Wat precies?quote:
quote:
Jawel. Bovendien staat z'n originele naam nog vermeld hier.quote:
De Accordeon - Frans Duijts. Goed nummer.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:34 schreef jitzzzze het volgende:
is het de nieuwe trend om met je tyfus accordeon in de metro te spelen?
vast, maar dat spelen ze niet.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
De Accordeon - Frans Duijts. Goed nummer.
De Peruvian Flute Band is dan ook niet meer in.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
vast, maar dat spelen ze niet.
Één of ander roemeens kut liedje en dan ook nog zeiken om geld.
Nu nog witquote:
heb jij daar geen last van?quote:Op donderdag 1 april 2010 12:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
De Peruvian Flute Band is dan ook niet meer in.
Blijkbaar ben je niet op de hoogte van het klimaat in Congo, maar voor deze tijd van het jaar is het weer aldaar vrij goed te noemen.quote:
oh ja, twentequote:Op donderdag 1 april 2010 12:40 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
In Twente is zoiets hips als een metro nog niet bekend.
Twentequote:Op donderdag 1 april 2010 12:40 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
In Twente is zoiets hips als een metro nog niet bekend.
Stiletto'squote:Op donderdag 1 april 2010 12:42 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Deze schoenen zijn binnenkort van mij
net als alle andere dingen; supermarkt, bakker en bushaltequote:Op donderdag 1 april 2010 12:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
De dichtstbjzijnde straatzigeuners zijn 30 km van mij verwijderd.
Voordeel is wel dat vrouwen alles inslikken daar.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
net als alle andere dingen; supermarkt, bakker en bushalte
Ik ga niet happen.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
net als alle andere dingen; supermarkt, bakker en bushalte
Bah, je hebt nog gelijk ook.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:40 schreef Bragi het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je niet op de hoogte van het klimaat in Congo, maar voor deze tijd van het jaar is het weer aldaar vrij goed te noemen.
Hallo Ynuhhhh, halloquote:Op donderdag 1 april 2010 12:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nu nog witmaar straks doen we er blauw overheen. In de keuken overigens
!
Het was stom oranje.
Ooh oeps, sorry, ik had je berichtje niet gezien.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hallo Ynuhhhh, hallo? Wat is er met je oprechte interesse gebeurd?
Ja van dat vage oranje, echt net niks. En ja het is heeel mooi blauwquote:Op donderdag 1 april 2010 13:02 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ooh oeps, sorry, ik had je berichtje niet gezien.![]()
Leuk, het is toch niet van dat ouderwetse oranje? Blauw vind ik bijna altijd mooi, dus het komt vast goed.
Bedankt hé.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:46 schreef wise het volgende:
WF je wordt hier gevraagd:
Boze neger in de bus
quote:
1 april?quote:Op donderdag 1 april 2010 13:14 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben dus al 2 maanden ofzo niet meer ongesteld geweest he. Dus ik test doen.. nou je raadt het al.
Je bent een man?quote:Op donderdag 1 april 2010 13:14 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben dus al 2 maanden ofzo niet meer ongesteld geweest he. Dus ik test doen.. nou je raadt het al.
Je maakt een grapje?quote:Op donderdag 1 april 2010 13:17 schreef Smart_ass het volgende:
Ben al 3 maanden inmiddels. Aborteren is dus ook geen optie meer.
quote:
Leuk leuk, ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja van dat vage oranje, echt net niks. En ja het is heeel mooi blauwsaffierblauw
dus dat belooft wat.
M'n huisgenootje is nu lunchen en komt straks weer terug en dan gaat het blauw erop.
Niet alleen op 1 april, WF. Niet alleen op 1 april.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
1 april vind ik zo een kutdag. Ik lijk wel autistisch dan.
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat was een kostelijke grap BP.
HAHA, die grap herken ik dan wel weer.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
Niet alleen op 1 april, WF. Niet alleen op 1 april.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |