Wat precies?quote:
quote:
Jawel. Bovendien staat z'n originele naam nog vermeld hier.quote:
De Accordeon - Frans Duijts. Goed nummer.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:34 schreef jitzzzze het volgende:
is het de nieuwe trend om met je tyfus accordeon in de metro te spelen?
vast, maar dat spelen ze niet.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
De Accordeon - Frans Duijts. Goed nummer.
De Peruvian Flute Band is dan ook niet meer in.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
vast, maar dat spelen ze niet.
Één of ander roemeens kut liedje en dan ook nog zeiken om geld.
Nu nog witquote:
heb jij daar geen last van?quote:Op donderdag 1 april 2010 12:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
De Peruvian Flute Band is dan ook niet meer in.
Blijkbaar ben je niet op de hoogte van het klimaat in Congo, maar voor deze tijd van het jaar is het weer aldaar vrij goed te noemen.quote:
oh ja, twentequote:Op donderdag 1 april 2010 12:40 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
In Twente is zoiets hips als een metro nog niet bekend.
Twentequote:Op donderdag 1 april 2010 12:40 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
In Twente is zoiets hips als een metro nog niet bekend.
Stiletto'squote:Op donderdag 1 april 2010 12:42 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Deze schoenen zijn binnenkort van mij
net als alle andere dingen; supermarkt, bakker en bushaltequote:Op donderdag 1 april 2010 12:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
De dichtstbjzijnde straatzigeuners zijn 30 km van mij verwijderd.
Voordeel is wel dat vrouwen alles inslikken daar.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
net als alle andere dingen; supermarkt, bakker en bushalte
Ik ga niet happen.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
net als alle andere dingen; supermarkt, bakker en bushalte
Bah, je hebt nog gelijk ook.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:40 schreef Bragi het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je niet op de hoogte van het klimaat in Congo, maar voor deze tijd van het jaar is het weer aldaar vrij goed te noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |