Zo te lezen zul je het niet veel verder schoppen als die kutpostquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:18 schreef DjangoReinhardt het volgende:
Normaal heb ik me loon altijd op woensdag is al zo sinds dag 1 maar nu staat het er gewoon niet op
niet te geloven zoiets ik loop die post niet voor niets ik wil me geld
Klacht: NetwerkVSP heb mijn loon nog niet gestort
Het is gewoon een bijbaan heb ook gewoon normaal werkquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:20 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Zo te lezen zul je het niet veel verder schoppen als die kutpost
Blijkbaar niet al te best werk als je er een bijbaan naast moet nemen he?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:21 schreef DjangoReinhardt het volgende:
[..]
Het is gewoon een bijbaan heb ook gewoon normaal werk
WTF 6 wijken ik heb er 3 van ongeveer 3500 adressen met post geen folders dat is kutquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:21 schreef WillFerrel het volgende:
hoi collega met wil ferel ik werk ook bij vsp heb zes weiken hoeveel weiken hep jy? nou groetjes wil ferel en zijn zus
ja ik doe zamen met mn zus dus ook 3 eigenlijk maar ben verder ook werkloos was vroeger buschaufeur maar ben onslagenquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:23 schreef DjangoReinhardt het volgende:
[..]
WTF 6 wijken ik heb er 3 van ongeveer 3500 adressen
quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:23 schreef DjangoReinhardt het volgende:
[..]
WTF 6 wijken ik heb er 3 van ongeveer 3500 adressen met post geen folders dat is kut
Wtfquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:21 schreef DjangoReinhardt het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:21 schreef DjangoReinhardt het volgende:
[..]
Is goed genoeg ik wil gewoon meer geld verdienen en stop er binnenkort ook mee omdat ik een betere bijbaan heb gevondenquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:22 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Blijkbaar niet al te best werk als je er een bijbaan naast moet nemen he?
1 is zat hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:23 schreef DjangoReinhardt het volgende:
[..]
WTF 6 wijken ik heb er 3 van ongeveer 3500 adressen met post geen folders dat is kut
Das niet eerlijk jij bent gehandicaptquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:21 schreef luckass het volgende:
Foldertjes bezorgen, wat een kutwerk.
Ik heb het 1 dag volgehouden.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:07 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Das niet eerlijk jij bent gehandicapt
Het zijn geen folders. Het is gewoon geadresseerde kutpost waar niemand op zit te wachtenquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:12 schreef mafkees01 het volgende:
dus jij bezorgt 4000 folders waar je 4 uur mee bezig bent voor een tientje?
Precies. En uiteindelijk is het wat dat betreft een goed baantje na school omdat je de tijden zelf in kunt plannen. Als mensen boven de 20 nog folders bezorgen vind ik het weer een ander verhaal... kun je beter in de supermarkt werken, is bovendien veel gezelliger.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:40 schreef rijsttafel het volgende:
Iedereen zit nu wel "OMG folders bezorgen, loser", maar bij VSP kon je best redelijk goed verdienen als je hard doorwerkte. 8 euro per uur haalde ik wel meestal.
Zozo. Big spenderquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:40 schreef rijsttafel het volgende:
Iedereen zit nu wel "OMG folders bezorgen, loser", maar bij VSP kon je best redelijk goed verdienen als je hard doorwerkte. 8 euro per uur haalde ik wel meestal.
Tsja als je nog geen eens 1 cent verdient heb je groot gelijkquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:52 schreef allroms het volgende:
na 1 dag werken (4 grote stapels folders)
te horen gekregen dat ik er maar 0.75 cent voor zou krijgen.![]()
ben gelijk gestopt bij die eikels
Ik gaf het niet uit want ik moest sparen voor mijn nieuwe pc zodat ik nog sneller kan fokken.quote:
Het is wel waar het zijn er 3200 met 3 wijken en ik woon in lelystad dus zijn grote wijkenquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:16 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik geloof dat echt niet van die 3500 adressen
En je verteld er niet bij dat je bij VSP geadresseerd bij lange na niet al die adressen afmoet?quote:Op donderdag 1 april 2010 00:54 schreef DjangoReinhardt het volgende:
[..]
Het is wel waar het zijn er 3200 met 3 wijken en ik woon in lelystad dus zijn grote wijken
Ik wou al zeggen, een grote wijk bij TNT is zo'n 350 adressenquote:Op donderdag 1 april 2010 08:44 schreef blckbb het volgende:
[..]
En je verteld er niet bij dat je bij VSP geadresseerd bij lange na niet al die adressen afmoet?
Van die 3200 ga je er uiteindelijk nog geen 500 langs in de minder drukke weken.
Wat levert dat dan zoal op?quote:Op donderdag 1 april 2010 13:51 schreef Starm het volgende:
Netwerk vspSnel mee gestopt alfa verspreidingen verdient veel beter
Klopt helemaalquote:Op donderdag 1 april 2010 08:44 schreef blckbb het volgende:
[..]
En je verteld er niet bij dat je bij VSP geadresseerd bij lange na niet al die adressen afmoet?
Van die 3200 ga je er uiteindelijk nog geen 500 langs in de minder drukke weken.
ja het is een kut bedrijfquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:18 schreef DjangoReinhardt het volgende:
Normaal heb ik me loon altijd op woensdag is al zo sinds dag 1 maar nu staat het er gewoon niet op
niet te geloven zoiets ik loop die post niet voor niets ik wil me geld
Klacht: NetwerkVSP heb mijn loon nog niet gestort
Mijn wijk heeft 1000 adressen.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:25 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, een grote wijk bij TNT is zo'n 350 adressen
Ongeveer 5 euro voor een uurtje lopenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |