abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59309511

After Oceanic Air flight 815 tore apart in mid-air and crashed on a Pacific island, its survivors were forced to find inner strength they never knew they had in order to survive. But they discovered that the island holds many secrets, including the intense howls of a mysterious creature stalking the jungle, as well as a polar bear, a marooned and possibly crazy French woman, a mystical boar, a mysterious group known only as "The Others," a ship called The Black Rock and... a hatch.

--------------

Zondag 15 juni as de slotaflevering van seizoen 4 rond 23:10 uur op NET5
48 Wildvreemden moeten met elkaar zien te overleven als het vliegtuig waarin ze zitten neerstort op een onbewoond eiland. Sommigen van hen raken in paniek. Anderen vestigen hun hoop op een redding van buitenaf en enkelen vinden de innerlijke kracht waarvan ze zelf niet wisten dat ze die hadden. Die kracht zullen ze hard nodig hebben aangezien het eiland niet zo verlaten is als het in eerste instantie lijkt...

Laatste deel van seizoen 1:
Lost deel 8 (NL uitzendingen)

Vorige delen:
[Lost] #2 Seizoen 2 -winterstop- (NL)
[LOST-NL] #3 Put yourself in the mind of the fish...
[LOST-NL] #4 Everything lost gets found
[LOST-NL] #5 Eko, niet Echo :).
[LOST-NL] #6 What's it gonna be, Jack?
[Lost NL] nr. 7 spoilervrij
[LOST NL] #8 - Lost, Love and Sorrow
[LOST NL] #9 - Seizoensfinale!
[LOST NL] #10 - Nog even wachten tot maart!
[LOST NL] #11 - Zomerstop :'(
[LOST NL] #12 - Finally The Final

Interessante links:
Officiele website: http://abc.go.com/primetime/lost/
Onofficiele website: http://www.lost-tv.com/
Onofficiele website (Nederlands): http://www.lost-tv.nl/
Meer links: http://lost.startkabel.nl
Episode guide (Engels, let op: niet te ver lezen): http://www.tv.com/lost/show/24313/episode_guide.html

Aangezien het tot grote irritatie kan leiden, bij deze het verzoek GEEN SPOILERS te plaatsen!!

Hier verder met deel 13.

Link naar startpost

[ Bericht 0% gewijzigd door Juweel op 12-06-2008 10:21:13 ]
pi_59309538
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 16:42 schreef Juweel het volgende:
Het is nog niet duidelijk geworden waarom Claire zo plotseling verdwenen is en opeens in de hut zat toch?
pi_59309558
Wat denk je zelf?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_59309643
Ik denk dat ze niet meer leeft. Maar ik ben benieuwd hoe of wat en vind het vreemd dat ze daar verder nog geen aandacht aan hebben besteed, that's all. Of is dat zo achterlijk?
pi_59309683
Elke vrijdag om 20.30 uur op NET5?

Ik dacht destijds idd ook dat ze overleden is tijdens of vlak na die raketaanval. Anders zou ze toch nooit afstand doen van Aaron?
pi_59309901
ja dat verhaal van claire mogen ze nog wel even uitwerken
dat was wel redelijk abrupt ten einde
what you see, is what you get!
pi_59310015
Ik heb het aangepast. Zie net op Net5.nl dat zondag de slotaflvering van S4 is, en dat het ws wel even duurt voor er nieuwe afleveringen komen.

Over het algemeen kan ik met Lost nog wel redelijk meekomen, maar de Claire lijn is inderdaad echt raar verlopen. Zomaar verdwenen, haar kindje achterlaten en er wordt geen verklaring niets gegeven. Maar misschien komen er zondag wat antwoorden op...
pi_59318683
oh
jij bent van de nederlandse topic?
volgens mij heeft iedereen hier alles al gezien
dus pas op met wat je leest
what you see, is what you get!
pi_59322880
nou als ik nu maar niet vergeet de dvd recorder aan te passen
pi_59325950
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 16:49 schreef Juweel het volgende:
Ik denk dat ze niet meer leeft. Maar ik ben benieuwd hoe of wat en vind het vreemd dat ze daar verder nog geen aandacht aan hebben besteed, that's all. Of is dat zo achterlijk?
Je weet ook dat er nog 2,5 seizoen aankomt he?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_59326496
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 16:44 schreef Juweel het volgende:

Zondag 15 juni as de slotaflevering van seizoen 4 rond 23:15 uur op NET5
In de gids staat ie om 23:10.
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_59328395
Op Net 5 staat 23:15, maar toch maar weer even aangepast.
pi_59334488
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 23:33 schreef _Flea_ het volgende:
nou als ik nu maar niet vergeet de dvd recorder aan te passen
Ik zou m handmatig programmeren. De programmagids die de mijne download was vorige keer niet actueel .

Iemand verder nog een idee of die Jeremy Bentham al eerder voorbij is gekomen?
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_59335471
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 13:53 schreef WheeleE het volgende:
...
Iemand verder nog een idee of die Jeremy Bentham al eerder voorbij is gekomen?
Die naam is al eens eerder langsgekomen idd, maar dat was zo kort en snel dat gewone kijkers het onmogelijk gezien kunnen hebben.

In de vorige seizoensfinale had Jack het overlijdensbericht van Bentham in handen. Als je dat beeld op het juiste moment stilzet, omdraait en vergroot kun je daar de naam "Je.... .entham" uit opmaken.

Zie: http://images.lostpedia.com/images/d/d4/Newspaperclipping2.jpg

Verder is de naam nooit genoemd oid.
pi_59336511
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 14:24 schreef Symer het volgende:

[..]

Die naam is al eens eerder langsgekomen idd, maar dat was zo kort en snel dat gewone kijkers het onmogelijk gezien kunnen hebben.

In de vorige seizoensfinale had Jack het overlijdensbericht van Bentham in handen. Als je dat beeld op het juiste moment stilzet, omdraait en vergroot kun je daar de naam "Je.... .entham" uit opmaken.

Zie: http://images.lostpedia.com/images/d/d4/Newspaperclipping2.jpg

Verder is de naam nooit genoemd oid.
Ah ok, dus we kennen m alleen van die uitvaart.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
  donderdag 12 juni 2008 @ 19:39:17 #16
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_59343723
Wow, het valt me nu pas op hoe jong Walt eruitziet in die OP-afbeelding
  vrijdag 13 juni 2008 @ 10:54:02 #17
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_59358184
Jeremy Bentham is ook een historisch persoon.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jeremy_Bentham

Dit is wel interressant:
Zijn opvattingen over controle gaf hij ook letterlijk vorm in het ontwerp van een zogenaamd panopticum (eng: panopticon); een gebouw van waaruit vanuit een waarnemer velen konden worden gezien en in de gaten gehouden worden.

Klinkt als The Hatch!

Tevens werkte de vader van John Locke (de filosoof) voor Jeremy Bentham.
Bentham was ook een tegenstander van de "The Jacobins", die veel geweld gebruikten om hun doel te bereiken.
We zullen zien of er nog een confrontatie gaat zijn met Jacob
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
pi_59405382
Wordt Lost reporter!!!

Ben jij een grote Lost fan en heb jij altijd al Terry O Quinn (John Lock) willen interviewen?

Vul dan hier jouw meest originele vraag in die je aan Terry zou willen stellen en misschien ben jij woensdag 18 juni de gelukkige die in Brussel een interview met Terry mag doen!

Zie website Net 5 http://www.net5.nl/web/show/id=147370/langid=43
pi_59424139
Shit, dacht dat het afgelopen was Heb ik dus alleen maar het laatste gedeelte gezien.
Dat wordt dus downloaden.
  maandag 16 juni 2008 @ 19:04:46 #20
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_59439257
ik dacht dat het afgelopen was maar was gelukkig nog in de buurt toen het na de (mega)lange reclame doorging.
Was dit nu de laatste aflevering voorlopig?
Saartje
pi_59439839
Jep. Nieuwe afleveringen pas na januari 2009.
  maandag 16 juni 2008 @ 19:51:30 #22
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_59440664
dan pas
Ik denk dat ik alle afleveringen voor die tijd opnieuw gezien wil hebben, ben van heel veel dingen ondertussen de draad kwijt.
Saartje
pi_59441463
Damn. Weer een echt Lost-seizoenseinde. Een paar antwoorden, maar toch ook weer genoeg antwoorden. Ik ga de dvdboxen van seizoen 1, 2 en 3 maar weer tevoorschijn halen. Tegen de tijd dat ik daar doorheen ben is seizoen 4 vast ook uit en plak ik die er aan vast. Kan ik mooi voorbereid aan seizoen 5 beginnen .

Overigens, de hereniging van Penny en Desmond was erg mooi, maar niet zo mooi als die van Rose en Bernard.
Yunjin Kim (Sun) speelde de scene in de helikopter ook akelig goed, ik kreeg er de bibbers van .

[ Bericht 28% gewijzigd door WheeleE op 17-06-2008 10:36:17 ]
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:33:25 #24
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_59490353
Heb zondag de laatste drie afleveringen in één keer gekeken: heerlijk. Kan wel goed (een half jaar) leven met dit einde. Idd nog genoeg vragen, maar toch zijn er ook weer best veel dingen opgehelderd.

Heb in ieder geval ontzettend zin in volgend seizoen weer! Hopelijk blijft Net5 toch uitzenden.

Eigenlijk zou ik ook eens alle afleveringen nog eens terug moeten kijken. Jammer dat het zooooveel tijd kost... Zoveel dingen ben ik vergeten en daardoor vallen zoveel dingen me in de nieuwe afleveringen niet op. Toch wel jammer. En dan lees ik wat op internet en valt m'n mond open van de dingen die ik lees. Sommige mensen letten ook op alles! Maar als je nooit wat opzoekt op internet mis je dus best veel volgens mij... ik tenminste wel
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
pi_60979733
quote:
Op maandag 16 juni 2008 19:24 schreef Symer het volgende:
Jep. Nieuwe afleveringen pas na januari 2009.
Dat is nog erg ver weg.
Is er ook bekend waarom het zolang moet duren.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')