is zodanig groot, dat ik tot het eind van dit seizoen hier echt weg blijf nu.

    Tot eind mei lieve mede Lost fans
    Jammer. Maar op zich wel begrijpelijk.

    Ik spreek mensen die spoileren er altijd wel op aan (via PM), maar blijkbaar houdt toch niet iedereen zich er aan...
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
      donderdag 1 april 2010 @ 21:29:24 #129
    142400 RedFever007
    Schoenbekooievaar beste ooieva
    pi_79846972
    net aflevering 10 pas gezien

    Dus kan weer tvp doen

    Vond het overigens niet zo'n toffe ep
    pi_79847096
    Maar als ik dan weer mijn grootse terugkeer maak eind mei, zal ik in 2 zeer sterke steekwoorden mijn mening geven over de finale.



    En tevens: Bragi Gewoon omdat je het waard bent.
    lekker faxen heel de dag echt genot
    pi_79847389
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 19:27 schreef Bragi het volgende:
    Heb 'm ook al ge-PM'd. Voor mij maakte het niks uit, maar we moeten het wel leuk houden voor iedereen.
    Meestal zit ik op me telefoon als ik op fok zit, dus pm's zie ik niet.

    Wel raar dat de eerste keer dat ik het post, niemand er over zeikt, en als ik dan quote ineens wel. Beetje raar, en het is ook nog een mening, en het was ook een vraag naar jou.

    Wat ook knap is, dat als je die foto's niet gezien hebt, je toch weet waar het over gaat.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
      donderdag 1 april 2010 @ 21:38:37 #132
    142400 RedFever007
    Schoenbekooievaar beste ooieva
      donderdag 1 april 2010 @ 21:38:50 #133
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_79847480
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 17:55 schreef MelR het volgende:
    Ik zag ergens deze uitleg: vond ik wel aannemelijk...?! (geen idee hoor, snap ook niet veel meer van lost maar vind het wel een goede oplossing!...) Bron = dutch lost forum gepost door Anoniem

    :::

    Ik zat hiernaar te kijken :

    En toen kwam iets Simpels in mij op. LOST betekent letterlijk VERDWAALD.
    Misschien gaat deze Serie gewoon over het LEVEN en de DOOD, en alles wat daar TUSSEN zit ( waar wij als Levenden nog niks over weten ).

    VerhaalLijn :
    Na het neerstorten v/h vliegtuig zijn al die levende Lost-personages ( nu Dwalers / Verdwaalde Zielen )
    blijkbaar Overleden, en in een soort Tussenwereld beland als geesten/zielen ( in die Jungle / op dat Eilandje ).

    Ze hebben het misschien niet meteen door dat ze al DOOD zijn, en komen andere Dwalers daar tegen ( The Others ).
    Doet me denken aan die gelijknamige film met Nicole Kidman - The Others, zo'n soort situatie dus.

    In die Tussenwereld ( op dat Eilandje ergens op de Wereld ) proberen ze dus als dode Zielen terug te gaan naar hun oude Leventje,
    en dat kan daar blijkbaar met die Tijdreis, waardoor ze kunnen teruggaan in de tijd, om alles weer ongedaan te maken.
    Aflevering: met die BOM, etc.

    Jacob is blijkbaar een soort ENGEL die die verdwaalde dode zielen moet meenemen naar de HEMEL ( voor zich winnen ).
    En die ROOK / nu BAD-John Locke is dan de handlanger v/d DUIVEL, die dus ook hun Zielen probeert te winnen, maar dan voor de HEL.

    Dus misschien als het zo kan gaan in een TUSSEN-WERELD ( op de wereld na de dood, en voor de Hemel/Hel ),
    dan kunnen dode verdwaalde zielen een poging doen ( kans krijgen ) om dmv de terug in tijdreis, hun DOOD ongedaan te maken.

    En blijkbaar gaat het in seizoen 6 daarover, dat ze voor hun oude Leven vechten, sommige willen terug, anderen niet,
    een soort PROEF/TEST, en dat het dan sommigen niet lukt, die blijven daar dood en gaan dan uiteindelijk met de ENGEL of de DUIVEL mee.

    Een beetje zoals het in de Bijbel staat, dat we na onze dood nog op de proef worden gesteld door GOD.
    En dan wordt bepaald wie er werkelijk in de HEMEL of in de HEL terecht komt.
    Misschien ook een soort Tussen-wereld om over je Zonden en Dierbaren en Leventje na te denken, en die TEST te ondergaan.


    http://www.televizier.nl/(...)n/list_messages/136# <---- ook wat theorietjes!
    Dit is echt de oudste Lost-theorie die er is . Het is geen purgatory.
    2000 light years from home
      donderdag 1 april 2010 @ 21:44:45 #134
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_79847757
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 21:37 schreef Nick-GizMo het volgende:

    [..]

    Meestal zit ik op me telefoon als ik op fok zit, dus pm's zie ik niet.

    Wel raar dat de eerste keer dat ik het post, niemand er over zeikt, en als ik dan quote ineens wel. Beetje raar, en het is ook nog een mening, en het was ook een vraag naar jou.

    Wat ook knap is, dat als je die foto's niet gezien hebt, je toch weet waar het over gaat.
    Jawel, na de eerste keer zei iemand er al wat van.
    En ik had de promo-foto's gezien, dus ík wist waar het over ging.
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
    pi_79847839
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 21:44 schreef Bragi het volgende:

    [..]

    Jawel, na de eerste keer zei iemand er al wat van.
    En ik had de promo-foto's gezien, dus ík wist waar het over ging.
    hmm volgens mij vroeg ik het ook daarom aan jou
    dacht dat dat wel logisch was, aangezien je een lost fan bent
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
    pi_79848162
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 21:37 schreef Nick-GizMo het volgende:

    [..]

    Meestal zit ik op me telefoon als ik op fok zit, dus pm's zie ik niet.

    Wel raar dat de eerste keer dat ik het post, niemand er over zeikt, en als ik dan quote ineens wel. Beetje raar, en het is ook nog een mening, en het was ook een vraag naar jou.

    Wat ook knap is, dat als je die foto's niet gezien hebt, je toch weet waar het over gaat.
    Eerste post van je heb ik niet gezien, deze sprong meteen in het oog toen ik het topic opende. Vandaar dus.
    Amen.
      Moderator donderdag 1 april 2010 @ 21:57:04 #137
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_79848252
    Ik heb het inmiddels opgegeven om te bedenken wat er nou eigenlijk aan de hand is. Ik zie het wel. Als ik een gokje mag wagen denk ik toch dat iedereen inderdaad dood is.
    Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
    niet zo tof doen
    pi_79848404
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 20:46 schreef Jaapvaak het volgende:

    [..]

    Dit vind ik een zeer nuchtere en logische gedachtegang van jou! Hier zou ik zeer tevreden mee zijn mocht dit deels of helemaal zo zijn

    Niet van mij hoor maar van Anoniem, die postte het op Dutchlostdinges ofzo

    maar ja ff by the way; natuurlijk zeggen ze over alle theorieën van; nee dat is het niet...want als ze zeggen JA!!! dat is het! dan is het hele Lost mysterie al opgelost voor het helemaal goed ten einde is!...
    pi_79849747
    Onbegrijpelijk dat die Purgatory theorie hier nog steeds geopperd wordt.
    Amen.
      donderdag 1 april 2010 @ 22:33:23 #140
    221644 timmmmm
    sp3c lives matter
    pi_79849899
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 22:30 schreef Jivis het volgende:
    Onbegrijpelijk dat die Purgatory theorie hier nog steeds geopperd wordt.
    Hetzelfde vind ik van Lost is a game hoor.
    Laffe huichelaar
    pi_79850327
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 22:33 schreef timmmmm het volgende:

    [..]

    Hetzelfde vind ik van Lost is a game hoor.
    Zelfde laken een pak ja.
    Amen.
      donderdag 1 april 2010 @ 22:56:49 #142
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_79850967
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 22:01 schreef MelR het volgende:

    [..]

    Niet van mij hoor maar van Anoniem, die postte het op Dutchlostdinges ofzo

    maar ja ff by the way; natuurlijk zeggen ze over alle theorieën van; nee dat is het niet...want als ze zeggen JA!!! dat is het! dan is het hele Lost mysterie al opgelost voor het helemaal goed ten einde is!...
    Ze kunnen het ook gewoon helemaal niet zeggen ipv het te ontkrachten natuurlijk

    Het is trouwens gewoon raar als ze allemaal dood zouden zijn, want ze zijn de overlevenden van een vliegtuigcrash. Er waren ook meer dan genoeg doden, waarom zijn die dan wel dood-dood?
    Please sir. When moon? When Mustang?
    pi_79851299
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 22:42 schreef Jivis het volgende:

    [..]

    Zelfde laken een pak ja.
    Is die theorie al debunked dan?
    As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
    pi_79851427
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 22:56 schreef Rossdale het volgende:

    [..]

    Ze kunnen het ook gewoon helemaal niet zeggen ipv het te ontkrachten natuurlijk

    Het is trouwens gewoon raar als ze allemaal dood zouden zijn, want ze zijn de overlevenden van een vliegtuigcrash. Er waren ook meer dan genoeg doden, waarom zijn die dan wel dood-dood?
    die hebben de strijdj al opgegeven, snap dat dan
    Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
    pi_79851788
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 22:56 schreef Rossdale het volgende:

    [..]

    Ze kunnen het ook gewoon helemaal niet zeggen ipv het te ontkrachten natuurlijk

    Het is trouwens gewoon raar als ze allemaal dood zouden zijn, want ze zijn de overlevenden van een vliegtuigcrash. Er waren ook meer dan genoeg doden, waarom zijn die dan wel dood-dood?
    weet ik veel vraag het aan de bedenker!
    pi_79853382
    Ook wel vreemd dat Desmond na z'n dood dan nog gewoon een kind kan verwekken bij Penny.
    pi_79853671
    Nog even over die spiegels: ik zei dat Locke niet voor een spiegel heeft gestaan (kon ik me niet herinneren), maar ik zat ernaast. Iedereen in de Alt is ergens gereflecteerd:

      donderdag 1 april 2010 @ 23:58:37 #148
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_79853798
    Hebben ze toch weer goed gedaan. Er iets in verwerken wat ons pas na een aantal afleveringen opviel.
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
      vrijdag 2 april 2010 @ 00:02:49 #149
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_79854053
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 23:58 schreef Bragi het volgende:
    Hebben ze toch weer goed gedaan. Er iets in verwerken wat ons pas na een aantal afleveringen opviel.
    Mij viel het al meteen op toen Jack in de spiegel keek in S06E01 hoor .
    2000 light years from home
      vrijdag 2 april 2010 @ 00:04:17 #150
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_79854113
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 00:02 schreef Merkie het volgende:

    [..]

    Mij viel het al meteen op toen Jack in de spiegel keek in S06E01 hoor .
    Ja, oké, dat viel me ook op. Het had namelijk iets 'raars' over zich heen. Dat Jack rondkeek en zo vaag in de spiegel keek.

    Maar daarna zijn mij die spiegelscènes niet meer opgevallen. Pas bij Sayid in de deur weer (thanks to a recap) en bij Sawyer, die opvallend vaag de spiegel in keek...
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
    pi_79854119
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 00:02 schreef Merkie het volgende:

    [..]

    Mij viel het al meteen op toen Jack in de spiegel keek in S06E01 hoor .
    Right...
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
      vrijdag 2 april 2010 @ 00:08:36 #152
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_79854340
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 00:04 schreef Nick-GizMo het volgende:

    [..]

    Right...
    De eerste ALT-seconden waren toch ook apart. Jack in het vliegtuig die om zich heen kijkt alsof hji hier niet hoort. True, toen hij even later voor de spiegel stond was er volgens mij niet zo heel veel aan de hand (qua herkenning). Behalve dan dat hij zich het wondje blijkbaar niet kon herinneren.
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
    pi_79854489
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 00:08 schreef Bragi het volgende:

    [..]

    De eerste ALT-seconden waren toch ook apart. Jack in het vliegtuig die om zich heen kijkt alsof hji hier niet hoort. True, toen hij even later voor de spiegel stond was er volgens mij niet zo heel veel aan de hand (qua herkenning). Behalve dan dat hij zich het wondje blijkbaar niet kon herinneren.

    Daarom! En omdat ie dan toevallig in de spiegel kijkt, dat zegt op dat moment nog niet dat ze iets bedoelen met die spiegel !

    Nu kun je dat wel zeker zeggen! Snap btw niet wat er allemaal op darkufo voor spoilers staan, heb ze ook niet gezien

    Denk wel dat volgende week een wazige aflevering gaat worden, alleen waren de sources scores wel laag :/

    12,14 en 15 krijgen we hoge punten !
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
      vrijdag 2 april 2010 @ 00:12:56 #154
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_79854538
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 00:11 schreef Nick-GizMo het volgende:

    [..]

    Daarom! En omdat ie dan toevallig in de spiegel kijkt, dat zegt op dat moment nog niet dat ze iets befoelen met die spiegel !
    True.
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
    pi_79854598
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 00:12 schreef Bragi het volgende:

    [..]

    True.
    vanwege de typfout ?
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
      vrijdag 2 april 2010 @ 00:15:02 #156
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_79854621
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 00:14 schreef Nick-GizMo het volgende:

    [..]

    vanwege de typfout ?
    Nee. Gewoon, ik beaam wat je zegt.
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
    pi_79855062
    Ach, over 8 afleveringen praten we er nog eens over
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
      vrijdag 2 april 2010 @ 03:31:11 #158
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_79857933
    Mwah, matige aflevering.

    Maar ok, ik zal 'm nog eens nuchter kijken
    pi_79859083
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 03:31 schreef remlof het volgende:
    Mwah, matige aflevering.

    Maar ok, ik zal 'm nog eens nuchter kijken
    Vond het ook niet super.. het is duidelijk dat ze uitgebreid van alle 6 de candidaten nu een aflevering gaan maken.
    Tikje onnodig wat mij betreft.

    Wel weer een leuk einde in ieder geval.
      vrijdag 2 april 2010 @ 09:36:32 #160
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_79859847
    Amen.
    pi_79859886
    Heb de ep gisteravond ook gezien.
    Sun had best het een en ander onder die knoopjes zitten
      vrijdag 2 april 2010 @ 10:08:26 #162
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_79860664
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 09:36 schreef Jivis het volgende:
    E's recap
    Vind haar recap eerlijk gezegd niet echt wat toevoegen of zo.
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
      vrijdag 2 april 2010 @ 10:09:23 #163
    221644 timmmmm
    sp3c lives matter
    pi_79860686
    Mij zegt het eigenlijk ook helemaal niets Alleen Jins onvruchtbaarheid had ik even over het hoofd gezien.
    Laffe huichelaar
      vrijdag 2 april 2010 @ 10:28:39 #164
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_79861163
    Je hebt er niks aan, maar toch:
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
    pi_79861784
    wel veel jack en geen hurley! dat MOET iets te betekenen hebben!!!!!!
      vrijdag 2 april 2010 @ 11:18:49 #166
    38559 WheeledWarrior
    More than meets the eye
    pi_79862671
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 10:08 schreef Bragi het volgende:

    [..]

    Vind haar recap eerlijk gezegd niet echt wat toevoegen of zo.
    Je moet de recaps van Vozzek lezen op Darkufo, die zijn een stuk beter
    pi_79862912
    Yo Nick-Gizmo, ALLE info over afleveringen die nog komen gaan is een spoiler. Dus ook wat mensen ervan vonden die hem al gezien hebben.

    Ik begin zo langzamerhand te overwegen om Wolfrolfs voorbeeld te volgen.
      vrijdag 2 april 2010 @ 11:29:46 #168
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_79863027
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 11:18 schreef WheeledWarrior het volgende:

    [..]

    Je moet de recaps van Vozzek lezen op Darkufo, die zijn een stuk beter
    I know. Die had ik hier gister ook gepost.
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
      vrijdag 2 april 2010 @ 11:36:04 #169
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_79863242
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 09:37 schreef DrowningMan het volgende:
    Heb de ep gisteravond ook gezien.
    Sun had best het een en ander onder die knoopjes zitten
    Inderdaad Maar ik heb wel het vermoeden dat ze voor de close-ups een stunt double gebruikt hebben [een beetje zoals in het derde seizoen van Californication toen die teaching assistent haar jas opentrok om te laten zien aan Hank dat ze eronder naakt was]. Je ziet dan namelijk haar hoofd niet en haar borsten zien er erg indrukwekkend uit. In de shot waar Jin vervolgens naar haar toe loopt en haar zoent, ziet het er een stuk minder imposant uit. Maar het zou ook gewoon aan de hoek kunnen liggen.

    Over die post met alle spiegel-shots van dit seizoen: wellicht dat het ook wat betekent wanneer een reflectie scherp is, of wazig? Die van Kate, Sayid en Jin zijn namelijk wazig [in beeld gebracht], de rest niet. Kate en Sayid horen allebei bij MiB, zou Jin dan ook uiteindelijk overlopen? En dat Locke en Sawyer helemaal scherp zijn, zou dat kunnen betekenen dat het met hun beiden toch nog goed afloopt? ?
      vrijdag 2 april 2010 @ 11:38:57 #170
    23982 planethugo
    Forza Roda!
    pi_79863336
    kunnen die spiegels nog iets met die vuurtoren te maken hebben? Dat wellicht iemand ze toch nog het bekijken is
      vrijdag 2 april 2010 @ 12:01:30 #171
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_79864110
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 10:08 schreef Bragi het volgende:

    [..]

    Vind haar recap eerlijk gezegd niet echt wat toevoegen of zo.
    Hij is wat minder dit keer inderdaad. Maar ze zijn altijd wel aardig om even door te lezen.
    Amen.
      vrijdag 2 april 2010 @ 12:01:55 #172
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_79864125
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 11:38 schreef planethugo het volgende:
    kunnen die spiegels nog iets met die vuurtoren te maken hebben? Dat wellicht iemand ze toch nog het bekijken is
    Goeie! Daar zou inderdaad best een verband in kunnen zitten.
    Amen.
    pi_79864196
    Ik blijf erbij dat het allemaal draait om parallele werelden.

    En dat het eiland om wat voor reden dan ook op een soort knooppunt zit.
    Waardoor tijd en ruimte geen vat er op hebben.
    En je toch het verleden en heden kan zien. (en wellicht gedeeltelijk de toekomst)

    Zie het maar als een spinneweb ..allerlei draden en knooppunten dat mensen en hun weg of pad in het leven moet voorstellen.
    Met de knooppunten als bepaalde gebeurtenissen.

    Wat als je de "draden" (hun weg) kan verplaatsen? en naar het midden van het web kan halen? daar waar het eiland zit en overzicht heeft op alles.
    Uiteraard bestaat het web uit tijd en ruimte.. anders klopt denk ik de rest van het eiland gedoe niet meer.

    Zou ook verklaren waarom MiB gebeurtenissen en personen kan zien uit iemands verleden en daar misbruik van kan maken.
      vrijdag 2 april 2010 @ 12:28:13 #174
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_79865078
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 12:03 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
    Ik blijf erbij dat het allemaal draait om parallele werelden.

    En dat het eiland om wat voor reden dan ook op een soort knooppunt zit.
    Waardoor tijd en ruimte geen vat er op hebben.
    En je toch het verleden en heden kan zien. (en wellicht gedeeltelijk de toekomst)

    Zie het maar als een spinneweb ..allerlei draden en knooppunten dat mensen en hun weg of pad in het leven moet voorstellen.
    Met de knooppunten als bepaalde gebeurtenissen.

    Wat als je de "draden" (hun weg) kan verplaatsen? en naar het midden van het web kan halen? daar waar het eiland zit en overzicht heeft op alles.
    Uiteraard bestaat het web uit tijd en ruimte.. anders klopt denk ik de rest van het eiland gedoe niet meer.

    Zou ook verklaren waarom MiB gebeurtenissen en personen kan zien uit iemands verleden en daar misbruik van kan maken.
    Zoiets moet het wel zijn ja. Ook afgaande op Jacob's woorden dat het maar een keer eindigt en alles daarvoor gewoon "progress" is.
    Amen.
    pi_79865743
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 11:26 schreef Symer het volgende:
    Yo Nick-Gizmo, ALLE info over afleveringen die nog komen gaan is een spoiler. Dus ook wat mensen ervan vonden die hem al gezien hebben.

    Ik begin zo langzamerhand te overwegen om Wolfrolfs voorbeeld te volgen.
    Het is al gebeurt, dus ga er nog een keer over door
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
      vrijdag 2 april 2010 @ 13:58:09 #176
    38559 WheeledWarrior
    More than meets the eye
    pi_79868431
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 12:03 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
    Ik blijf erbij dat het allemaal draait om parallele werelden.

    En dat het eiland om wat voor reden dan ook op een soort knooppunt zit.
    Waardoor tijd en ruimte geen vat er op hebben.
    En je toch het verleden en heden kan zien. (en wellicht gedeeltelijk de toekomst)

    Zie het maar als een spinneweb ..allerlei draden en knooppunten dat mensen en hun weg of pad in het leven moet voorstellen.
    Met de knooppunten als bepaalde gebeurtenissen.

    Wat als je de "draden" (hun weg) kan verplaatsen? en naar het midden van het web kan halen? daar waar het eiland zit en overzicht heeft op alles.
    Uiteraard bestaat het web uit tijd en ruimte.. anders klopt denk ik de rest van het eiland gedoe niet meer.

    Zou ook verklaren waarom MiB gebeurtenissen en personen kan zien uit iemands verleden en daar misbruik van kan maken.
    A la The Dark Tower dus van Stephen King.
    pi_79868836
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 13:58 schreef WheeledWarrior het volgende:

    [..]

    A la The Dark Tower dus van Stephen King.
    Ah dat ken ik niet.
    Wel de schrijver maar niet al z'n verhalen.

    Ik verzon het eigenlijk min of meer ter plekke toen ik het typte,
    pi_79873835
    Hee ik komt er toevallig achter aflevering 6x12 van Lost geregisseerd wordt door
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Die heeft ongeveer de helft van de gemaakte aflevering van heel de serie
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    geregisseerd. Goeie regisseur! Ben erg benieuwd
    lekker faxen heel de dag echt genot
    pi_79875573
    Zou Jin ook de reden kunnen zijn dat Patchy z'n oog kwijt was (parallel ofzo)?

    En ik vond het echt cheesy toen Jack kwam met die tomaat. Als teken van leven, het witte, licht, al het goede, candidate....
    pi_79876307
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 17:33 schreef BMD het volgende:
    Zou Jin ook de reden kunnen zijn dat Patchy z'n oog kwijt was (parallel ofzo)?

    En ik vond het echt cheesy toen Jack kwam met die tomaat. Als teken van leven, het witte, licht, al het goede, candidate....
    ja die tomaat was idd wel een beetje erg suf
      vrijdag 2 april 2010 @ 18:02:29 #181
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_79876404
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 16:29 schreef wolfrolf het volgende:
    Hee ik komt er toevallig achter aflevering 6x12 van Lost geregisseerd wordt door
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Die heeft ongeveer de helft van de gemaakte aflevering van heel de serie
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    geregisseerd. Goeie regisseur! Ben erg benieuwd
    Heui, ga 's weg jij!
    Amen.
      vrijdag 2 april 2010 @ 18:17:52 #182
    129638 Lov1
    Bring it on :)
    pi_79876845
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 17:33 schreef BMD het volgende:
    Zou Jin ook de reden kunnen zijn dat Patchy z'n oog kwijt was (parallel ofzo)?

    En ik vond het echt cheesy toen Jack kwam met die tomaat. Als teken van leven, het witte, licht, al het goede, candidate....
    Ohja, die tomaat Die had ik alweer verbannen uit mijn gedachten... Trouwens, ik was het kind van Jin (en Sun) helemaal vergeten totdat ik die foto's weer zag... En Desmond!
    Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
      vrijdag 2 april 2010 @ 18:50:30 #183
    142400 RedFever007
    Schoenbekooievaar beste ooieva
    pi_79877736
    Ik heb die tuin van Sun sowieso altijd gedurende heel de serie al onzinnig gevonden maar inderdaad: In deze aflevering was het echt tenenkrommend slecht met als dieptepunt de Tomaat van Jack
    pi_79878221
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 18:02 schreef Jivis het volgende:

    [..]

    Heui, ga 's weg jij!
    Ik heb een zwakke wil Ik ga al
    lekker faxen heel de dag echt genot
      vrijdag 2 april 2010 @ 19:06:01 #185
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_79878294
    Blijf. The island isn't done with you yet.
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
      vrijdag 2 april 2010 @ 19:32:00 #186
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_79879356
    Amen.
    pi_79879870
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 19:06 schreef Bragi het volgende:
    Blijf. The island isn't done with you yet.
    is nog niet uitgezonden he
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
      vrijdag 2 april 2010 @ 19:49:12 #188
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_79880037
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 19:32 schreef Jivis het volgende:
    Podcast.
    Was me dat even nutteloos...
    Please sir. When moon? When Mustang?
      vrijdag 2 april 2010 @ 23:20:58 #189
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_79888329
    Ik probeer het weer te kijken, maar de serie heeft me echt verloren. Die parallelle werelden zijn te suf gewoon.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_79890267
    Aangezien ik het via nederland volg dit topic niet meer bekeken sinds de USA aflevering, maar wat mij betreft is deze opmerking een rake:
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2010 22:53 schreef SlimShady het volgende:

    [..]

    Eureka! De hele aanleiding van Whidmore om Ben te ontvoeren/vermoorden was omdat Charles wist dat Ben in de toekomst Locke en daarna Jacob zou vermoorden! Hoe wist hij anders dat er een oorlog zou ontstaan en dat alle candidates terug naar het eiland moeten (om Jacob te vervangen).
    Het vermoorden van Locke en Jacob is van cruciaal belang voor MIB. Zie ook de reactie telkens in de eerdere seizoenen van the Black Smoke naar Locke toe.

    Wat dat betreft vind ik de volgend theorie op dit moment ook de meest plausibele:
    quote:
    If the writers were using the season on the Hatch to tell us about the island itself, can we also conclude that the island, much like the hatch, needs to be reset and exists only out of necessity—the result of an incident? My theory is this: the island exists because humanity destroyed itself. The world did come to an end or came extremely close. The island, therefore, exists to keep that destruction contained and to give us a chance to prove ourselves worthy of saving. When we are on the brink of destruction the island “reboots” itself, perhaps with the use of the donkey wheel (think the reset button at the hatch) and humanity “starts over.” How far back in time does the island go? To the very beginning? I’m not sure. But this would give some meaning to the “random” time traveling on the island that resulted from the broken wheel as well as Jacob’s line to MIB: “It only ends once. Everything before that is just progress.” What we are leading up to, I b! elieve, is humanity finally proving its worth (does it have to do so on the island?), thus making the island no longer necessary. This may explain the island at the bottom of the ocean in the sideways world, though I have yet to be convinced that the sideways world is that much better.
    Daarnaast zijn uiteraard de 'verwijzingen' subtiel maar fantastisch, zoals de verwonding van Mikhail, het feit dat Sun (na de scene met de spiegel) op het eiland alleen nog koreaans praat, de bump van Jin tegelijk met de bump van Sun.
    “To destroy a people you must first sever their roots.”
    pi_79890502
    quote:
    Op zaterdag 3 april 2010 00:13 schreef Montagui het volgende:
    Aangezien ik het via nederland volg dit topic niet meer bekeken sinds de USA aflevering, maar wat mij betreft is deze opmerking een rake:
    [..]

    Het vermoorden van Locke en Jacob is van cruciaal belang voor MIB. Zie ook de reactie telkens in de eerdere seizoenen van the Black Smoke naar Locke toe.

    Wat dat betreft vind ik de volgend theorie op dit moment ook de meest plausibele:
    [..]

    Daarnaast zijn uiteraard de 'verwijzingen' subtiel maar fantastisch, zoals de verwonding van Mikhail, het feit dat Sun (na de scene met de spiegel) op het eiland alleen nog koreaans praat, de bump van Jin tegelijk met de bump van Sun.
    Oei! Dat heb ik gemist! Want het is wel een leuke theorie!
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
    pi_79893679
    toffe theorie
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
      zaterdag 3 april 2010 @ 10:38:20 #193
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_79895700
    het stuk van widmore is een rake. Goede verklaring! De rest van de theorie geloof ik wat minder in eigenlijk. Het eiland is verplaatst omdat ben en locke in opdracht van MiB (in de vorm van Christian) aan het donkeywheel hebben gedraaid. Beetje raar als MiB alles wil resetten.
    Please sir. When moon? When Mustang?
      zaterdag 3 april 2010 @ 10:41:52 #194
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_79895780
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
      zaterdag 3 april 2010 @ 10:54:58 #195
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_79896045
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2010 23:24 schreef sbientje het volgende:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2010 23:33 schreef Bragi het volgende:

    [..]

    Ik weet wie...herken haar uit duizenden.
    't Is geen nieuwe scène, realiseer ik me nu.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
      zaterdag 3 april 2010 @ 10:57:01 #196
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_79896090
    Ik vind het trouwens dat de promo zegt "6 new episodes left".

    Terwijl we er nog 7 krijgen.
    1) S06E10
    2) S06E11
    3) S06E12
    4) S06E13
    5) S06E14
    6) S06E15
    7) S06E16
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
      zaterdag 3 april 2010 @ 11:11:38 #197
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_79896403
    De laatste is toch een dubbele ep?
    Please sir. When moon? When Mustang?
      zaterdag 3 april 2010 @ 11:15:13 #198
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_79896491
    quote:
    Op zaterdag 3 april 2010 11:11 schreef Rossdale het volgende:
    De laatste is toch een dubbele ep?
    Ja, maar dat ligt er dus maar aan hoe je het opvat. Als een dubbele of als één extra lange. Anyhow, dat zijn dan toch niet '6 new episodes'? Of hebben we de finale al 's eerder gezien? [*insert spannend muziekje*]
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
    pi_79897924
    quote:
    Op zaterdag 3 april 2010 10:57 schreef Bragi het volgende:
    Ik vind het trouwens dat de promo zegt "6 new episodes left".

    Terwijl we er nog 7 krijgen.
    1) S06E10
    2) S06E11
    3) S06E12
    4) S06E13
    5) S06E14
    6) S06E15
    7) S06E16
    Ik heb S06E10 al een paar dagen op m'n hd staan

    Ik denk dat ze willen impliceren dat de finale geen gewone episode is
    pi_79898299
    quote:
    Op zaterdag 3 april 2010 10:54 schreef Bragi het volgende:

    [..]


    [..]

    't Is geen nieuwe scène, realiseer ik me nu.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

    Lost fan he ?
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
      zaterdag 3 april 2010 @ 12:31:58 #201
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_79898419
    quote:
    Op zaterdag 3 april 2010 12:14 schreef Symer het volgende:

    [..]

    Ik heb S06E10 al een paar dagen op m'n hd staan

    Ik denk dat ze willen impliceren dat de finale geen gewone episode is
    Oh ja.
    quote:
    Op zaterdag 3 april 2010 12:27 schreef Nick-GizMo het volgende:

    [..]

    Lost fan he ?
    Ja.
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
      zaterdag 3 april 2010 @ 14:27:58 #202
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_79901682
    Op de achterkant van het krantje staat Evangeline Lilly (wel hevig gephotoshopt ), maar hebben ze haar naam verkeerd geschreven ('Lily').
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
    pi_79910198
    quote:
    Op zaterdag 3 april 2010 14:27 schreef Bragi het volgende:
    Op de achterkant van het krantje staat Evangeline Lilly (wel hevig gephotoshopt ), maar hebben ze haar naam verkeerd geschreven ('Lily').
    WAT EEN SCHOFTEN
    pi_79912455
    Ze zeggen: 6 episodes TILL the Series Finale. En dat klopt wel
    pi_79920241
    Wat ik niet snap aan laatste episode. Sun en Jin vroegen aan Keamy om niets tegen de vader te vertellen over dat ze samen de nacht hebben doorgebracht...maar ze waren toch al getrouwd ver voor de vlucht? Jacob kwam hun destijd gelukwensen, en ergens in seizoen 2 geloof ik heeft Sun de trouwring verloren in die moestuin.
    En sommige dingen zijn anders in de ALT, maar dat Jacob ze niet aangeraakt heeft op de trouwerij in de ALT wil toch niet zeggen dat de trouwerij ook niet plaatsgevonden heeft?

    Komt er trouwens nog een Jacob/MIB centric episode? Eigenlijk moet er nu alleen nog 1 komen over Hurley en dan hebben we het wel gehad denk ik..?
    Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
      zondag 4 april 2010 @ 01:59:28 #206
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_79923316
    In de ALT is dat dus anders, lijkt me niet zo lastig te begrijpen?
    2000 light years from home
    pi_79926892
    Van Carltons twitter:

    (kleine spoiler voor degenen die niet willen weten welke gastacteur in een van de volgende Slapdowns gaat verschijnen)
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_79927909
    Leuker is om te lezen wat er op dat bord staat geschreven.
    "possible 7th season".. ik hoop ergens van niet en dat het allemaal een grap is.
    pi_79928079
    Die 7 is geen 7, maar een Z (van Zombie Season). Zie ook die tekening eronder.
    pi_79928111
    'Claire and Squirrel Baby get married'

    Ik denk niet dat we dat bord al te serieus moeten nemen.
    pi_79935576
    quote:
    Op zondag 4 april 2010 00:01 schreef kalinhos het volgende:
    Wat ik niet snap aan laatste episode. Sun en Jin vroegen aan Keamy om niets tegen de vader te vertellen over dat ze samen de nacht hebben doorgebracht...maar ze waren toch al getrouwd ver voor de vlucht? Jacob kwam hun destijd gelukwensen, en ergens in seizoen 2 geloof ik heeft Sun de trouwring verloren in die moestuin.
    En sommige dingen zijn anders in de ALT, maar dat Jacob ze niet aangeraakt heeft op de trouwerij in de ALT wil toch niet zeggen dat de trouwerij ook niet plaatsgevonden heeft?

    Komt er trouwens nog een Jacob/MIB centric episode? Eigenlijk moet er nu alleen nog 1 komen over Hurley en dan hebben we het wel gehad denk ik..?
    In de openingsscene zegt Jin duidelijk dat ze NIET getrouwd zijn...
    pi_79936635
    Die vraag heb ik ook wel: waarom zijn ze ineens niet meer getrouwd?

    Keamy zei dat Jin nu Suns bodyguard is en dat niemand aan Sun mag komen van haar pa. Blijkbaar hebben Sun en Jin het niet aangedurfd om hun liefde kenbaar te maken. Zal er iets met Sun gebeurd zijn waardoor Paik een stuk bezitteriger is geworden? Of zal Jacob in onze tijdlijn Paik ervan overtuigd hebben Jin toe te laten als schoonzoon?

    Maar goed, daar hebben we zo weinig info over dat speculeren een beetje zinloos is.
      zondag 4 april 2010 @ 16:30:29 #213
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_79936879
    quote:
    Op zondag 4 april 2010 16:23 schreef Symer het volgende:
    Die vraag heb ik ook wel: waarom zijn ze ineens niet meer getrouwd?

    Keamy zei dat Jin nu Suns bodyguard is en dat niemand aan Sun mag komen van haar pa. Blijkbaar hebben Sun en Jin het niet aangedurfd om hun liefde kenbaar te maken. Zal er iets met Sun gebeurd zijn waardoor Paik een stuk bezitteriger is geworden? Of zal Jacob in onze tijdlijn Paik ervan overtuigd hebben Jin toe te laten als schoonzoon?

    Maar goed, daar hebben we zo weinig info over dat speculeren een beetje zinloos is.
    Het haalt inderdaad de theorie onderuit dat de ALT laat zien wat er was gebeurd als Jacobo's bemoeienis er niet was geweest. Bij anderen zagen we dat wel: bijvoorbeeld Sawyer die de pen niet had om zijn wraakbrief te schrijven, waardoor hij dus een cop wordt.
    Amen.
    pi_79945143
    Ja maar het hele punt was dadt Jin begon te werken voor Sun's vader, juist omdat hij met Sun getrouwd was. Hij was hotel boy of zoiets, maar juist omdattie met Sun wilde trouwen ging hij voor die vader werken
    Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
    pi_79945222
    quote:
    Op zondag 4 april 2010 20:53 schreef kalinhos het volgende:
    Ja maar het hele punt was dadt Jin begon te werken voor Sun's vader, juist omdat hij met Sun getrouwd was. Hij was hotel boy of zoiets, maar juist omdattie met Sun wilde trouwen ging hij voor die vader werken
    Je weet toch niet hoe zijn leven in de alternatieve tijdlijn is gelopen? Je moet het los zien van de oude flashbacks.
    pi_79945484
    quote:
    Op zondag 4 april 2010 20:55 schreef 9x19 het volgende:

    [..]

    Je weet toch niet hoe zijn leven in de alternatieve tijdlijn is gelopen? Je moet het los zien van de oude flashbacks.
    Mja het feit dat ze dat niet uitlichten maar wel dat stukje "niet getrouwd" heb ik het gevoel dat alles verlopen is zoals we dat kennen van Jin behalve dat de relatie met Sun helemaal geheim is.
    Of nou ja blijkbaar niet dus maar je snapt me.

    Ik vind eigenlijk die Alt lijn niet zo belangrijk hoewel tegen het einde ongetwijfeld duidelijk zal worden waarom en hoe etc.
    Ik wil meer zien van hoe jacob en mib nou eigenlijk daar zijn terechtgekomen ..wie waren ze en zijn hun eigenlijk ook weer opvolgers van anderen?
    Maar ja iets zegt me dat we dat niet te weten zullen komen.
      zondag 4 april 2010 @ 21:23:38 #217
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_79946368
    quote:
    Op zondag 4 april 2010 21:01 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

    [..]

    Mja het feit dat ze dat niet uitlichten maar wel dat stukje "niet getrouwd" heb ik het gevoel dat alles verlopen is zoals we dat kennen van Jin behalve dat de relatie met Sun helemaal geheim is.
    Of nou ja blijkbaar niet dus maar je snapt me.

    Ik vind eigenlijk die Alt lijn niet zo belangrijk hoewel tegen het einde ongetwijfeld duidelijk zal worden waarom en hoe etc.
    Ik wil meer zien van hoe jacob en mib nou eigenlijk daar zijn terechtgekomen ..wie waren ze en zijn hun eigenlijk ook weer opvolgers van anderen?
    Maar ja iets zegt me dat we dat niet te weten zullen komen.
    Zoiets gaan ze echt wel beantwoorden. Anders hadden ze die twee ook nooit geïntroduceerd in de finale van seizoen 5.
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
    pi_79947110
    Wat stond er vrijdag in de ondertiteling toen Keamy tegen Jin zei over dat; happen to the island/ happen to you?
    Nee, jij?
    pi_79947176
    quote:
    Op zondag 4 april 2010 21:41 schreef Aziaat het volgende:
    Wat stond er vrijdag in de ondertiteling toen Keamy tegen Jin zei over dat; happen to the island/ happen to you?
    Daar zou ik geen waarde aan hechten, de meeste ondertitelaars zijn prutsers.
    pi_79950407
    De officiële recap op ABC.com (geschreven door 1 van de makers), resumeert die scène als volgt:

    "Keamy explains he has to tie Jin down because once he figures out what's about to happen to him, Keamy doesn't want Jin freaking out."

    Datzelfde staat in de ondertiteling van ABC: link.
    pi_79951730
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 23:20 schreef speknek het volgende:
    Ik probeer het weer te kijken, maar de serie heeft me echt verloren. Die parallelle werelden zijn te suf gewoon.
    Het is al bijna drie seizoenen suf helaas.
    pi_79952542
    quote:
    Op zondag 4 april 2010 21:41 schreef Aziaat het volgende:
    Wat stond er vrijdag in de ondertiteling toen Keamy tegen Jin zei over dat; happen to the island/ happen to you?
    Je kan overal dingen in zien
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
      maandag 5 april 2010 @ 00:02:06 #223
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_79953231
    quote:
    Op zondag 4 april 2010 23:43 schreef Nick-GizMo het volgende:

    [..]

    Je kan overal dingen in zien
    Hij was niet de enige...
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
    pi_79953300
    quote:
    Op maandag 5 april 2010 00:02 schreef Bragi het volgende:

    [..]

    Hij was niet de enige...
    Haha dat klopt ! Maar ik en andere verstonden het toch duidelijk! Het is geen WIDM !
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
      maandag 5 april 2010 @ 00:17:37 #225
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_79953770
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
      maandag 5 april 2010 @ 09:04:59 #226
    79837 Lemming22
    Rik Elfrink maakt ons kampioen
    pi_79959172
    quote:
    Op zondag 4 april 2010 21:41 schreef Aziaat het volgende:
    Wat stond er vrijdag in de ondertiteling toen Keamy tegen Jin zei over dat; happen to the island/ happen to you?
    For what it's worth, er stond niets over eiland in de ondertiteling, maar inderdaad iets over dat Keamy niet wilde dat Jin door het lint zou gaan.
    pi_79974211
    Hallo, ik ben nieuw hier.. maar lees de forums (met name die van lost) regelmatig door, en nu moest ik toch ff mijn gedachte plaatsen, namelijk dat die zogenaamde adam & eve in mijn gedachte mischien wel de voorlopers zijn van MiB en Jacob, want als ik het me goed herrinder vond Jack daar een zakje met ook van die stenen erin, die ze aan elkaar doorgaven.. ik denk dat het in iedergeval ermee te maken heeft.

    PomPomPommmm
    pi_79975250
    Welkom

    Die steentjes maken wel duidelijk dat het iets met elkaar te maken heeft idd, maar ik denk niet dat het voorlopers zijn. MiB zei tegen Richard in 1867 dat hij al heel lang op het eiland was, dat strookt dan niet echt met Adam & Eve die volgens Jack nog maar een jaar of 40 in die grot lagen.
    pi_79985330
    See you in another lifetime, brotha.
      maandag 5 april 2010 @ 22:42:57 #230
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_79985343
    quote:
    The new ABC primetime schedule confirms that LOST is taking a break on April 27th, between episode 13 and 14. They are re-airing "Ab Aeterno" instead. This also means that there will be a new episode on May 18th.
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
      maandag 5 april 2010 @ 22:48:05 #231
    79837 Lemming22
    Rik Elfrink maakt ons kampioen
    pi_79985652
    quote:
    Op maandag 5 april 2010 22:42 schreef Bragi het volgende:

    [..]


    Bah dat is slecht nieuws...
      maandag 5 april 2010 @ 22:48:33 #232
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_79985686
    quote:
    Op maandag 5 april 2010 22:42 schreef Bragi het volgende:

    [..]


    !!
    Please sir. When moon? When Mustang?
    pi_79985850
    Ook weer iets van; 'Oh de kijkers vonden een keer een aflevering heel goed, laten we die nog een keer uitzenden dan kunnen we de serie nog lekker twee weken rekken'
    pi_79986093
    quote:
    Op maandag 5 april 2010 22:42 schreef Jaytonism het volgende:
    See you in another lifetime, brotha.
    See you in another timeline, brotha.

    Zal daar ook over nagedacht zijn? Vanaf seizoen twee zei hij dat altijd.
    pi_79987727
    Tvp.
    I was an atheist until I realized I was God
      maandag 5 april 2010 @ 23:30:25 #236
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_79987845
    quote:
    Op maandag 5 april 2010 23:28 schreef kastanova het volgende:
    Tvp.
    Sinds wanneer kijk jij dan?
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
    pi_79990182
    quote:
    Op maandag 5 april 2010 22:48 schreef Lemming22 het volgende:

    [..]

    Bah dat is slecht nieuws...
    ik ben dan net op vakantie haha, komt dus niet zo slecht uit voor mij.. maar ik vind het wel sneu voor jullie
    Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
      dinsdag 6 april 2010 @ 00:36:46 #238
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_79990389
    quote:
    My guy at ABC has just told me that unless there are any delays, the final day of filming will be Thursday 22nd April.
    Huuuu.
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
    pi_79990886
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 00:36 schreef Bragi het volgende:

    [..]

    Huuuu.
    Dacht dat alles al klaar was?
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
      dinsdag 6 april 2010 @ 00:58:17 #240
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_79990962
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 00:55 schreef Nick-GizMo het volgende:

    [..]

    Dacht dat alles al klaar was?
    Dacht ik eerst ook. Maar misschien ging dat over het scrípt van de laatste aflevering.
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
    pi_79991057
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 00:58 schreef Bragi het volgende:

    [..]

    Dacht ik eerst ook. Maar misschien ging dat over het scrípt van de laatste aflevering.
    Hmm dat is misschien wel een optie! Pff wel klote van de break, maar opzich was dat wel te verwachten

    veel zin in woensdag !
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
      dinsdag 6 april 2010 @ 07:53:52 #242
    79837 Lemming22
    Rik Elfrink maakt ons kampioen
    pi_79993230
    quote:
    Op maandag 5 april 2010 22:56 schreef Jaytonism het volgende:

    [..]

    See you in another timeline, brotha.

    Zal daar ook over nagedacht zijn? Vanaf seizoen twee zei hij dat altijd.
    Volgens mij zei hij gewoon altijd "See you in another life brotha"?
    pi_79993306
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 07:53 schreef Lemming22 het volgende:

    [..]

    Volgens mij zei hij gewoon altijd "See you in another life brotha"?
    Dat klopt ook maar wishful thinking aan de kant van fokkers is denk ik aan de grondslag van de misvatting.
      dinsdag 6 april 2010 @ 08:28:32 #244
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_79993495
    Ach was inderdaad ook wel te verwachten natuurlijk. Een LOST zonder irritante break is als een kit zonder kat
    Please sir. When moon? When Mustang?
    pi_79993515
    quote:
    Op maandag 5 april 2010 22:42 schreef Bragi het volgende:

    [..]
    Wanneer is de laatste aflevering dan?
    Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
    PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
    pi_79993747
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 08:30 schreef Pheno het volgende:

    [..]

    Wanneer is de laatste aflevering dan?
    Nooit want die is ...lost!

    Okay slechte grap. tis nog vroeg.
    pi_79993794
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 08:51 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

    [..]

    Nooit want die is ...lost!

    Okay slechte grap. tis nog vroeg.
    Facepalm
      dinsdag 6 april 2010 @ 09:03:41 #248
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_79993921
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 08:55 schreef bierjoost het volgende:

    [..]

    Facepalm
    Please sir. When moon? When Mustang?
    pi_79993949
    Ontopic facepalm dan maar.
    Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
    PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
      dinsdag 6 april 2010 @ 10:05:57 #250
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_79995133
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 08:30 schreef Pheno het volgende:

    [..]

    Wanneer is de laatste aflevering dan?
    23 mei, volgens Wikipedia.
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
    pi_79995231
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 10:05 schreef Bragi het volgende:

    [..]

    23 mei, volgens Wikipedia.
    Op een zondag? Scary, dan zit ik net in een vliegtuig terug naar huis. Zou Desmond ook bij me verschijnen?
    Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
    PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
      dinsdag 6 april 2010 @ 11:37:59 #252
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_79998085
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 15:32 schreef 9x19 het volgende:

    [..]

    Ik moest ook een paar keer luisteren maar ik denk dat hij zegt:

    ...what's about to happen to ya-and I can't have you freaking out.
    quote:
    Op donderdag 1 april 2010 14:47 schreef Ereinion het volgende:
    Het klinkt inderdaad wel een beetje als the island, maar ik kan me niet voorstellen waarom Keamy dat zou zeggen. Gewoon onduidelijk gearticuleerd dus.
    quote:
    Plausibel. Ware het niet dat zijn kaak (en dus ook rest van de mond) nog een korte klank vormt nadat hij "ya" zou hebben uitgesproken.
    Ik ga voor eiland.
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
      dinsdag 6 april 2010 @ 12:26:44 #253
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_80000270
    Morgen alweer .

    Met dat werkdagje minder lijkt het korter te duren .
    Amen.
      dinsdag 6 april 2010 @ 12:31:51 #254
    38559 WheeledWarrior
    More than meets the eye
    pi_80000450
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 08:30 schreef Pheno het volgende:

    [..]

    Wanneer is de laatste aflevering dan?
    23 mei en dat is een zondag. Na ep 6.13 komt er trouwens een break van 2 weken.
      dinsdag 6 april 2010 @ 15:22:02 #255
    256628 pussywillow
    Is it safe?
    pi_80006192
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 11:37 schreef Skull-splitter het volgende:

    [..]


    [..]


    [..]

    Plausibel. Ware het niet dat zijn kaak (en dus ook rest van de mond) nog een korte klank vormt nadat hij "ya" zou hebben uitgesproken.
    Ik ga voor eiland.
    Hij zegt: "Just in case you figure out what's gonna happen to ya, I - I can't have you freakin' out." Hij pauzeert heel even, dat is alles. Waarom zou hij "island" zeggen? Dat slaat echt nergens op Het eiland ligt op de bodem van de oceaan in de ALT timeline, dus waarom zou er überhaupt iets met het eiland gebeuren? Nog los van het feit dat zowel Keamy als Jin op dat moment helemaal niet van het bestaan van het eiland afweten.
    "You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
    pi_80007013
    Hij zei ook geen island. Is bevestigd op een of andere Facebook van Geronimo Jackson of zoiets.
    Unbowed, Unbent, Unbroken.
    pi_80007301
    Toffe fanart:


    Terry O'Quinn en Michael Emerson zijn nu beide in de race voor de Emmy voor beste bijrol.
      dinsdag 6 april 2010 @ 15:52:32 #258
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_80007342
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 15:51 schreef Symer het volgende:
    Toffe fanart:
    [ link | afbeelding ]

    Terry O'Quinn en Michael Emerson zijn nu beide in de race voor de Emmy voor beste bijrol.
    Hoe werkt dat eigenlijk? Moeten ze zichzelf aanmelden voor die Emmy's? Zoiets las ik namelijk...
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
    pi_80007425
    Weet ik niet eerlijk gezegd. Ik dacht dat ABC ze voordraagt. Ze kunnen wel zelf zeggen dat ze niet genomineerd willen worden, zoals O'Quinn vorig jaar deed.
      dinsdag 6 april 2010 @ 16:03:34 #260
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_80007785
    Ik verbaas me echt altijd over de lelijke en outdated foto's @ IMDB. Neem Terry O'Quinn bijvoorbeeld .



    Ik wist helemaal niet dat hij een rol in Der Untergang had .
    Amen.
      dinsdag 6 april 2010 @ 16:05:51 #261
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_80007872
    Huh, Sean Connery?
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
    pi_80007938
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 16:03 schreef Jivis het volgende:
    Ik verbaas me echt altijd over de lelijke en outdated foto's @ IMDB. Neem Terry O'Quinn bijvoorbeeld .

    [ afbeelding ]

    Ik wist helemaal niet dat hij een rol in Der Untergang had .
    en ik ga het nog serieus opzoeken ook
    Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
      dinsdag 6 april 2010 @ 16:13:27 #263
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_80008192
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 16:03 schreef Jivis het volgende:
    Ik verbaas me echt altijd over de lelijke en outdated foto's @ IMDB. Neem Terry O'Quinn bijvoorbeeld .

    [ afbeelding ]

    Ik wist helemaal niet dat hij een rol in Der Untergang had .
    Dat snorretje had hij in Millennium Ook een briljante rol van hem in een briljante serie trouwens
    Please sir. When moon? When Mustang?
    pi_80014702
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 16:13 schreef Rossdale het volgende:

    [..]

    Dat snorretje had hij in Millennium Ook een briljante rol van hem in een briljante serie trouwens
    Owja, dat is waar ook! Die serie was ernstig goed, nu ik die kop zo zie herken ik het meteen weer!
    As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
      dinsdag 6 april 2010 @ 19:11:42 #265
    23982 planethugo
    Forza Roda!
    pi_80014874
    wie staat morgen centraal?

    in spoilers uiteraard
    pi_80015414
    Lijkt erop dat het
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    is.
      dinsdag 6 april 2010 @ 19:45:53 #267
    52493 Prowl
    IMAGE GOES HERE
    pi_80016156
    Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
    pi_80020954
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 19:45 schreef Prowl het volgende:
    [ afbeelding ]
    Ik krijg nog geld van je.
    pi_80021102
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 19:45 schreef Prowl het volgende:
    [ afbeelding ]
    .
    pi_80022732
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 19:45 schreef Prowl het volgende:
    [ afbeelding ]
    As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
      dinsdag 6 april 2010 @ 22:14:33 #271
    142400 RedFever007
    Schoenbekooievaar beste ooieva
    pi_80022891
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 19:26 schreef Geneziz het volgende:
    Lijkt erop dat het
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    is.
    Mooi
      woensdag 7 april 2010 @ 00:20:49 #272
    236046 NotYou
    tigerblood
    pi_80027936
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 16:03 schreef Jivis het volgende:
    Ik verbaas me echt altijd over de lelijke en outdated foto's @ IMDB. Neem Terry O'Quinn bijvoorbeeld .

    [ afbeelding ]

    Ik wist helemaal niet dat hij een rol in Der Untergang had .
    General Omar Santiago

    Weet iemand hier trouwens of Lost in Canada ook vandaag weer zo vroeg uitgezonden wordt?
    Je suis Charlie Sheen
    pi_80027957
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 19:26 schreef Geneziz het volgende:
    Lijkt erop dat het
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    is.
    Staat het netjes in een spoiler, klik ik erop
    pi_80028317
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 12:31 schreef WheeledWarrior het volgende:

    [..]

    23 mei en dat is een zondag. Na ep 6.13 komt er trouwens een break van 2 weken.
    Fuck dat gaat niet goed komen, maandag werken en dat is meestal een kut dag !
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 15:51 schreef Symer het volgende:
    Toffe fanart:
    [ link | afbeelding ]

    Terry O'Quinn en Michael Emerson zijn nu beide in de race voor de Emmy voor beste bijrol.
    wtf! Die is tof! Meteen als achtergrond op de Iphone staan

    Eens kijken of ik ergens de aflevering in me agenda kan zetten!
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
    pi_80029976
    Hij loopt binnen .
      woensdag 7 april 2010 @ 02:50:35 #276
    236046 NotYou
    tigerblood
    pi_80030003
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 02:46 schreef clumsy_clown het volgende:
    Hij loopt binnen .
    Hier al kijkend.
    Je suis Charlie Sheen
    pi_80030018
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 02:50 schreef NotYou het volgende:

    [..]

    Hier al kijkend.
    Ik twijfel, ik zou 'm morgen met vriendje kijken, maar hij is binnen en ik ben wakker en ik heb gezien wie centraal staat .
      woensdag 7 april 2010 @ 02:59:02 #278
    236046 NotYou
    tigerblood
    pi_80030034
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 02:54 schreef clumsy_clown het volgende:

    [..]

    Ik twijfel, ik zou 'm morgen met vriendje kijken, maar hij is binnen en ik ben wakker en ik heb gezien wie centraal staat .
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Je suis Charlie Sheen
    pi_80030191
    Interessante aflevering.
    pi_80030208
    Net gezien .

    Er zullen altijd mensen zijn die blijven klagen, maar ik vond de ALT (of toch niet ALT ) timeline echt heel tof. Dat Desmond iets met electromagnetisme heeft is duidelijk, ik had eigenlijk bijna verwacht dat het MRI-apparaat op hol zou slaan .

    Ik kon de hele aflevering lang George de chauffeur niet thuisbrengen, maar blijkt dus dat hij op de freighter zat en die dude was die gek werd van z'n heen en weer geflash tussen heden en toekomst.

    Ik ben benieuwd naar alle theorieën, want die zullen aardig gespekt worden door deze aflevering .
      woensdag 7 april 2010 @ 03:55:40 #281
    230345 conobram
    is neit lam
    pi_80030238
    Mooie aflevering, zijn alleen wel meer vragen bij gekomen
    pi_80030716
    Desmond is een held, olé, olé!

    Dat is het eerste wat in me opkomt na het kijken van deze aflevering, heb genoten.
    As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
    pi_80031037
    quote:
    Op maandag 5 april 2010 23:30 schreef Bragi het volgende:

    [..]

    Sinds wanneer kijk jij dan?
    Sinds topic 1 .
    I was an atheist until I realized I was God
    pi_80031303
    Al gedownload, maar kijk hem na het werk wel!

    Dus nu weg hier! En tot in het volgende topic
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
      Moderator woensdag 7 april 2010 @ 08:35:32 #285
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_80031570
    Ik ben weer benieuwd, als ik thuiskom vanavond meteen aanzetten en tijdens het eten kijken (en V natuurlijk ook).
    Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
    niet zo tof doen
    pi_80032591
    Open ik wéér dit topic
      woensdag 7 april 2010 @ 09:37:22 #287
    67640 SaintOfKillers
    Hold me closer, Tony Danza
    pi_80032872
    Ik vond het erg tof, één van de tofste van dit seizoen (leuker dan die Alpert-aflevering die ik wat overroepen vond).

    Het kan dan ook geen toeval zijn dat het net een aflevering is waar de Jacob/MIB mythologie (die me niet echt kan boeien) nauwelijks een rol speelt.
    The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
    pi_80033412
    tvp, vanavond nieuwe aflevering

    En weet je wat ik net zat te denken, rose en bernard zijn niet mee gereisd naar het heden, in het heden zijn ze dood........
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Illuminated, Subtle & Aware
      woensdag 7 april 2010 @ 10:00:27 #289
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_80033498
    Mooie aflevering inderdaad, Desmond is een held en Penny zag er lekker uit
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
    pi_80034291
    Ben blij dat de AT en het eiland naar elkaar toe komen. Leuk ep!
    Waarom heeft niemand dat verdomde eiland een naam gegeven eigenlijk :S
    pi_80035895
    mooie aflevering!!
    pi_80036636
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 03:45 schreef clumsy_clown het volgende:


    Ik kon de hele aflevering lang George de chauffeur niet thuisbrengen, maar blijkt dus dat hij op de freighter zat en die dude was die gek werd van z'n heen en weer geflash tussen heden en toekomst.

    Laatst heeft hij nog een Oscar gewonnen.
    pi_80036741
    Prachtige aflevering, met als hoogtepunt dat stuk onder de MRI-scanner wmb.
    pi_80036777
    Dat spannende muziekje als je ALT Desmond bij Widmore ziet binnenlopen is wel ontzettend lame omdat iedereen het allang ziet aankomen. Beetje veel van dat soort momenten dit seizoen helaas.
      woensdag 7 april 2010 @ 11:31:44 #295
    123096 qwry
    Stop Contact!
    pi_80036969
    Zeer toffe aflevering, vindt 't tot nog toe wel wat magertjes dit seizoen. Desmond blijft sympathiek, jammer dat hij geen grotere rol heeft in de serie.
      woensdag 7 april 2010 @ 11:34:25 #296
    87680 Mirel
    Mirel wil een bongophone.
    pi_80037062
    Netzoals met Claire in het ziekenhuis.

    Tof dat mensen zoals Eloise en Daniel in de alt timeline ook veel meer weten dan normaal.

    Ik zat zo te denken vorige week, toen Jin centraal stond. Het zou wel gaaf zijn als Sun's vader betrokken zou worden in het verhaal, dat is ook een rijke machtige man. Maar denk dat het nu te laat is daarvoor
    When all else fails, you always have delusion.
    pi_80037450
    Zou Matthew Fox trouwens in z'n contract een clausule hebben waarin hij screentime eist in werkelijk elke aflevering?
    pi_80037638
    Leuke aflevering verder, maar wel een beetje corny met dat 'true love' gemaal.
    pi_80037989
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 11:23 schreef 9x19 het volgende:

    [..]

    Laatst heeft hij nog een Oscar gewonnen.
    Voor zijn docu The Cove:

    pi_80038532
    Ik vind Desmond nu trouwens een betere kandidaat om Jacob op te volgen dan Jack.

    Wel zielig voor Penny en Charlie dan, maar ik zie eerlijk gezegd sowieso geen happy ending in het verschiet voor hen.
      woensdag 7 april 2010 @ 12:17:33 #301
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_80038555
    Desmond en Penny.

    Henry Ian Cusick is toch wel een toffe acteur. Hoe die bovenlip langzaam begon te trillen toen Widmore hem vertelde dat 'ie op het eiland zat.

    En ik vond het ook een erg leuke aflevering. Ik vond het wel jammer dat er nu weer een hele lange flash-sideway was. Niet dat ik wat tegen de ALT heb, nooit gehad, maar ze hadden het soms wel mogen afwisselen met on island-gebeuren. Nu was dat alleen in het begin en het einde zo.
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')