quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:42 schreef Juweel het volgende:
Het is nog niet duidelijk geworden waarom Claire zo plotseling verdwenen is en opeens in de hut zat toch?
Je weet ook dat er nog 2,5 seizoen aankomt he?quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:49 schreef Juweel het volgende:
Ik denk dat ze niet meer leeft. Maar ik ben benieuwd hoe of wat en vind het vreemd dat ze daar verder nog geen aandacht aan hebben besteed, that's all. Of is dat zo achterlijk?
In de gids staat ie om 23:10.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:44 schreef Juweel het volgende:
Zondag 15 juni as de slotaflevering van seizoen 4 rond 23:15 uur op NET5
Ik zou m handmatig programmeren. De programmagids die de mijne download was vorige keer niet actueelquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:33 schreef _Flea_ het volgende:
nou als ik nu maar niet vergeet de dvd recorder aan te passen
Die naam is al eens eerder langsgekomen idd, maar dat was zo kort en snel dat gewone kijkers het onmogelijk gezien kunnen hebben.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:53 schreef WheeleE het volgende:
...
Iemand verder nog een idee of die Jeremy Bentham al eerder voorbij is gekomen?
Ah ok, dus we kennen m alleen van die uitvaart.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:24 schreef Symer het volgende:
[..]
Die naam is al eens eerder langsgekomen idd, maar dat was zo kort en snel dat gewone kijkers het onmogelijk gezien kunnen hebben.
In de vorige seizoensfinale had Jack het overlijdensbericht van Bentham in handen. Als je dat beeld op het juiste moment stilzet, omdraait en vergroot kun je daar de naam "Je.... .entham" uit opmaken.
Zie: http://images.lostpedia.com/images/d/d4/Newspaperclipping2.jpg
Verder is de naam nooit genoemd oid.
Dat is nog erg ver weg.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:24 schreef Symer het volgende:
Jep. Nieuwe afleveringen pas na januari 2009.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |