Je hebt je eigen grap nu verneukt.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:25 schreef Bragi het volgende:
Haha, 1 april! Het is natuurlijk #2438!!!
Ik las prostaat.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:27 schreef WillFerrell het volgende:
BOHOHOHOOOOO wat een poststreak heb ik hier toch.
Ja ik ga foto's maken straks! Werksequote:Op donderdag 1 april 2010 13:20 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Leuk leuk, ik ben benieuwd.
Succes voor straks dan maar. Ik ga even aan het werk voor een klant.
Doegdoeg.
Die productnaam.quote:Kruidvat heeft een aantal producten van de Kruidvat Intieme Zeepvrije Mousse uit de schappen gehaald. In een beperkt aantal verpakkingen is een bacterie aangetroffen die schadelijk kan zijn voor mensen met een verzwakte weerstand. Gezonde mensen lopen geen enkel risico, meldt de drogisterijketen vandaag.
Er zijn geen klachten van consumenten binnengekomen bij Kruidvat. Het gaat om producten met de streepjescode 8717333068325 en batchcode 710-0020.
Kruidvat vraagt klanten de artikelen niet langer te gebruiken en terug te brengen naar de winkel. Het aankoopbedrag wordt dan vergoed. De keten biedt verontschuldigingen aan voor het ongemak.
IK HEB GELIJK MIJN MAMA GEBELD.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zouden er echt terug gaan met dat half lege flesje voor die paar euro terug?
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:42 schreef Breathtaking het volgende:
Wtfik bedenk me nu ineens dat ik vannacht heb gedroomd dat m'n kont aan de voorkant zat en m'n kut aan de achterkant en dat ik echt extreem in de war was en de hele tijd rondjes draaide voor m'n spiegel
!
QUOTED FOR NAGESLACHT!quote:Op donderdag 1 april 2010 13:42 schreef Breathtaking het volgende:
Wtfik bedenk me nu ineens dat ik vannacht heb gedroomd dat m'n kont aan de voorkant zat en m'n kut aan de achterkant en dat ik echt extreem in de war was en de hele tijd rondjes draaide voor m'n spiegel
!
Nee, uit Lost. V zat irritant reclame te maken met dat logo constant in beeld.quote:
V wordt steeds kutterder ja.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, uit Lost. V zat irritant reclame te maken met dat logo constant in beeld.
Sinds de baggerlayout.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:52 schreef Bragi het volgende:
Sinds wanneer bestaan er geslacht onbekend-poppetjes op FOK!?
Ik zie ze in ieder geval nu pas voor het eerst op de frontpage...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |