Hallo Ynuhhhh, halloquote:Op donderdag 1 april 2010 12:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nu nog witmaar straks doen we er blauw overheen. In de keuken overigens
!
Het was stom oranje.
Ooh oeps, sorry, ik had je berichtje niet gezien.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hallo Ynuhhhh, hallo? Wat is er met je oprechte interesse gebeurd?
Ja van dat vage oranje, echt net niks. En ja het is heeel mooi blauwquote:Op donderdag 1 april 2010 13:02 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ooh oeps, sorry, ik had je berichtje niet gezien.![]()
Leuk, het is toch niet van dat ouderwetse oranje? Blauw vind ik bijna altijd mooi, dus het komt vast goed.
Bedankt hé.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:46 schreef wise het volgende:
WF je wordt hier gevraagd:
Boze neger in de bus
quote:
1 april?quote:Op donderdag 1 april 2010 13:14 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben dus al 2 maanden ofzo niet meer ongesteld geweest he. Dus ik test doen.. nou je raadt het al.
Je bent een man?quote:Op donderdag 1 april 2010 13:14 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben dus al 2 maanden ofzo niet meer ongesteld geweest he. Dus ik test doen.. nou je raadt het al.
Je maakt een grapje?quote:Op donderdag 1 april 2010 13:17 schreef Smart_ass het volgende:
Ben al 3 maanden inmiddels. Aborteren is dus ook geen optie meer.
quote:
Leuk leuk, ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja van dat vage oranje, echt net niks. En ja het is heeel mooi blauwsaffierblauw
dus dat belooft wat.
M'n huisgenootje is nu lunchen en komt straks weer terug en dan gaat het blauw erop.
Niet alleen op 1 april, WF. Niet alleen op 1 april.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
1 april vind ik zo een kutdag. Ik lijk wel autistisch dan.
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat was een kostelijke grap BP.
HAHA, die grap herken ik dan wel weer.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
Niet alleen op 1 april, WF. Niet alleen op 1 april.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |