Wtf, ik ben er helemaal niet over begonnenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Geen idee, je begint er zelf over. En dan ineens terugkrabbelen
Waarom niet ook op de vrouwenwc?quote:Op donderdag 1 april 2010 10:35 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Best leuk om op 1 april het gehele herentoilet van toiletrolwikkels te voorzien
Ja dag, nou niet de boel om gaan draaienquote:Op donderdag 1 april 2010 10:35 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wtf, ik ben er helemaal niet over begonnenJij begon over die stalen leuning, terwijl ik het had over een stalen gezicht
Daar mag ik niet binnenquote:
Omdat het een duur kantoor is en ik de vrouwelijke partners liever niet ongeriefquote:Op donderdag 1 april 2010 10:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sinds wanneer trek jij je daar iets van aan?
Omdat het een duur pand is? Nou enquote:Op donderdag 1 april 2010 10:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Omdat het een duur kantoor is en ik de vrouwelijke partners liever niet ongerief
Ah, moeilijk?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:07 schreef Portalis het volgende:
[..]
Technische Juridische Lucht & Ruimtevaart Geneeskunde
Wie ben jij?quote:
1 aprilquote:Op donderdag 1 april 2010 11:14 schreef ynuhh het volgende:
Het tentamen was echt een grap, zo makkelijk...
Oké, oké. Ik weet alleen niet meer wat m'n password was van m'n Emimich account.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gast, ga is terug op je oude account, mafkees.
Florian Florian Florian.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:36 schreef Portalis het volgende:
[..]
Oké, oké. Ik weet alleen niet meer wat m'n password was van m'n Emimich account.
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik neem vanavond de trein naar huis.Heb ik er wel voor over, voor een 1 april grap van haar die backfired.
Banned, dood, geen zin.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:42 schreef Portalis het volgende:
Waar zijn Skylark, BK, Gupje, NG, afcajos, Rv etc. eigenlijk
HAHAquote:
Skylark heeft een ban, NG heeft een ban, Reetveter mag van het weekend terug, BK = Otis2.0, Gupje is er af en toe nog en Jos is er wel, maar amper hier.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:42 schreef Portalis het volgende:
Waar zijn Skylark, BK, Gupje, NG, afcajos, Rv etc. eigenlijk
quote:
Hey chick!quote:
hahaquote:
Fixed.quote:
Bambi.quote:
wieżquote:
Portalis? Dat is geen nieuwe.quote:
ik ken hem nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |